Eerst vandaag, nu 3 september...quote:Op zondag 30 augustus 2009 11:59 schreef Poppedein het volgende:
Ik roep zelf ook al vanaf t begin 3 sept en die datum staat ook op de proefdruk van t kaartje, maar t klinkt nog zóóó ver weg!
Oeh, spannend wel!quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:34 schreef Hi_flyer het volgende:
T schiet allemaal nog niet zo op hieroOm de 15 minuten een wee, maar dat is dus al 5,5 uur zo. Bromflyer staat nu slagroom te kloppen
![]()
Hahahha ik denk dat lukt wel hier met die weinig oplettende zwangerenquote:Op zondag 30 augustus 2009 13:37 schreef freecell het volgende:
[..]
Eerst vandaag, nu 3 september...
Jij doet mini-doeltjes voor jezelf, betrapt
Gaat het wachten wel sneller van
Nou ja, het kán nog wel!quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:50 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Hahahha ik denk dat lukt wel hier met die weinig oplettende zwangerenNee hoor.. de 30e was van vriendlief... alleen hij was er zo overtuigd van dat ik m bijna was gaan geloven
ik zet mn centjes op morgen voor jouquote:Op zondag 30 augustus 2009 13:50 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Hahahha ik denk dat lukt wel hier met die weinig oplettende zwangerenNee hoor.. de 30e was van vriendlief... alleen hij was er zo overtuigd van dat ik m bijna was gaan geloven
Ik heb net alles van de lijn gehaald.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:57 schreef Linda2205 het volgende:
Ah, foto van het babywasje Asy? Ik had hier van de week ook alles hangen en das toch wel erg leuk om zo te zien
Die naam alleen alquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:32 schreef Faja-Lobi het volgende:
Keshet, veilig zwanger van Beatrijs Smulders heb je ook in agenda vorm.
Vreemde mensen die bij je schoonouders over de vloer komenquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:22 schreef leonieke het volgende:
Wat zijn mensen trouwens gek![]()
Gisteren was er een verrassingsverjaardagsfeest voor mijn schoonvader met héél veel volk en 3/4e van de gasten kwamen pas gisteren te weten dat ik zwanger was.
Ik heb verdorie al vragen gekregen over wanneer het tweede zal komenGekke mensen...
![]()
Ben wel blij dat het feest voorbij is. Ik heb het vermoeden dat ik zo vaak hetzelfde verhaal heb verteld. En dat veel mensen er eigenlijk liever over doorboomden dan ik![]()
Nog een geluk dat mijn ma er ook rondliep, die kwam overal wel wild enthousiast tussen
Asyniur: nu al aan de babywas?![]()
Ah, ze zijn vrij enthousiast en velen weten niet wat er allemaal aan voorafgegaan is. De reacties op "ik denk niet dat er een tweede zal komen" waren ook weinig verrassendquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:27 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Vreemde mensen die bij je schoonouders over de vloer komen
Nee joh, alleen de katoenen luiers. Die wilde ik drogen in de zon ivm blekende effect (en dat kan straks in februari niet vandaar)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |