Tyf op met je getroll.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Landzaat en Tiendalli zijn wel goede spelers voor jullie!
Want wij hebben een rechtsback en een defensieve middenvelder nodig?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
hij komt alleen even stoer doen nu z'n clubje bovenaan staatquote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:53 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Want wij hebben een rechtsback en een defensieve middenvelder nodig?
Ik snap je grapje niet sorry.
Als we dit soort spelers al niet meer zelf op kunnen leiden... Ik zie echt niets wat Cvitanich niet zou kunnen. Geen enkel doelpunt door de lucht, alles over de grond. Dat hebben we allemaal al. Ook Cvitanich kan een bal best vasthouden.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:21 schreef Prosac het volgende:
5 a 6 miljoen euro moet tie kosten. Teveel voor ons. Wel leuk spelertje zo op de beelden afgaand. (ook al is het defensief maar zo, zo daar, maar dat zullen Engelsen en Spanjaarden ook wel roepen als ze beelden van El Hamdaoui, Suarez of Berg zien)
En dan? Dan scoren we er 85 dit seizoen. Maar met 40 tegen worden we zeker geen kampioen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:53 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik begin zo langzamerhand ongeduldig te worden. Presenteer for god sake een centrumspits!
Jij gaat regelmatig bij die jongens op de koffie?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 08:27 schreef Dvm86 het volgende:
Forlin naar Espanyol, Obradovic naar Zaragoza. Ik begrijp ze echt niet bij Ajax. Waarom spreek je überhaupt met zaakwaarnemers als je toch niemand kan halen. Forlin had prima in een ruildeal met Cvitanich betrokken kunnen worden.
Niemand is uiteraard goed genoeg voor Ajax. Alleen als Real Madrid en Manchester United geïnteresseerd zijn, worden ze goed genoeg geacht door sommige Ajacieden. Als Ajax met de zaakwaarnemer van zo'n jongen spreekt, mag je je er van uitgaan dat de scouting hem geschikt bevonden heeft, maar om een of andere reden ketst elke mogelijke transfer naar Ajax af. Het zou mij niets verbazen als zulke spelers zelf niet meer naar Ajax willen. Waarom zou je nog naar Ajax gaan als je als Spaanstalige speler ook in de Spaanse league kan spelen en bij Ajax toch geen CL speelt.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 08:46 schreef BoNi het volgende:
[..]
Jij gaat regelmatig bij die jongens op de koffie?
Naar verluidt is er 4 miljoen betaald. Na Obradovic, die voor 4 miljoen weg ging, geloof ik niet dat Ajax nog geld heeft te besteden. Jol zei 'we hebben weinig liquide middelen', wat blijkbaar waar is.quote:Deze zomer kon de Argentijn ook de overstap maken naar Amsterdam. De scouts waren onder de indruk, waardoor de clubleiding van de hoofdstedelingen een gesprek met zijn zaakwaarnemer besloot aan te gaan. Het zou hier gaan om meerdere gesprekken, maar dat beide clubs niet tot een overeenstemming van het gevraagde transferbedrag kwamen.
Espanyol daarintegen was wel bereid dit bedrag op tafel te willen leggen. Het bedrag zou rond de vier miljoen euro bedragen, iets waar Ajax niet aan kon voldoen. Forlin zal de vierde aankoop van de club gaan worden. Eerder werd er al versterkt met Sebastián Roncaglia, Shunsuke Nakamura en Ben Sahar.
Die ging naar Espanyol? Nou ja, ik deed maar een suggestie. Je hoeft niet meteen boos te worden.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:58 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ook onzin, ik noem maar even de naam van Ivan de la Pena.
Weet jij wat die jongens gaan verdienen in Spanje? Weet jij wat de voorwaarden waren die besproken zijn? Weet jij wat deze jongens persoonlijk voor (sportieve) doelstellingen hebben?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:10 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Niemand is uiteraard goed genoeg voor Ajax. Alleen als Real Madrid en Manchester United geïnteresseerd zijn, worden ze goed genoeg geacht door sommige Ajacieden. Als Ajax met de zaakwaarnemer van zo'n jongen spreekt, mag je je er van uitgaan dat de scouting hem geschikt bevonden heeft, maar om een of andere reden ketst elke mogelijke transfer naar Ajax af. Het zou mij niets verbazen als zulke spelers zelf niet meer naar Ajax willen. Waarom zou je nog naar Ajax gaan als je als Spaanstalige speler ook in de Spaanse league kan spelen en bij Ajax toch geen CL speelt.
[..]
Naar verluidt is er 4 miljoen betaald. Na Obradovic, die voor 4 miljoen weg ging, geloof ik niet dat Ajax nog geld heeft te besteden. Jol zei 'we hebben weinig liquide middelen', wat blijkbaar waar is.
Nou, die blijft in Malaga. Dit seizoen op huurbasis, daarna is hij transfervrij. Geloof dus niet dat hij verkocht is. Maar klein voordeeltje: we hoeven zijn salaris niet te betalen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:44 schreef fuckbuddy het volgende:
Zolang er niets verkocht word bij Ajax zal er niets gekocht kunnen worden, ik zou de focus daar op leggen.... Dus roepen om een centrumspits is mogelijk maar momenteel verre van realistisch lijkt me zo.
Is Luque nou al verkocht? (misschien gemist)
Kan je beter Plet van Telstar halen voor een appel en een eiquote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:46 schreef M0NTANA het volgende:
Uiteindelijk wordt het Jack Tuyp.
Misschien hè, misschien is het wel juist omdat we zo veel spelers hebben gehaald voor bedragen die ze niet waard zijn, dat we nu wat rustiger aan moeten doen!!!!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:39 schreef Barca het volgende:
Rond de 5 miljoen willen uitgeven aan een centrum spits, nadat we voor Sulejmani 16 en voor Cvitanich 7 hebben betaald.
Koop liever verdedigers! 2 centrale verdedigers en een linksback.
Je verkondigt weer eens dingen die niet waar zijn.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:54 schreef Barca het volgende:
[..]
Maar klein voordeeltje: we hoeven zijn salaris niet te betalen.
Was het maar zo...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:54 schreef Barca het volgende:
[..]
Nou, die blijft in Malaga. Dit seizoen op huurbasis, daarna is hij transfervrij. Geloof dus niet dat hij verkocht is. Maar klein voordeeltje: we hoeven zijn salaris niet te betalen.
Alweer?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:20 schreef lighted het volgende:
Zojuist is Alves gespot in A'dam..
Samen met Defour?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:20 schreef lighted het volgende:
Zojuist is Alves gespot in A'dam..
Die zijn er nietquote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:39 schreef Barca het volgende:
Koop liever verdedigers! 2 centrale verdedigers en een linksback.
quote:The Daily Mail report this morning that "Manchester City have agreed a £6m deal for another striker - 18-year-old Serbia international Danijel Aleksic."
City are believed to have beaten off competition for Aleksic from Real Madrid, Villareal, Ajax, Bayern Munich and the young striker was linked with Arsenal in April.
Dus nog twee jaar?quote:Luis Suarez: "Ik blijf gewoon bij Ajax. Ik wil me verder ontwikkelen en kampioen worden hier. En ik wil ook een keer Champions League spelen met deze club."
Ja, maar zonder versterking in de achterhoede worden we geen kampioen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:59 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Misschien hè, misschien is het wel juist omdat we zo veel spelers hebben gehaald voor bedragen die ze niet waard zijn, dat we nu wat rustiger aan moeten doen!!!!!!!
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je verkondigt weer eens dingen die niet waar zijn.
Aan jullie dan de eer om te zeggen hoe het wel zit.quote:
Die zijn voor ons niet te betalen bedoel je? Kan me niet voorstellen dat er helemaal geen verdedigers en linksback meer zijn in de hele wereld. Hoe moeten clubs als Barcelona en Manchester United anders spelen zonder verdedigers en linksback?quote:
Wat is nou de grap? Dat jullie zo weinig geld hebben dat jullie zulke kutspelers niet eens meer kunnen betalen en ze gratis weg moeten doen?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Atouba wees verlenging van zijn contract bij HSV af omdat hij meer dan 1,5 miljoen wilde verdienen. HSV wilde niet meer betalen, dus ging hij op zoek naar wat anders..quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:20 schreef Dvm86 het volgende:
Ik vraag me dan toch af wat Atouba aan salaris krijgt. Ik mag hopen dat dat onder de miljoen is.
Wilde hem gewoon weer even laten zien hoe slecht zijn club er voor staatquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:56 schreef Houniet het volgende:
Hap nou toch eens niet op die trolletjes.
Dat hoeft niet per se te beteken dat hij bij Ajax meer dan anderhalf miljoen verdient. Waarschijnlijk heeft hij eieren voor zijn geld gekozen nadat hij het bod van HSV had afgewezen. Het lijkt me niet de meest aantrekkelijke transfervrije speler voor Europese clubs, zeker niet als hij zo'n salaris eist.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:56 schreef Prosac het volgende:
[..]
Atouba wees verlenging van zijn contract bij HSV af omdat hij meer dan 1,5 miljoen wilde verdienen. HSV wilde niet meer betalen, dus ging hij op zoek naar wat anders..
do the math.
Dat weten ze donders goed.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:58 schreef denthemen het volgende:
[..]
Wilde hem gewoon weer even laten zien hoe slecht zijn club er voor staat
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:59 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Dat hoeft niet per se te beteken dat hij bij Ajax meer dan anderhalf miljoen verdient. Waarschijnlijk heeft hij eieren voor zijn geld gekozen nadat hij het bod van HSV had afgewezen. Het lijkt me niet de meest aantrekkelijke transfervrije speler voor Europese clubs, zeker niet als hij zo'n salaris eist.
Bron: http://www.bild.de/BILD/s(...)iert-er-richtig.htmlquote:In den kommenden zwei Jahren bleibt Atoubas neues Gehalt konstant. 1,4 Mio Euro bezieht der frühere Fan-Liebling der Hamburger vom neuen Arbeitgeber bis 2011.
Sollte Timothee mindestens 60 Prozent aller Liga-Spiele bestreiten, verlängert sich sein Kontrakt automatisch um ein weiteres Jahr. Und seine Bezüge würden in der Saison 2011/2012 auf 1,54 Mio. Euro ansteigen. Aber das ist noch lange nicht alles.
Sollte der Kameruner Ende 2012 wieder die gleiche Option wie im Vorjahr ziehen können, gibt es von 2012 bis 2013 mit 1,694 Mio. Euro noch mehr Kohle.
Damit verdient Atouba deutlich mehr als in seiner Zeit beim HSV. Zuletzt bezog der Verteidiger in Hamburg 1,2 Mio Euro jährlich.
Als dit waar is, dan vind ik het bespottelijk. Moeilijk doen dat er geen spelers aangetrokken kunnen worden door het hoge salarishuis, maar wel deze clown zo'n belachelijk hoog salaris geven. Met die 10 miljoen van Vermaelen had ik toch echt liever Obradovic zien komen. Ja, misschien zou hij mislukken, maar die Atouba is geheel naar mijn verwachtingen niet een kwaliteitsinjectie en al helemaal niet voor 1,5 miljoen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:05 schreef BoNi het volgende:
[..]
[..]
Bron: http://www.bild.de/BILD/s(...)iert-er-richtig.html
Deze clown verdient beter dan Bassie.
ELFquote:FC Zürich-spits Eric Hassli bleef dinsdag tachtig minuten lang op de bank in het voorronde Champions League-duel met FK Ventspils (1-2 winst). De reden daarvan is wel een heel bijzondere: hij lag letterlijk te dromen van Ajax.
Hassli (28) had de nacht voor de wedstrijd vrijwel niet geslapen en voelde zich zodoende slap voor de wedstrijd, weet het Zwitserse Blick. Daarop zette trainer Bernard Challandes de spits op de bank.
Volgens het Zwiterse medium is Ajax geïnteresseerd in de diensten van de Franse spits. De Amsterdammers zouden al geïnformeerd hebben naar de vraagprijs. Hassli kon daardoor de slaap maar slecht vatten.
Hassli speelt sinds 2007 voor FC Zürich en scoorde in 58 wedstrijden 23 keer. Daarvoor kwam hij uit voor onder meer FC St. Gallen, Servette FC, Southampton (huur) en FC Metz.
Overigens is het nog maar de vraag of Hassli FC Zürich zou willen verruilen voor Amsterdam, omdat hij met de Zwitsers in de Champions League speelt.
Er.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:15 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Als dit waar is, dan vind ik het bespottelijk. Moeilijk doen dat er geen spelers aangetrokken kunnen worden door het hoge salarishuis, maar wel deze clown zo'n belachelijk hoog salaris geven. Met die 10 miljoen van Vermaelen had ik toch echt liever Obradovic zien komen. Ja, misschien zou hij mislukken, maar die Atouba is geheel naar mijn verwachtingen niet een kwaliteitsinjectie en al helemaal niet voor 1,5 miljoen.
Dan is het belachelijk dat de laatste munten aan De Zeeuw zijn uitgegevenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Er.
Is.
Geen.
Geld.
De hele zomer al niet. Geen. Geld. Geen. Geld.
Dus alles wat je uitgeeft, kan je maar 1 keer uitgeven. Atouba heeft alleen 1.4m aan salaris gekost; Obradovic heeft schijnbaar 5,1 m + 750k bonus, plus nog eens ongeveer een half miljoen aan premies voor zaakwaarnemers en speler, als je Velibor wil geloven op Ajax Netwerk. Daarnaast zal Obradovic zeker niet veel minder dan Atouba verdienen.
Dus Obradovic heeft zich ten eerste nog niet bewezen, Jol had geen kennis over hem en hij was bijna 6 miljoen duurder dan Atouba, die Jol wel al kende en ervaring heeft op internationaal niveau.
Denk nou eens na voordat je elke keer dit soort redeneringen er uit gooit en houd dan in gedachte: ER IS GEEN GELD!
Jawel hoor, er is toch aangegeven dat Jol, na de komst van De Zeeuw, nog 5 miljoen mag besteden. Liever één echte versterking dan dit soort transfervrije prutsers er bij. Als Atouba niet was gehaald met z'n 1,5 miljoen aan salaris, had er een echte versterking kunnen komen. En Obradovic is vaak genoeg bekeken (al sinds vorige winterstop in ieder geval) om te kunnen beoordelen of hij een versterking is al dan niet. Atouba is dat niet en komt op de langere termijn gewoon op de bank te zitten. Dan kun je nog beter met Vertonghen doorgaan op de linksback dan deze zeer middelmatige grootverdiener.quote:
Nee, dat is een rekensommetje in de media. Ajax zou 11 miljoen hebben willen uitgeven voor Elia, maar dat ging niet door. Vervolgens komt De Zeeuw voor 6 miljoen en dan roept Hans Kraaij dat Jol boos is omdat hij dan die overgebleven 5 miljoen niet mag uitgeven.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:25 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Jawel hoor, er is toch aangegeven dat Jol, na de komst van De Zeeuw, nog 5 miljoen mag besteden. Liever één echte versterking dan dit soort transfervrije prutsers er bij. En Obradovic is vaak genoeg bekeken (al sinds vorige winterstop in ieder geval) om te kunnen beoordelen of hij een versterking is al dan niet. Atouba is dat niet en komt op de langere termijn gewoon op de bank te zitten. Dan kun je nog beter met Vertonghen doorgaan op de linksback dan deze zeer middelmatige grootverdiener.
Ja doei, google zelf ff lekker.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:51 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja, maar zonder versterking in de achterhoede worden we geen kampioen.
[..]
[..]
Aan jullie dan de eer om te zeggen hoe het wel zit.
[..]
Die zijn voor ons niet te betalen bedoel je? Kan me niet voorstellen dat er helemaal geen verdedigers en linksback meer zijn in de hele wereld. Hoe moeten clubs als Barcelona en Manchester United anders spelen zonder verdedigers en linksback?
Heel leuk hoor, zo'n potje van 5 miljoen, maar daar heb je niet zoveel aan als er 20 miljoen aan salaris op de begroting staat voor spelers die je niet wil of kan gebruiken; dan is niet het eerste wat je doet nog eens 1,5 miljoen er bij voor nog een speler.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:25 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Jawel hoor, er is toch aangegeven dat Jol, na de komst van De Zeeuw, nog 5 miljoen mag besteden. Liever één echte versterking dan dit soort transfervrije prutsers er bij. Als Atouba niet was gehaald met z'n 1,5 miljoen aan salaris, had er een echte versterking kunnen komen. En Obradovic is vaak genoeg bekeken (al sinds vorige winterstop in ieder geval) om te kunnen beoordelen of hij een versterking is al dan niet. Atouba is dat niet en komt op de langere termijn gewoon op de bank te zitten. Dan kun je nog beter met Vertonghen doorgaan op de linksback dan deze zeer middelmatige grootverdiener.
waarom wordt er dan nog uberhaupt gesproken met spelers. En de kans dat Ajax een transfervrije speler aanttrekt die het niveau aankan en ook nog eens een betaalbaarsalaris heeft, is denk ik 0. Als je dat zo aan het begin van de voorbereiding formuleert weten de supporters in elk geval waar ze aan toe zijn.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Er.
Is.
Geen.
Geld.
De hele zomer al niet. Geen. Geld. Geen. Geld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |