Hoe moeten wij dat nu weer weten als Ajax er (nog) niks over zegt?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:26 schreef Black-Death het volgende:
Waarom dan geen Aissati bij de selectie?
Nou ... echt een goede selectie hebben we!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:11 schreef Jasza het volgende:
Martin Jol heeft 19 spelers geselecteerd voor de returnwedstrijd in de Europa League tegen Slovan Bratislava. George Ogararu en Kennedy maken onder meer deel uit van de negentienkoppige selectie, die woensdagochtend in het vliegtuig stapt richting Slowakije. Slovan Bratislava - Ajax wordt donderdag vanaf 18.30 uur gespeeld in het Tehelné Pole Stadion in Bratislava.
De 19 geselecteerde Ajacieden:
Maarten Stekelenburg
Kenneth Vermeer
Gregory van der Wiel
Jan Vertonghen
Thimothée Atouba
Urby Emanuelson
Miralem Sulejmani
Luis Suarez
Rob Wielaert
Toby Alderweireld
Dario Cvitanich
Eyong Enoh
Siem de Jong
Vurnon Anita
Mitchell Donald
George Ogararu
Kennedy
Demy de Zeeuw
Marvin Zeegelaar
Misschien had ik iets gemist, dit kwaliteitstopic gaat immers zo snelquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:26 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Hoe moeten wij dat nu weer weten als Ajax er (nog) niks over zegt?
Is dat al dan?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:27 schreef Jasza het volgende:
Aissati vanwege de ramadan misschien niet?
Als dat zo is, ga ik voortaan ook eens wat maandagochtendjes werk/school laten schieten.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:27 schreef Jasza het volgende:
Ja, sinds vrijdag of zo? Afgelopen weekend hadden ze het er al over betreffende o.a. Aissati en Afellay.quote:
En Rommedahl?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:27 schreef Jasza het volgende:
Ook Ramadan? In gesprek met VVV? Jol komt er eindelijk achter dat die niet goed genoeg is?quote:
Denk het ook, hoe kun je nou een goede wedstrijd spelen 'savonds als je vanaf 8u sochtends niks gegeten of gedronken hebt. Ik zou de warmingup niet eens overleven.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:27 schreef Jasza het volgende:
Weet jij hoeveel man er naar Bratislava gaat?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:45 schreef Silenus het volgende:
[..]
Denk het ook, hoe kun je nou een goede wedstrijd spelen 'savonds als je vanaf 8u sochtends niks gegeten of gedronken hebt. Ik zou de warmingup niet eens overleven.
En het is eigenlijk toch een wedstrijdje van niks.. of we moeten nu opeens met 6 - 0 verliezen, wat me zeer sterk lijkt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:45 schreef Silenus het volgende:
[..]
Denk het ook, hoe kun je nou een goede wedstrijd spelen 'savonds als je vanaf 8u sochtends niks gegeten of gedronken hebt. Ik zou de warmingup niet eens overleven.
Nee weet ik niet, k denk iets van 300 ofzo. De grote massa zal wel even sparen voor de poulefase.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:48 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Weet jij hoeveel man er naar Bratislava gaat?
Ik heb er geen probleem mee hoor. Blessures voorkomen en met 2-0 winnen is beter dan kans op blessures en met 4-0 winnen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:49 schreef Silaz het volgende:
[..]
En het is eigenlijk toch een wedstrijdje van niks.. of we moeten nu opeens met 6 - 0 verliezen, wat me zeer sterk lijkt.maargoed, wmb speel je gewoon met de sterkste opstelling, en niet opeens een kennedy of ogararu oproepen. Die normaal gewoon op de tribune zitten..
We spelen zondag weer uit tegen Heracles, die wedstrijd is even wel wat belangrijker dan die oefenpot overmorgen. Ik zou Suarez en Alderweireld rust geven. Suarez omdat je niet de Goden moet gaan verzoeken, en Toby omdat 'ie vanuit het niets nu alles speelt en je geen roofbouw op 'm moet plegen. Evt. zelfs Vermeer in de goal.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:49 schreef Silaz het volgende:
[..]
En het is eigenlijk toch een wedstrijdje van niks.. of we moeten nu opeens met 6 - 0 verliezen, wat me zeer sterk lijkt.maargoed, wmb speel je gewoon met de sterkste opstelling, en niet opeens een kennedy of ogararu oproepen. Die normaal gewoon op de tribune zitten..
Wat boeit die scheids nou.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:56 schreef Gtaboy107 het volgende:
Las net dat van Boekel Heracles-Ajax ging fluiten, doe nou maar liever niet hé.
Doe maar geen scheids. Ze zijn toch allemaal kut.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:56 schreef Gtaboy107 het volgende:
Las net dat van Boekel Heracles-Ajax ging fluiten, doe nou maar liever niet hé.
Het is voor mij ook weer een tegenvaller elke dag idd, zit er toch wel op te wachtenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:15 schreef w00h00 het volgende:
Weer geen nieuws (c.q. aankoop) vandaag.
wat een BS.. Het enige dat je als Jol kan doen is hem thuis laten ivm de ramadan en de 5-0 voorsprong.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:30 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja, sinds vrijdag of zo? Afgelopen weekend hadden ze het er al over betreffende o.a. Aissati en Afellay.
Ramadan duurt een maand. En is behoorlijk zwaar. Dat geldt niet voor een paar maandagen.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:26 schreef Dvm86 het volgende:
Ajax schijnt Huseklepp te volgen (o.a. Chelsea en Sevilla ook)
http://translate.google.com/translate?prev=hp&hl=en&js=y&u=http%3A%2F%2Fwww.nrk.no%2Fnyheter%2Fdistrikt%2Fhordaland%2Fsport_nrk_hordaland%2Fbrann%2F1.6743904&sl=auto&tl=en&history_state0=
Hij is 1,85m.
quote:
Kan wel een balletje scoren zo te zien...Maar goed, het niveau van de verdedigers in het filmpje is ook niet bepaald indrukwekkend.quote:
Al die mongolen die gelijk als reactie posten "Welcome to AJAX" of "Come to Ajax"quote:
Goeie muziekquote:
Moet je de eerste minuut wel even overslaan.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:36 schreef Seam het volgende:
[..]Dan heb je ieder geval wel wat scorend vermogen
Cvitanich heeft vorig seizoen toch diverse wedstrijden gespeeld.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:42 schreef behangplakker het volgende:
Niks Bodul, laat Cvitanich nou eens spelen, hij gaat natuurlijk nooit goed spelen als je hem nooit vertrouwen geeft
Slechte grap.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:02 schreef denthemen het volgende:
[..]
http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=66959
Tja , die verdeidgers leken wel van een amateur verenigingquote:
Ja natuurlijkquote:
Hm ... heeft op mij nog geen positieve indruk gemaakt, en zie dat ook niet gebeuren.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:09 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ja natuurlijkMaar over Oleguer gesproken, ik blijf het sneu vinden dat hij geen kans krijgt onder Jol. Tegen Fiorentina en OLM speelde hij bikkelharde wedstrijden en nu hebben we geen een echte mandekker.
Inderdaad, maar de L competitie heeft natuurlijk ook niet al te beste verdedigers. Ajax kan een mooie tussenstap zijn voor deze jongen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:06 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Tja , die verdeidgers leken wel van een amateur vereniging
Want Sevilla kan met Kanouté, Fabiano, Negredo en Chevantón al in huis wel nog een spits gebruiken.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:26 schreef Dvm86 het volgende:
http://translate.google.com/translate?prev=hp&hl=en&js=y&u=http%3A%2F%2Fwww.nrk.no%2Fnyheter%2Fdistrikt%2Fhordaland%2Fsport_nrk_hordaland%2Fbrann%2F1.6743904&sl=auto&tl=en&history_state0=
Hij is 1,85m.
past goed in de eredivisie danquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:06 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Tja , die verdeidgers leken wel van een amateur vereniging
Als er mooie dames tussen zittenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:44 schreef Chadi het volgende:
Onze scouts zitten nu bij EURO 2009Misschien dat ze daar een spits vinden
Een van de dames van het Nederlands vrouwenteam werkt ook als gymlerares op mijn oude middelbare school. Geeft ook wel weer aan wat voor vetpot dat vrouwenvoetbal isquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:59 schreef Barca het volgende:
Er zitten best leuke speelsters tussen op dat Euro 2009!
Het wordt door de media ook niet echt serieus genomen. Het begrip vetpot vind ik in combinatie met vrouwenvoetbal wel grappig.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:04 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Een van de dames van het Nederlands vrouwenteam werkt ook als gymlerares op mijn oude middelbare school. Geeft ook wel weer aan wat voor vetpot dat vrouwenvoetbal is
Wilde het net posten, wat een goal zeg!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:54 schreef DJ_Ryow het volgende:
opgelet Eredivisie clubs, huren deze jongen
NOSquote:25 Augustus 2009
Ajax zonder Aissati en Rommedahl
Ajax reist zonder Ismaïl Aissati en Dennis Rommedahl naar Slowakije voor de return in de kwalificatieronde van de Europa League tegen Slovan Bratislava.
Aissati ontbreekt vanwege de ramadan en Rommedahl krijgt rust van coach Martin Jol. Bruno Silva is ziek en blijft ook in Amsterdam achter. Als vervanger heeft Jol George Ogararu in zijn selectie van 19 spelers opgenomen. Thimothée Atouba en Eyong Enoh keren in de Ajax-selectie terug.
Oleguer, Evander Sno en Rasmus Lindgren, die alledrie weg mogen bij Ajax, maken opnieuw geen deel uit van de groep. Ajax won vorige week de thuiswedstrijd tegen Slovan Bratislava met 5-0.
Ik ken die dame in kwestie (of er zijn er toevallig meer die ook gymlerares zijnquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:04 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Een van de dames van het Nederlands vrouwenteam werkt ook als gymlerares op mijn oude middelbare school. Geeft ook wel weer aan wat voor vetpot dat vrouwenvoetbal is
Een Catalaan (en helemaal een die-hard zoals Oleguer) naar Espanyol, ligt wel een beetje gevoelig te liggen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:14 schreef Nashje het volgende:
En dat Oleguer naar Espanyol gaat lijkt ook nog niet zo zeker. Die schijnen met Juan Forlin bezig te zijn.
Espanyol ligt in Catalonie toch? Paar km van Barcelona af volgens mij. Heb dat stadion nog gezien.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:46 schreef RayMania het volgende:
[..]
Een Catalaan (en helemaal een die-hard zoals Oleguer) naar Espanyol, ligt wel een beetje gevoelig te liggen.
Lijkt mij niet.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:46 schreef RayMania het volgende:
[..]
Een Catalaan (en helemaal een die-hard zoals Oleguer) naar Espanyol, ligt wel een beetje gevoelig te liggen.
Lijkt mij niet.
Espanyol is ook gewoon een die hard Catalaanse club.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:46 schreef RayMania het volgende:
[..]
Lijkt mij niet.
Het is een beetje de club van de rechtse (rijke) elite, niet echt Oleguer zijn ding.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:07 schreef thewishmaster het volgende:
Espanyol is gewoon de tweede club van de stad Barcelona, dus zie het probleem niet.
Dat bedoel ik ja. Espanyol-supporters zijn ook voor Real in plaats van voor Barça.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:34 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Het is een beetje de club van de rechtse (rijke) elite, niet echt Oleguer zijn ding.
Dat is een mooie aanbeveling om hem toch te houden!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:10 schreef Barca het volgende:
[..]
Hm ... heeft op mij nog geen positieve indruk gemaakt, en zie dat ook niet gebeuren.
Beiden zijn geen Europese subtop.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:18 schreef Silaz het volgende:
Blijf het toch wel jammer vinden dat Oleguer weg moet. Als je hem gewoon alleen op de man zet, lukt het prima.
En Wielaert heb ik ook niet zo hoog zitten eigenlijk..
Slaapmuts af dus?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:26 schreef Dvm86 het volgende:
Hij is 1,85m.
Gaat lekker met de jeugd. Eerder verloor Jong Ajax al op discutabele wijze van AZ. Maarja, die hebben dan ook heel het 2e elftal gevuld met 1e elftal-spelers.quote:
Als dit een hoogstandje is van de scouting, dan hebben ze wat mij betreft de slaapmuts nog steeds op.quote:
aaaah Wielaert fapfapquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:10 schreef Barca het volgende:
[..]
Hm ... heeft op mij nog geen positieve indruk gemaakt, en zie dat ook niet gebeuren.
Als De Jong en Zeegelaar in de basis staan vind ik dat nog wel een mooie reden om even te kijkenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:28 schreef versteegrob het volgende:
Op naar donderdag! Zal wel een saaie wedstrijd worden
Denk ik ook. Heb daarom al wat geld gegooid op een under 3 goalsquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:28 schreef versteegrob het volgende:
Op naar donderdag! Zal wel een saaie wedstrijd worden
Hij was toch al rond met RKCquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:54 schreef DJ_Ryow het volgende:
Zijn er wel al geruchten dan? Zou het jammer vinden als hij niet bij een betere club terecht kwam, denk dat hij daarin beter tot zijn recht komt.quote:
Sodeju hey, wat een magnifiek doelpunt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:54 schreef DJ_Ryow het volgende:
Ook onzin, ik noem maar even de naam van Ivan de la Pena.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:17 schreef Barca het volgende:
Als Catalaan dus niet, maar als ex-Barcelona-speler blijkbaar wel?
En Donaldquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:32 schreef Seam het volgende:
[..]
Als De Jong en Zeegelaar in de basis staan vind ik dat nog wel een mooie reden om even te kijken
Hoewel youtube comments meestal ongelofelijk triest zijn, ben ik het wel eens dat dit wel eens de nieuwe Sneijder kan worden, hij moet gewoon zo snel mogelijk speeltijd krijgen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Sodeju hey, wat een magnifiek doelpunt.
Jan-Arie
quote:
Dat geloof ik best ja. Dan heeft onze scouting dat zo vernomen en zijn ze toen ook maar eens gaan kijken. Zoiets zal het wel zijn gegaanquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:54 schreef Prosac het volgende:
Huseklepp.. zou ook in de belangstelling hebben gestaan van Groningen, maar was kansloos toen clubs als Chelsea zich meldden.
Bij elke beetje spits staat tegenwoordig dat een premier league club ook belangstelling hadquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:54 schreef Prosac het volgende:
Huseklepp.. zou ook in de belangstelling hebben gestaan van Groningen, maar was kansloos toen clubs als Chelsea zich meldden.
5 a 6 miljoen euro moet tie kosten. Teveel voor ons. Wel leuk spelertje zo op de beelden afgaand. (ook al is het defensief maar zo, zo daar, maar dat zullen Engelsen en Spanjaarden ook wel roepen als ze beelden van El Hamdaoui, Suarez of Berg zienquote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:12 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat geloof ik best ja. Dan heeft onze scouting dat zo vernomen en zijn ze toen ook maar eens gaan kijken. Zoiets zal het wel zijn gegaan.
Ken heel die Huseklepp niet overigens, maar als Groningen interesse heeft zal het vast wel wat zijn.
Tyf op met je getroll.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Landzaat en Tiendalli zijn wel goede spelers voor jullie!
Want wij hebben een rechtsback en een defensieve middenvelder nodig?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
hij komt alleen even stoer doen nu z'n clubje bovenaan staatquote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:53 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Want wij hebben een rechtsback en een defensieve middenvelder nodig?
Ik snap je grapje niet sorry.
Als we dit soort spelers al niet meer zelf op kunnen leiden... Ik zie echt niets wat Cvitanich niet zou kunnen. Geen enkel doelpunt door de lucht, alles over de grond. Dat hebben we allemaal al. Ook Cvitanich kan een bal best vasthouden.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:21 schreef Prosac het volgende:
5 a 6 miljoen euro moet tie kosten. Teveel voor ons. Wel leuk spelertje zo op de beelden afgaand. (ook al is het defensief maar zo, zo daar, maar dat zullen Engelsen en Spanjaarden ook wel roepen als ze beelden van El Hamdaoui, Suarez of Berg zien)
En dan? Dan scoren we er 85 dit seizoen. Maar met 40 tegen worden we zeker geen kampioen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:53 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik begin zo langzamerhand ongeduldig te worden. Presenteer for god sake een centrumspits!
Jij gaat regelmatig bij die jongens op de koffie?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 08:27 schreef Dvm86 het volgende:
Forlin naar Espanyol, Obradovic naar Zaragoza. Ik begrijp ze echt niet bij Ajax. Waarom spreek je überhaupt met zaakwaarnemers als je toch niemand kan halen. Forlin had prima in een ruildeal met Cvitanich betrokken kunnen worden.
Niemand is uiteraard goed genoeg voor Ajax. Alleen als Real Madrid en Manchester United geïnteresseerd zijn, worden ze goed genoeg geacht door sommige Ajacieden. Als Ajax met de zaakwaarnemer van zo'n jongen spreekt, mag je je er van uitgaan dat de scouting hem geschikt bevonden heeft, maar om een of andere reden ketst elke mogelijke transfer naar Ajax af. Het zou mij niets verbazen als zulke spelers zelf niet meer naar Ajax willen. Waarom zou je nog naar Ajax gaan als je als Spaanstalige speler ook in de Spaanse league kan spelen en bij Ajax toch geen CL speelt.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 08:46 schreef BoNi het volgende:
[..]
Jij gaat regelmatig bij die jongens op de koffie?
Naar verluidt is er 4 miljoen betaald. Na Obradovic, die voor 4 miljoen weg ging, geloof ik niet dat Ajax nog geld heeft te besteden. Jol zei 'we hebben weinig liquide middelen', wat blijkbaar waar is.quote:Deze zomer kon de Argentijn ook de overstap maken naar Amsterdam. De scouts waren onder de indruk, waardoor de clubleiding van de hoofdstedelingen een gesprek met zijn zaakwaarnemer besloot aan te gaan. Het zou hier gaan om meerdere gesprekken, maar dat beide clubs niet tot een overeenstemming van het gevraagde transferbedrag kwamen.
Espanyol daarintegen was wel bereid dit bedrag op tafel te willen leggen. Het bedrag zou rond de vier miljoen euro bedragen, iets waar Ajax niet aan kon voldoen. Forlin zal de vierde aankoop van de club gaan worden. Eerder werd er al versterkt met Sebastián Roncaglia, Shunsuke Nakamura en Ben Sahar.
Die ging naar Espanyol? Nou ja, ik deed maar een suggestie. Je hoeft niet meteen boos te worden.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:58 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ook onzin, ik noem maar even de naam van Ivan de la Pena.
Weet jij wat die jongens gaan verdienen in Spanje? Weet jij wat de voorwaarden waren die besproken zijn? Weet jij wat deze jongens persoonlijk voor (sportieve) doelstellingen hebben?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:10 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Niemand is uiteraard goed genoeg voor Ajax. Alleen als Real Madrid en Manchester United geïnteresseerd zijn, worden ze goed genoeg geacht door sommige Ajacieden. Als Ajax met de zaakwaarnemer van zo'n jongen spreekt, mag je je er van uitgaan dat de scouting hem geschikt bevonden heeft, maar om een of andere reden ketst elke mogelijke transfer naar Ajax af. Het zou mij niets verbazen als zulke spelers zelf niet meer naar Ajax willen. Waarom zou je nog naar Ajax gaan als je als Spaanstalige speler ook in de Spaanse league kan spelen en bij Ajax toch geen CL speelt.
[..]
Naar verluidt is er 4 miljoen betaald. Na Obradovic, die voor 4 miljoen weg ging, geloof ik niet dat Ajax nog geld heeft te besteden. Jol zei 'we hebben weinig liquide middelen', wat blijkbaar waar is.
Nou, die blijft in Malaga. Dit seizoen op huurbasis, daarna is hij transfervrij. Geloof dus niet dat hij verkocht is. Maar klein voordeeltje: we hoeven zijn salaris niet te betalen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:44 schreef fuckbuddy het volgende:
Zolang er niets verkocht word bij Ajax zal er niets gekocht kunnen worden, ik zou de focus daar op leggen.... Dus roepen om een centrumspits is mogelijk maar momenteel verre van realistisch lijkt me zo.
Is Luque nou al verkocht? (misschien gemist)
Kan je beter Plet van Telstar halen voor een appel en een eiquote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:46 schreef M0NTANA het volgende:
Uiteindelijk wordt het Jack Tuyp.
Misschien hè, misschien is het wel juist omdat we zo veel spelers hebben gehaald voor bedragen die ze niet waard zijn, dat we nu wat rustiger aan moeten doen!!!!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:39 schreef Barca het volgende:
Rond de 5 miljoen willen uitgeven aan een centrum spits, nadat we voor Sulejmani 16 en voor Cvitanich 7 hebben betaald.
Koop liever verdedigers! 2 centrale verdedigers en een linksback.
Je verkondigt weer eens dingen die niet waar zijn.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:54 schreef Barca het volgende:
[..]
Maar klein voordeeltje: we hoeven zijn salaris niet te betalen.
Was het maar zo...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:54 schreef Barca het volgende:
[..]
Nou, die blijft in Malaga. Dit seizoen op huurbasis, daarna is hij transfervrij. Geloof dus niet dat hij verkocht is. Maar klein voordeeltje: we hoeven zijn salaris niet te betalen.
Alweer?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:20 schreef lighted het volgende:
Zojuist is Alves gespot in A'dam..
Samen met Defour?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:20 schreef lighted het volgende:
Zojuist is Alves gespot in A'dam..
Die zijn er nietquote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:39 schreef Barca het volgende:
Koop liever verdedigers! 2 centrale verdedigers en een linksback.
quote:The Daily Mail report this morning that "Manchester City have agreed a £6m deal for another striker - 18-year-old Serbia international Danijel Aleksic."
City are believed to have beaten off competition for Aleksic from Real Madrid, Villareal, Ajax, Bayern Munich and the young striker was linked with Arsenal in April.
Dus nog twee jaar?quote:Luis Suarez: "Ik blijf gewoon bij Ajax. Ik wil me verder ontwikkelen en kampioen worden hier. En ik wil ook een keer Champions League spelen met deze club."
Ja, maar zonder versterking in de achterhoede worden we geen kampioen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:59 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Misschien hè, misschien is het wel juist omdat we zo veel spelers hebben gehaald voor bedragen die ze niet waard zijn, dat we nu wat rustiger aan moeten doen!!!!!!!
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je verkondigt weer eens dingen die niet waar zijn.
Aan jullie dan de eer om te zeggen hoe het wel zit.quote:
Die zijn voor ons niet te betalen bedoel je? Kan me niet voorstellen dat er helemaal geen verdedigers en linksback meer zijn in de hele wereld. Hoe moeten clubs als Barcelona en Manchester United anders spelen zonder verdedigers en linksback?quote:
Wat is nou de grap? Dat jullie zo weinig geld hebben dat jullie zulke kutspelers niet eens meer kunnen betalen en ze gratis weg moeten doen?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Atouba wees verlenging van zijn contract bij HSV af omdat hij meer dan 1,5 miljoen wilde verdienen. HSV wilde niet meer betalen, dus ging hij op zoek naar wat anders..quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:20 schreef Dvm86 het volgende:
Ik vraag me dan toch af wat Atouba aan salaris krijgt. Ik mag hopen dat dat onder de miljoen is.
Wilde hem gewoon weer even laten zien hoe slecht zijn club er voor staatquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:56 schreef Houniet het volgende:
Hap nou toch eens niet op die trolletjes.
Dat hoeft niet per se te beteken dat hij bij Ajax meer dan anderhalf miljoen verdient. Waarschijnlijk heeft hij eieren voor zijn geld gekozen nadat hij het bod van HSV had afgewezen. Het lijkt me niet de meest aantrekkelijke transfervrije speler voor Europese clubs, zeker niet als hij zo'n salaris eist.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:56 schreef Prosac het volgende:
[..]
Atouba wees verlenging van zijn contract bij HSV af omdat hij meer dan 1,5 miljoen wilde verdienen. HSV wilde niet meer betalen, dus ging hij op zoek naar wat anders..
do the math.
Dat weten ze donders goed.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:58 schreef denthemen het volgende:
[..]
Wilde hem gewoon weer even laten zien hoe slecht zijn club er voor staat
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:59 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Dat hoeft niet per se te beteken dat hij bij Ajax meer dan anderhalf miljoen verdient. Waarschijnlijk heeft hij eieren voor zijn geld gekozen nadat hij het bod van HSV had afgewezen. Het lijkt me niet de meest aantrekkelijke transfervrije speler voor Europese clubs, zeker niet als hij zo'n salaris eist.
Bron: http://www.bild.de/BILD/s(...)iert-er-richtig.htmlquote:In den kommenden zwei Jahren bleibt Atoubas neues Gehalt konstant. 1,4 Mio Euro bezieht der frühere Fan-Liebling der Hamburger vom neuen Arbeitgeber bis 2011.
Sollte Timothee mindestens 60 Prozent aller Liga-Spiele bestreiten, verlängert sich sein Kontrakt automatisch um ein weiteres Jahr. Und seine Bezüge würden in der Saison 2011/2012 auf 1,54 Mio. Euro ansteigen. Aber das ist noch lange nicht alles.
Sollte der Kameruner Ende 2012 wieder die gleiche Option wie im Vorjahr ziehen können, gibt es von 2012 bis 2013 mit 1,694 Mio. Euro noch mehr Kohle.
Damit verdient Atouba deutlich mehr als in seiner Zeit beim HSV. Zuletzt bezog der Verteidiger in Hamburg 1,2 Mio Euro jährlich.
Als dit waar is, dan vind ik het bespottelijk. Moeilijk doen dat er geen spelers aangetrokken kunnen worden door het hoge salarishuis, maar wel deze clown zo'n belachelijk hoog salaris geven. Met die 10 miljoen van Vermaelen had ik toch echt liever Obradovic zien komen. Ja, misschien zou hij mislukken, maar die Atouba is geheel naar mijn verwachtingen niet een kwaliteitsinjectie en al helemaal niet voor 1,5 miljoen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:05 schreef BoNi het volgende:
[..]
[..]
Bron: http://www.bild.de/BILD/s(...)iert-er-richtig.html
Deze clown verdient beter dan Bassie.
ELFquote:FC Zürich-spits Eric Hassli bleef dinsdag tachtig minuten lang op de bank in het voorronde Champions League-duel met FK Ventspils (1-2 winst). De reden daarvan is wel een heel bijzondere: hij lag letterlijk te dromen van Ajax.
Hassli (28) had de nacht voor de wedstrijd vrijwel niet geslapen en voelde zich zodoende slap voor de wedstrijd, weet het Zwitserse Blick. Daarop zette trainer Bernard Challandes de spits op de bank.
Volgens het Zwiterse medium is Ajax geïnteresseerd in de diensten van de Franse spits. De Amsterdammers zouden al geïnformeerd hebben naar de vraagprijs. Hassli kon daardoor de slaap maar slecht vatten.
Hassli speelt sinds 2007 voor FC Zürich en scoorde in 58 wedstrijden 23 keer. Daarvoor kwam hij uit voor onder meer FC St. Gallen, Servette FC, Southampton (huur) en FC Metz.
Overigens is het nog maar de vraag of Hassli FC Zürich zou willen verruilen voor Amsterdam, omdat hij met de Zwitsers in de Champions League speelt.
Er.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:15 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Als dit waar is, dan vind ik het bespottelijk. Moeilijk doen dat er geen spelers aangetrokken kunnen worden door het hoge salarishuis, maar wel deze clown zo'n belachelijk hoog salaris geven. Met die 10 miljoen van Vermaelen had ik toch echt liever Obradovic zien komen. Ja, misschien zou hij mislukken, maar die Atouba is geheel naar mijn verwachtingen niet een kwaliteitsinjectie en al helemaal niet voor 1,5 miljoen.
Dan is het belachelijk dat de laatste munten aan De Zeeuw zijn uitgegevenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Er.
Is.
Geen.
Geld.
De hele zomer al niet. Geen. Geld. Geen. Geld.
Dus alles wat je uitgeeft, kan je maar 1 keer uitgeven. Atouba heeft alleen 1.4m aan salaris gekost; Obradovic heeft schijnbaar 5,1 m + 750k bonus, plus nog eens ongeveer een half miljoen aan premies voor zaakwaarnemers en speler, als je Velibor wil geloven op Ajax Netwerk. Daarnaast zal Obradovic zeker niet veel minder dan Atouba verdienen.
Dus Obradovic heeft zich ten eerste nog niet bewezen, Jol had geen kennis over hem en hij was bijna 6 miljoen duurder dan Atouba, die Jol wel al kende en ervaring heeft op internationaal niveau.
Denk nou eens na voordat je elke keer dit soort redeneringen er uit gooit en houd dan in gedachte: ER IS GEEN GELD!
Jawel hoor, er is toch aangegeven dat Jol, na de komst van De Zeeuw, nog 5 miljoen mag besteden. Liever één echte versterking dan dit soort transfervrije prutsers er bij. Als Atouba niet was gehaald met z'n 1,5 miljoen aan salaris, had er een echte versterking kunnen komen. En Obradovic is vaak genoeg bekeken (al sinds vorige winterstop in ieder geval) om te kunnen beoordelen of hij een versterking is al dan niet. Atouba is dat niet en komt op de langere termijn gewoon op de bank te zitten. Dan kun je nog beter met Vertonghen doorgaan op de linksback dan deze zeer middelmatige grootverdiener.quote:
Nee, dat is een rekensommetje in de media. Ajax zou 11 miljoen hebben willen uitgeven voor Elia, maar dat ging niet door. Vervolgens komt De Zeeuw voor 6 miljoen en dan roept Hans Kraaij dat Jol boos is omdat hij dan die overgebleven 5 miljoen niet mag uitgeven.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:25 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Jawel hoor, er is toch aangegeven dat Jol, na de komst van De Zeeuw, nog 5 miljoen mag besteden. Liever één echte versterking dan dit soort transfervrije prutsers er bij. En Obradovic is vaak genoeg bekeken (al sinds vorige winterstop in ieder geval) om te kunnen beoordelen of hij een versterking is al dan niet. Atouba is dat niet en komt op de langere termijn gewoon op de bank te zitten. Dan kun je nog beter met Vertonghen doorgaan op de linksback dan deze zeer middelmatige grootverdiener.
Ja doei, google zelf ff lekker.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:51 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja, maar zonder versterking in de achterhoede worden we geen kampioen.
[..]
[..]
Aan jullie dan de eer om te zeggen hoe het wel zit.
[..]
Die zijn voor ons niet te betalen bedoel je? Kan me niet voorstellen dat er helemaal geen verdedigers en linksback meer zijn in de hele wereld. Hoe moeten clubs als Barcelona en Manchester United anders spelen zonder verdedigers en linksback?
Heel leuk hoor, zo'n potje van 5 miljoen, maar daar heb je niet zoveel aan als er 20 miljoen aan salaris op de begroting staat voor spelers die je niet wil of kan gebruiken; dan is niet het eerste wat je doet nog eens 1,5 miljoen er bij voor nog een speler.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:25 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Jawel hoor, er is toch aangegeven dat Jol, na de komst van De Zeeuw, nog 5 miljoen mag besteden. Liever één echte versterking dan dit soort transfervrije prutsers er bij. Als Atouba niet was gehaald met z'n 1,5 miljoen aan salaris, had er een echte versterking kunnen komen. En Obradovic is vaak genoeg bekeken (al sinds vorige winterstop in ieder geval) om te kunnen beoordelen of hij een versterking is al dan niet. Atouba is dat niet en komt op de langere termijn gewoon op de bank te zitten. Dan kun je nog beter met Vertonghen doorgaan op de linksback dan deze zeer middelmatige grootverdiener.
waarom wordt er dan nog uberhaupt gesproken met spelers. En de kans dat Ajax een transfervrije speler aanttrekt die het niveau aankan en ook nog eens een betaalbaarsalaris heeft, is denk ik 0. Als je dat zo aan het begin van de voorbereiding formuleert weten de supporters in elk geval waar ze aan toe zijn.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Er.
Is.
Geen.
Geld.
De hele zomer al niet. Geen. Geld. Geen. Geld.
Ik meen me te herinneren dat ik op een betrouwbare site had gelezen dat hij nog 5 miljoen mocht besteden, maar als Kraaij dat roept, dan zal het wel naar het land der fabelen verwezen worden. We zullen maandag zien of je gelijk hebt - dat er dus echt geen geld is om nog een speler aan te trekken.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:26 schreef Prosac het volgende:
[..]
Nee, dat is een rekensommetje in de media. Ajax zou 11 miljoen hebben willen uitgeven voor Elia, maar dat ging niet door. Vervolgens komt De Zeeuw voor 6 miljoen en dan roept Hans Kraaij dat Jol boos is omdat hij dan die overgebleven 5 miljoen niet mag uitgeven.
Blijkbaar is dat geld er echt niet.
quote:Ajax informeert naar vraagprijs Hassli
Ajax houdt de verrichtingen van Eric Hassli goed in de gaten. Dat meldt Blick. De Amsterdammers hebben al naar de vraagprijs gevraagd voor de 28-jarige aanvaller van FC Zurich. Hassli lijkt een overgang naar Amsterdam wel te zien zitten.
Sinds 2007 staat Hassli onder contract bij FC Zurich. De Fransman scoorde 23 doelpunten in 58 wedstrijden. Daarvoor kwam hij uit voor St. Gallen, Servette, Southampton (huur) en FC Metz.
?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
dan is niet het eerste wat je doet nog eens 1,5 miljoen er bij voor nog een speler.
Nou ja, het is in het voetbalwereldje niet zo simpel dat wanneer je 11 miljoen voor 1 speler wilt uitgeven, je 5 overhoudt als je 6 uitgeeft aan een ander.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:30 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat ik op een betrouwbare site had gelezen dat hij nog 5 miljoen mocht besteden, maar als Kraaij dat roept, dan zal het wel naar het land der fabelen verwezen worden. We zullen maandag zien of je gelijk hebt - dat er dus echt geen geld is om nog een speler aan te trekken.
Geen geld uitgeven is zeker geen CL volgend jaar. En als ze dat niet zien hebben ze stront in hun ogen bij de leiding.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:26 schreef denthemen het volgende:
er is nog steeds geld, maar Ajax wilt (terecht) het risico niet nemen om nu veel uit te geven en weer geen CL te halen
Er is een verschil tussen uitgeven en veel uitgeven. Een wat oudere spits, type Vennegoor, zou ook gewoon gratis gehaald kunnen worden. Dan heb je enkel de salaris kostenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:34 schreef navigator het volgende:
[..]
Geen geld uitgeven is zeker geen CL volgend jaar. En als ze dat niet zien hebben ze stront in hun ogen bij de leiding.
Wel geld uitgeven is nog steeds geen garantie voor CL volgend jaar, maar wel een garantie op échte financiële problemen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:34 schreef navigator het volgende:
[..]
Geen geld uitgeven is zeker geen CL volgend jaar. En als ze dat niet zien hebben ze stront in hun ogen bij de leiding.
Idd, die Hassli lijkt me helemaal niets.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:20 schreef navigator het volgende:
28 jaar en alleen maar bij prutclubs gespeeld, wat moeten we er mee
Dan zal dat hem wel weer wordenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:48 schreef Nashje het volgende:
[..]
Idd, die Hassli lijkt me helemaal niets.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:54 schreef Urquhart het volgende:
Hij kan wel lekker schieten
Ja kom maar weer met die Sikora-movie![]()
Ik ben niet degene die de vraag stelde. Dat was fuckbuddy.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja doei, google zelf ff lekker.
Ik vond en vind hem maar tegenvallen. De transfersommen voor hem en Sulejmani zijn weggegooid geld.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:31 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond Cvitanich vorig jaar een hele aardige spits bij vlagen, alleen kreeg ie onvoldoende vertrouwen van Bassie... jammer dat Jol hem ook geen kans geeft...
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Lekkere actie.
Verder moeten we maar zien of er nog geld is en of er nog iets komt.
Zo niet dan moet het maar gewoon met de huidige spelersgroep gebeuren.
Klopt. Maxwell/Zlatan/Mido/Trabelsi kwamen in het seizoen 2001-2002 en Chivu was er in '99 al. Grygera kwam pas in het seizoen 2003-2004.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:17 schreef Lebawski het volgende:
Alleen Maxwell en Zlatan zijn in 1 zomer gekocht, samen met Trabelsi en volgens mij ook Mido. Chivu was er al, en Grygera een jaar later volgens mij.
En het is nu nog ruk.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:17 schreef Lebawski het volgende:
Alleen Maxwell en Zlatan zijn in 1 zomer gekocht, samen met Trabelsi en volgens mij ook Mido. Chivu was er al, en Grygera een jaar later volgens mij. Maar inderdaad, de tandem Beenhakker - Adriaanse was top, en volgens mij had Van Gaal als TD ook goede bedoelingen maar werd hij overruled door Van Eijden die zijn trainer Koeman in bescherming nam tegen Van Gaal. Jammer, dat zoiets bij Ajax kan gebeuren de laatste jaren. Alle vakmensen zijn eruit gewerkt, scouting stelt niks meer voor en het voetbal net zo min.
Dat was het ja... ik wist dat er een zomer was met zoveel goede aankopen maar kon de namen effe niet meer linkenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Klopt. Maxwell/Zlatan/Mido/Trabelsi kwamen in het seizoen 2001-2002 en Chivu was er in '99 al. Grygera kwam pas in het seizoen 2003-2004.
Escudé kwam toch in dezelfde zomer als Grygera?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Klopt. Maxwell/Zlatan/Mido/Trabelsi kwamen in het seizoen 2001-2002 en Chivu was er in '99 al. Grygera kwam pas in het seizoen 2003-2004.
Dat zei ik dus ook ja...quote:
Boulahrouz is na een wedstrijd gemiddeld twee weken geblesseerdquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:32 schreef Lebawski het volgende:
[..]
Dat zei ik dus ook ja...
Wat ik altijd jammer blijf vinden, is dat er nooit concreet interesse is geweest in Boulahrouz. Spreek met die jongen ! Geef je ambities weer, maak hem belangrijk (dat mist hij de laatste jaren, gegarandeerd). Jol is geen onbekende van hem, hij is toch de man die hem bij RKC de kans gaf ? Dan heb je eindelijk iemand met capaciteiten die Ajax mist, in de bloei van zijn leven. Daar mag je van mij heel veel geld aan uit geven. Vertonghen ernaast als echte '4' en je hebt een redelijk complementair duo achterin. Oleguer en Alderweireld als back-up. Heel die Boulah is nog steeds geen onomstreden basisspeler bij Stuttgart, en als hij al speelt is dat als rechtsback, daar waar ik hem centraal sterk vind. Dan kan hij zich 90 minuten vastbijten in zijn directe tegenstander. Ideaal.
Dan hadden we een week later deze discussie gehad.. de selectie is gewoon niet af zonder een sterke spits... Suarez en Sulemanij zijn gewoon geen echte spitsen maar meer schaduwaanvallers.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:26 schreef mash_ het volgende:
leuk wel, als we gewoon gewonnen hadden van sparta had dit topic er nu veel anders uitgezien
2001/02 Nederland RKC Waalwijk 1 0quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:33 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Boulahrouz is na een wedstrijd gemiddeld twee weken geblesseerd![]()
Tja, dat is gewoon wanbeleid. Waarom Sulejmani, Steek, Urby, Atouba, Sno meer dan een miljoen per jaar betalen ? Spaar je dat geld en betaal er echte toppers van. Als Amsterdammer, Nederlander en 200% gemotiveerde speler zou Boulahrouz voor eenzelfde salaris echt wel als DE man van Ajax willen spelen.quote:En vraagt bovendien een ruim salaris.
Misschien is het dan nu wel de hoogste tijd om wat extra risico's te nemen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:45 schreef BoNi het volgende:
[..]
Wel geld uitgeven is nog steeds geen garantie voor CL volgend jaar, maar wel een garantie op échte financiële problemen.
Die extra risico's nam Feyenoord twee jaar geleden..quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:03 schreef navigator het volgende:
[..]
Misschien is het dan nu wel de hoogste tijd om wat extra risico's te nemen.
Er moet gewoon wat bij anders is het weer een kansloos seizoen.
Oh ja Escudéquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:27 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Escudé kwam toch in dezelfde zomer als Grygera?
Vanwaar die smiley ? Ondergewaardeerde speler was het hoor. Nu basisspeler van Sevilla (een club die beduidend beter presteert dan Ajax) en international van Frankrijk.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh ja EscudéSta nog met die flap op de foto.
We wonnen dacht ik twee jaar achter elkaar thuis van Twente door een kopbal van Escudé uit een cornerquote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:10 schreef denthemen het volgende:
Was het niet Escudé die van Zaterdag op Zondag vader was geworden, en koste wat het kost mee wilde spelen tegen Twente, en de winnende maakte?
Het jaar erop scoorde hij ook ja maar we verloren wel..quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:11 schreef Urquhart het volgende:
[..]
We wonnen dacht ik twee jaar achter elkaar thuis van Twente door een kopbal van Escudé uit een corner
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:06 schreef Prosac het volgende:
[..]
Die extra risico's nam Feyenoord twee jaar geleden..
Mag gelijk terugkomen hoorquote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh ja EscudéSta nog met die flap op de foto.
Ow helaas, ik had een iets romantischer beeld voor mequote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:18 schreef denthemen het volgende:
[..]
Het jaar erop scoorde hij ook ja maar we verloren wel..
Kloptquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan hadden we een week later deze discussie gehad.. de selectie is gewoon niet af zonder een sterke spits... Suarez en Sulemanij zijn gewoon geen echte spitsen maar meer schaduwaanvallers.
Cvitanich is ook niet de spits die we nodig hebben. We hebben een grote vent nodig, die de bal bij zich kan houden zodat Suarez om hem heen kan zwerven. Kopsterk, en in staat om 15 tot 20 goals per seizoen te maken. Die ook gewoon kan schoeffie loeren.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan hadden we een week later deze discussie gehad.. de selectie is gewoon niet af zonder een sterke spits... Suarez en Sulemanij zijn gewoon geen echte spitsen maar meer schaduwaanvallers.
Ja en? Als je nu gevaarlijke risico's neemt en je haalt wederom geen champions league, dan ben je nog weer verder van huis.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:20 schreef navigator het volgende:
[..]
Feyenoord stond er toen al een heel stuk beroerder voor dan Ajax nu hoor.
Grappige is dat het overgrote deel van die spelers (Zlatan, Mido, Chivu, Grygera) in eerste instantie ook gelijk als miskoop, flapdrol enz. enz. bestempeld werd door de supporters.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:17 schreef Lebawski het volgende:
Alleen Maxwell en Zlatan zijn in 1 zomer gekocht, samen met Trabelsi en volgens mij ook Mido. Chivu was er al, en Grygera een jaar later volgens mij. Maar inderdaad, de tandem Beenhakker - Adriaanse was top, en volgens mij had Van Gaal als TD ook goede bedoelingen maar werd hij overruled door Van Eijden die zijn trainer Koeman in bescherming nam tegen Van Gaal. Jammer, dat zoiets bij Ajax kan gebeuren de laatste jaren. Alle vakmensen zijn eruit gewerkt, scouting stelt niks meer voor en het voetbal net zo min.
Het liefst zie ik gewoon én een CV komen én een sterke centrumspits. We missen voorin gewoon een echte targetman die de ballen makkelijk in het netje legt. Dario voldoet absoluut niet. Ja tegen ploegen als Den Haag en Volendam...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 08:14 schreef navigator het volgende:
[..]
En dan? Dan scoren we er 85 dit seizoen. Maar met 40 tegen worden we zeker geen kampioen.
Iedereen is alweer vergeten door Jol´s geouwehoer over gebrek aan scorend vermogen dat de echte pijnpunten nog steeds achterin liggen!
We hebben 3 (2 maar ik tel Casttillion mee, dit is toch ook al 18 of 19?) echte centrumspitsen rondlopen, laat die het lekker waarmaken of geef ze in ieder geval de kans het waar te maken.
Geen verdediger is wederom geen kampioen dit jaar.
Wat zei Cruijff toch ooit eens over Zlatan.."Voor een slechte voetballer heeft hij een hele goede techniek. Maar voor een goede voetballer heeft hij juist een slechte techniek."quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:48 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Grappige is dat het overgrote deel van die spelers (Zlatan, Mido, Chivu, Grygera) in eerste instantie ook gelijk als miskoop, flapdrol enz. enz. bestempeld werd door de supporters.
Die smiley omdat ik hem al was vergeten.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:11 schreef Lebawski het volgende:
[..]
Vanwaar die smiley ? Ondergewaardeerde speler was het hoor. Nu basisspeler van Sevilla (een club die beduidend beter presteert dan Ajax) en international van Frankrijk.
Op deze manier doorkloten heeft ook weinig zin anders. Van mij mag er best wat risico genomen worden en dat hoeven dan echt niet meteen 'gevaarlijke risico's' te zijnquote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:44 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ja en? Als je nu gevaarlijke risico's neemt en je haalt wederom geen champions league, dan ben je nog weer verder van huis.
Ik hoor deze bagger wel vaker. Kan iemand mij eens uitleggen wat het nut is van een spits is "die een bal vast kan houden"? Ik zie veel meer voordeel in een goede kaatser (zoals Cvitanich), iemand die een bal desnoods op haalt op het middenveld (zoals Cvitanich) en met het overzicht om altijd op de goede plek te staan (zoals Cvitanich).quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:41 schreef Barca het volgende:
[..]
Cvitanich is ook niet de spits die we nodig hebben. We hebben een grote vent nodig, die de bal bij zich kan houden zodat Suarez om hem heen kan zwerven. Kopsterk, en in staat om 15 tot 20 goals per seizoen te maken. Die ook gewoon kan schoeffie loeren.
Ik las iets over 2500 euro boete voor Cvitanich omtrent het "trui-incident" ?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:16 schreef DemonDEFO het volgende:
[..]
Ik vraag mij nog steeds af wat er nou mis is met die jongen. Zou hij belabberd trainen of is er iets gebeurt tussen hem en Jol waardoor Jol hem niet moet? Jol lijkt mij namelijk echt een persoon die zich niet over persoonlijke relaties heen kan zetten.
Net als dat sommige spelers wel eens een risicootje meer mogen nemen, ipv een balletje breed.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:04 schreef navigator het volgende:
[..]
Op deze manier doorkloten heeft ook weinig zin anders. Van mij mag er best wat risico genomen worden en dat hoeven dan echt niet meteen 'gevaarlijke risico's' te zijn
Het lijkt op iets persoonlijk idd, anders hiad hij wel minuten gekregen tegen Sparta. Vreemd en valt me erg tegen van Jol. Is de druk nu al weer zo groot dat de trainert rare dingen gaat doen???quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:18 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik las iets over 2500 euro boete voor Cvitanich omtrent het "trui-incident" ?
Geen idee wat dat was trouwens.
Potje 1 dus.quote:Winst Arsenal = Ajax groepshoofd EL
woensdag 26 augustus, door schotje, Amsterdam, 13:44u, Kassies UEFA
In de groepsfase van de Europa League, doen in totaal 48 teams mee. Bij de loting op vrijdag 28-08-2009 zullen er 4 potten gemaakt worden op basis van het coëfficiënt. De 12 clubs met het beste coëfficiënt zijn groepshoofd en ontlopen elkaar in de groepsfase van de Europa League.
Op dit moment staan er tien clubs boven Ajax namelijk:
1)Werder Bremen 91.339
2)Villarreal 80.853
3)AS Roma 78.582
4)PSV 75.826
5)Shakhtar Donetsk 74.370
6)Zenit St. Petersburg 68.525
7)HSV 67.339
8)Benfica 64.292
9)Valencia 59.853
10)Panathinaikos 56.633
Ajax heeft een coëfficiënt van 54.826.
Er kunnen nog 2 clubs met een hoger coëfficiënt voor Ajax komen,
Namelijk Arsenal (106.899) en Sporting CP Lisbon (68.292).
Beide clubs spelen vanavond de terugwedstrijd in de voorronde van de CL
Arsenal zal vanavond thuis spelen tegen Celtic, de eerste wedstrijd hebben de Londenaren met 2-0 gewonnen.Sporting heeft vanavond een uitwedstrijd bij Fiorentina,de eerste wedstrijd was 2-2.
