abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72251613
Kersjes, wat een prachtig mooi ventje
pi_72251654
Kersjes, die laatste foto Ik schoot gewoon even vol Geweldig!
pi_72251711
Gefeliciteerd Kersjes! Wat een schatje
pi_72251716
wat een prachtig ventje heb je daar Kersjes!! En die van de 2 mannen samen met moeders op de foto smelten we natuurlijk gewoon!
pi_72251872
Vandaag 15 weken, nog 175 dagen te gaan

En bij L. duurde van 4 weken tot 12 zo lang en was 12-20 weken zo om.

Nou, dat is nu omgekeerd! Die eerste 12 weken gingen best snel,maar nu kruipt het echt...
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 09:38:38 #156
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72252231
Nieuwe zwangere fokster toegevoegd:
07 maart 2010: Chantal20
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_72252329
thnx Rockabelly
pi_72252371
Kersjes gefeliciteerd met Toby, wat een mooi meneertje hebben jullie erbij!

En Poppedein, op bed liggen helpt natuurlijk niets, traplopen zul je!

Welkom Chantal en gefeliciteerd!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_72252451
Kersjes, wat een scheetje ik kan niet wachten tot ons kleintje er ook is. Geniet van je uitgebreide gezinnetje!

Poppedein, het weekend is toch vaak wel een periode dat er vaak bevallen wordt? Misschien wel een mooi zondagskindje

Chantal, gefeliciteerd en welkom! Gezellig om er weer een zwangere bij te hebben. Fijne zwangerschap gewenst. Hoe gaat het tot nu toe? Het is je 2e heb ik begrepen toch?

Er begint zowaar een lijstje onder mij te vormen maar ik herken wel wat je zegt Freecell. Ik had eerst van wat duuuuuurt het lang tot die 12 weken en nu ben ik 15 weken en lijkt het een eeuwigheid te duren tot de 20 weken gelukkig zit ik nog steeds wel aardig op mijn wolk en mag ik niet klagen over hoe het gaat, maar ik kan echt niet wachten tot we meer weten hoe het met het kleintje gaat.

Freecell gefeliciteerd met de 15 weken
pi_72252496
Welkom Chantal!

happy:ik vind dat er verhoudingsgewijs nog steeds niet zoveel onder ons zitten hoor Als je kijkt hoe zo'n voorraad augustus en Septemberbaby's er waren, dat gaan we volgens mij nooit halen in Februari
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 10:14:31 #161
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_72252611
Welkom Chantal Alles goed met je?

@Happy, daar kwam ik ook achter, Het lijstje onder ons wordt steeds langer... Het begint écht wat te worden nu

Ennnn... volgens mij ben ik uit de namen voor zowel jongen als meisje een eerste en tweede naam. Geen idee of mijn vriend het wat vindt, uit ervaring weet ik dat ik hem de namen voorschotel en dat hij al gauw instemt, we hebben gelukkig dezelfde smaak
pi_72252904
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 10:04 schreef freecell het volgende:
happy:ik vind dat er verhoudingsgewijs nog steeds niet zoveel onder ons zitten hoor Als je kijkt hoe zo'n voorraad augustus en Septemberbaby's er waren, dat gaan we volgens mij nooit halen in Februari
Ja ok, in verhouding is het nog niet zo veel, maar we bleven wel erg lang onderaan staan. En... het is flink druk in het 2e streepjes topic dus daar komt binnenkort een invasie vandaan en ook het topic van de meiden waar het wat lastiger gaat ziet er goed uit, dus we hopen ook daarvandaan verse aanwas

Het weer is een stuk beter dan verwacht dus we gaan zo lekker even over de markt en daarna naar het winkelcentrum om wat meer zwangerschapskleding te kopen. Ik kan niets meer aan en heb nu wel 1 zw.broek dus die heb ik nu zo'n beetje elke dag aan

Fijne zaterdag iedereen!
pi_72252955
kersjes wat een plaatje
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_72253112
Chantal welkom en gefeliciteerd

Kersjes gefeliciteerd met Toby
Wat een mooie foto's, vooral die samen met Devin is echt prachtig
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 10:53:44 #165
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_72253115
Kersjes, wat een scheetje is toby, zeg!

happy, ik zeg: lekker gaan winkelen!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_72253279
Chantal welkom en gefeliciteerd! Leuk om te zien dat er gewoon alweer babies voor maart in de planning staan

Zo maar even naar buiten. Linde sliep heerlijk uit tot 9 uur en daarna lekker rustig aan ontbeten enzo. Vanavond uit eten met mijn nichtjes. Heb er zin in!
pi_72253601
Chantal welkom!

En ik meld me bij deze! Had een nacht, dus voel me niet top. Lekker dagje rustig aan vandaag.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_72253737
Was online gekomen Mefke..we hebben hier een nieuwe nachtclub nodig nu Kers en Ca.ra m al gesmeerd zijn

Chantal, gefeliciteerd!! Welkom hier!!

En Tan, wat fijn dat je uit de namen bent! Ik ben altijd heel benieuwd naar nieuwe creaties van jou!

Hier status quo! Ik ga ff lekker helemaal alleen de hort op... even richting mn mams, 3 kwartier rijden, mn lief vind t maar niets, snap ik ook wel.. maar in t ergste geval moet ie me maar op komen halen en laat ik mijn auto daar wel staan.. ik MOET er gewoon even uit!

En ik ben inderdaad helemaal voor een zondagskindje... roept al vanaf t begin af aan om t hardst dat t de 30e gaat worden en inmiddels ben ik m dusdanig gaan geloven dat morgen nog meer als mijn uitgerekende datum voelt dan de 24e... we'll see!!

Fijn weekend allemaal!!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_72254340
Och Mefke lekker rustig aan dan maar vandaag!

Nou, veel succes morgen dan maar Poppedein Als je slim bent wacht je even tot de vroege ochtend, is handiger met slaap en leuker voor de verloskundige denk ik zo! (al heeft het ook vast een toffe sfeer om midden in de nacht een geboorte mee te maken )

Ik meende hier net hélemaal onderin mijn buik, nog achter mijn schaambeen, een heel klein kwastje te voelen die mijn buik van binnen probeert te schilderen....
Even afwachten of het terug komt de komende dagen
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 12:06:59 #170
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_72254587
Toby wat ben je mooi
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_72254622
..nou ik heb niet echt wakker gelegen, maar werd wel vaak wakker van de pijn, om te plassen, omdat manlief zo dicht tegen me aan lag, om dronken pubers buiten enz...Echt plafondstaren heb ik gelukkig niet gedaan.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 12:39:19 #172
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_72255264
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 11:25 schreef Poppedein het volgende:
En Tan, wat fijn dat je uit de namen bent! Ik ben altijd heel benieuwd naar nieuwe creaties van jou!
Net even overlegd met mijn vriend en zoals ik al dacht is hij het eens met de naamkeus, dus dat gaat ws. wel door. Ik kan alvast één ding verklappen, beiden namen (jongen/meisje) komen niet vaak voor als ik er op google. En de jongensnaam komt uit een fantasyboek, kwam ik zojuist achter (niet bewust zo gekozen, maar wel leuk omdat we die boekenreeks ook hebben).
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 12:59:30 #173
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_72255746
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 23:35 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Nee, das toch Corey Taylor?
Owja, duh.. Nou, het is duidelijk hoe moe ik was, haha! Ze had me na een hint mijnerzijds over ónze naam (de ze gelukkig niet kon raden, net als ik de hare niet ) terug-gePMd met de hint dat de hare te maken had met een band uit New York, maar ik kan me er niks bij bedenken

Aaahh, Poppedein, een dikke voor jou, ik snap wel dat je er eventjes uitmoet! Ik zou denk ik ook gewoon gaan (ben als ik dit hoor wel blij dat mijn ouders maar een kwartiertje rijden weg zitten).

Chantal, jaahh, leuk! Alstijd gezellig als er weer iemand bij komt, erg gefeliciteerd en een fijne zwangerschap gewenst

Happy, zwangerschapskleding is zó veel fijner inderdaad, lekker shoppen jij! Hoop dat je veel leuks kunt vinden

En Jeej, Freecell, er zit beweging in! Léuk!! En schilderen meteen, toe maar... Da's wel handig voor strakjes, haha!

Mefke Hoop dat je vandaag lekker bij kunt trekken!

Tan, wat fijn dat jullie uit de naam zijn, en érg handig dat je lief zo makkelijk is met de naam! Ik had er iets meer overredingskracht (lees: chantage ) voor nodig qua eerste naam, maar uiteindelijk zijn wij nu ook uit de tweede naam. We hebben het geboortekaartje vandeweek in elkaar zitten draaien en de grootste kanshebber qua namen erop gezet, en toen het er eenmaal opstond vonden we ze allebei helemaal

Hiero is het maar raar hoor, er zijn allemaal mensen bezig aan de babykamer en telkens als ik probeer ook maar íets te bekijken of beet te pakken wordt ik weggestuurd (hetgeen wellicht wel slim is van ze ).. Dus ik heb me maar verschanst op marktplaats en ben de hele zooi leeg aan het bieden op allerlei meubeltjes en dingetjes. Dáár wordt een mens dan wel weer extréém blij van
3!
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 13:03:42 #174
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_72255848
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 12:59 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Tan, wat fijn dat jullie uit de naam zijn, en érg handig dat je lief zo makkelijk is met de naam! Ik had er iets meer overredingskracht (lees: chantage ) voor nodig qua eerste naam, maar uiteindelijk zijn wij nu ook uit de tweede naam. We hebben het geboortekaartje vandeweek in elkaar zitten draaien en de grootste kanshebber qua namen erop gezet, en toen het er eenmaal opstond vonden we ze allebei helemaal

Hiero is het maar raar hoor, er zijn allemaal mensen bezig aan de babykamer en telkens als ik probeer ook maar íets te bekijken of beet te pakken wordt ik weggestuurd (hetgeen wellicht wel slim is van ze ).. Dus ik heb me maar verschanst op marktplaats en ben de hele zooi leeg aan het bieden op allerlei meubeltjes en dingetjes. Dáár wordt een mens dan wel weer extréém blij van
Leuk is dat hè... als zo'n naam dan eenmaal op het kaartje staat... net echt

En meubeltjes zoeken op MP is erg leuk. Wij moeten nog een kastje en een box (we hebben wel een box maar ik wil persé een witte, voor ca. twee tientjes. Die zie je genoeg, maar niet in de regio. Dus zoek ik regelmatig even... erg leuk om te doen ). Maar sowieso vind ik het helemaal niet zo erg dat we veel spulletjes niet meer hebben... oké het kost wat, maar kopen is ook erg
pi_72255973
Ik heb een witte Ruilen tegen één met een la?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')