TARA is er niet vanavondquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:55 schreef Linda2205 het volgende:
He bah Free, dat klinkt niet fijn. Hoppa op de bank jij en je lekker laten vertroetelen door Tara. Hopelijk is het ergste dan morgen weg

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *

thanksquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:01 schreef WupWup het volgende:
[..]
Curanal / curanol! Heb je als pillen, zetpillen en zalf. De zalf (curanol) kun je zelf zonder recept bestellen, maar inderdaad alleen in Hilversum. Heeft die apotheker toch maar mooi bekeken

Haha, heb je je daar al die tijd zo druk om gemaakt!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:10 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Flink smeren en slikken dan nu Ssserpente, wie weet krijg je die knakker nog wel weg voor de bevalling.
Bij mij kwam het gedoe pas na de bevalling van Meike opzetten. En het is nooit echt meer goed weggegaan...
maar....ik heb er ook eerst een ruim jaar mee doorgelopen omdat ik dacht dat ik in mijn blote kont voor de HA moest staan en dat wou ik dus niet. Uiteindelijk kon ik op een dag zowat niet meer lopen ervan, toch maar gebeld, en kreeg van de assistente zo telefonisch een recept dat ik dezelfde dag nog kon ophalen....
Geen paranormale voorspellingen dus.quote:Meike denkt elk half uur iets anders qua geslacht van de baby, dus het was toevallig denk ik dat ze een broertje zei. In de auto zei ze weer dat het een zusje werd.

Dat had ik ook Moonahquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:50 schreef Moonah het volgende:
Hééé! Het Kersenvrouwtje is bevallen! Van harte gefeliciteerd! Wat een heerlijkheid, twee zoons.
Ik heb nu alleen het MegaMindyliedje in mijn hoofd.

Nee, das toch Corey Taylor?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:33 schreef Incantrix het volgende:
Heel even vanuit mijn bedje en dus kort: Kersjes, wat een snóepje! Echt zo'n lekker koppieEn ja, leuke naam! (waarbij ik overigens alleen de zanger van Slipknot kan bedenken, die heet toch Toby? Maar da's vast de verkeerde, haha
) Nogmaals gefeliciteerd!!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |