Huuu?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:10 schreef octopussy het volgende:
Kersjes, die foto's* octopussy smelt
Morgen ben ik alweer 4 maanden zwanger![]()
Nee joh, gewoon pas 261 dagen gehad, dat is iets heeeeeel andersquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:41 schreef Linda2205 het volgende:
Kan iemand me helpen herinneren nooit meer op Mefke's tikker te klikken omdat dat plaatje leuker is dan de mijne? Er stond ineens: 19 days to go
Dan zou ik er niet ook nog keelpijn bij willen als ik jou wasquote:Op zondag 30 augustus 2009 08:16 schreef Troel het volgende:
Oew, doe mij die keelpijn!
Ik word echt helemaal gestoord van mijn armen en benen en het doet me allemaal zeer en ik zit er zeer sterk over te denken om morgen toch het laatste infuus te skippen
Ruilen he? Ruilen!quote:Op zondag 30 augustus 2009 08:22 schreef freecell het volgende:
[..]
Dan zou ik er niet ook nog keelpijn bij willen als ik jou was
Maar balen zeghoezo gaat alles pijn doen van dat infuus dan? Je hand snap ik, maar de rest?
Oi, dat lijkt me pijnlijkquote:Op zondag 30 augustus 2009 08:23 schreef Troel het volgende:
[..]
Ruilen he? Ruilen!
Volgens mij is het mineralengoedje gewoon te zuur voor mijn aderen waardoor ze allemaal zijn gaan irriteren ofzo
Die vraag daar zat ik laatst ook mee.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:52 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Nog even weer over het bedje hoor
Hebben jullie ook een enkel dekentje erop?
Ik heb een dekentje van de hema, daar omheen heeft mijn schoonmama een overtrekje genaaid. maar ik vind het zo dunnetjes. Aan de andere kant, eerst liggen ze ook nog in een omdlagdoek. Hoe hebben jullie dat?
Zijn dat papieren luiers? Wij willen namelijk graag katoen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 09:39 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Kersjes gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!!
Asyniur wat ik al steeds tegen je wilde zeggen, maar steeds weer vergeet, de luiers van de DM zijn echt top en super goedkoop! Echt een aanrader!
Ja, zet 'em op!quote:Op zondag 30 augustus 2009 10:42 schreef Hi_flyer het volgende:
Hoihoi, vanochtend is het hier begonnen hoor
Martine, had je dit ALLE PASSWORDS WORDEN GERESET! topic gelezen? Misschien verklaart dat het niet kunnen inloggen en kan je zo alsnog je oude account terughalen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 10:45 schreef martine84 het volgende:
Mn Martine1984 account krijg ik op een of andere manier niet meer ingelogd... dus heb maar een nieuwe aangemaakt. Kan een van de Modjes mn naam aanpassen in de OP?
Ja papieren luiers inderdaad.quote:Op zondag 30 augustus 2009 09:45 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Zijn dat papieren luiers? Wij willen namelijk graag katoen.
moet wel nog eens kijken of ze over de grens wel nog inlegluiers en strikslips verkopen...
zou jij voor mij eens willen spieken of ze er inlegluiers en/of strikslips verkopen?quote:Op zondag 30 augustus 2009 10:57 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
Ja papieren luiers inderdaad.
Ik heb geen idee of ze inlegluiers verkopen, ik ben er nog niet geweest na de bevalling, vrijdag waarschijnlijk weer
ikke weet...quote:Op zondag 30 augustus 2009 11:06 schreef RockabeIIa het volgende:
Hi-flyer en bromflyer veel succes!
Asyn, ik geloof dat er ook een topic speciaal voor katoenen luiers is. Zit op de iPhone te tikken (naast B die in bad zit) dus kan het ff niet opzoeken voor je
Een paar topics terug stelde iemand ook die vraag. Hier werd gezegd, vier weken voor de bevalling kan je het beste een passende BH kopen. Eventueel eentje die op het middelste gaatje goed zit, dan kan je 'm nog 1 haakje verstellen, waardoor de cup ook ietsje groter wordt. Ik ben zelf gewoon naar de Prenatal gegaan en daar hebben ze me heel erg goed geholpenquote:Op zondag 30 augustus 2009 11:25 schreef Aoraki het volgende:
Hi-Flyer en vrouw, veel succes vandaag![]()
![]()
![]()
over cupmaten: ik heb gisteren ook nog maar eens een nieuwe BH gehaald: 75E(normaal 75C). Ik had hem in mijn handen en ik dacht:'jezus, dat past nooit'. Nou, het zat perfect... Ongeloofelijk, en ze schijnen na de geboorte en tijdens bv nog groter te worden. Weet iemand dat trouwens? Als je een voedingsBH wilt kopen, moet dat dan de maat van dat moment zijn, of de maat voor je zwangerschap (rekken ze mee?) Misschien een beetje domme vraag, maar ik heb dus geen idee...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |