abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72265495
Kersjes, die foto's * octopussy smelt

Morgen ben ik alweer 4 maanden zwanger volgens mij heeft m'n buik een groeispurtje gehad afgelopen week. Al mijn gewone shirtjes en truitjes zijn nu te kort
pi_72265645
Foto
Lotte!
Noah!
pi_72266173
Kersjes ontzettend gefeliciteerd met de geboorte van je ventje wat een heerlijke foto's! Oooh die foto van Devin met zn broertje
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72267826
Nog even weer over het bedje hoor
Hebben jullie ook een enkel dekentje erop?
Ik heb een dekentje van de hema, daar omheen heeft mijn schoonmama een overtrekje genaaid. maar ik vind het zo dunnetjes. Aan de andere kant, eerst liggen ze ook nog in een omdlagdoek. Hoe hebben jullie dat?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_72267995
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 23:08 schreef Kersjes het volgende:
Bedankt voor alle felicitaties!!

Wat een mooie jongen is het
(Namens DuchessX en mezelf).
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 22:08:03 #206
24188 Belana
kloon van belana
pi_72268175
kersjes, wat is ie mooi
stormy waters...
sailin'
pi_72268345
Karin, nu 1 dekentje (van prenatal) met een lakentje. Had ik bij Mirte ook, daar heb ik er als het koud was een dekentje overheen gelegd. Ik had een los fleecedekentje wat ik er dan bovenop lag en bij Iris heb ik de eerste dagen de omslagdoek erbovenop gelegd als ze wat koud was.
Fake it till you make it...
pi_72269602
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 20:10 schreef octopussy het volgende:
Kersjes, die foto's * octopussy smelt

Morgen ben ik alweer 4 maanden zwanger
Huuu?
Voor mijn gevoel ben ik net 3 maanden en je loopt maar 6 dagen voor mij uit
pi_72269981
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 19:41 schreef Linda2205 het volgende:
Kan iemand me helpen herinneren nooit meer op Mefke's tikker te klikken omdat dat plaatje leuker is dan de mijne? Er stond ineens: 19 days to go
Nee joh, gewoon pas 261 dagen gehad, dat is iets heeeeeel anders
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 23:32:40 #210
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_72270157
Ssserpente en Tan, het is inderdaad écht wel heel bijzonder om die namen dan zo te zien staan. Het was ook meteen duidelijk: dit zijn ze, zo moet het worden. Dat was dus ineens dubbel feest: we hebben de namen rond én het kaartje is klaar (en zó leuk geworden!!)

En vandaag dus de eerste échte klusdag, en we liggen nog steeds hardstikke mooi op schema De kledingkast is echt geweldig mooi afgewerkt, het behang is van de muur en de spullen die we kwijt wilden zijn naar de kringloop gebracht. Blij!

Ennuhm, Tan, het is inderdaad stiekum echt heleaal om zo flink allerlei spulletjes te kopen, haha! En jezelf niet zo uit de markt prijzen meteen hoor

Happy, jammer dat je niet zo goed bent geslaagd, al is een extra broek inderdaad wel al fijn

Aoraki, het is ook echt grappig hoe veel mensen uiteindelijk ook op deze manier aan hun spullen komen, terwijl ik altijd een beetje het idee kreeg dat het nogal not done is om tweedehands spullen voor je baby aan te schaffen. Tuurlijk zijn er grenzen, maar ik zie het probleem niet zo. Nouja, veel plezier met jullie kamertje

Haha, Ssserpente, heerlijk, zo'n opgewekte post. Ik denk dat ik ook moeite zou hebben om aan de andere kant van het bed te moeten gaan slapen ineens, dat doe ik eigenlijk alleen maar als mijn lief al naar zijn werk (ofzo) is en ik uit kan slapen..

Faja, ik ging ook ineens erg hard qua cupmaat, maar op dit moment is het even rustig. Zou het verderop nog weer kunnen gaan groeien?

Octopussy, jeej! 4 maanden alweer, gaat snel he?
3!
  Jubileum moderator zondag 30 augustus 2009 @ 07:24:30 #211
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_72273959
Toby is prachtig Kersjes!!

Poppedein het is zondag! Je kan los!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_72274034
Goedemorgen!

Wie van jullie hier heeft me besmet met die keelpijn
* freecell kijkt spiedend rond met een deegrol in haar handen
  zondag 30 augustus 2009 @ 08:16:55 #213
35189 Troel
scherp en bot
pi_72274052
Oew, doe mij die keelpijn!

Ik word echt helemaal gestoord van mijn armen en benen en het doet me allemaal zeer en ik zit er zeer sterk over te denken om morgen toch het laatste infuus te skippen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 30 augustus 2009 @ 08:20:08 #214
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72274059
Ik was het niet freecell
Ow troel, wat een gedoe zeg...
pi_72274067
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 08:16 schreef Troel het volgende:
Oew, doe mij die keelpijn!

Ik word echt helemaal gestoord van mijn armen en benen en het doet me allemaal zeer en ik zit er zeer sterk over te denken om morgen toch het laatste infuus te skippen
Dan zou ik er niet ook nog keelpijn bij willen als ik jou was

Maar balen zeg hoezo gaat alles pijn doen van dat infuus dan? Je hand snap ik, maar de rest?
  zondag 30 augustus 2009 @ 08:23:46 #216
35189 Troel
scherp en bot
pi_72274070
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 08:22 schreef freecell het volgende:

[..]

Dan zou ik er niet ook nog keelpijn bij willen als ik jou was

Maar balen zeg hoezo gaat alles pijn doen van dat infuus dan? Je hand snap ik, maar de rest?
Ruilen he? Ruilen!

Volgens mij is het mineralengoedje gewoon te zuur voor mijn aderen waardoor ze allemaal zijn gaan irriteren ofzo
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72274079
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 08:23 schreef Troel het volgende:

[..]

Ruilen he? Ruilen!

Volgens mij is het mineralengoedje gewoon te zuur voor mijn aderen waardoor ze allemaal zijn gaan irriteren ofzo
Oi, dat lijkt me pijnlijk
En ruilen liever niet, misschien morgen ok?
pi_72274125
Oja bedankt voor alle felicitaties en ik hoop dat mijn vrouw morgen uit het ziekenhuis mag, maar ik heb er een hard hoofd in.

Niet alleen gaat er van alles voor de en tijdens keizersnede mis (alles uitgelopen voor ons en ruggeprik wilde niet), ook nog erna. Ze is nu al 2 dagen misselijk en heeft al 2 soorten medicijnen gehad. Gister kreeg ze dan helemaal niets qua eten en alleen een drankje om het zuur tegen te gaan, maar nog steeds heeft ze overgegeven. Nu hopen dat het vandaag wat beter gaat.

Met Yulisa gaat gelukkig alles wel goed.
pi_72274130
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 21:52 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Nog even weer over het bedje hoor
Hebben jullie ook een enkel dekentje erop?
Ik heb een dekentje van de hema, daar omheen heeft mijn schoonmama een overtrekje genaaid. maar ik vind het zo dunnetjes. Aan de andere kant, eerst liggen ze ook nog in een omdlagdoek. Hoe hebben jullie dat?
Die vraag daar zat ik laatst ook mee.
Had zo'n standaard dekentje van de hema gehaald en mn moeder vroeg of dat niet te weinig was, uhm.........goh misschien eigenlijk wel haha.
Vorige week kraamzorgintake gehad en dus maar even gevraagd.
Die dekentjes zijn best lang en aangezien aan het begin het bedje toch laag opgemaakt moet worden kan/mag dat dekentje dus dubbel gevouwen worden.
Ze zei, mocht dat niet voldoende zijn dan heb je zowieso nog 2 kruiken en anders misschien nog een fleecedekentje, inwikkeldoek en desnoods doen we er een groot badlaken omheen en mocht dat nog niet voldoende zijn dan is er zo een bijgehaald.
Had laatst bij ikea voor 2 euro ofzo op de kinderafdeling nog een klein fleecedekentje meegepakt voor je weet maar nooit dus ik denk dat het voldoende is karin.

@ Martine, hoest nu eigenlijk met je been?
Nog wat mee gedaan?
  zondag 30 augustus 2009 @ 09:27:46 #220
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72274254
Jaheur, wat naar dat het zo slecht gaat met je vrouw! Beterschap voor haar
  zondag 30 augustus 2009 @ 09:29:39 #221
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72274265
Ik heb zojuist alle tig de katoenen luiers die ik al had in de echfa wit te weken gezet
zodat ik ze vanmiddag kan wassen en kan drogen aan de waslijn
En ik heb even gekeken wat ik al aan babyspul heb, en toen vond ik piepkleine jurkjes van mij en mijn zus toen we nog baby waren van dat retro-spul
pi_72274315
Kersjes gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!!

Asyniur wat ik al steeds tegen je wilde zeggen, maar steeds weer vergeet, de luiers van de DM zijn echt top en super goedkoop! Echt een aanrader!
pi_72274355
Kersjes wat een mooi mannetje!

Over die dekentjes. Hier hadden we ook altijd een dubbelgevouwen deken. Anders werd het toch een geprop met een heel groot stuk deken onder het matras Na een paar maanden droog hij een slaapzaak en was daardoor 1 deken wel genoeg.
  zondag 30 augustus 2009 @ 09:45:55 #224
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72274359
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 09:39 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Kersjes gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!!

Asyniur wat ik al steeds tegen je wilde zeggen, maar steeds weer vergeet, de luiers van de DM zijn echt top en super goedkoop! Echt een aanrader!
Zijn dat papieren luiers? Wij willen namelijk graag katoen.
moet wel nog eens kijken of ze over de grens wel nog inlegluiers en strikslips verkopen...
pi_72274751
Meld!

Poppedein, voel je al iets?

En Martine of het-is-mij (een van beide was het toch? ), hoe gaat het met je voeten en het tintelen?

Troel, wat balen dat je zo'n last hebt van de prikken. Merk je nu nog steeds niks behalve de pijn? En moet je nou ook nog steeds al die tabletten slikken?

En Free, ik was het ook niet, sorry

Ik heb gister een nieuw verhaal op mn blog geschreven en nu ben ik helemaal emo van de reacties van m'n opa&oma en moeder Maar ik heb wel de een na laatste babywas er in en dan is alles klaar!

Mensen met een Quinny, hebben jullie het fleecedekentje in de was gehad? Op het etiketje staat handwas, maar ik zie mezelf nog niet zo snel een handwas doen
Lotte!
Noah!
  zondag 30 augustus 2009 @ 10:42:45 #226
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_72274950
Hoihoi, vanochtend is het hier begonnen hoor
  zondag 30 augustus 2009 @ 10:42:55 #227
57497 happyme28
I'm so happy
pi_72274952
Oe.. nog geen Poppedein?

Linda, wat een leuke blog heb je! Erg leuk geschreven.

Jaheur, wat vervelend dat het met je vrouw nog niet echt goed gaat. Hopenlijk gaat het snel beter en mogen ze naar huis.

Troel, wat vervelend meis dat je zo'n pijn hebt. Enig idee of het wel iets uithaalt? Heeft het zin om toch nog een keer die tanden op elkaar te doen voor de laatste? Als het voor je gezondheid belangrijk, misschien ondanks de pijn, toch die laatste keer nog eens ondergaan, hoe pijnlijk ook??

Net zo iets mafs.... mijn man zit een filmpje van X-Factor in Engeland te kijken van een jonge gozer die goed zingt en hij krijgt goed commentaar en de familie is emotioneel en ineens beginnen bij mij de tranen te rollen?! Geen idee waarom, maar ik moest het er gewoon van huilen.

Edit: hi_flyer voor je vrouw!
  zondag 30 augustus 2009 @ 10:43:55 #228
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72274967
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 10:42 schreef Hi_flyer het volgende:
Hoihoi, vanochtend is het hier begonnen hoor
Ja, zet 'em op!
pi_72274999
Mn Martine1984 account krijg ik op een of andere manier niet meer ingelogd... dus heb maar een nieuwe aangemaakt. Kan een van de Modjes mn naam aanpassen in de OP?

vandaag 34 weken zwanger nog maar 3 weken en dan mag hij al komen, jeetje wat gaat dat snel. Begin het nu toch allemaal wel een beetje eng te vinden. Straks zo'n klein mannetje die helemaal afhankelijk is van mij en mn lief

Mn been is afgezakt gelukkig, volgens mn moeder is het warmte uitslag... zij heeft zelfde als het warm is. Veel drinken en pootjes omhoog dus maar.

Gister voor het eerst naar de fysio geweest, dat was niet geweldig... mn spieren zitten vast in mn onder rug en die moeten los

Ik heb op de jaarmarkt ook nog Puk zn eerste vestje gekocht en een boxpakje

Poppedein bij jou alles nog steeds rustig?
  zondag 30 augustus 2009 @ 10:53:07 #230
57497 happyme28
I'm so happy
pi_72275109
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 10:45 schreef martine84 het volgende:
Mn Martine1984 account krijg ik op een of andere manier niet meer ingelogd... dus heb maar een nieuwe aangemaakt. Kan een van de Modjes mn naam aanpassen in de OP?
Martine, had je dit ALLE PASSWORDS WORDEN GERESET! topic gelezen? Misschien verklaart dat het niet kunnen inloggen en kan je zo alsnog je oude account terughalen.

Oh, en gefeliciteerd met je 34 weken mijlpaal natuurlijk!
pi_72275156
Hi_flyer spannend hoor! Veel succes, ook voor je vrouw naturlijk!!!
Poppedein, waar ben je?

Hier nog lekker in bed uit te rusten van gezellige maar vermoeiende zaterdag... Zo naar mijn oude hockeyteam kijken! En als ik terug kom is er dus minstens 1 baby!
pi_72275164
Goeiemorgen!

Fijn dat jullie ook uit de naam zijn, FL! Kun je niet voorzichtig polsen bij je zus? Bijvoorbeeld beginletter en aan aantal lettergrepen vergelijken?

Octo, vandaag vier maanden! Gefeliciteerd!

Karin, wij hebben in eerste instantie ook een enkel dekentje hoor. Maar in totaal hebben we er drie. Dus er kan er altijd nog één bovenop.

Incantrix, wij hadden dat idd ook met de namen. Zodra we het zagen staan, was het meteen goed! En wat betreft tweedehands spullen: wij hebben ook heel veel tweedehands hoor. Zonde om nieuwe spullen te kopen terwijl er zat goeie en mooie tweedehands dingen te koop zijn die vaak niet of nauwelijks zijn gebruikt! Van het geld dat je uitspaart kun je véél leukere dingen kopen of doen!

Poeh, wat zijn sommigen van jullie gegroeid zeg, qua cupmaat! Ik heb nu een klein c-tje. Hoewel ik denk met een B80 ook nog wel weg te komen. Ben benieuwd hoe ze er tijdens de bv uitzien.

Freecell ook al keelpijn? Vlindur is er net vanaf zei ze.

Troel, nog maar één keer! Dan is het achter de rug! Nog ff volhouden!

Balen Jaheur. Veel sterkte! Hoop dat het vandaag wat beter gaat!

Linda, wij hebben een Quinny en het dekentje gewoon uitgewassen. En het leeft nog.

Oeh, spannend Hi_flyer! Veel succes voor jullie drietjes!

Wij zijn gister lekker ‘uit eten’ geweest. Pannenkoeken! En nou werd ik me vanmorgen toch wakker van een partij krampen! Pff! Ging al bijna in het pannenkoekverhaal geloven. Maar het waren m’n darmen. Had ook wel erg veel gegeten.

Word wel de laatste paar dagen elke ochtend wat misselijk wakker. Zodra ik dan opsta is het over. Herkenbaar?

Vandaag 37 weken! Mijlpááááál!

[ Bericht 1% gewijzigd door Ssserpente op 30-08-2009 11:44:25 ]
pi_72275171
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 09:45 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Zijn dat papieren luiers? Wij willen namelijk graag katoen.
moet wel nog eens kijken of ze over de grens wel nog inlegluiers en strikslips verkopen...
Ja papieren luiers inderdaad.
Ik heb geen idee of ze inlegluiers verkopen, ik ben er nog niet geweest na de bevalling, vrijdag waarschijnlijk weer
  zondag 30 augustus 2009 @ 10:59:18 #234
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72275194
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 10:57 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:

[..]

Ja papieren luiers inderdaad.
Ik heb geen idee of ze inlegluiers verkopen, ik ben er nog niet geweest na de bevalling, vrijdag waarschijnlijk weer
zou jij voor mij eens willen spieken of ze er inlegluiers en/of strikslips verkopen?
  zondag 30 augustus 2009 @ 11:06:15 #235
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72275276
Hi-flyer en bromflyer veel succes!

Asyn, ik geloof dat er ook een topic speciaal voor katoenen luiers is. Zit op de iPhone te tikken (naast B die in bad zit) dus kan het ff niet opzoeken voor je
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_72275422
Hi_flyer en vrouw, veel succes vandaag

Ssssserpente: MELDPLICHT en ik ga dus inderdaad maar het dekentje wassen!

Vlindur: Thnx
Lotte!
Noah!
  zondag 30 augustus 2009 @ 11:23:23 #237
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72275508
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 11:06 schreef RockabeIIa het volgende:
Hi-flyer en bromflyer veel succes!

Asyn, ik geloof dat er ook een topic speciaal voor katoenen luiers is. Zit op de iPhone te tikken (naast B die in bad zit) dus kan het ff niet opzoeken voor je
ikke weet...
pi_72275544
Hi-Flyer en vrouw, veel succes vandaag

over cupmaten: ik heb gisteren ook nog maar eens een nieuwe BH gehaald: 75E (normaal 75C). Ik had hem in mijn handen en ik dacht:'jezus, dat past nooit'. Nou, het zat perfect... Ongeloofelijk, en ze schijnen na de geboorte en tijdens bv nog groter te worden. Weet iemand dat trouwens? Als je een voedingsBH wilt kopen, moet dat dan de maat van dat moment zijn, of de maat voor je zwangerschap (rekken ze mee?) Misschien een beetje domme vraag, maar ik heb dus geen idee...
pi_72275721
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 11:25 schreef Aoraki het volgende:
Hi-Flyer en vrouw, veel succes vandaag

over cupmaten: ik heb gisteren ook nog maar eens een nieuwe BH gehaald: 75E (normaal 75C). Ik had hem in mijn handen en ik dacht:'jezus, dat past nooit'. Nou, het zat perfect... Ongeloofelijk, en ze schijnen na de geboorte en tijdens bv nog groter te worden. Weet iemand dat trouwens? Als je een voedingsBH wilt kopen, moet dat dan de maat van dat moment zijn, of de maat voor je zwangerschap (rekken ze mee?) Misschien een beetje domme vraag, maar ik heb dus geen idee...
Een paar topics terug stelde iemand ook die vraag. Hier werd gezegd, vier weken voor de bevalling kan je het beste een passende BH kopen. Eventueel eentje die op het middelste gaatje goed zit, dan kan je 'm nog 1 haakje verstellen, waardoor de cup ook ietsje groter wordt. Ik ben zelf gewoon naar de Prenatal gegaan en daar hebben ze me heel erg goed geholpen
Lotte!
Noah!
pi_72275876
thanx! Zeker gemist...
Soms gaat het hier zo snel...
pi_72275947
Ik stelde die vraag. Heb nu twee goedkopere bh's in m'n huidige cupmaat, maar één omvangsmaat groter bij de Hema gekocht. Dat moet wel ff lukken. Dan kun je tzt nog een 'goeie' in je uiteindelijke maat (laten ) halen.
pi_72276123
ssserpente... Hieperdepiep voor je mijlpaal! Een hele echte, 37 weken!

hi_flyer, heel veel succes voor jou en je lief!!

Hier nog altijd alles rustig, lief en ik hebben n lekkere kneuterzondag met zn 2tjes met ontbijt op bed enzo...fijn! Ik denk namelijk dat ons tutje toch een andere zondag voor ogen heeft

mijn moeder is ervan overtuigd dat ze donderdag komt, want ik ben "zóóó t zelfde zwanger" als zij en ik werd uiteindelijk ook 10 dagen te laat geboren. Ik roep zelf ook al vanaf t begin 3 sept en die datum staat ook op de proefdruk van t kaartje, maar t klinkt nog zóóó ver weg!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_72276213
succes hi-flyer!!
serpente meldplicht!
Ik hoop dat het snel begint Poppedein!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72276287
Oh ja! Meldplicht! Ik zal m'n best doen!

Lekker kneuteren, Poppedein! Zou wel erg leuk zijn als ze idd de 3e geboren wordt! En da's heulemáál niet ver weg hoor!

Het bad staat! Zal zo een foto maken!
pi_72277127
Woehoee Ssserpente met meldplicht, alweer 37 weken!

Freecell, dan heb ik je vast mn keelpijn gegeven, ik lijk er nu al geen last meer van te hebben, na 2 dagen flink snoepjes zuigen, en zakjes waterijsjes eten. Hopelijk ben je er gauw weer vanaf

Naar Troel, dat je er zo'n last van hebt, maar fijn dat je er dus gauw mee stoppen mag!

Ik ben 27 weken vandaag, over maximaal een week of 15 is er een baby, ben ik moeder! Zoooo raar, ik blijf het zeggen, maar het gaat zo verschrikkelijk snel vind ik! Echt spannend

Oja, het is me gelukt met de ouderwetse (best goeduitziende) box via marktplaats,voor maar 20 euro
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_72277465
Het alleralleraller-eerste dingetje wat ik voor ons meiske gekocht heb is onwijs lelijk uit de was gekomen... Het was een wit shirtje met een olifantje erop van de Zara. Liep over de zijkant, dus op het ruggetje stonden de billen van de olifant en op de buik stond het hoofd. En nu is aan de voorkant van het truitje het bruin superlicht geworden, bijna er af en op de achterkant ziet het er nog uit zoals het was En ze had er nog wel zo'n toffe spijkerbroek bij
Lotte!
Noah!
pi_72277507
Linda, gewoon terug naar de winkel gaan mt het shirtje!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 30 augustus 2009 @ 13:06:59 #248
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_72277584
Inderdaad Linda, mee terug naar de winkel! (neem aan dat je je aan het wasvoorschrift hebt gehouden).
pi_72277659
Ja, maar ik heb het al in oktober vorig jaar gekocht

En het wasvoorschrift heb ik nog eens bekeken na het wassen, omdat ik idd dacht het niet goed gedaan te hebben, maar ik heb op 40 graden gewassen en dat mocht volgens het etiketje...Vind het zo stom dat de achterkant nog wel goed is...als het nou aan beide kanten evenveel vervaagd was was het minder erg..Nou ziet het er uit als een wit shirtje met een olifantenkont er op
Lotte!
Noah!
pi_72278124
Freecell, beterschap!

Troel, wat balen zeg dat alles je zo zeer doet.

Jaheur, hopelijk mag je je dames gauw mee naar huis (oftewel ik hoop dat je vrouw zich gauw beter voelt).

Asy, was ze!

Linda, heb je niet een soort handwasprogramma op je machine zitten? Of dat je het centrifugetoerental wat lager in kan stellen, dan komt het vast goed...
Wat zonde van dat truitje, ik zou ermee terug gaan... Ookal heb je het vorig jaar al gekocht, je kan het toch altijd proberen... niet geschoten is altijd mis. Nemen ze het niet terug is het pech, mag je wel wat anders uitzoeken is het mazzel... Maar hetzelfde shirtje zullen ze vast niet meer hebben .

Hi-flyer, succes daar! Zet em op

Happy, leve de hormonen

Aoraki, volgens mij raden ze aan om pas op het eind van je zwangerschap een voedingsbeha te kopen. Ik heb het gedaan met nog 2 mnd te gaan en kon nu dus nog een cupmaat groter aanschaffen . Maar bij mn eerste zwangerschap waren de bh's die ik op het eind had gekocht wel goed. Maar toen heb ik maar even BV gegeven.

Poppedein, kneuter ze vandaag.
Fake it till you make it...
  zondag 30 augustus 2009 @ 13:34:49 #251
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_72278311
T schiet allemaal nog niet zo op hiero Om de 15 minuten een wee, maar dat is dus al 5,5 uur zo. Bromflyer staat nu slagroom te kloppen
pi_72278381
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 11:59 schreef Poppedein het volgende:
Ik roep zelf ook al vanaf t begin 3 sept en die datum staat ook op de proefdruk van t kaartje, maar t klinkt nog zóóó ver weg!
Eerst vandaag, nu 3 september...
Jij doet mini-doeltjes voor jezelf, betrapt
Gaat het wachten wel sneller van
  zondag 30 augustus 2009 @ 13:39:08 #253
190853 RockabeIIa
pi_72278432
Ik ben naar een goeie lingeriezaak gegaan op aanraden van de prenatal en daar werd me gezegd dat ik het beste tot na de bevalling kon wachten met het kopen van een bh. De eerste 1 à 2 weken draag je waarschijnlijk juist of geen bh of liever een strakke ivm stuwing.
pi_72278547
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 13:34 schreef Hi_flyer het volgende:
T schiet allemaal nog niet zo op hiero Om de 15 minuten een wee, maar dat is dus al 5,5 uur zo. Bromflyer staat nu slagroom te kloppen
Oeh, spannend wel!
pi_72278739
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 13:37 schreef freecell het volgende:

[..]

Eerst vandaag, nu 3 september...
Jij doet mini-doeltjes voor jezelf, betrapt
Gaat het wachten wel sneller van
Hahahha ik denk dat lukt wel hier met die weinig oplettende zwangeren Nee hoor.. de 30e was van vriendlief... alleen hij was er zo overtuigd van dat ik m bijna was gaan geloven
  zondag 30 augustus 2009 @ 13:54:40 #256
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72278845
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 13:50 schreef Poppedein het volgende:

[..]

Hahahha ik denk dat lukt wel hier met die weinig oplettende zwangeren Nee hoor.. de 30e was van vriendlief... alleen hij was er zo overtuigd van dat ik m bijna was gaan geloven
Nou ja, het kán nog wel!
even kijken of mijn eerste luierwas al klaar is om opgehangen te worden
pi_72282939
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 13:50 schreef Poppedein het volgende:

[..]

ik zet mn centjes op morgen voor jou
mijn moeke was van mij ook 10 dagen later en ik droeg allemaal t zelfde enzo. Je ziet wat het met mijn datum heeft gedaan

hang in there meis! en kneuterse voor vandaag
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 30 augustus 2009 @ 16:25:50 #258
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_72282950
Ruim 8 uur verder nu, maar 't is allemaal nog niet erg regelmatig. Zelfs een uur zonder een enkele wee
  zondag 30 augustus 2009 @ 16:29:05 #259
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_72283092
Spannend Hi_flyer... het kan zomaar ineens doorzetten vannacht, meestal heb je dan overdag wat voorwerk en dan barst 's avonds ineens de pleuris los Succes!!
  zondag 30 augustus 2009 @ 16:43:17 #260
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_72283562
Het afgelopen uur zes weeen. Ik had gehoopt dat het voor het eind van de dag gepiept was, maar dat gaat toch wat langer duren
  zondag 30 augustus 2009 @ 17:22:51 #261
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_72284874
Hoi!

Ik mag me eindelijk ook melden in dit topic! Ik weet sinds gisteravond dat ik zwanger ben! Ik ben ook echt nog maar net zwanger, nog maar 4 weken! Aan de andere kant heb ik er dus al 1/10e van de zwangerschap opzitten!
Ik ben ontzettend blij en aan de andere kant ook wat nerveus; ik weet hoe spannend de eerste weken zijn.

Zou een van de lieftallige modjes me heeeeelemaal onderaan het lijstje willen zetten? Ik ben in mei 2010 uitgerekend. (Wat klinkt dat nog ontzettend ver weg zeg!)

Meteen maar mijn eerste vraag: Ik wil graag een boek kopen dat week voor week (of dag voor dag) een zwangerschap beschrijft. Welke boeken hebben jullie gekocht? Wat vind je van die boeken?

PS: Excuses voor de ego-post. Bijlezen/reageren doe ik zsm!
A grand adventure has begun.
pi_72285043
Welkom Keshet
op jouw vraag over het boek zal ik niet te veel zeggen. Ik heb er één gekregen van mijn zus, maar heb er eigenlijk nog niet te veel in gelezen

Hi_flyer: misschien gaat het toch opeens heel snel gaan?
pi_72285187
Jeetje Hi-Flyer, wat moeten jullie een geduld opbrengen zo op het laatst... wens je vrouw maar sterkte!

Keshet welkom hier en gefeliciteerd met de eerst 4 weekjes Over een boek kan ik weinig inbreng geven, heb er zelf ook geen (tenzij je die van Claudia de Breij meerekend) Ik haal mijn week-tot-week info van internet (http://www.babybytes.nl/) en van een kalender-ding wat ik van Moeders voor Moeders heb gekregen (geloof ik)... maar de meeste info komt denk ik nog wel hier vandaan
pi_72285189
Keshet, veilig zwanger van Beatrijs Smulders heb je ook in agenda vorm.
  zondag 30 augustus 2009 @ 17:32:59 #265
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_72285210
Keshet welkom en gefeliciteerd

Ik heb een boek dat ik dertien jaar geleden heb gekocht, was een uitgave van de Kinderen (dat maandblad), vond het destijds een heel leuk en duidelijk boek, maar daar kijk ik nooit meer in, het meeste weet ik nu wel en als ik iets wil weten kijk ik op internet, daar zijn zoveel week-voor-weeksites.
pi_72285762
Keshet gefeliciteerd!!
Ik vind deze website heel leuk, vooral aan het begin van de zwangerschap!
http://www.ehd.org/
Er staan filmpjes op vanuit de baarmoeder(!) waarop per week te zien is hoe je kindje zich ontwikkeld. Je kunt je ook registreren en dan kun je per week, en later in de zwangerschap per maand, ook lezen hoe jouw kindje ontwikkeld.

edit: op deze website is het wel zo dat ze uitgaan van het moment van bevruchting ipv het begin van je laatste menstruatie, dus ben je nu 2 weken zwanger.

Hi_Flyer wat spannend!! Dat laat niet meer lang op zich wachten!!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_72286499
Keshet gefeliciteerd!
  zondag 30 augustus 2009 @ 18:48:03 #268
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72287813
Ik heb echt een hele bult katoenen luiers gewassen en aan de waslijn hangen om te drogen!
En ik heb al een idee voor het geboortekaartje
En wil na de vakantie beginnen aan de babykamer
pi_72288105
Ah, foto van het babywasje Asy? Ik had hier van de week ook alles hangen en das toch wel erg leuk om zo te zien
Lotte!
Noah!
  zondag 30 augustus 2009 @ 19:14:18 #270
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72288641
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 18:57 schreef Linda2205 het volgende:
Ah, foto van het babywasje Asy? Ik had hier van de week ook alles hangen en das toch wel erg leuk om zo te zien
Ik heb net alles van de lijn gehaald.
Wilde wel nog even gaan tellen hoeveel het er zijn36 oogjesluiers en 18 hydrofiel

[ Bericht 9% gewijzigd door Asyniur op 30-08-2009 19:22:35 ]
pi_72288669
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 17:32 schreef Faja-Lobi het volgende:
Keshet, veilig zwanger van Beatrijs Smulders heb je ook in agenda vorm.
Die naam alleen al (Misschien is die agenda wel heel leuk Fannie )
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
pi_72288939
Wat zijn mensen trouwens gek
Gisteren was er een verrassingsverjaardagsfeest voor mijn schoonvader met héél veel volk en 3/4e van de gasten kwamen pas gisteren te weten dat ik zwanger was.
Ik heb verdorie al vragen gekregen over wanneer het tweede zal komen Gekke mensen...

Ben wel blij dat het feest voorbij is. Ik heb het vermoeden dat ik zo vaak hetzelfde verhaal heb verteld. En dat veel mensen er eigenlijk liever over doorboomden dan ik Nog een geluk dat mijn ma er ook rondliep, die kwam overal wel wild enthousiast tussen

Asyniur: nu al aan de babywas?
  zondag 30 augustus 2009 @ 19:27:53 #273
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72289085
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 19:22 schreef leonieke het volgende:
Wat zijn mensen trouwens gek
Gisteren was er een verrassingsverjaardagsfeest voor mijn schoonvader met héél veel volk en 3/4e van de gasten kwamen pas gisteren te weten dat ik zwanger was.
Ik heb verdorie al vragen gekregen over wanneer het tweede zal komen Gekke mensen...

Ben wel blij dat het feest voorbij is. Ik heb het vermoeden dat ik zo vaak hetzelfde verhaal heb verteld. En dat veel mensen er eigenlijk liever over doorboomden dan ik Nog een geluk dat mijn ma er ook rondliep, die kwam overal wel wild enthousiast tussen

Asyniur: nu al aan de babywas?
Vreemde mensen die bij je schoonouders over de vloer komen

Nee joh, alleen de katoenen luiers. Die wilde ik drogen in de zon ivm blekende effect (en dat kan straks in februari niet vandaar)
pi_72289191
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 19:27 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Vreemde mensen die bij je schoonouders over de vloer komen

Nee joh, alleen de katoenen luiers. Die wilde ik drogen in de zon ivm blekende effect (en dat kan straks in februari niet vandaar)
Ah, ze zijn vrij enthousiast en velen weten niet wat er allemaal aan voorafgegaan is. De reacties op "ik denk niet dat er een tweede zal komen" waren ook weinig verrassend
pi_72289274
En nu heb ik nog een heel onnozele vraag, maar ik heb er echt geen flauw idee van
Als je nu een zwangerschapsbroek koopt, moet je dan binnen een paar maand bv weer een andere kopen in een grotere maat of hoe gaat dat in z'n werk?
Ik ben nog niet in een winkel geraakt, heb hem ook niet onmiddellijk nodig, denk ik, maar het feit dat ik hier geen antwoord op weet, houdt me sowieso tegen om naar een winkel te stappen.
  zondag 30 augustus 2009 @ 19:40:05 #276
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72289475
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 19:34 schreef leonieke het volgende:
En nu heb ik nog een heel onnozele vraag, maar ik heb er echt geen flauw idee van
Als je nu een zwangerschapsbroek koopt, moet je dan binnen een paar maand bv weer een andere kopen in een grotere maat of hoe gaat dat in z'n werk?
Ik ben nog niet in een winkel geraakt, heb hem ook niet onmiddellijk nodig, denk ik, maar het feit dat ik hier geen antwoord op weet, houdt me sowieso tegen om naar een winkel te stappen.
Nee, er zit een soort elastieke band in/aan de broek (of een elastisch stuk ingezet afhankelijk van het model enzo). Als je buik groeit kun je die vaak verstellen of het geeft mee.
Je kan dus in principe de hele zwangerschap doen met een broek...
  zondag 30 augustus 2009 @ 19:41:13 #277
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_72289512
Nou, er begint wat schot in te komen. Geen gebroken vliezen, wel weeen om de 4 tot 8 minuten die echter minder dan een minuut aanhouden.

Bromflyer heeft wel veel pijn en dat is vervelend om te zien, zeker als je er zelf weinig aan kan doen.

We worden het wel zat, na 12 uur wordt ze wel vermoeid. Weet iemand of je miniweetjes ook mee moet tellen? Sommige weeen mogen de naam amper hebben (aldus vrouwlief).
pi_72289542
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 19:40 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Nee, er zit een soort elastieke band in/aan de broek (of een elastisch stuk ingezet afhankelijk van het model enzo). Als je buik groeit kun je die vaak verstellen of het geeft mee.
Je kan dus in principe de hele zwangerschap doen met een broek...
Ah, da's wel interessant
Dan zou het nog niet zo erg zijn als ik opeens op 9/9/9 niet meer in mijn broek kan. We moeten dan naar een receptie voor een huwelijk, maar ik had echt geen zin om een broek te kopen die ik dan maar een week ofzo kan aandoen.
Het is dat ik niet graag ga winkelen hé, anders had ik misschien al iets gezocht.

En nu maar eens aan de strijk (na een namiddag slapen... )
pi_72289567
Haha, dat heb ik me in het begin ook afgevraagd, Leonieke.

Maar da's niet nodig hoor! Een zwangerschapsbroek heeft een elastische band over je buik, die meerekt naarmate je buik dikker wordt. En het stuggere gedeelte (bijvoorbeeld spijkerstof) begint as heel laag, dus blijft onder je dikker wordende buik.

Je koopt zo'n broek dus gewoon in je huidige maat en -zolang je kont niet ineens explosief in omvang toeneemt- doe je daar je hele zwangerschap mee.
  zondag 30 augustus 2009 @ 19:44:09 #280
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72289594
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 19:41 schreef Hi_flyer het volgende:
Nou, er begint wat schot in te komen. Geen gebroken vliezen, wel weeen om de 4 tot 8 minuten die echter minder dan een minuut aanhouden.

Bromflyer heeft wel veel pijn en dat is vervelend om te zien, zeker als je er zelf weinig aan kan doen.

We worden het wel zat, na 12 uur wordt ze wel vermoeid. Weet iemand of je miniweetjes ook mee moet tellen? Sommige weeen mogen de naam amper hebben (aldus vrouwlief).
Van weeën heb ik geen verstand. Hebben jullie wel al een verloskundige gebeld?
  zondag 30 augustus 2009 @ 19:44:10 #281
190853 RockabeIIa
pi_72289596
Welkom Keshet!
pi_72289607
Ah, ben lekker op tijd. We zeggen iig hetzelfde!
  zondag 30 augustus 2009 @ 19:45:47 #283
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72289670
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 19:42 schreef leonieke het volgende:

[..]

Ah, da's wel interessant
Dan zou het nog niet zo erg zijn als ik opeens op 9/9/9 niet meer in mijn broek kan. We moeten dan naar een receptie voor een huwelijk, maar ik had echt geen zin om een broek te kopen die ik dan maar een week ofzo kan aandoen.
Het is dat ik niet graag ga winkelen hé, anders had ik misschien al iets gezocht.

En nu maar eens aan de strijk (na een namiddag slapen... )
Ik pas al een hele poos niet meer in mijn eigen kleren qua buik dan
  zondag 30 augustus 2009 @ 19:46:42 #284
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72289709
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 19:44 schreef Ssserpente het volgende:
Ah, ben lekker op tijd. We zeggen iig hetzelfde!
Das mooi! stel dat we ieder iets anders zouden zeggen
pi_72289831
Leonieke zorg dat je een broek koopt met een verstelbare tailleband (bv met knoopsgatenelastiek). Noppies heeft bv zulke broeken. Ik heb wat broeken van H&M en die hebben dat dus niet. Helaas pas ik ze dan ook al een tijdje niet meer
pi_72290007
Ja, die verstelbare tailleband is echt handig! En dan dus opletten dat je gaatjes over hebt Wat ik dus vergat bij 1 broek

Waar is Mefke trouwens?
Lotte!
Noah!
  zondag 30 augustus 2009 @ 20:06:53 #287
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_72290458
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 19:41 schreef Hi_flyer het volgende:

De ene wee is krachtiger dan de ander, kan best hoor. En als de vliezen gebroken zijn, uit zichzelf of gedaan door de vk/gyn dan worden ze nog krachtiger en volgen ze elkaar vaak ook sneller op.
Spannend hoor, veel succes, het is echt bezig!!

Bedankt allemaal voor de lieve reacties op Toby's foto's!

En godsamme, wat ben ik blij dat ik niet meer bij jullie hoor
Zwanger zijn.... noodzakelijk kwaad wat mij betreft.
.... met gevoel voor drama....
  zondag 30 augustus 2009 @ 20:12:28 #288
190853 RockabeIIa
pi_72290665
Gaat het nu gelijk al stukken beter met je, Kersjes?

* RockabeIIa kijkt de baby er ook al bijna uit
pi_72290808
Iehhhh mijn collega heeft me net gestript en ik was echt zooo bang dat ze zou zeggen "zet de komende week ook maar uit je hoofd, want er staat nog een flinke tuut", maar t voelde heel rijp en was al goed toegankelijk... het was wel uhhh minder prettig zeg maar en zeurt lekker nu... Tis niet zaligmakend natuurlijk, maar tis in ieder geval goed nieuws zo ver... dus ik ga maar lekker mn bedje induiken met een dvdtje zo!

*spannend*
  zondag 30 augustus 2009 @ 20:19:07 #290
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_72290909
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 19:44 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Van weeën heb ik geen verstand. Hebben jullie wel al een verloskundige gebeld?
Ja hoor. Maar die komen tenslotte pas bij 3 om 1 minuut. Wel kreeg ik wat standaard advies, zoals sokken aantrekken, kamer wat schemerig maken en warmhouden. Alle drie al gedaan

Weeen nu om de 5 minuten.
pi_72290942
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 20:16 schreef Poppedein het volgende:
Iehhhh mijn collega heeft me net gestript en ik was echt zooo bang dat ze zou zeggen "zet de komende week ook maar uit je hoofd, want er staat nog een flinke tuut", maar t voelde heel rijp en was al goed toegankelijk... het was wel uhhh minder prettig zeg maar en zeurt lekker nu... Tis niet zaligmakend natuurlijk, maar tis in ieder geval goed nieuws zo ver... dus ik ga maar lekker mn bedje induiken met een dvdtje zo!

*spannend*
ooooh wat doe je! nou moet k vannacht F5-en enzo
lang leve de nachtvoedingen

en je mag altijd smsen he?
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 30 augustus 2009 @ 20:23:32 #292
190853 RockabeIIa
pi_72291080
Oeh poppedeine! Ik hoop dat het doorzet en wens je succes! <3

Hi-flyer klinkt hoopvol! Ik hoop dat het gauw wat meer wordt zo en dat jullie gauw spruitje vast mogen houden.
pi_72291160
Jeuj voor poppedein en jeuj voor bromflyer! Baby-regen vannacht?!!!
  zondag 30 augustus 2009 @ 20:26:51 #294
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_72291173
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 20:19 schreef Hi_flyer het volgende:

[..]

Ja hoor. Maar die komen tenslotte pas bij 3 om 1 minuut. Wel kreeg ik wat standaard advies, zoals sokken aantrekken, kamer wat schemerig maken en warmhouden. Alle drie al gedaan

Weeen nu om de 5 minuten.
douchen misschien op optie? (ikzelf vond er weinig aan, maar de meeste vinden het heel fijn)
heel veel sterkte in elk geval.
en dat het maar voorspoedig mag gaan allemaal
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_72291624
Oooohw Poppedein, wat spannend! * XXXKarinXXX duimt

Hi en brom, succes daar nog ffies... klinkt niet zo fijn allemaal

Geen meld-mef vandaag???? hmmmmm

Tjonge, baby is hier bezig met een aanbouw aan z'n woning
Maar daarvoor heeft ie helemaal geen vergunning aangevraagd
Nog even, dan wordt ie eruit gezet!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zondag 30 augustus 2009 @ 20:48:54 #296
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_72291791
Oh Poppedein, wat spannend . Toen ze dat bij mij zeiden, verloor ik de volgende ochtend de slijmprop en die avond barstte het los . Dus morgenavond, op z'n laatst .

Zet hem op hè, je kunt het hoor .
  zondag 30 augustus 2009 @ 20:50:09 #297
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_72291819
En Hi-flyer al bezig , of je vrouw dan .

Bijna een babietje om te vast te houden, te knuffelen en voorlopig niet meer los te laten .

Veel sterkte voor je vrouw en alvast een mooie begintijd toegwenst .
pi_72292189
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 19:46 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Ah, dan begon ik nu gewoon te wenen

Maar thx voor alle tips. Aan die extra gaatjes ging ik alleszins niet gedacht hebben.

Maar het lijkt me dan misschien wel interessant om voor een broek naar een gespecialiseerdere winkel te gaan dan bv H&M, toch zeker als je er zo lang kunt mee doen

Poppedein Veel succes!
pi_72292589
oehhh spannend Poppedein!!
Ik hoop dat het doorzet!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_72292607
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 19:46 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Dan was het gedaan met m'n geloofwaardigheid!

Heb trouwens wel bij alle broeken met knoopsgatelastiek (dus zonder buikband) dat elastiek helemaal kapot weten te trekken. In plaats van kleine gaatjes, is het hele elastiek in de lengte doormidden gespleten. Warschijnlijk te strak aangetrokken en bij het naar de wc gaan te lui geweest om het even los te maken voordat ik m'n broek van m'n kont trok.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')