TARA is er niet vanavondquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:55 schreef Linda2205 het volgende:
He bah Free, dat klinkt niet fijn. Hoppa op de bank jij en je lekker laten vertroetelen door Tara. Hopelijk is het ergste dan morgen weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
thanksquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:01 schreef WupWup het volgende:
[..]
Curanal / curanol! Heb je als pillen, zetpillen en zalf. De zalf (curanol) kun je zelf zonder recept bestellen, maar inderdaad alleen in Hilversum. Heeft die apotheker toch maar mooi bekeken
Haha, heb je je daar al die tijd zo druk om gemaakt!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:10 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Flink smeren en slikken dan nu Ssserpente, wie weet krijg je die knakker nog wel weg voor de bevalling.
Bij mij kwam het gedoe pas na de bevalling van Meike opzetten. En het is nooit echt meer goed weggegaan...
maar....ik heb er ook eerst een ruim jaar mee doorgelopen omdat ik dacht dat ik in mijn blote kont voor de HA moest staan en dat wou ik dus niet. Uiteindelijk kon ik op een dag zowat niet meer lopen ervan, toch maar gebeld, en kreeg van de assistente zo telefonisch een recept dat ik dezelfde dag nog kon ophalen....
Geen paranormale voorspellingen dus.quote:Meike denkt elk half uur iets anders qua geslacht van de baby, dus het was toevallig denk ik dat ze een broertje zei. In de auto zei ze weer dat het een zusje werd.
Dat had ik ook Moonahquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:50 schreef Moonah het volgende:
Hééé! Het Kersenvrouwtje is bevallen! Van harte gefeliciteerd! Wat een heerlijkheid, twee zoons.
Ik heb nu alleen het MegaMindyliedje in mijn hoofd.
Nee, das toch Corey Taylor?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:33 schreef Incantrix het volgende:
Heel even vanuit mijn bedje en dus kort: Kersjes, wat een snóepje! Echt zo'n lekker koppieEn ja, leuke naam! (waarbij ik overigens alleen de zanger van Slipknot kan bedenken, die heet toch Toby? Maar da's vast de verkeerde, haha
) Nogmaals gefeliciteerd!!
Ja ok, in verhouding is het nog niet zo veel, maar we bleven wel erg lang onderaan staan. En... het is flink druk in het 2e streepjes topic dus daar komt binnenkort een invasie vandaanquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:04 schreef freecell het volgende:
happy:ik vind dat er verhoudingsgewijs nog steeds niet zoveel onder ons zitten hoorAls je kijkt hoe zo'n voorraad augustus en Septemberbaby's er waren, dat gaan we volgens mij nooit halen in Februari
Net even overlegd met mijn vriend en zoals ik al dacht is hij het eens met de naamkeus, dus dat gaat ws. wel door. Ik kan alvast één ding verklappen, beiden namen (jongen/meisje) komen niet vaak voor als ik er op google. En de jongensnaam komt uit een fantasyboek, kwam ik zojuist achter (niet bewust zo gekozen, maar wel leuk omdat we die boekenreeks ook hebben).quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:25 schreef Poppedein het volgende:
En Tan, wat fijn dat je uit de namen bent! Ik ben altijd heel benieuwd naar nieuwe creaties van jou!
Owja, duh.. Nou, het is duidelijk hoe moe ik was, haha! Ze had me na een hint mijnerzijds over ónze naam (de ze gelukkig niet kon raden, net als ik de hare nietquote:
Leuk is dat hè... als zo'n naam dan eenmaal op het kaartje staat... net echtquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:59 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Tan, wat fijn dat jullie uit de naam zijn, en érg handig dat je lief zo makkelijk is met de naam! Ik had er iets meer overredingskracht (lees: chantage) voor nodig qua eerste naam, maar uiteindelijk zijn wij nu ook uit de tweede naam. We hebben het geboortekaartje vandeweek in elkaar zitten draaien en de grootste kanshebber qua namen erop gezet, en toen het er eenmaal opstond vonden we ze allebei helemaal
Hiero is het maar raar hoor, er zijn allemaal mensen bezig aan de babykamer en telkens als ik probeer ook maar íets te bekijken of beet te pakken wordt ik weggestuurd (hetgeen wellicht wel slim is van ze).. Dus ik heb me maar verschanst op marktplaats en ben de hele zooi leeg aan het bieden op allerlei meubeltjes en dingetjes. Dáár wordt een mens dan wel weer extréém blij van
Ik heb er eentje met een la, maar die is lichtbruin. Daar wil ik wel van af, maar ik vrees dat jij hem niet wiltquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:08 schreef freecell het volgende:
Ik heb een witteRuilen tegen één met een la?
Nog even ter illustratie onze box uit de prehistorie (maar wel met la)quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:26 schreef Tan het volgende:
[..]
Ik heb er eentje met een la, maar die is lichtbruin. Daar wil ik wel van af, maar ik vrees dat jij hem niet wilt
Hij kan omhoog en naar beneden, heeft kraaltjes en een la, ik zie het probleem niet zo geloof ikquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:36 schreef Tan het volgende:
[..]
Nog even ter illustratie onze box uit de prehistorie (maar wel met la)
Nee, klopt, maar ik wil zelf een witte, omdat wij al een vrij donkere kamer hebben tegenwoordig en hij tegen een taupe-kleurige muur komt te staan, dan vind ik wit mooier.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:53 schreef freecell het volgende:
[..]
Hij kan omhoog en naar beneden, heeft kraaltjes en een la, ik zie het probleem niet zo geloof ik
Als je de kraaltjes een blij kleurtje geeft issie volgens mij best leuk
Weet je dat wel zeker? Deze box is echt beschadigd hoor, op zich gewoon betrouwbaar en stevig, maar je ziet wel op de foto dat er tandafdrukjes in zitten. Of ziet die van jou er net zo uitquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:00 schreef freecell het volgende:
Ik wil best ruilen hoorWaar zit je ergens?
Weet je hoelang die lijst isquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:21 schreef Faja-Lobi het volgende:
Als je kijkt op de site van de svb dan zal je niet veel namen vinden van 5 letters en slechts 3 maal gegeven.
Was je zeker bij G op controle?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:49 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ssserpente, de vk baseerde haar vermoeden voor een jongentje op de hartslag-frequentie.
En ze zei erachteraan dat ik haar er toch niet op aan kon spreken als het niet klopte, want ze ging binnenkort op vakantie voor lang...haha
Pfieuw! Thnxquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:43 schreef Poppedein het volgende:
Ah joh Linda, das die van Mefke... jij bent op een heeeeeeeeele andere 17 september uitgerekend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |