Jij ook al keelpijn, Poppejans? Getver, vervelend zeg! Zijn je ijsjes al goed? Ik had gisteravond onbedwingbaar veel zin in een ijsje. Gelukkig zit het dorpscafeetje hier om de hoek. Maar het ijs was op! En ze zijn failliet. Geen ijsjes meer dus.

Sterkte met je keel. Keelpijn sucks!
Twinkly, de vk had het vanmorgen over een middeltje waar de vk-praktijk goede ervaringen mee heeft. Het is wel alléén op recept bij een apotheek in Hilversum verkrijgbaar. Beetje gek verhaal dus. Ik vroeg nog of dit toeval was of iets commercieels. Dat laatste was niet het geval volgens haar. Wel vertelde ze dat het een homeopathisch middeltje is dat bij veel vrouwen, na veel uitproberen met andere crèmepjes, eindelijk echt helpt. Afijn, ze heeft het voor me besteld, dus ben benieuwd.
Wat onwijs gaaf van dat KDV zeg! Dat wil ik ook! Geweldig!
Wow, wat een mooie foto Jaheur! En wat fijn dat ze het zo goed doet!
Mef, ik heb net zo’n dag als jij. Wilde ook van alles doen, waar nog niets van gekomen is. Niet schuldig voelen, gewoon lekker geen reet uitvoeren!
Mijs, is ga ff voor je zoeken.
Bedankt voor de bemoedigende verhalen, In en Rocka.

Hoop maar niet dat ik ijzerpillen hoef én ga maar heel veel drinken. Want als ik nu al een druif heb, wil ik niet weten hoeveel trossen ik ná het persen mag verwelkomen.
Grappig dat je ogen beter lijken, Incantrix. Die van mij lijken een stuk slechter. Ga na de bevalling en na de bv-periode maar eens terug naar de opticien.
Fijn dat je infuus beter ging, Troel! En maandag de laatste keer! Heb je het ‘m toch maar mooi gefikst!
Heb vannacht echt m'n slechtste nacht ever gehad. Blegh! Ben er denk ik wel 10 keer uitgeweest om te plassen! Maar de vk was weer tevreden. De stagiaire drukte wel érg hard op m'n onderbuik om het hoofdje toe voelen. Het voelt nog steeds een beetje beurs. Maar verder was ze lief.

En ik ben weer goedgekeurd.
Ze vond het hartje pittig kloppen trouwens. Een echte meid, zei ze.

Heb het ook nog even over heupdysplasie gehad. Zowel ik, m´n moeder als m´n opa hadden dat. Ik heb vroeger ook een spreidbroekje gehad. Grote kans dus dat deze kleine meid dat ook gaat hebben. Gelukkig nam de vk het erg serieus. Net na de geboorte kunnen ze het nog niet zien, maar het is wel belangrijk om er met een week of zes een kinderarts naar te laten kijken.