Kers, wat is Toby moooi!
Sterkte Poppedein.

Kan me voorstellen dat af en toe lekker de hort op wilt! N. heeft ook liever niet dat ik nog in auto stap. Lief bedoeld natuurlijk, maar ik ben geen kamerplantje! En zolang de gordel nog past...

Veel plezier!
Chantal! Leuk dat je er bent! En gefeliciteerd natuurlijk!
Happy, shopse! Grappig, toen ik net zwanger was, kon ik niet wachten voordat ik positiekleding kon kopen. En nu sta ik te watertanden bij de nieuwe collectie gewone kleding. Het lijkt me zo fijn om weer een gewone spijkerbroek aan te kunnnen!
Klote hè Mef, zo'n nacht? Ik had dat gisternacht. Heb toen ook niet echt liggen staren, maar werd wel van álles wakker. Pff! Lekker rustig aandoen vandaag!
Leuk dat jullie uit de naam zijn, Tan! Bij ons was het van begin af aan gelukkig ook al duidelijk. Al lang voordat ik zwanger werd, had ik zo'n leuke meisjesnaam! Hoorde het een keer bij een meisje op het strand. En dat was ook zo'n leuk en aardig meisje! En N. was er ook meteen weg van. Dus dat was zo geregeld. Geweldig is dat dan hè Incantrix, als je die naam dan helemaal echt op een kaartje ziet!
Ah, vandaar Mef. Ben benieuwd of ze gelijk heeft! Bij ons klopt het iig. Ze heeft een pittige hartslag.
Ik voel me prima vandaag. Heb heerlijk geslapen, lekker ontbeten en ga straks verder de slaapkamer ombouwen. Wat wel betekent dat N. en ik in bed van plekje moeten ruilen. Dat wordt nog wat, want we zijn allebei erg gehecht aan ons eigen plekje. Maar ik moet aan de rechterkant van het bed bevallen straks (als het niet in bad gebeurt) en dus heb ik aan die kant maar alvast een waterdichte molton gelegd. Ook is die kant handiger met borstvoeding geven straks. Dan staat het wiegje lekker naast mij en niet in de zon.
En verder is het bad vanmorgen gebracht, komt een vriendin van 't weekend haar witte box brengen én is m'n zalfje binnen!