Kersjes, welkom terug! En wat een mooie naam. Ben benieuwd naar de foto's.
Incantrix:
quote:
Ooohh, ok! Jemig, blij dat ik het gevraagd heb, zo handig dat er hier wat ervarener mensen rondlopen, haha! Ik had ook deze stoel gezien dus, alleen die lijkt ons zo laag qua zithoogte..
Ja, hij is enorm laag. We hebben em op het werk en de laatste weken voor mijn verlof kwam ik er niet meer in of uit. Ook de niet schommelvariant trouwens. Dus ik zou het niet doen.
Martine, nou heb ik al veel last gehad van mijn vocht, maar wat jij beschrijft nog nooit. Wel het gevoel alsof het blauwe plekken zijn, maar dat kan geen kwaad. Mijn zusje is arts en houdt het goed in de gaten, dus ik vertrouw haar ook volledig.Nou heb ik wel ooit zo'n been gehad op vakantie en toen was het inderdaad een infectie of schimmel (weet niet meer precies, kreeg er iig antibioticazalf voor). En verlof! Jeuh! En een gaaf gedichtje.
De harde buik zwakte gelukkig net na het berichtje af...kon ik eindelijk weer wat doen. En dus manlief geholpen bij het aanpassen van de box (we hebben en verhoogd en er wieltjes onder gemaakt). Daarna gekeken of de maxicosi wel in de auto past. Niet dus! Mijn auto kan em op de voorstoel (Twingo) maar bij mijn man kan ie niet op de voorstoel en eigenlijk ook niet echt fatsoenlijk op de achterbank. Tjemig, dat was een tegenvaller. Dus nu de dealer gebeld of die verlengers hebben. Die zijn dan van volvo zelf, dus dat vertrouw ik wel. Officeel mag het namelijk niet. Ja hee, we hebben ook al geen isofix, dus ook geen oplossing en de easybase past ook niet. En we voelden ons heel idioot met dat ding op straat, maar we zagen later op internet dat het in heel veel auto's niet past.
En over dat deeltijd werken, wij zitten ook nog niet helemaal gerust hoor. Bij mij is alles rond, geen probleem. Maar bij mijn man nog niet echt. Zijn eigenlijke baas wil niet dat hij 4x9 uur werkt.Beetje raar, want ze moeten klokken en als hij nou naar de uren zou kijken zien ze gewoon dat ie al elke dag 9 uur of meer werkt. Maaaaar..mijn man is nu gedetacheerd en bij dat bedrijf geven ze er weer niks om. Dus zolang ie daar zit is het geen probleem.