Nee, er zit een soort elastieke band in/aan de broek (of een elastisch stuk ingezet afhankelijk van het model enzo). Als je buik groeit kun je die vaak verstellen of het geeft mee.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:34 schreef leonieke het volgende:
En nu heb ik nog een heel onnozele vraag, maar ik heb er echt geen flauw idee van
Als je nu een zwangerschapsbroek koopt, moet je dan binnen een paar maand bv weer een andere kopen in een grotere maat of hoe gaat dat in z'n werk?
Ik ben nog niet in een winkel geraakt, heb hem ook niet onmiddellijk nodig, denk ik, maar het feit dat ik hier geen antwoord op weet, houdt me sowieso tegen om naar een winkel te stappen.
Ah, da's wel interessantquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:40 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Nee, er zit een soort elastieke band in/aan de broek (of een elastisch stuk ingezet afhankelijk van het model enzo). Als je buik groeit kun je die vaak verstellen of het geeft mee.
Je kan dus in principe de hele zwangerschap doen met een broek...
Van weeën heb ik geen verstand. Hebben jullie wel al een verloskundige gebeld?quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:41 schreef Hi_flyer het volgende:
Nou, er begint wat schot in te komen. Geen gebroken vliezen, wel weeen om de 4 tot 8 minuten die echter minder dan een minuut aanhouden.
Bromflyer heeft wel veel pijn en dat is vervelend om te zien, zeker als je er zelf weinig aan kan doen.
We worden het wel zat, na 12 uur wordt ze wel vermoeid. Weet iemand of je miniweetjes ook mee moet tellen? Sommige weeen mogen de naam amper hebben (aldus vrouwlief).
Ik pas al een hele poos niet meer in mijn eigen klerenquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:42 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ah, da's wel interessant![]()
Dan zou het nog niet zo erg zijn als ik opeens op 9/9/9 niet meer in mijn broek kan. We moeten dan naar een receptie voor een huwelijk, maar ik had echt geen zin om een broek te kopen die ik dan maar een week ofzo kan aandoen.
Het is dat ik niet graag ga winkelen hé, anders had ik misschien al iets gezocht.
En nu maar eens aan de strijk (na een namiddag slapen...)
Das mooi! stel dat we ieder iets anders zouden zeggenquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:44 schreef Ssserpente het volgende:
Ah, ben lekker op tijd. We zeggen iig hetzelfde!
De ene wee is krachtiger dan de ander, kan best hoor. En als de vliezen gebroken zijn, uit zichzelf of gedaan door de vk/gyn dan worden ze nog krachtiger en volgen ze elkaar vaak ook sneller op.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:41 schreef Hi_flyer het volgende:
Nou, er begint wat schot in te komen. Geen gebroken vliezen, wel weeen om de 4 tot 8 minuten die echter minder dan een minuut aanhouden.
Bromflyer heeft wel veel pijn en dat is vervelend om te zien, zeker als je er zelf weinig aan kan doen.
We worden het wel zat, na 12 uur wordt ze wel vermoeid. Weet iemand of je miniweetjes ook mee moet tellen? Sommige weeen mogen de naam amper hebben (aldus vrouwlief).
Ja hoor.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:44 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Van weeën heb ik geen verstand. Hebben jullie wel al een verloskundige gebeld?
quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:16 schreef Poppedein het volgende:
Iehhhh mijn collega heeft me net gestript en ik was echt zooo bang dat ze zou zeggen "zet de komende week ook maar uit je hoofd, want er staat nog een flinke tuut", maar t voelde heel rijp en was al goed toegankelijk... het was wel uhhh minder prettig zeg maar en zeurt lekker nu... Tis niet zaligmakend natuurlijk, maar tis in ieder geval goed nieuws zo ver... dus ik ga maar lekker mn bedje induiken met een dvdtje zo!
*spannend*
douchen misschien op optie? (ikzelf vond er weinig aan, maar de meeste vinden het heel fijn)quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:19 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Ja hoor.Maar die komen tenslotte pas bij 3 om 1 minuut. Wel kreeg ik wat standaard advies, zoals sokken aantrekken, kamer wat schemerig maken en warmhouden. Alle drie al gedaan
![]()
Weeen nu om de 5 minuten.
Ah, dan begon ik nu gewoon te wenenquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:46 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Das mooi! stel dat we ieder iets anders zouden zeggen![]()
Dan was het gedaan met m'n geloofwaardigheid!quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:46 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Das mooi! stel dat we ieder iets anders zouden zeggen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |