abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 augustus 2009 @ 13:34:49 #251
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_72278311
T schiet allemaal nog niet zo op hiero Om de 15 minuten een wee, maar dat is dus al 5,5 uur zo. Bromflyer staat nu slagroom te kloppen
pi_72278381
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 11:59 schreef Poppedein het volgende:
Ik roep zelf ook al vanaf t begin 3 sept en die datum staat ook op de proefdruk van t kaartje, maar t klinkt nog zóóó ver weg!
Eerst vandaag, nu 3 september...
Jij doet mini-doeltjes voor jezelf, betrapt
Gaat het wachten wel sneller van
  zondag 30 augustus 2009 @ 13:39:08 #253
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72278432
Ik ben naar een goeie lingeriezaak gegaan op aanraden van de prenatal en daar werd me gezegd dat ik het beste tot na de bevalling kon wachten met het kopen van een bh. De eerste 1 à 2 weken draag je waarschijnlijk juist of geen bh of liever een strakke ivm stuwing.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_72278547
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 13:34 schreef Hi_flyer het volgende:
T schiet allemaal nog niet zo op hiero Om de 15 minuten een wee, maar dat is dus al 5,5 uur zo. Bromflyer staat nu slagroom te kloppen
Oeh, spannend wel!
pi_72278739
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 13:37 schreef freecell het volgende:

[..]

Eerst vandaag, nu 3 september...
Jij doet mini-doeltjes voor jezelf, betrapt
Gaat het wachten wel sneller van
Hahahha ik denk dat lukt wel hier met die weinig oplettende zwangeren Nee hoor.. de 30e was van vriendlief... alleen hij was er zo overtuigd van dat ik m bijna was gaan geloven
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  zondag 30 augustus 2009 @ 13:54:40 #256
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72278845
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 13:50 schreef Poppedein het volgende:

[..]

Hahahha ik denk dat lukt wel hier met die weinig oplettende zwangeren Nee hoor.. de 30e was van vriendlief... alleen hij was er zo overtuigd van dat ik m bijna was gaan geloven
Nou ja, het kán nog wel!
even kijken of mijn eerste luierwas al klaar is om opgehangen te worden
pi_72282939
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 13:50 schreef Poppedein het volgende:

[..]

ik zet mn centjes op morgen voor jou
mijn moeke was van mij ook 10 dagen later en ik droeg allemaal t zelfde enzo. Je ziet wat het met mijn datum heeft gedaan

hang in there meis! en kneuterse voor vandaag
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 30 augustus 2009 @ 16:25:50 #258
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_72282950
Ruim 8 uur verder nu, maar 't is allemaal nog niet erg regelmatig. Zelfs een uur zonder een enkele wee
  zondag 30 augustus 2009 @ 16:29:05 #259
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_72283092
Spannend Hi_flyer... het kan zomaar ineens doorzetten vannacht, meestal heb je dan overdag wat voorwerk en dan barst 's avonds ineens de pleuris los Succes!!
  zondag 30 augustus 2009 @ 16:43:17 #260
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_72283562
Het afgelopen uur zes weeen. Ik had gehoopt dat het voor het eind van de dag gepiept was, maar dat gaat toch wat langer duren
  zondag 30 augustus 2009 @ 17:22:51 #261
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_72284874
Hoi!

Ik mag me eindelijk ook melden in dit topic! Ik weet sinds gisteravond dat ik zwanger ben! Ik ben ook echt nog maar net zwanger, nog maar 4 weken! Aan de andere kant heb ik er dus al 1/10e van de zwangerschap opzitten!
Ik ben ontzettend blij en aan de andere kant ook wat nerveus; ik weet hoe spannend de eerste weken zijn.

Zou een van de lieftallige modjes me heeeeelemaal onderaan het lijstje willen zetten? Ik ben in mei 2010 uitgerekend. (Wat klinkt dat nog ontzettend ver weg zeg!)

Meteen maar mijn eerste vraag: Ik wil graag een boek kopen dat week voor week (of dag voor dag) een zwangerschap beschrijft. Welke boeken hebben jullie gekocht? Wat vind je van die boeken?

PS: Excuses voor de ego-post. Bijlezen/reageren doe ik zsm!
A grand adventure has begun.
pi_72285043
Welkom Keshet
op jouw vraag over het boek zal ik niet te veel zeggen. Ik heb er één gekregen van mijn zus, maar heb er eigenlijk nog niet te veel in gelezen

Hi_flyer: misschien gaat het toch opeens heel snel gaan?
pi_72285187
Jeetje Hi-Flyer, wat moeten jullie een geduld opbrengen zo op het laatst... wens je vrouw maar sterkte!

Keshet welkom hier en gefeliciteerd met de eerst 4 weekjes Over een boek kan ik weinig inbreng geven, heb er zelf ook geen (tenzij je die van Claudia de Breij meerekend) Ik haal mijn week-tot-week info van internet (http://www.babybytes.nl/) en van een kalender-ding wat ik van Moeders voor Moeders heb gekregen (geloof ik)... maar de meeste info komt denk ik nog wel hier vandaan
pi_72285189
Keshet, veilig zwanger van Beatrijs Smulders heb je ook in agenda vorm.
  zondag 30 augustus 2009 @ 17:32:59 #265
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_72285210
Keshet welkom en gefeliciteerd

Ik heb een boek dat ik dertien jaar geleden heb gekocht, was een uitgave van de Kinderen (dat maandblad), vond het destijds een heel leuk en duidelijk boek, maar daar kijk ik nooit meer in, het meeste weet ik nu wel en als ik iets wil weten kijk ik op internet, daar zijn zoveel week-voor-weeksites.
pi_72285762
Keshet gefeliciteerd!!
Ik vind deze website heel leuk, vooral aan het begin van de zwangerschap!
http://www.ehd.org/
Er staan filmpjes op vanuit de baarmoeder(!) waarop per week te zien is hoe je kindje zich ontwikkeld. Je kunt je ook registreren en dan kun je per week, en later in de zwangerschap per maand, ook lezen hoe jouw kindje ontwikkeld.

edit: op deze website is het wel zo dat ze uitgaan van het moment van bevruchting ipv het begin van je laatste menstruatie, dus ben je nu 2 weken zwanger.

Hi_Flyer wat spannend!! Dat laat niet meer lang op zich wachten!!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_72286499
Keshet gefeliciteerd!
  zondag 30 augustus 2009 @ 18:48:03 #268
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72287813
Ik heb echt een hele bult katoenen luiers gewassen en aan de waslijn hangen om te drogen!
En ik heb al een idee voor het geboortekaartje
En wil na de vakantie beginnen aan de babykamer
pi_72288105
Ah, foto van het babywasje Asy? Ik had hier van de week ook alles hangen en das toch wel erg leuk om zo te zien
Lotte!
Noah!
  zondag 30 augustus 2009 @ 19:14:18 #270
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72288641
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 18:57 schreef Linda2205 het volgende:
Ah, foto van het babywasje Asy? Ik had hier van de week ook alles hangen en das toch wel erg leuk om zo te zien
Ik heb net alles van de lijn gehaald.
Wilde wel nog even gaan tellen hoeveel het er zijn36 oogjesluiers en 18 hydrofiel

[ Bericht 9% gewijzigd door Asyniur op 30-08-2009 19:22:35 ]
pi_72288669
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 17:32 schreef Faja-Lobi het volgende:
Keshet, veilig zwanger van Beatrijs Smulders heb je ook in agenda vorm.
Die naam alleen al (Misschien is die agenda wel heel leuk Fannie )
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
pi_72288939
Wat zijn mensen trouwens gek
Gisteren was er een verrassingsverjaardagsfeest voor mijn schoonvader met héél veel volk en 3/4e van de gasten kwamen pas gisteren te weten dat ik zwanger was.
Ik heb verdorie al vragen gekregen over wanneer het tweede zal komen Gekke mensen...

Ben wel blij dat het feest voorbij is. Ik heb het vermoeden dat ik zo vaak hetzelfde verhaal heb verteld. En dat veel mensen er eigenlijk liever over doorboomden dan ik Nog een geluk dat mijn ma er ook rondliep, die kwam overal wel wild enthousiast tussen

Asyniur: nu al aan de babywas?
  zondag 30 augustus 2009 @ 19:27:53 #273
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72289085
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 19:22 schreef leonieke het volgende:
Wat zijn mensen trouwens gek
Gisteren was er een verrassingsverjaardagsfeest voor mijn schoonvader met héél veel volk en 3/4e van de gasten kwamen pas gisteren te weten dat ik zwanger was.
Ik heb verdorie al vragen gekregen over wanneer het tweede zal komen Gekke mensen...

Ben wel blij dat het feest voorbij is. Ik heb het vermoeden dat ik zo vaak hetzelfde verhaal heb verteld. En dat veel mensen er eigenlijk liever over doorboomden dan ik Nog een geluk dat mijn ma er ook rondliep, die kwam overal wel wild enthousiast tussen

Asyniur: nu al aan de babywas?
Vreemde mensen die bij je schoonouders over de vloer komen

Nee joh, alleen de katoenen luiers. Die wilde ik drogen in de zon ivm blekende effect (en dat kan straks in februari niet vandaar)
pi_72289191
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 19:27 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Vreemde mensen die bij je schoonouders over de vloer komen

Nee joh, alleen de katoenen luiers. Die wilde ik drogen in de zon ivm blekende effect (en dat kan straks in februari niet vandaar)
Ah, ze zijn vrij enthousiast en velen weten niet wat er allemaal aan voorafgegaan is. De reacties op "ik denk niet dat er een tweede zal komen" waren ook weinig verrassend
pi_72289274
En nu heb ik nog een heel onnozele vraag, maar ik heb er echt geen flauw idee van
Als je nu een zwangerschapsbroek koopt, moet je dan binnen een paar maand bv weer een andere kopen in een grotere maat of hoe gaat dat in z'n werk?
Ik ben nog niet in een winkel geraakt, heb hem ook niet onmiddellijk nodig, denk ik, maar het feit dat ik hier geen antwoord op weet, houdt me sowieso tegen om naar een winkel te stappen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')