Bij uitschakeling van Arsenal en Sporting in de kwalificatie CL, zullen Arsenal en Sporting boven Ajax komen, omdat beide clubs een beter coëfficiënt hebben. Ajax moet dan hopen dat één van de andere clubs uit de top 12, donderdagavond de groepsfase van Europa League niet bereiken.
4 Celtic FC (SCO) 40.575quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:34 schreef kevin6188 het volgende:
Had ik niet verwacht. Dacht dat Celtic ook wel meer punten zou hebben dan Ajax.
Mja, hebben nog niet zo lang terug groepsfase CL overleefd en spelen jaarlijks CL zo'n beetje...quote:
Celtic, gok ikquote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:37 schreef BigKahuna het volgende:
Wat voor clubs zitten er in potje 2? Is dat al bekend?
Kan het wel een beetje uitrekenen:quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:37 schreef BigKahuna het volgende:
Wat voor clubs zitten er in potje 2? Is dat al bekend?
quote:Oleguer bijna rond met AEK Athene
Datum post: 26-08-09 14:26 - Gepost door: 343 - Bron: www.aek365.gr - Aantal keer bekeken: 93 - Aantal reacties: 0
Oleguer heeft bijna overstemming bereikt met de Griekse club AEK Athene.
De onderhandelingen met Ajax verlopen ook zeer voorspoedig. Binnen 48 uur zou de deal rond kunnen zijn. Oleguer zou genoegen nemen met minder salaris dan dat hij nu bij Ajax krijgt, aldus het doorgaans betrouwbare aek365.gr
Hoevaak staat een speler van Ajax in de belangstelling van AEK? is gewoon een fansite denk ik.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:49 schreef kevin6188 het volgende:
Lol. Het doorgaans betrouwbare AEK365.gr. Nog nooit van gehoord.
Maar prima als Oleguer lekker stenen gaat gooien in Griekenland.
Net zo betrouwbaar als Ajaxshowtime dan dus.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:50 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hoevaak staat een speler van Ajax in de belangstelling van AEK? is gewoon een fansite denk ik.
Is al over gesproken, hij wilt niet. Daar stopt het.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:53 schreef opinionr het volgende:
Valt Seedorf niet goedkoop los te weken bij Milan?
Heb het idee dat hij een beetje bankzitter gaat worden dit seizoen.
Wij kunnen nog wel zo'een oude rot gebruiken.
Ik hoorde van een Griek die ik ken dat het wel een betrouwbare site is. Misschien kan Dr. Daggla er wat meer over vertellen?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:50 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hoevaak staat een speler van Ajax in de belangstelling van AEK? is gewoon een fansite denk ik.
Nou, dit laat toch aan duidelijkheid niets te wensen over.quote:Ο Καταλανός αμυντικός είναι μία ανάσα από την ΑΕΚ, σύμφωνα με πληροφορίες του aek365.gr, που επιβεβαιώθηκαν από την ΠΑΕ
Κοντά στην απόκτηση του Ολεγκέρ Πρέσας βρίσκεται η ΑΕΚ. Σύμφωνα με πληροφορίες του aek365.gr, που επιβεβαιώθηκαν πριν από λίγο από τη διοίκηση του Δικεφάλου, οι διαπραγματεύσεις της Ενωσης με τον Άγιαξ για την αγορά του Καταλανού στόπερ (παίζει και ως δεξί μπακ) είναι σε πολύ καλό δρόμο και από την ΑΕΚ εκφράζεται η αισιοδοξία ότι μέσα στο επόμενο 48ώρο η μεταγραφή του θα έχει κλείσει.
Ο 28χρονος αμυντικός είναι ο εκλεκτός του Ντούσαν Μπάγεβιτς για το κέντρο της άμυνας. Ο Άγιαξ δεν τον υπολογίζει, τον παραχωρεί και κάπως έτσι άνοιξε ο δρόμος για την απόκτησή του. Αρχικά η Ολλανδική ομάδα παραχωρούσε τον παίκτη με τη μορφή δανεισμού. Ωστόσο από την ΑΕΚ δεν έδειξαν διάθεση να τον αποκτήσουν ως δανεικό με οψιόν αγοράς. Γι' αυτό και συζητήθηκε αποκλειστικά η αγορά του. Σύμφωνα με πληροφορίες οι συζητήσεις προχώρησαν και πλέον από τη διοίκηση τονίζεται με σιγουριά ότι ο Ολεγκέρ είναι κοντά στην ΑΕΚ. Όσον αφορά τις οικονομικές απαιτήσεις του παίκτη, εκτιμάται ότι θα συμφωνήσει με ένα ποσό πολύ κάτω από το 1,2 εκατ. ευρώ που παίρνει στον Άγιαξ, προκειμένου να αποφύγει τον κίνδυνο να μείνει στο «ψυγείο».
Liever niet Gala uitquote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:51 schreef BigKahuna het volgende:
Ik vind eigenlijk alleen Fenerbahce, Steauaaaueuaueau en Lille geen leuke clubs om te krijgen.
Galatasaray normaal gesproken ook, maar tegen Frenkie zou wel leuk zijn.
Gaat over zijn salaris. Dat hij aanzienlijk minder zal krijgen dan de 1,2 miljoen die Ajax hem betaalt.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:58 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik hoorde van een Griek die ik ken dat het wel een betrouwbare site is. Misschien kan Dr. Daggla er wat meer over vertellen?
[..]
Nou, dit laat toch aan duidelijkheid niets te wensen over.
Voor zover mijn kennis van het Oud-Grieks nog correct is gaat het dus om een transfersom van 1,2 miljoen euro? Of wat betekent ekat, wel iets met geld toch?
Yhuis tegen Gala , is ook een soort van uitwedstrijd met al dat volk hierquote:
Poule 4 is dus de grootste kutpoule mogelijk, alleen Fulham en Nicosia(vanwege het weer) zijn wel relaxed. 3 zitten ook teveel klote clubs bij.quote:1 Werder Bremen, Villarreal, AS Roma, PSV Eindhoven, Shakhtar Donetsk, Zenit St. Petersburg, Sporting CP Lisbon*, Hamburger SV, Benfica, Valencia, Panathinaikos, Ajax;
2 Steaua Bucuresti, Fenerbahçe, FC Basel, Lille OSC, Celtic, Everton, Heerenveen*, Galatasaray, Anderlecht, Austria Wien, Lazio Roma, Hertha BSC;
3 Sparta Praha, Dinamo Bucuresti, AEK Athens*, Slavia Praha, Metalist Kharkiv, Levski Sofia, Aston Villa, Athletic Bilbao, Hapoel Tel-Aviv, FC Twente Enschede, Dinamo Zagreb, Litex Lovech;
4 Fulham FC, Toulouse FC, CFR Cluj, Lech Poznan, Genoa, Dinamo Moscow, MSK Zilina*, FC Timisoara, FC Salzburg, APOEL Nicosia, FK Ventspils, Sheriff Tiraspol;
Doe maar Celtic/Everton, Sparta Praag FC Salzburgquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:09 schreef Jasza het volgende:
[..]
Poule 4 is dus de grootste kutpoule mogelijk, alleen Fulham en Nicosia(vanwege het weer) zijn wel relaxed. 3 zitten ook teveel klote clubs bij.
Oh ik vergeet Genoa, maar die zijn erg goed dit jaar![]()
Op zich wel leuker hoor, dan die thuiswedstrijdjes tegen Bratislava / Zilina / Praag waar net 25.000 man op af komt. Celtic zou ik echt fan-tas-tisch vinden.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:08 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Yhuis tegen Gala , is ook een soort van uitwedstrijd met al dat volk hier
Wel fijn in dat opzicht dat er nu zowel uit als thuis wordt gespeeld tegen elke tegenstander.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:13 schreef Silenus het volgende:
[..]
Op zich wel leuker hoor, dan die thuiswedstrijdjes tegen Bratislava / Zilina / Praag waar net 25.000 man op af komt. Celtic zou ik echt fan-tas-tisch vinden.
Doe maar niet Galatasaray, niet zo'n zin om naar Istanbul te gaan en terug te komen met vier messen in m'n rugquote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:51 schreef BigKahuna het volgende:
Ik vind eigenlijk alleen Fenerbahce, Steauaaaueuaueau en Lille geen leuke clubs om te krijgen.
Galatasaray normaal gesproken ook, maar tegen Frenkie zou wel leuk zijn.
Hehe daarom zei ik ook liever geen Galaquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:16 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Doe maar niet Galatasaray, niet zo'n zin om naar Istanbul te gaan en terug te komen met vier messen in m'n rug
Heb wel weer zin in een lekker Europees tripje zeg...liefst met de bus of trein dan, hele reis zuipen is toch wat gezelliger dan een vliegtuigje in.
Ajax.nlquote:Ajax is goed aangekomen in Bratislava. Even over half twaalf zetten de Amsterdammers voor het eerst voet op Slowaakse bodem. Vlucht OR 0921 van gezagvoerder Rogier Leeflang kende een vlekkeloos verloop. De negentienkoppige Ajax-selectie bereidt zich voor op de returnwedstrijd in de Europa League tegen Slovan Bratislava.
Donderdag staan de Amsterdammers vanaf 18.30 uur opnieuw tegenover de kampioen van Slowakije. Plaats van handeling is het 30.000 plekken tellende Tehelné Pole Stadion in de Slowaakse hoofdstad. De ploeg van trainer Martin Jol wordt in het oude stadion gesteund door ongeveer 250 Amsterdamse fans. Afgelopen week leverde de thuiswedstrijd in de Amsterdam ArenA Ajax een klinkende 5-0-overwinning op. Luis Suarez stal de show door maar liefst vier treffers voor zijn rekening te nemen. Het vijfde doelpunt kwam van de voet van invaller Mitchell Donald.
Woensdagavond beleggen de Ajacieden een training in het Tehelné Pole Stadion. De training begint om 19.30 en wordt voorafgegaan door een korte persconferentie waarin onder meer Jol vooruitblikt op de return. Later vanavond volgt op deze website een uitgebreid verslag van de training en de persconferentie. Donderdag en vrijdag bericht ook Ajax TV vanuit Bratislava.
Zou mooi zijn. Praag is het walhalla voor de Alcolico'squote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:49 schreef Jasza het volgende:
Slavia en Sparta praag zitten sowieso in pot 3 als ze doorgaan, grote kans dat je weer 1 van die 2 krijgt.
Paar hele leuke reisjes gehad met 410-bussenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:16 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Heb wel weer zin in een lekker Europees tripje zeg...liefst met de bus of trein dan, hele reis zuipen is toch wat gezelliger dan een vliegtuigje in.
Ik heb ook geen geld, lekker boeiend. Lange leve de ibgroepquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:26 schreef behangplakker het volgende:
Ik word eigenlijk altijd jaloers als ik iedereen zo over uitwedstrijden hoor praten. Het lijkt mij dus ook mooi maar het lukt niet zo met de financieen en de leeftijd
Austria Wien zou lekker zijn maar ik pak uit die pot liever Anderlecht of Lazio. Aan de andere kant zou het wel heel kut zijn als we zowel Praag, Lazio/Anderlecht als Fulham zouden pakken, dan moet je bijna wel 3xquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:30 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Zou mooi zijn. Praag is het walhalla voor de Alcolico's
Verder hoop ik ook op Austria Wien ofzo. Lijkt me ook wel een keertje lachen. En anders Everton. Engelse tegenstanders zijn altijd goed.
Jep. Doe mij maar Celtic (5000 Schotten in A'damquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:36 schreef Black-Death het volgende:
Wanneer is de loting eigenlijk? Vrijdag al meteen?
17 jaar en 5 havoquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:34 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik heb ook geen geld, lekker boeiend. Lange leve de ibgroep
Maar natuurlijk, drie Engelse clubs in één poule.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:44 schreef Barca het volgende:
Everton, Aston Villa en Fulham ... gewoon met 3 Engelse clubs.
Alleen in het dikgedrukte hebben ze meerdere wedstrijden achter elkaar samen gespeeld, daarin wonnen ze op Slavia na alles. Nu zijn het niet de moeilijkste tegenstanders, maar het zegt wel dat het wel degelijk kan als ze een reeks samen spelen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:39 schreef Barca het volgende:
17 december 2008: Suarez, Cvitanich en Sulejmani allen in de basis 2 - 2 Slavia Praag
7 december 2008: Suarez, Cvitanich en Sulejmani allen in de basis 1 - 2 winst op Volendam
12 december 2008: Suarez, Cvitanich en Sulejmani allen in de basis 3 - 0 winst op NAC
21 december 2008: Suarez, Cvitanich en Sulejmani allen in de basis 0 - 6 winst op De Graafschap
28 december 2008: Suarez, Cvitanich en Sulejmani allen in de basis 3 - 0 winst op ADO 18 januari 2009: Suarez, Cvitanich en Sulejmani allen in de basis 2 - 4 winst op NEC
31 januari 2009: Suarez, Cvitanich en Sulejmani allen in de basis 0 - 1 verlies tegen Heerenveen
3 februari 2009: Suarez, Cvitanich en Sulejmani allen in de basis 2 - 2 tegen Heracles
15 maart 2009: Suarez, Cvitanich en Sulejmani allen in de basis 3 - 0 winst op De Graafschap
5 april 2009: Suarez en Sulejmani in de basis, Cvitanich viel in 1 - 2 winst op Roda JC
26 april 2009: Suarez en Cvitanich in de basis, Sulejmani viel in 1 - 1 tegen AZ
3 mei 2009: Suarez, Cvitanich en Sulejmani allen in de basis 4 - 0 verlies tegen Sparta
Op mij hebben ze geen geweldig positieve indruk gemaakt.
28 doelpunten in 12 wedstrijden. Kan slechter natuurlijk. + dat Sulejmani vorig jaar nog kutter was dan dit jaar en Cvitanich nog amper met het eerste had meegespeeld.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:39 schreef Barca het volgende:
17 december 2008: Suarez, Cvitanich en Sulejmani allen in de basis 2 - 2 Slavia Praag
7 december 2008: Suarez, Cvitanich en Sulejmani allen in de basis 1 - 2 winst op Volendam
12 december 2008: Suarez, Cvitanich en Sulejmani allen in de basis 3 - 0 winst op NAC
21 december 2008: Suarez, Cvitanich en Sulejmani allen in de basis 0 - 6 winst op De Graafschap
28 december 2008: Suarez, Cvitanich en Sulejmani allen in de basis 3 - 0 winst op ADO
18 januari 2009: Suarez, Cvitanich en Sulejmani allen in de basis 2 - 4 winst op NEC
31 januari 2009: Suarez, Cvitanich en Sulejmani allen in de basis 0 - 1 verlies tegen Heerenveen
3 februari 2009: Suarez, Cvitanich en Sulejmani allen in de basis 2 - 2 tegen Heracles
15 maart 2009: Suarez, Cvitanich en Sulejmani allen in de basis 3 - 0 winst op De Graafschap
5 april 2009: Suarez en Sulejmani in de basis, Cvitanich viel in 1 - 2 winst op Roda JC
26 april 2009: Suarez en Cvitanich in de basis, Sulejmani viel in 1 - 1 tegen AZ
3 mei 2009: Suarez, Cvitanich en Sulejmani allen in de basis 4 - 0 verlies tegen Sparta
Op mij hebben ze geen geweldig positieve indruk gemaakt.
Ik weet niet, ik betaal daar mijn collegegeld van.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:34 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik heb ook geen geld, lekker boeiend. Lange leve de ibgroep
Van ¤400 per maand bijlenen? Hoe hoog is je collegeld, vijf ruggen per jaar?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:02 schreef Lebawski het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik betaal daar mijn collegegeld van.
Bijlenen om van te leven en met z'n allen afgeven op 'de 6-jescultuur', of 'linkse-rakkers'quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:07 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Van ¤400 per maand bijlenen? Hoe hoog is je collegeld, vijf ruggen per jaar?
Keer op keer verbaas je me weer jijquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:44 schreef Barca het volgende:
Everton, Aston Villa en Fulham ... gewoon met 3 Engelse clubs.
Regelmatig wordt hier gesproken over de combinatie Suarez - Cvitanich - Sulejmani. Ik heb dus maar even opgezocht hoe die combinatie het tot nu toe deed. Helemaal niet nietszeggend dus,- overbodige toevoeging-quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik mag het vast wel weer niet zeggen, maar Barca, autist dat je bent, moet dit nu elke keer? Het onderwerp is er totaal niet naar en jij plempt weer een lange, nietszeggende statistiek neer...
Ja, lijkt me wel leuk. Maar zal wel weer zo zijn geregeld dat clubs uit hetzelfde land niet tegen elkaar kunnen loten. Dus ook geen poule met Ajax, Heerenveen en Twente.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:46 schreef Silenus het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, drie Engelse clubs in één poule.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:46 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Alleen in het dikgedrukte hebben ze meerdere wedstrijden achter elkaar samen gespeeld, daarin wonnen ze op Slavia na alles. Nu zijn het niet de moeilijkste tegenstanders, maar het zegt wel dat het wel degelijk kan als ze een reeks samen spelen.
Er werd hier gesteld dat ze nooit een reeks wedstrijden samen hebben gespeeld. Dat is dus niet waar. En ja, het resultaat was behoorlijk. Maar op mij heeft het geen indruk gemaakt. Gezien de defensieve zwakte van onze selectie zou ik er ook niet voor kiezen om die combinatie weer uit te voeren.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:47 schreef Cheiron het volgende:
[..]
28 doelpunten in 12 wedstrijden. Kan slechter natuurlijk. + dat Sulejmani vorig jaar nog kutter was dan dit jaar en Cvitanich nog amper met het eerste had meegespeeld.
Ik zou je graag serieus nemen als je serieus bént, maar doordat je net hebt aangegeven dat je een poule met 3 Engelse tegenstanders wel ziet zitten lukt het me nietquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:19 schreef Barca het volgende:
[..]
Regelmatig wordt hier gesproken over de combinatie Suarez - Cvitanich - Sulejmani. Ik heb dus maar even opgezocht hoe die combinatie het tot nu toe deed. Helemaal niet nietszeggend dus,
En je vergeet welke andere 8 spelers er op het veld bij staan ? Als je toch met zo'n kutstatistiek komt, moet je ook dat gegeven niet vergeten.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:19 schreef Barca het volgende:
[..]
Regelmatig wordt hier gesproken over de combinatie Suarez - Cvitanich - Sulejmani. Ik heb dus maar even opgezocht hoe die combinatie het tot nu toe deed. Helemaal niet nietszeggend dus, autist!
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik mag het vast wel weer niet zeggen, maar Barca, moet dit nu elke keer? Het onderwerp is er totaal niet naar en jij plempt weer een lange, nietszeggende statistiek neer...
http://nl.wikipedia.org/wiki/AFC_Ajax_in_het_seizoen_2008/09 Kijk het zelf maar even na!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:21 schreef Lebawski het volgende:
[..]
En je vergeet welke andere 8 spelers er op het veld bij staan ? Als je toch met zo'n kutstatistiek komt, moet je ook dat gegeven niet vergeten.
Zegt 'ie dan?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:08 schreef opinionr het volgende:
Frits Barenddacht trouwens dat vd Vaart op het laatste moment alsnog voor (verhuur aan) Ajax zou gaan.
Hopelijk krijgt hij gelijk, al zie ik liever een spits komen.
Nee, ik geef alleen aan dat je statistiek nergens op gebasseerd is en dat de situatie totáál niet te vergelijken is met dit seizoen. Mja, ga jij maar weer gewoon leuke fantasieopstellingen maken met een van de huidige sterkhouders als rechtsbackquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:24 schreef Barca het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/AFC_Ajax_in_het_seizoen_2008/09 Kijk het zelf maar even na!
Nee, JIJ praat hier vaak over die combinatie. Dat anderen daarop reageren heeft niets met die combinatie te maken, maar alles met jou. En napraten in een 'discussie' is een enorm zwaktebod jochie.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:19 schreef Barca het volgende:
[..]
Regelmatig wordt hier gesproken over de combinatie Suarez - Cvitanich - Sulejmani. Ik heb dus maar even opgezocht hoe die combinatie het tot nu toe deed. Helemaal niet nietszeggend dus,
Nee, ik sprak niet over die combinatie. Ik roep niet steeds dat ik graag die combi wil zien. Omdat anderen dat wel doen kwam ik even met deze stats. Napraten of niet. Wat jij doet is ook een zwaktebod!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee, JIJ praat hier vaak over die combinatie. Dat anderen daarop reageren heeft niets met die combinatie te maken, maar alles met jou. En napraten in een 'discussie' is een enorm zwaktebod jochie.
Het is dit seizoen anders, klopt. Dat ontken ik toch ook niet? Dat de aanwezigheid van andere spelers het resultaat bepaalt klopt. Maar er werd hier zo hard geroepen dat de combinatie Suarez - Cvitanich - Sulejmani niet regelmatig heeft samen gespeeld. Dát klopt dus niet.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:29 schreef Lebawski het volgende:
[..]
Nee, ik geef alleen aan dat je statistiek nergens op gebasseerd is en dat de situatie totáál niet te vergelijken is met dit seizoen. Mja, ga jij maar weer gewoon leuke fantasieopstellingen maken met een van de huidige sterkhouders als rechtsback, kunnen wij weer met z'n allen lachen.
Wtf?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:20 schreef Barca het volgende:
[..]
Er werd hier gesteld dat ze nooit een reeks wedstrijden samen hebben gespeeld. Dat is dus niet waar. En ja, het resultaat was behoorlijk . Maar op mij heeft het geen indruk gemaakt. Gezien de defensieve zwakte van onze selectie zou ik er ook niet voor kiezen om die combinatie weer uit te voeren.
Het spel was om te huilen, het aanzien niet waard!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:38 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Wtf?
Daarnaast valt je defensieve zwakte met een goed middenveld wel mee. Gewoon de Zeeuw en Enoh als defensieve middenvelders en een creatieveling er voor.
Deze keer begon ik er overquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee, JIJ praat hier vaak over die combinatie. Dat anderen daarop reageren heeft niets met die combinatie te maken, maar alles met jou. En napraten in een 'discussie' is een enorm zwaktebod jochie.
Ok, ik had 'die' weg moeten laten, en een 's' moeten toevoegen aan combinatie. Want je denkt toch niet dat ik dat oeverloze gewauwel van jou doorlees? Je plaat blijft al maanden hangen, dat heb ik al lang opgegeven. Door je gedram heb ik al eens eerder uitgesproken dat je autistische trekjes hebt, het is er niet minder op geworden. En je praat me weer na, is ook een trekje. Als je het niet kunt winnen, ga je als een kind anderen maar napraten. Dus doe mij een vele anderen nou eens een plezier, en hou je gedram voor je.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:35 schreef Barca het volgende:
[..]
Nee, ik sprak niet over die combinatie. Ik roep niet steeds dat ik graag die combi wil zien. Omdat anderen dat wel doen kwam ik even met deze stats. Dat jij dat niet ziet geeft gewoon aan dat je een autist bent. Napraten of niet. Wat jij doet is ook een zwaktebod!
geloof me, zet de Zeeuw niet verdedigend in, maar aanvallend.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:38 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Wtf?
Daarnaast valt je defensieve zwakte met een goed middenveld wel mee. Gewoon de Zeeuw en Enoh als defensieve middenvelders en een creatieveling er voor.
Nee, ik heb niet geroepen ik wil eindelijk de combinatie Suarez - Cvitanich - Sulejmani in een reeks van wedstrijden zien!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:42 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Deze keer begon ik er overEn ik zag nog iemand anders (=! Barca) met hetzelfde
Met Schaars en De Zeeuw of Schaars i.p.v. De Zeeuw blijft deze ploeg enorm kwetsbaar. Er moeten echt goede achterhoede spelers komen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:43 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
geloof me, zet de Zeeuw niet verdedigend in, maar aanvallend.
Dat red ie gewoon simpelweg niet. Dan hadden jullie Schaars moeten halen...
Dat zeg ik, en iemand anders die niet barca was...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:44 schreef Barca het volgende:
[..]
Nee, ik heb niet geroepen ik wil eindelijk de combinatie Suarez - Cvitanich - Sulejmani in een reeks van wedstrijden zien!
Omdat dat steeds geroepen werd, heb ik de stats eens opgezocht.
Het resultaat was behoorlijk, het spel in mijn ogen niet.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:58 schreef behangplakker het volgende:
Feit is dus gewoon dat Sulejmani-Cvitanich-Suarez bijna maximaal scoorde in de punten wanneer ze een reeks speelden. Barca vond het zelfs behoorlijk (!) wat dus al positief is. Het is het proberen dus waard, daarbij hebben we nu een defensief blok op het middenveld en ben ik het ermee eens dat er een verdediger moet komen.
Dat. Zelfs bij negeren houdt hij niet op met irritant posten.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Lang gedaan, houdt een keer op vindt je niet?
Waar heb je dat vandaan?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:08 schreef opinionr het volgende:
Frits Barenddacht trouwens dat vd Vaart op het laatste moment alsnog voor (verhuur aan) Ajax zou gaan.
Hopelijk krijgt hij gelijk, al zie ik liever een spits komen.
Ik zou niet meer weten hoe ze in december speelden, dan moet ik even iets terugzien. Maar volgens mij weet jij het evenmin en wil je gewoon wat te zeiken hebbenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:04 schreef Barca het volgende:
[..]
Het resultaat was behoorlijk, het spel in mijn ogen niet.
Gezien de defensieve zwakte zou ik nu niet kiezen voor zo'n voorhoede met een aanvallende middenvelder erachter. Sterker nog, deze ploeg heeft 4 achterhoede spelers en 4 verdedigende middenvelders nodig om overeind te blijven in defensief opzicht.
Sand zeurt over die stats, die heb ik er slechts bijgepakt omdat ANDEREN smeken om die combinatie in een reeks van wedstrijden.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:05 schreef Prosac het volgende:
Zo topic even opgeschoond.
De onderlinge vete mag verder via PM.
Iemand een autist noemen is not done, simpel.
Barca, Da_Sandman heeft wel gelijk dat je plaat blijft hangen. Je was een tijdje terug serieus bezig, maar je valt nu constant in herhaling. Dat bepaalde spelers je bijvoorbeeld niet bevallen weten we nu wel.
Hou dus aub op met het constant herhalen van je visie in het Ajax topic.
Ik vind het spel van Ajax al een paar jaar om te huilen zo slecht. Eerst winnen, dan komt goed spel? Ik denk dat je eerst moet zorgen voor een kwalitatief goede ploeg, als dat een ingespeeld team wordt, komen misschien goede resultaten.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:07 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik zou niet meer weten hoe ze in december speelden, dan moet ik even iets terugzien. Maar volgens mij weet jij het evenmin en wil je gewoon wat te zeiken hebben(alhoewel ik Slavia nog wel weet, daar houd jij je in dit geval denk ik ook aan vast) Maar wie de fuck geeft er nu om het spel als er gewonnen moet worden? Win je 5 wedstrijden op rij, dan komt het spel er vanzelf.
Neen, de manier waarop jij het doet is bloedirritant. Je hebt een 180 graden visie ten opzichte van de anderen, waar helemaal niks mis mee is op zich, maar je ventileert het als de waarheid en juist dát is irritant. Je wilt nauwelijks wat aannemen van anderen en blijft blind varen op je eigen visie, ook DAT is irritant.quote:
Dat doe ik niet vaker dan anderen, maar ja ... er moet altijd iemand de lul zijn.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:10 schreef behangplakker het volgende:
Of opstellingen op willekeurige momenten even het topic inschieten terwijl niemand erop zit te wachten, aangezien de reacties daarop zo standaard (doch terecht!) zijn. 90% Van de tijd ligt de fout dan ook gewoon bij jou Barca, maar je bent te stom om het toe te geven.
Scheldt je nu jezelf uitquote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:13 schreef Barca het volgende:
[..]
Dat doe ik niet vaker dan anderen, maar ja ... er moet altijd iemand de lul zijn.
quote:KNVB verlengt transferperiode met één dag
Uitgegeven: 26 augustus 2009 17:02
Laatst gewijzigd: 26 augustus 2009 17:02
ZEIST - De voetbalbond KNVB heeft besloten om in navolging van de Engelse en Deense bond de transferperiode voor het betaald voetbal met een dag te verlengen.
© ANPDe overschrijvingsperiode sluit daarom op dinsdag 1 september om 18.00 uur, zo liet een woordvoerster van de KNVB woensdag weten.
De Engelse voetbalbond FA liet vorige week weten de transferdeadline te verlengen naar 1 september 17.00 uur plaatselijke tijd.
Nadelen
''Om de Nederlandse voetbalclubs geen nadelen te laten ondervinden van de verschoven transferdeadline in andere landen, verlengt de KNVB de overschrijvingsperiode eveneens tot en met 1 september.
Daarmee proberen we onze eigen clubs te beschermen. Anders had een Engelse club op dinsdag nog een speler uit Nederland kunnen kopen, terwijl die Nederlandse club dan geen vervanger meer zou kunnen aantrekken'', aldus de woordvoerster.
De transferperiode zou eigenlijk tot 1 september lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |