abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72256415
Kers mooi mannetje en die broertjes foto *smelt*.
Fake it till you make it...
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 13:26:13 #177
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_72256462
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 13:08 schreef freecell het volgende:
Ik heb een witte Ruilen tegen één met een la?
Ik heb er eentje met een la, maar die is lichtbruin. Daar wil ik wel van af, maar ik vrees dat jij hem niet wilt
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 13:28:25 #178
35189 Troel
scherp en bot
pi_72256520
Marktplaats is wel leuk, maar ik word een beetje gek van de onzinbiedingen die men doet

Kersjes, wat een droppie!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72256597
Kersjes, wat een mooie knul!

Chantal, welkom hier . Veel succes en plezier met je zwangerschap. En ook als je wilt klagen vind je hier altijd een luisterend oor

Marktplaats is echt super! Daar hebben wij de kinderkamer vandaan, lekker geen levertijden en geen rib uit ons lijf. Bij dat kamertje stonden toen ook al wat onzinbiedingen. Ik heb direct de verkoper gemaild met een reeel bod, en dan is het binnen een middagje geregeld.
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 13:36:14 #180
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_72256681
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 13:26 schreef Tan het volgende:

[..]

Ik heb er eentje met een la, maar die is lichtbruin. Daar wil ik wel van af, maar ik vrees dat jij hem niet wilt
Nog even ter illustratie onze box uit de prehistorie (maar wel met la)
pi_72256976
Chantal20, welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap. De datum is prachtig, dat was de uitgerekende datum toen ik zwanger was van Meike (geboren op 28-2 overigens) maar oh daar krijg je hele leuke kindjes van hoor.

Hier ook even *slik* bij de foto van Devin met zijn broertje (en mama) mooi hoor, wat een koppie met haar!!

Ssserpente, de vk baseerde haar vermoeden voor een jongentje op de hartslag-frequentie.
En ze zei erachteraan dat ik haar er toch niet op aan kon spreken als het niet klopte, want ze ging binnenkort op vakantie voor lang...haha

Poppedein, zal me benieuwen dan, of je baby er morgen is!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 13:50:48 #182
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72257004
Tan ik vind dat juist een heel mooie box!

Zijn er nog mensen die babyslofjes naar wens willen laten maken? Ik heb ze net binnen per post <3 en ben nl heel tevreden dus ik wil haar wel aanraden
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_72257085
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 13:36 schreef Tan het volgende:

[..]

Nog even ter illustratie onze box uit de prehistorie (maar wel met la)
Hij kan omhoog en naar beneden, heeft kraaltjes en een la, ik zie het probleem niet zo geloof ik
Als je de kraaltjes een blij kleurtje geeft issie volgens mij best leuk
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 13:54:56 #184
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_72257102
Oh kersjes wat een mooie foto's .

En verder hoi allemaal .
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 13:56:27 #185
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_72257141
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 13:53 schreef freecell het volgende:

[..]

Hij kan omhoog en naar beneden, heeft kraaltjes en een la, ik zie het probleem niet zo geloof ik
Als je de kraaltjes een blij kleurtje geeft issie volgens mij best leuk
Nee, klopt, maar ik wil zelf een witte, omdat wij al een vrij donkere kamer hebben tegenwoordig en hij tegen een taupe-kleurige muur komt te staan, dan vind ik wit mooier.
Ik hoef zelf geen la, dat ziet er namelijk als de box in de hoogste stand staat heel rommelig uit. Liever een mooie speelgoedmand ernaast.
pi_72257235
Ik wil best ruilen hoor Waar zit je ergens?
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 14:02:31 #187
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_72257272
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 14:00 schreef freecell het volgende:
Ik wil best ruilen hoor Waar zit je ergens?
Weet je dat wel zeker? Deze box is echt beschadigd hoor, op zich gewoon betrouwbaar en stevig, maar je ziet wel op de foto dat er tandafdrukjes in zitten. Of ziet die van jou er net zo uit

(en ik zit 20 km vanaf Zwolle) en stuur verder maar PM-s om dit topic niet verder te vervuilen.
pi_72257357
Kersjes wat een prachtkindje zeg! Heel erg gefeliciteerd met Toby!
pi_72258005
Kers, wat is Toby moooi!

Sterkte Poppedein. Kan me voorstellen dat af en toe lekker de hort op wilt! N. heeft ook liever niet dat ik nog in auto stap. Lief bedoeld natuurlijk, maar ik ben geen kamerplantje! En zolang de gordel nog past... Veel plezier!

Chantal! Leuk dat je er bent! En gefeliciteerd natuurlijk!

Happy, shopse! Grappig, toen ik net zwanger was, kon ik niet wachten voordat ik positiekleding kon kopen. En nu sta ik te watertanden bij de nieuwe collectie gewone kleding. Het lijkt me zo fijn om weer een gewone spijkerbroek aan te kunnnen!

Klote hè Mef, zo'n nacht? Ik had dat gisternacht. Heb toen ook niet echt liggen staren, maar werd wel van álles wakker. Pff! Lekker rustig aandoen vandaag!

Leuk dat jullie uit de naam zijn, Tan! Bij ons was het van begin af aan gelukkig ook al duidelijk. Al lang voordat ik zwanger werd, had ik zo'n leuke meisjesnaam! Hoorde het een keer bij een meisje op het strand. En dat was ook zo'n leuk en aardig meisje! En N. was er ook meteen weg van. Dus dat was zo geregeld. Geweldig is dat dan hè Incantrix, als je die naam dan helemaal echt op een kaartje ziet!

Ah, vandaar Mef. Ben benieuwd of ze gelijk heeft! Bij ons klopt het iig. Ze heeft een pittige hartslag.

Ik voel me prima vandaag. Heb heerlijk geslapen, lekker ontbeten en ga straks verder de slaapkamer ombouwen. Wat wel betekent dat N. en ik in bed van plekje moeten ruilen. Dat wordt nog wat, want we zijn allebei erg gehecht aan ons eigen plekje. Maar ik moet aan de rechterkant van het bed bevallen straks (als het niet in bad gebeurt) en dus heb ik aan die kant maar alvast een waterdichte molton gelegd. Ook is die kant handiger met borstvoeding geven straks. Dan staat het wiegje lekker naast mij en niet in de zon.

En verder is het bad vanmorgen gebracht, komt een vriendin van 't weekend haar witte box brengen én is m'n zalfje binnen!
pi_72258288
Wij zijn ook al weken uit de naam. Ik hoop nou alleen heel erg hard dat mijn zusje, die eerder is uitgerekend, niet op dezelfde naam zit te broeden. Hij is kort en krachtig de naam, vijf letters, en je kan het voor zowel jongen als meisje gebruiken (alleen bij meisjes dan een E er achter plakken en volgens mij de laatste letter dubbel). En hij is in 2008 slechts 3 keer aan een kind gegeven, dus geen 13 in een dozijn naam.

Ik ben vandaag maar even naar de hunkemoller geweest om wat grotere bh's aan te schaffen. Ik zit op de helft van mijn zwangerschap en heb nu al maat E75, wil niet weten hoe groot ze aan het eind zijn of als ik eenmaal bevallen ben.
pi_72259509
Leuk dat jullie uit de naam zijn Tan, ben erg benieuwd! Vast weer iets wat ik ook mooi vind
En jouw box is supergaaf! Hartstikke vintage! Ik heb op zoiets geboden op Marktplaats, maar dan met een ander telraampje erin

Nou maak je me erg nieuwsgierig naar de naam Faja, moet nog een paar maandjes geduld hebben haha
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_72261443
Als je kijkt op de site van de svb dan zal je niet veel namen vinden van 5 letters en slechts 3 maal gegeven.
pi_72261600
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 17:21 schreef Faja-Lobi het volgende:
Als je kijkt op de site van de svb dan zal je niet veel namen vinden van 5 letters en slechts 3 maal gegeven.
Weet je hoelang die lijst is maar volgens mij heb ik wel een idee zonder te kijken

Hier nog steeds niet uit de meisjesnaam, maar wel een 2 grote kanshebbers. Jongensnaam staat gelukkig al vast.

Trouwens magere score in de stad, maar weer 1 broek, maar toch een broek erbij. Kan ik in ieder geval afwisselen
pi_72261743
Ik ging van de week kijken voor een leuke jurk om aan te trekken naar een trouwerij aankomende week maar kon nergens iets feestelijks vinden wat je daarna ook nog gewoon een keertje aan kon trekken. Uiteindelijk bij de miss etam (die verkopen toch ook positiekleding) bij de gewone dameskleding een leuke jurk in maat 40 als ik me niet vergis gekocht.
pi_72263565
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 13:49 schreef XXXKarinXXX het volgende:

Ssserpente, de vk baseerde haar vermoeden voor een jongentje op de hartslag-frequentie.
En ze zei erachteraan dat ik haar er toch niet op aan kon spreken als het niet klopte, want ze ging binnenkort op vakantie voor lang...haha
Was je zeker bij G op controle?
Want ik kan niet op nacontrole bij haar, omdat ze dan op vakantie is en pas eind oktober terug ofzo...
Fake it till you make it...
pi_72264810
Kan iemand me helpen herinneren nooit meer op Mefke's tikker te klikken omdat dat plaatje leuker is dan de mijne? Er stond ineens: 19 days to go

En owja: Meld
Lotte!
Noah!
pi_72264863
Ah joh Linda, das die van Mefke... jij bent op een heeeeeeeeele andere 17 september uitgerekend!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_72264960
Wat gaan jullie snel zeg
pi_72265164
Kersjes wat een mooi kereltje!! *zwijmel*

hihi Linda

Tan nu word ik mega nieuwsgierig!!!!!!! "The Wheel of Time"??
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_72265212
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 19:43 schreef Poppedein het volgende:
Ah joh Linda, das die van Mefke... jij bent op een heeeeeeeeele andere 17 september uitgerekend!
Pfieuw! Thnx
Lotte!
Noah!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')