quote:
Owja, duh.. Nou, het is duidelijk hoe moe ik was, haha! Ze had me na een hint mijnerzijds over ónze naam (de ze gelukkig niet kon raden, net als ik de hare niet

) terug-gePMd met de hint dat de hare te maken had met een band uit New York, maar ik kan me er niks bij bedenken

Aaahh, Poppedein, een dikke

voor jou, ik snap wel dat je er eventjes uitmoet! Ik zou denk ik ook gewoon gaan (ben als ik dit hoor wel blij dat mijn ouders maar een kwartiertje rijden weg zitten).
Chantal, jaahh, leuk! Alstijd gezellig als er weer iemand bij komt, erg gefeliciteerd en een fijne zwangerschap gewenst

Happy, zwangerschapskleding is zó veel fijner inderdaad, lekker shoppen jij! Hoop dat je veel leuks kunt vinden

En Jeej, Freecell, er zit beweging in!

Léuk!! En schilderen meteen, toe maar... Da's wel handig voor strakjes, haha!
Mefke

Hoop dat je vandaag lekker bij kunt trekken!
Tan, wat fijn dat jullie uit de naam zijn, en érg handig dat je lief zo makkelijk is met de naam! Ik had er iets meer overredingskracht (lees: chantage

) voor nodig qua eerste naam, maar uiteindelijk zijn wij nu ook uit de tweede naam. We hebben het geboortekaartje vandeweek in elkaar zitten draaien en de grootste kanshebber qua namen erop gezet, en toen het er eenmaal opstond vonden we ze allebei helemaal

Hiero is het maar raar hoor, er zijn allemaal mensen bezig aan de babykamer en telkens als ik probeer ook maar íets te bekijken of beet te pakken wordt ik weggestuurd (hetgeen wellicht wel slim is van ze

).. Dus ik heb me maar verschanst op marktplaats en ben de hele zooi leeg aan het bieden op allerlei meubeltjes en dingetjes. Dáár wordt een mens dan wel weer extréém blij van