abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 17:34:24 #101
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_72236504
voor het zkh (uit het bolle hoofd):
pyjama voor jezelf (mss 2)
outfit voor na de bevalling
tandenborstel, tandpasta, borstel, douchegel, shampoo
slippers
druivesuiker / dextro drankjes, dingen die snelle energie geven
boekje voor manlief
digitale camera
wegwerpcamera voor het geval je digitale camera het begeeft
kleertjes voor de baby
jasje voor de baby
maxi-cosi
verzekeringspapieren?
vlos-papieren?

dan ben je al een heel eind
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_72236813
Die van Freecell vind ik goed, opschrijven wat er nog in moet

En van Davinia's lijstje heb ik inderdaad alles, behalve dan de dingen die ik nog niet kan inpakken omdat ik ze nu nog nodig heb. Naja, dan was ik dus niet zo heel gek bezig Thnx dames
Lotte!
Noah!
pi_72236955
Linda ik ben zojuist ook begonnen met het inpakken van mijn ziekenhuistas

Ik heb er ook nog een ochtendjas en een voedingsbeha en -truitje ingedaan.
pi_72236992
Dingen als tandenborstels en (kleine flesjes) douchegel ed kan je ook gewoon dubbel inslaan hè?
Ik had gewoon de hele tijd een nieuwe tandenborstel in de tas

We hebben de tas trouwens ook gebruikt na de thuisbevalling Zaten eerste kleertjes ed in en nog wat meerdingen. En allemaal makkelijk bij elkaar voor de vlos!
(de kraamverzorgster was veel te laat)
pi_72237073
Ochtendjas vind ik iets te veel van het goede Heb een pyjama, een hemdje, een langer shirt met knoopjes en nog normale kleren voor de terugweg. BH's had ik ook aan gedacht, maar ik heb maar 2 voedingsbh's nu en ik draag ze al.. dus die gaan nog even op het Freecell-lijstje

Ga je er van uit dat beebje2 ook rond dezelfde tijd als Linde komt? (Ik typ uit automatisme steeds Linda ipv Linde )
Lotte!
Noah!
pi_72237120
Oeh ja, Free, goed idee! Reisverpakkinkjes kopen (sorry, daar hou ik van )
Lotte!
Noah!
pi_72237366
Mwa geen idee eigenlijk of deze dame dezelfde planning als Linde heeft. Bij Linde begon het met gebroken vliezen (die de verloskundige pas na 5 dagen als gebroken vliezen herkende ) dus toen werd ik ingeleid. Geen idee of die vliezen door een "foutje" gebroken waren, want zelf had Linde niet echt zin om buiten te komen spelen...

Heb een hele dunne ochtendjes ingepakt omdat ik vaak hoor dat vrouwen tijdens de weeen onder de douche willen. Lijkt me dan handig als je niet steeds alles aan en uit hoeft te jurken. En ook handig bij gebrek aan pyjama
pi_72237422
Nogmaals gefeliciteerd met Toby, Kersjes

wat een lief berichtje van je manager, Martine

didydoos, 1 op 130 valt nog wel mee maar goed; hogere kans is nooit leuk natuurlijk
Was het maar alvast eind september, ik kan me je ongerustheid heel erg goed voorstellen!
pi_72237600
Oh Didydoos ik zie nu je bericht pas 1 Op 130 valt nog mee, maar kan je me ongerustheid wel heel goed voorstellen. Hopelijk krijg je snel een goede uitslag en kan je (weer) genieten van je kindje!
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 18:38:52 #110
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72238194
Welkom thuis Kersjes! Gefeliciteerd met Toby!

*verder leest...
pi_72238267
hmmm, Diddydoos, dat is niet fijn om te horen. ik hoop dat het inderdaad meevalt. als kans op zich is het een kleine kans, maar om voor die kans te staan is het heel erg naar... Meid, heel veel sterkte voor jou en voor Diddyman...

kersjesbaby heeft een naam!!! Wat een lieve naam, Toby vind ik leuk! (niet dat dat had uitgemaakt...)
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 18:45:37 #112
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_72238357
kersjes en Toby welkom thuis en nu maar genieten van jullie gezin Denvin van harte met je kleine grote broertje
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_72238605
Vanmiddag even een uurtje met TARA en L. door het plantsoen gesjouwd omdat het Noorderzon is hier, maar ik kan nu echt bijna niks meer
Zo veel pijn had ik nog niet eerder gehad. Ik hoop niet dat het echt achteruit gaat Ik doe zo braaf mijn oefeningen!
pi_72238633
He bah Free, dat klinkt niet fijn. Hoppa op de bank jij en je lekker laten vertroetelen door Tara. Hopelijk is het ergste dan morgen weg
Lotte!
Noah!
pi_72238671
Goh, die wet van fok is echt Liet ik net nog weten dat de harde buik weg was, is ie er weer. En ik krijg Driekus maar niet uitgelegd dat de uitgang beneden is en dat het dus geen zin heeft om letterlijk je kont tegen mijn krib te gooien. Auw! Dus ik lig weer lekker plat op de bank, niet dat het helpt maar dan kan ik tenminste al die grappige bulten (van z'n kontje) voorbij zien komen....
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_72238728
Zijn het wel harde buiken?
Lotte!
Noah!
pi_72238889
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 18:55 schreef Linda2205 het volgende:
He bah Free, dat klinkt niet fijn. Hoppa op de bank jij en je lekker laten vertroetelen door Tara. Hopelijk is het ergste dan morgen weg
TARA is er niet vanavond Maar ik ga gewoon heerlijk niks doen
pi_72238907
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 18:58 schreef Linda2205 het volgende:
Zijn het wel harde buiken?
Whehe
En ze zei nog 'auw' ook in die post!
pi_72238964
Nou wel in de zin van 'buik is keihard'. En het doet verder niet echt zeer, behalve als Driekus dus gezellig meestampt. En bij een wee hoort toch dat het toeneemt en dan weer afneemt? Doet dit ook al niet. Dus nuh, ik hou het op een baby die vind dat zijn plekje te krap wordt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_72239136
Jammer...ik heb bij Ca.ra's foto's gezien dat 17-9-baby's heel mooi zijn namelijk

Maar goed, dan veel succes met de andere zware bevalling
Lotte!
Noah!
pi_72240529
Fijn dat jullie weer thuis zijn Kersjes, en leuke naam voor de kleine man!!!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 20:18:59 #122
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72240899
mefke, het hoort ook wel bij onze termijn hoor
I'm so glamourous I piss glitter!
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 20:29:50 #123
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72241242
Ha dames,
ik ben wel bijgelezen maar heb nauwelijks iets onthouden
Ben erg moe, misselijk en veel pijn gewoon te druk gehad de laatste week en niet goed voor mezelf gezorgd

Wel zag ik dat kersjes thuis is met zoon Toby!
En BE is thuis met Oscar
En troel had een pijnlijke arm
En didydoos had uiteindelijk niet zo'n hele slechte score
pi_72242035
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 17:01 schreef WupWup het volgende:

[..]

Curanal / curanol! Heb je als pillen, zetpillen en zalf. De zalf (curanol) kun je zelf zonder recept bestellen, maar inderdaad alleen in Hilversum. Heeft die apotheker toch maar mooi bekeken
thanks direct besteld.
humz voor die pillen en zetpillen moet je een recept hebben
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_72242089
Didydoos, op zich nog geen verkeerde uitslag dus, hopelijk geeft de vruchtwaterpunctie jullie straks nog meer geruststelling.

Heuj, Kersjes boy heeft een naam! Leuk hoor!!!

Ssserpente, ik heb dat spul ook in huis, Curanal. Zowel de pilletjes als de zalf.
Maar volgens mij gaat het na de bevalling weer flink loos hier hoor, het is nu vrij rustig, maar het blijft een beetje sluimeren, irritant spul!

Ben vanmi weer goedgekeurd, zoals ik al had verwacht ligt de baby nog steeds niet ingedaald.
mooie bloeddruk. Volgende week terugkomen.
Heb wel de belinstructie meegekregen.
Meike mocht de vk helpen met het onderzoek, en op de vraag wat Meike dacht dat ze kreeg antwoordde ze: "een broertje"
waarop de vk zei: "dat denk ik ook!"
En das ook mijn eigen voorgevoel, dus we zullen zien!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_72242334
Dat is het idd Wup. Ben benieuwd! Zie ineens wel een stuk meer tegen de bevalling op.

Grappig Karin, dat de vk d'r vermoeden uitspreekt. En dat Meike het ook denkt te weten. Heeft ze ook 'liever' een broertje, of hebben jullie het daarover niet gehad?
pi_72242575
Flink smeren en slikken dan nu Ssserpente, wie weet krijg je die knakker nog wel weg voor de bevalling.
Bij mij kwam het gedoe pas na de bevalling van Meike opzetten. En het is nooit echt meer goed weggegaan...
maar....ik heb er ook eerst een ruim jaar mee doorgelopen omdat ik dacht dat ik in mijn blote kont voor de HA moest staan en dat wou ik dus niet. Uiteindelijk kon ik op een dag zowat niet meer lopen ervan, toch maar gebeld, en kreeg van de assistente zo telefonisch een recept dat ik dezelfde dag nog kon ophalen....

Meike denkt elk half uur iets anders qua geslacht van de baby, dus het was toevallig denk ik dat ze een broertje zei. In de auto zei ze weer dat het een zusje werd.
pi_72242770
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 21:10 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Flink smeren en slikken dan nu Ssserpente, wie weet krijg je die knakker nog wel weg voor de bevalling.
Bij mij kwam het gedoe pas na de bevalling van Meike opzetten. En het is nooit echt meer goed weggegaan...
maar....ik heb er ook eerst een ruim jaar mee doorgelopen omdat ik dacht dat ik in mijn blote kont voor de HA moest staan en dat wou ik dus niet. Uiteindelijk kon ik op een dag zowat niet meer lopen ervan, toch maar gebeld, en kreeg van de assistente zo telefonisch een recept dat ik dezelfde dag nog kon ophalen....
Haha, heb je je daar al die tijd zo druk om gemaakt! Heb 'm ook een tijdje geprobeerd weg te negeren, maar daar tuinde ie mooi niet in. Heb er gelukkig weinig last van. Doet geen zeer of zo.
quote:
Meike denkt elk half uur iets anders qua geslacht van de baby, dus het was toevallig denk ik dat ze een broertje zei. In de auto zei ze weer dat het een zusje werd.
Geen paranormale voorspellingen dus. Waar baseerde de vk het eigenlijk op? Of zei ze zomaar wat?
pi_72243721
Kersjes ik vind Toby een heel erg leuke naam!
#geen
pi_72245364
Kersjes, gefeliciteerd met Toby en wat een leuke naam! Heel lief en ook vrolijk!
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 22:50:42 #131
11682 Moonah
Jolie femme
pi_72246161
Hééé! Het Kersenvrouwtje is bevallen! Van harte gefeliciteerd! Wat een heerlijkheid, twee zoons.
Ik heb nu alleen het MegaMindyliedje in mijn hoofd.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_72246549
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 22:50 schreef Moonah het volgende:
Hééé! Het Kersenvrouwtje is bevallen! Van harte gefeliciteerd! Wat een heerlijkheid, twee zoons.
Ik heb nu alleen het MegaMindyliedje in mijn hoofd.
Dat had ik ook Moonah Al is de tekst wel heel erg lief

Toby Toby
ik voel vlinders in mijn buik
'tis alsof ik in een bad vol liefde duik
ik ga zweven door de zon en door de bloemen die ik ruik
Toby Toby
ik voel vlinders in mijn buik

In mijn hart zijn alle kamers sinds een tijdje niet meer vrij want er woont hier al een poosje een lief ventje diep in mij
als hij kietelt moet ik lachen
dat gevoel vind ik zo fijn
ik zou nu al niet meer weten wat ik zonder hem zou zijn

[ Bericht 8% gewijzigd door Stiemie op 28-08-2009 23:08:46 ]
pi_72246721
Ik had gewoon gelijk. Tjemig, waarom rekt mijn buikje dan niet gewoon nog een paar cm meer mee ipv harde buiken kweken omdat je blaas vol zit of je darmen nog niet leeg zijn. Raar hoor, moedertje natuur...
Maar goed, tis weer opgelost. Nou alleen Driekus nog leren dat ie er aan de bovenkant echt niet uit kan.

Ssserpente, smeren! Ik heb er volgens mij eentje inwendig zitten, maar dat had ik voor de zwangerschap al en na de eerste paar maanden heb ik er geen last meer van gehad.
Karin, goedgekeurd, mooi!
En nou ga ik maar eens even slapen denk ik. Welterusten allemaal!
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 23:08:46 #134
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_72246835
Bedankt voor alle felicitaties!!

En de rest van de zwangeren in dit topic wil ik bedanken voor de gezelligheid, de tips, het meeleven en al het andere dat ik de afgelopen maanden met jullie heb mogen dooormaken.
Tot zien in het babietjes-topic!
En onthou dit: zwanger zijn en bevallen mag dan niet altijd een feestje zijn (understatement of the year , het eindresultaat is zo godsgruwelijk geweldig
Nog even doorzetten! En of dat nou een kwestie is van dagen (Poppedein, ik duim voor je ), weken of maanden.... als je eenmaal je kleine pasgeboren baby vasthebt en in de ogen kijkt dan is al het ongemak, alle pijn en ellende van de hele wereld verdwenen (voor even ) en is er alleen nog maar liefde
Heel veel succes met de bevalling straks, ik vind jullie nu al kanjers

En om het geheel af te sluiten een paar foto's:

3 uurtjes oud

broertjes

.... met gevoel voor drama....
pi_72246907
Kersjes wat een prachtig kereltje En die foto samen met Devin Ik wil oooohooook
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 23:11:27 #136
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72246942
Wat heerlijk Kersjes! Echt een lekker ventje!
pi_72246964
Toby wat een kop met haar!!
en die broertjesfoto
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72247028
Kersjes wat issie mooi geniet lekker van je ventje en tot over een maandje in het volgende topic
Lotte!
Noah!
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 23:15:44 #139
11682 Moonah
Jolie femme
pi_72247093
Och wat een mooi rimpelig koppie!
En die met Devin erbij.... Cute!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_72247140
Kersjes, wat doe je...nou wil ik ook! Dat rimpelkoppie, schattig!
* mefke79 spreekt Driekus streng toe: nog een weekje uk, dan zijn je opa en oma terug van vakantie, dan mag je
Trusten!
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 23:17:16 #141
593 sjak
Juffie Bloem
pi_72247144
Kersjes Wat een knapperd. Ontzettend gefeliciteerd
Lekker douchen!
pi_72247165
Wat een mooie naam, Toby En die foto´s zijn geweldig, vooral die met Devin er ook op

Ik ben hier al 9 weken aan het smeren die curanol, maar het helpt niks
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 23:33:09 #143
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_72247640
Heel even vanuit mijn bedje en dus kort: Kersjes, wat een snóepje! Echt zo'n lekker koppie En ja, leuke naam! (waarbij ik overigens alleen de zanger van Slipknot kan bedenken, die heet toch Toby? Maar da's vast de verkeerde, haha ) Nogmaals gefeliciteerd!!

En wij hebben morgen de eerste echte klusdag aan de babykamer (met hulp) (jeej, eindelijk!), dus signing off Sweet dreams mama's
3!
pi_72247715
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 23:33 schreef Incantrix het volgende:
Heel even vanuit mijn bedje en dus kort: Kersjes, wat een snóepje! Echt zo'n lekker koppie En ja, leuke naam! (waarbij ik overigens alleen de zanger van Slipknot kan bedenken, die heet toch Toby? Maar da's vast de verkeerde, haha ) Nogmaals gefeliciteerd!!

Nee, das toch Corey Taylor?

Oooooh Kersjes, wat een prachtige baby! Wat een mooi gezichtje, en al die haaartjes
Die foto met jou en Devin erbij is echt superlief
en wat Stiemie ook zegt; ik wil oohoook
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_72248071
Poppejans mijn meisje moet nog even wachten hoor. Ik ben nog druk bezig om met de hand een hoeslakentje voor de bugaboo te maken En liefst heb ik er zelfs 2 af voordat ze er is!

O ja het teken van ultieme nesteldrang? De klamboe van je maxi cosi wassen
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 00:32:46 #146
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_72249138
Nou, nog steeds niks hier

Kan de uitgerekende datum van ons kleintje in de OP veranderd worden in 24 aug? Blijkbaar heb ik de verkeerde datum doorgegeven....
pi_72249302
Nog even afwachten dus Hi_flyer! Spannend hoor!

Zo eerste hoeslakentje is klaar. Morgen nog eentje maken dan ligt mijn grietje er straks lekker bij
pi_72251398
oooh Kers, wat n héérlijk vers ventje! Wat kijkt ie ook helder op die laatste foto! Fijn dat t erop zit voor je, t grote genieten kan nu eindelijk beginnen! Dankjewel voor je duimen

buhhh... Ik lig wakker in bed te wachten tot ik weeën krijg...helpt niets
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 06:56:40 #149
190853 RockabeIIa
pi_72251572
Wat een mooi kereltje, kersjes

Poppedeinske, arme ding! Heeft het wachten nog zin gehad?
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 07:18:32 #150
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_72251605
Kersjes!!! Wat een prachtig mannetje Die haartjes
pi_72251613
Kersjes, wat een prachtig mooi ventje
pi_72251654
Kersjes, die laatste foto Ik schoot gewoon even vol Geweldig!
pi_72251711
Gefeliciteerd Kersjes! Wat een schatje
pi_72251716
wat een prachtig ventje heb je daar Kersjes!! En die van de 2 mannen samen met moeders op de foto smelten we natuurlijk gewoon!
pi_72251872
Vandaag 15 weken, nog 175 dagen te gaan

En bij L. duurde van 4 weken tot 12 zo lang en was 12-20 weken zo om.

Nou, dat is nu omgekeerd! Die eerste 12 weken gingen best snel,maar nu kruipt het echt...
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 09:38:38 #156
190853 RockabeIIa
pi_72252231
Nieuwe zwangere fokster toegevoegd:
07 maart 2010: Chantal20
pi_72252329
thnx Rockabelly
pi_72252371
Kersjes gefeliciteerd met Toby, wat een mooi meneertje hebben jullie erbij!

En Poppedein, op bed liggen helpt natuurlijk niets, traplopen zul je!

Welkom Chantal en gefeliciteerd!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_72252451
Kersjes, wat een scheetje ik kan niet wachten tot ons kleintje er ook is. Geniet van je uitgebreide gezinnetje!

Poppedein, het weekend is toch vaak wel een periode dat er vaak bevallen wordt? Misschien wel een mooi zondagskindje

Chantal, gefeliciteerd en welkom! Gezellig om er weer een zwangere bij te hebben. Fijne zwangerschap gewenst. Hoe gaat het tot nu toe? Het is je 2e heb ik begrepen toch?

Er begint zowaar een lijstje onder mij te vormen maar ik herken wel wat je zegt Freecell. Ik had eerst van wat duuuuuurt het lang tot die 12 weken en nu ben ik 15 weken en lijkt het een eeuwigheid te duren tot de 20 weken gelukkig zit ik nog steeds wel aardig op mijn wolk en mag ik niet klagen over hoe het gaat, maar ik kan echt niet wachten tot we meer weten hoe het met het kleintje gaat.

Freecell gefeliciteerd met de 15 weken
pi_72252496
Welkom Chantal!

happy:ik vind dat er verhoudingsgewijs nog steeds niet zoveel onder ons zitten hoor Als je kijkt hoe zo'n voorraad augustus en Septemberbaby's er waren, dat gaan we volgens mij nooit halen in Februari
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 10:14:31 #161
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_72252611
Welkom Chantal Alles goed met je?

@Happy, daar kwam ik ook achter, Het lijstje onder ons wordt steeds langer... Het begint écht wat te worden nu

Ennnn... volgens mij ben ik uit de namen voor zowel jongen als meisje een eerste en tweede naam. Geen idee of mijn vriend het wat vindt, uit ervaring weet ik dat ik hem de namen voorschotel en dat hij al gauw instemt, we hebben gelukkig dezelfde smaak
pi_72252904
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 10:04 schreef freecell het volgende:
happy:ik vind dat er verhoudingsgewijs nog steeds niet zoveel onder ons zitten hoor Als je kijkt hoe zo'n voorraad augustus en Septemberbaby's er waren, dat gaan we volgens mij nooit halen in Februari
Ja ok, in verhouding is het nog niet zo veel, maar we bleven wel erg lang onderaan staan. En... het is flink druk in het 2e streepjes topic dus daar komt binnenkort een invasie vandaan en ook het topic van de meiden waar het wat lastiger gaat ziet er goed uit, dus we hopen ook daarvandaan verse aanwas

Het weer is een stuk beter dan verwacht dus we gaan zo lekker even over de markt en daarna naar het winkelcentrum om wat meer zwangerschapskleding te kopen. Ik kan niets meer aan en heb nu wel 1 zw.broek dus die heb ik nu zo'n beetje elke dag aan

Fijne zaterdag iedereen!
pi_72252955
kersjes wat een plaatje
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_72253112
Chantal welkom en gefeliciteerd

Kersjes gefeliciteerd met Toby
Wat een mooie foto's, vooral die samen met Devin is echt prachtig
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 10:53:44 #165
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_72253115
Kersjes, wat een scheetje is toby, zeg!

happy, ik zeg: lekker gaan winkelen!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_72253279
Chantal welkom en gefeliciteerd! Leuk om te zien dat er gewoon alweer babies voor maart in de planning staan

Zo maar even naar buiten. Linde sliep heerlijk uit tot 9 uur en daarna lekker rustig aan ontbeten enzo. Vanavond uit eten met mijn nichtjes. Heb er zin in!
pi_72253601
Chantal welkom!

En ik meld me bij deze! Had een nacht, dus voel me niet top. Lekker dagje rustig aan vandaag.
pi_72253737
Was online gekomen Mefke..we hebben hier een nieuwe nachtclub nodig nu Kers en Ca.ra m al gesmeerd zijn

Chantal, gefeliciteerd!! Welkom hier!!

En Tan, wat fijn dat je uit de namen bent! Ik ben altijd heel benieuwd naar nieuwe creaties van jou!

Hier status quo! Ik ga ff lekker helemaal alleen de hort op... even richting mn mams, 3 kwartier rijden, mn lief vind t maar niets, snap ik ook wel.. maar in t ergste geval moet ie me maar op komen halen en laat ik mijn auto daar wel staan.. ik MOET er gewoon even uit!

En ik ben inderdaad helemaal voor een zondagskindje... roept al vanaf t begin af aan om t hardst dat t de 30e gaat worden en inmiddels ben ik m dusdanig gaan geloven dat morgen nog meer als mijn uitgerekende datum voelt dan de 24e... we'll see!!

Fijn weekend allemaal!!
pi_72254340
Och Mefke lekker rustig aan dan maar vandaag!

Nou, veel succes morgen dan maar Poppedein Als je slim bent wacht je even tot de vroege ochtend, is handiger met slaap en leuker voor de verloskundige denk ik zo! (al heeft het ook vast een toffe sfeer om midden in de nacht een geboorte mee te maken )

Ik meende hier net hélemaal onderin mijn buik, nog achter mijn schaambeen, een heel klein kwastje te voelen die mijn buik van binnen probeert te schilderen....
Even afwachten of het terug komt de komende dagen
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 12:06:59 #170
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_72254587
Toby wat ben je mooi
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_72254622
..nou ik heb niet echt wakker gelegen, maar werd wel vaak wakker van de pijn, om te plassen, omdat manlief zo dicht tegen me aan lag, om dronken pubers buiten enz...Echt plafondstaren heb ik gelukkig niet gedaan.
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 12:39:19 #172
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_72255264
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 11:25 schreef Poppedein het volgende:
En Tan, wat fijn dat je uit de namen bent! Ik ben altijd heel benieuwd naar nieuwe creaties van jou!
Net even overlegd met mijn vriend en zoals ik al dacht is hij het eens met de naamkeus, dus dat gaat ws. wel door. Ik kan alvast één ding verklappen, beiden namen (jongen/meisje) komen niet vaak voor als ik er op google. En de jongensnaam komt uit een fantasyboek, kwam ik zojuist achter (niet bewust zo gekozen, maar wel leuk omdat we die boekenreeks ook hebben).
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 12:59:30 #173
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_72255746
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 23:35 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Nee, das toch Corey Taylor?
Owja, duh.. Nou, het is duidelijk hoe moe ik was, haha! Ze had me na een hint mijnerzijds over ónze naam (de ze gelukkig niet kon raden, net als ik de hare niet ) terug-gePMd met de hint dat de hare te maken had met een band uit New York, maar ik kan me er niks bij bedenken

Aaahh, Poppedein, een dikke voor jou, ik snap wel dat je er eventjes uitmoet! Ik zou denk ik ook gewoon gaan (ben als ik dit hoor wel blij dat mijn ouders maar een kwartiertje rijden weg zitten).

Chantal, jaahh, leuk! Alstijd gezellig als er weer iemand bij komt, erg gefeliciteerd en een fijne zwangerschap gewenst

Happy, zwangerschapskleding is zó veel fijner inderdaad, lekker shoppen jij! Hoop dat je veel leuks kunt vinden

En Jeej, Freecell, er zit beweging in! Léuk!! En schilderen meteen, toe maar... Da's wel handig voor strakjes, haha!

Mefke Hoop dat je vandaag lekker bij kunt trekken!

Tan, wat fijn dat jullie uit de naam zijn, en érg handig dat je lief zo makkelijk is met de naam! Ik had er iets meer overredingskracht (lees: chantage ) voor nodig qua eerste naam, maar uiteindelijk zijn wij nu ook uit de tweede naam. We hebben het geboortekaartje vandeweek in elkaar zitten draaien en de grootste kanshebber qua namen erop gezet, en toen het er eenmaal opstond vonden we ze allebei helemaal

Hiero is het maar raar hoor, er zijn allemaal mensen bezig aan de babykamer en telkens als ik probeer ook maar íets te bekijken of beet te pakken wordt ik weggestuurd (hetgeen wellicht wel slim is van ze ).. Dus ik heb me maar verschanst op marktplaats en ben de hele zooi leeg aan het bieden op allerlei meubeltjes en dingetjes. Dáár wordt een mens dan wel weer extréém blij van
3!
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 13:03:42 #174
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_72255848
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 12:59 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Tan, wat fijn dat jullie uit de naam zijn, en érg handig dat je lief zo makkelijk is met de naam! Ik had er iets meer overredingskracht (lees: chantage ) voor nodig qua eerste naam, maar uiteindelijk zijn wij nu ook uit de tweede naam. We hebben het geboortekaartje vandeweek in elkaar zitten draaien en de grootste kanshebber qua namen erop gezet, en toen het er eenmaal opstond vonden we ze allebei helemaal

Hiero is het maar raar hoor, er zijn allemaal mensen bezig aan de babykamer en telkens als ik probeer ook maar íets te bekijken of beet te pakken wordt ik weggestuurd (hetgeen wellicht wel slim is van ze ).. Dus ik heb me maar verschanst op marktplaats en ben de hele zooi leeg aan het bieden op allerlei meubeltjes en dingetjes. Dáár wordt een mens dan wel weer extréém blij van
Leuk is dat hè... als zo'n naam dan eenmaal op het kaartje staat... net echt

En meubeltjes zoeken op MP is erg leuk. Wij moeten nog een kastje en een box (we hebben wel een box maar ik wil persé een witte, voor ca. twee tientjes. Die zie je genoeg, maar niet in de regio. Dus zoek ik regelmatig even... erg leuk om te doen ). Maar sowieso vind ik het helemaal niet zo erg dat we veel spulletjes niet meer hebben... oké het kost wat, maar kopen is ook erg
pi_72255973
Ik heb een witte Ruilen tegen één met een la?
pi_72256415
Kers mooi mannetje en die broertjes foto *smelt*.
Fake it till you make it...
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 13:26:13 #177
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_72256462
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 13:08 schreef freecell het volgende:
Ik heb een witte Ruilen tegen één met een la?
Ik heb er eentje met een la, maar die is lichtbruin. Daar wil ik wel van af, maar ik vrees dat jij hem niet wilt
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 13:28:25 #178
35189 Troel
scherp en bot
pi_72256520
Marktplaats is wel leuk, maar ik word een beetje gek van de onzinbiedingen die men doet

Kersjes, wat een droppie!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72256597
Kersjes, wat een mooie knul!

Chantal, welkom hier . Veel succes en plezier met je zwangerschap. En ook als je wilt klagen vind je hier altijd een luisterend oor

Marktplaats is echt super! Daar hebben wij de kinderkamer vandaan, lekker geen levertijden en geen rib uit ons lijf. Bij dat kamertje stonden toen ook al wat onzinbiedingen. Ik heb direct de verkoper gemaild met een reeel bod, en dan is het binnen een middagje geregeld.
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 13:36:14 #180
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_72256681
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 13:26 schreef Tan het volgende:

[..]

Ik heb er eentje met een la, maar die is lichtbruin. Daar wil ik wel van af, maar ik vrees dat jij hem niet wilt
Nog even ter illustratie onze box uit de prehistorie (maar wel met la)
pi_72256976
Chantal20, welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap. De datum is prachtig, dat was de uitgerekende datum toen ik zwanger was van Meike (geboren op 28-2 overigens) maar oh daar krijg je hele leuke kindjes van hoor.

Hier ook even *slik* bij de foto van Devin met zijn broertje (en mama) mooi hoor, wat een koppie met haar!!

Ssserpente, de vk baseerde haar vermoeden voor een jongentje op de hartslag-frequentie.
En ze zei erachteraan dat ik haar er toch niet op aan kon spreken als het niet klopte, want ze ging binnenkort op vakantie voor lang...haha

Poppedein, zal me benieuwen dan, of je baby er morgen is!
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 13:50:48 #182
190853 RockabeIIa
pi_72257004
Tan ik vind dat juist een heel mooie box!

Zijn er nog mensen die babyslofjes naar wens willen laten maken? Ik heb ze net binnen per post <3 en ben nl heel tevreden dus ik wil haar wel aanraden
pi_72257085
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 13:36 schreef Tan het volgende:

[..]

Nog even ter illustratie onze box uit de prehistorie (maar wel met la)
Hij kan omhoog en naar beneden, heeft kraaltjes en een la, ik zie het probleem niet zo geloof ik
Als je de kraaltjes een blij kleurtje geeft issie volgens mij best leuk
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 13:54:56 #184
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_72257102
Oh kersjes wat een mooie foto's .

En verder hoi allemaal .
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 13:56:27 #185
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_72257141
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 13:53 schreef freecell het volgende:

[..]

Hij kan omhoog en naar beneden, heeft kraaltjes en een la, ik zie het probleem niet zo geloof ik
Als je de kraaltjes een blij kleurtje geeft issie volgens mij best leuk
Nee, klopt, maar ik wil zelf een witte, omdat wij al een vrij donkere kamer hebben tegenwoordig en hij tegen een taupe-kleurige muur komt te staan, dan vind ik wit mooier.
Ik hoef zelf geen la, dat ziet er namelijk als de box in de hoogste stand staat heel rommelig uit. Liever een mooie speelgoedmand ernaast.
pi_72257235
Ik wil best ruilen hoor Waar zit je ergens?
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 14:02:31 #187
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_72257272
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 14:00 schreef freecell het volgende:
Ik wil best ruilen hoor Waar zit je ergens?
Weet je dat wel zeker? Deze box is echt beschadigd hoor, op zich gewoon betrouwbaar en stevig, maar je ziet wel op de foto dat er tandafdrukjes in zitten. Of ziet die van jou er net zo uit

(en ik zit 20 km vanaf Zwolle) en stuur verder maar PM-s om dit topic niet verder te vervuilen.
pi_72257357
Kersjes wat een prachtkindje zeg! Heel erg gefeliciteerd met Toby!
pi_72258005
Kers, wat is Toby moooi!

Sterkte Poppedein. Kan me voorstellen dat af en toe lekker de hort op wilt! N. heeft ook liever niet dat ik nog in auto stap. Lief bedoeld natuurlijk, maar ik ben geen kamerplantje! En zolang de gordel nog past... Veel plezier!

Chantal! Leuk dat je er bent! En gefeliciteerd natuurlijk!

Happy, shopse! Grappig, toen ik net zwanger was, kon ik niet wachten voordat ik positiekleding kon kopen. En nu sta ik te watertanden bij de nieuwe collectie gewone kleding. Het lijkt me zo fijn om weer een gewone spijkerbroek aan te kunnnen!

Klote hè Mef, zo'n nacht? Ik had dat gisternacht. Heb toen ook niet echt liggen staren, maar werd wel van álles wakker. Pff! Lekker rustig aandoen vandaag!

Leuk dat jullie uit de naam zijn, Tan! Bij ons was het van begin af aan gelukkig ook al duidelijk. Al lang voordat ik zwanger werd, had ik zo'n leuke meisjesnaam! Hoorde het een keer bij een meisje op het strand. En dat was ook zo'n leuk en aardig meisje! En N. was er ook meteen weg van. Dus dat was zo geregeld. Geweldig is dat dan hè Incantrix, als je die naam dan helemaal echt op een kaartje ziet!

Ah, vandaar Mef. Ben benieuwd of ze gelijk heeft! Bij ons klopt het iig. Ze heeft een pittige hartslag.

Ik voel me prima vandaag. Heb heerlijk geslapen, lekker ontbeten en ga straks verder de slaapkamer ombouwen. Wat wel betekent dat N. en ik in bed van plekje moeten ruilen. Dat wordt nog wat, want we zijn allebei erg gehecht aan ons eigen plekje. Maar ik moet aan de rechterkant van het bed bevallen straks (als het niet in bad gebeurt) en dus heb ik aan die kant maar alvast een waterdichte molton gelegd. Ook is die kant handiger met borstvoeding geven straks. Dan staat het wiegje lekker naast mij en niet in de zon.

En verder is het bad vanmorgen gebracht, komt een vriendin van 't weekend haar witte box brengen én is m'n zalfje binnen!
pi_72258288
Wij zijn ook al weken uit de naam. Ik hoop nou alleen heel erg hard dat mijn zusje, die eerder is uitgerekend, niet op dezelfde naam zit te broeden. Hij is kort en krachtig de naam, vijf letters, en je kan het voor zowel jongen als meisje gebruiken (alleen bij meisjes dan een E er achter plakken en volgens mij de laatste letter dubbel). En hij is in 2008 slechts 3 keer aan een kind gegeven, dus geen 13 in een dozijn naam.

Ik ben vandaag maar even naar de hunkemoller geweest om wat grotere bh's aan te schaffen. Ik zit op de helft van mijn zwangerschap en heb nu al maat E75, wil niet weten hoe groot ze aan het eind zijn of als ik eenmaal bevallen ben.
pi_72259509
Leuk dat jullie uit de naam zijn Tan, ben erg benieuwd! Vast weer iets wat ik ook mooi vind
En jouw box is supergaaf! Hartstikke vintage! Ik heb op zoiets geboden op Marktplaats, maar dan met een ander telraampje erin

Nou maak je me erg nieuwsgierig naar de naam Faja, moet nog een paar maandjes geduld hebben haha
pi_72261443
Als je kijkt op de site van de svb dan zal je niet veel namen vinden van 5 letters en slechts 3 maal gegeven.
pi_72261600
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 17:21 schreef Faja-Lobi het volgende:
Als je kijkt op de site van de svb dan zal je niet veel namen vinden van 5 letters en slechts 3 maal gegeven.
Weet je hoelang die lijst is maar volgens mij heb ik wel een idee zonder te kijken

Hier nog steeds niet uit de meisjesnaam, maar wel een 2 grote kanshebbers. Jongensnaam staat gelukkig al vast.

Trouwens magere score in de stad, maar weer 1 broek, maar toch een broek erbij. Kan ik in ieder geval afwisselen
pi_72261743
Ik ging van de week kijken voor een leuke jurk om aan te trekken naar een trouwerij aankomende week maar kon nergens iets feestelijks vinden wat je daarna ook nog gewoon een keertje aan kon trekken. Uiteindelijk bij de miss etam (die verkopen toch ook positiekleding) bij de gewone dameskleding een leuke jurk in maat 40 als ik me niet vergis gekocht.
pi_72263565
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 13:49 schreef XXXKarinXXX het volgende:

Ssserpente, de vk baseerde haar vermoeden voor een jongentje op de hartslag-frequentie.
En ze zei erachteraan dat ik haar er toch niet op aan kon spreken als het niet klopte, want ze ging binnenkort op vakantie voor lang...haha
Was je zeker bij G op controle?
Want ik kan niet op nacontrole bij haar, omdat ze dan op vakantie is en pas eind oktober terug ofzo...
Fake it till you make it...
pi_72264810
Kan iemand me helpen herinneren nooit meer op Mefke's tikker te klikken omdat dat plaatje leuker is dan de mijne? Er stond ineens: 19 days to go

En owja: Meld
Lotte!
Noah!
pi_72264863
Ah joh Linda, das die van Mefke... jij bent op een heeeeeeeeele andere 17 september uitgerekend!
pi_72264960
Wat gaan jullie snel zeg
pi_72265164
Kersjes wat een mooi kereltje!! *zwijmel*

hihi Linda

Tan nu word ik mega nieuwsgierig!!!!!!! "The Wheel of Time"??
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_72265212
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 19:43 schreef Poppedein het volgende:
Ah joh Linda, das die van Mefke... jij bent op een heeeeeeeeele andere 17 september uitgerekend!
Pfieuw! Thnx
Lotte!
Noah!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')