abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72164725
Weinig hoop
pi_72164739
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 09:39 schreef Barca het volgende:

Koop liever verdedigers! 2 centrale verdedigers en een linksback.
Die zijn er niet
pi_72165040
quote:
The Daily Mail report this morning that "Manchester City have agreed a £6m deal for another striker - 18-year-old Serbia international Danijel Aleksic."

City are believed to have beaten off competition for Aleksic from Real Madrid, Villareal, Ajax, Bayern Munich and the young striker was linked with Arsenal in April.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 10:43:11 #129
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_72165123
quote:
Luis Suarez: "Ik blijf gewoon bij Ajax. Ik wil me verder ontwikkelen en kampioen worden hier. En ik wil ook een keer Champions League spelen met deze club."
Dus nog twee jaar?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  woensdag 26 augustus 2009 @ 10:45:22 #130
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_72165169
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 10:43 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Dus nog twee jaar?
Nog wel vijf als het zo doorgaat
  woensdag 26 augustus 2009 @ 10:51:08 #131
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_72165315
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 09:59 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

Misschien hè, misschien is het wel juist omdat we zo veel spelers hebben gehaald voor bedragen die ze niet waard zijn, dat we nu wat rustiger aan moeten doen!!!!

!!!
Ja, maar zonder versterking in de achterhoede worden we geen kampioen.
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 10:02 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Je verkondigt weer eens dingen die niet waar zijn.
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 10:17 schreef Vinno het volgende:

[..]

Was het maar zo...
Aan jullie dan de eer om te zeggen hoe het wel zit.
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 10:27 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

Die zijn er niet
Die zijn voor ons niet te betalen bedoel je? Kan me niet voorstellen dat er helemaal geen verdedigers en linksback meer zijn in de hele wereld. Hoe moeten clubs als Barcelona en Manchester United anders spelen zonder verdedigers en linksback?
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_72165405
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 00:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Landzaat en Tiendalli zijn wel goede spelers voor jullie!
Wat is nou de grap? Dat jullie zo weinig geld hebben dat jullie zulke kutspelers niet eens meer kunnen betalen en ze gratis weg moeten doen?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  woensdag 26 augustus 2009 @ 10:56:02 #133
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_72165439
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 10:20 schreef Dvm86 het volgende:
Ik vraag me dan toch af wat Atouba aan salaris krijgt. Ik mag hopen dat dat onder de miljoen is.
Atouba wees verlenging van zijn contract bij HSV af omdat hij meer dan 1,5 miljoen wilde verdienen. HSV wilde niet meer betalen, dus ging hij op zoek naar wat anders..
do the math.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 10:56:28 #134
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_72165450
Hap nou toch eens niet op die trolletjes.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_72165496
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 10:56 schreef Houniet het volgende:
Hap nou toch eens niet op die trolletjes.
Wilde hem gewoon weer even laten zien hoe slecht zijn club er voor staat
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_72165521
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 10:56 schreef Prosac het volgende:

[..]

Atouba wees verlenging van zijn contract bij HSV af omdat hij meer dan 1,5 miljoen wilde verdienen. HSV wilde niet meer betalen, dus ging hij op zoek naar wat anders..
do the math.
Dat hoeft niet per se te beteken dat hij bij Ajax meer dan anderhalf miljoen verdient. Waarschijnlijk heeft hij eieren voor zijn geld gekozen nadat hij het bod van HSV had afgewezen. Het lijkt me niet de meest aantrekkelijke transfervrije speler voor Europese clubs, zeker niet als hij zo'n salaris eist.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 10:59:49 #137
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_72165535
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 10:58 schreef denthemen het volgende:

[..]

Wilde hem gewoon weer even laten zien hoe slecht zijn club er voor staat
Dat weten ze donders goed.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  woensdag 26 augustus 2009 @ 11:05:58 #138
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_72165708
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 10:59 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Dat hoeft niet per se te beteken dat hij bij Ajax meer dan anderhalf miljoen verdient. Waarschijnlijk heeft hij eieren voor zijn geld gekozen nadat hij het bod van HSV had afgewezen. Het lijkt me niet de meest aantrekkelijke transfervrije speler voor Europese clubs, zeker niet als hij zo'n salaris eist.
quote:
In den kommenden zwei Jahren bleibt Atoubas neues Gehalt konstant. 1,4 Mio Euro bezieht der frühere Fan-Liebling der Hamburger vom neuen Arbeitgeber bis 2011.

Sollte Timothee mindestens 60 Prozent aller Liga-Spiele bestreiten, verlängert sich sein Kontrakt automatisch um ein weiteres Jahr. Und seine Bezüge würden in der Saison 2011/2012 auf 1,54 Mio. Euro ansteigen. Aber das ist noch lange nicht alles.

Sollte der Kameruner Ende 2012 wieder die gleiche Option wie im Vorjahr ziehen können, gibt es von 2012 bis 2013 mit 1,694 Mio. Euro noch mehr Kohle.

Damit verdient Atouba deutlich mehr als in seiner Zeit beim HSV. Zuletzt bezog der Verteidiger in Hamburg 1,2 Mio Euro jährlich.
Bron: http://www.bild.de/BILD/s(...)iert-er-richtig.html

Deze clown verdient beter dan Bassie.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_72165967
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 11:05 schreef BoNi het volgende:

[..]

[..]

Bron: http://www.bild.de/BILD/s(...)iert-er-richtig.html

Deze clown verdient beter dan Bassie.
Als dit waar is, dan vind ik het bespottelijk. Moeilijk doen dat er geen spelers aangetrokken kunnen worden door het hoge salarishuis, maar wel deze clown zo'n belachelijk hoog salaris geven. Met die 10 miljoen van Vermaelen had ik toch echt liever Obradovic zien komen. Ja, misschien zou hij mislukken, maar die Atouba is geheel naar mijn verwachtingen niet een kwaliteitsinjectie en al helemaal niet voor 1,5 miljoen.
pi_72166038
quote:
FC Zürich-spits Eric Hassli bleef dinsdag tachtig minuten lang op de bank in het voorronde Champions League-duel met FK Ventspils (1-2 winst). De reden daarvan is wel een heel bijzondere: hij lag letterlijk te dromen van Ajax.

Hassli (28) had de nacht voor de wedstrijd vrijwel niet geslapen en voelde zich zodoende slap voor de wedstrijd, weet het Zwitserse Blick. Daarop zette trainer Bernard Challandes de spits op de bank.

Volgens het Zwiterse medium is Ajax geïnteresseerd in de diensten van de Franse spits. De Amsterdammers zouden al geïnformeerd hebben naar de vraagprijs. Hassli kon daardoor de slaap maar slecht vatten.

Hassli speelt sinds 2007 voor FC Zürich en scoorde in 58 wedstrijden 23 keer. Daarvoor kwam hij uit voor onder meer FC St. Gallen, Servette FC, Southampton (huur) en FC Metz.

Overigens is het nog maar de vraag of Hassli FC Zürich zou willen verruilen voor Amsterdam, omdat hij met de Zwitsers in de Champions League speelt.
ELF
pi_72166072
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 11:15 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Als dit waar is, dan vind ik het bespottelijk. Moeilijk doen dat er geen spelers aangetrokken kunnen worden door het hoge salarishuis, maar wel deze clown zo'n belachelijk hoog salaris geven. Met die 10 miljoen van Vermaelen had ik toch echt liever Obradovic zien komen. Ja, misschien zou hij mislukken, maar die Atouba is geheel naar mijn verwachtingen niet een kwaliteitsinjectie en al helemaal niet voor 1,5 miljoen.
Er.

Is.

Geen.

Geld.

De hele zomer al niet. Geen. Geld. Geen. Geld.

Dus alles wat je uitgeeft, kan je maar 1 keer uitgeven. Atouba heeft alleen 1.4m aan salaris gekost; Obradovic heeft schijnbaar 5,1 m + 750k bonus gekost, plus nog eens ongeveer een half miljoen aan premies voor zaakwaarnemers en speler, als je Velibor wil geloven op Ajax Netwerk. Daarnaast zal Obradovic zeker niet veel minder dan Atouba verdienen.

Dus Obradovic heeft zich ten eerste nog niet bewezen, Jol had geen kennis over hem en hij was bijna 6 miljoen duurder dan Atouba, die Jol wel al kende en ervaring heeft op internationaal niveau.

Denk nou eens na voordat je elke keer dit soort redeneringen er uit gooit en houd dan in gedachte: ER IS GEEN GELD!

[ Bericht 0% gewijzigd door Prosac op 26-08-2009 11:23:53 ]
pi_72166096
28 jaar en alleen maar bij prutclubs gespeeld, wat moeten we er mee
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
  woensdag 26 augustus 2009 @ 11:22:23 #143
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_72166160
atouba
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_72166192
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 11:19 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Er.

Is.

Geen.

Geld.

Dus alles wat je uitgeeft, kan je maar 1 keer uitgeven. Atouba heeft alleen 1.4m aan salaris gekost; Obradovic heeft schijnbaar 5,1 m + 750k bonus, plus nog eens ongeveer een half miljoen aan premies voor zaakwaarnemers en speler, als je Velibor wil geloven op Ajax Netwerk. Daarnaast zal Obradovic zeker niet veel minder dan Atouba verdienen.

Dus Obradovic heeft zich ten eerste nog niet bewezen, Jol had geen kennis over hem en hij was bijna 6 miljoen duurder dan Atouba, die Jol wel al kende en ervaring heeft op internationaal niveau.

Denk nou eens na voordat je elke keer dit soort redeneringen er uit gooit en houd dan in gedachte: ER IS GEEN GELD!
Dan is het belachelijk dat de laatste munten aan De Zeeuw zijn uitgegeven
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_72166243
quote:

[..]

Er.

Is.

Geen.

Geld.
Jawel hoor, er is toch aangegeven dat Jol, na de komst van De Zeeuw, nog 5 miljoen mag besteden. Liever één echte versterking dan dit soort transfervrije prutsers er bij. Als Atouba niet was gehaald met z'n 1,5 miljoen aan salaris, had er een echte versterking kunnen komen. En Obradovic is vaak genoeg bekeken (al sinds vorige winterstop in ieder geval) om te kunnen beoordelen of hij een versterking is al dan niet. Atouba is dat niet en komt op de langere termijn gewoon op de bank te zitten. Dan kun je nog beter met Vertonghen doorgaan op de linksback dan deze zeer middelmatige grootverdiener.
pi_72166279
er is nog steeds geld, maar Ajax wilt (terecht) het risico niet nemen om nu veel uit te geven en weer geen CL te halen
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  woensdag 26 augustus 2009 @ 11:26:42 #147
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_72166284
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 11:25 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Jawel hoor, er is toch aangegeven dat Jol, na de komst van De Zeeuw, nog 5 miljoen mag besteden. Liever één echte versterking dan dit soort transfervrije prutsers er bij. En Obradovic is vaak genoeg bekeken (al sinds vorige winterstop in ieder geval) om te kunnen beoordelen of hij een versterking is al dan niet. Atouba is dat niet en komt op de langere termijn gewoon op de bank te zitten. Dan kun je nog beter met Vertonghen doorgaan op de linksback dan deze zeer middelmatige grootverdiener.
Nee, dat is een rekensommetje in de media. Ajax zou 11 miljoen hebben willen uitgeven voor Elia, maar dat ging niet door. Vervolgens komt De Zeeuw voor 6 miljoen en dan roept Hans Kraaij dat Jol boos is omdat hij dan die overgebleven 5 miljoen niet mag uitgeven.
Blijkbaar is dat geld er echt niet.
pi_72166308
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 10:51 schreef Barca het volgende:

[..]

Ja, maar zonder versterking in de achterhoede worden we geen kampioen.
[..]

[..]

Aan jullie dan de eer om te zeggen hoe het wel zit.
[..]

Die zijn voor ons niet te betalen bedoel je? Kan me niet voorstellen dat er helemaal geen verdedigers en linksback meer zijn in de hele wereld. Hoe moeten clubs als Barcelona en Manchester United anders spelen zonder verdedigers en linksback?
Ja doei, google zelf ff lekker.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_72166328
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 11:25 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Jawel hoor, er is toch aangegeven dat Jol, na de komst van De Zeeuw, nog 5 miljoen mag besteden. Liever één echte versterking dan dit soort transfervrije prutsers er bij. Als Atouba niet was gehaald met z'n 1,5 miljoen aan salaris, had er een echte versterking kunnen komen. En Obradovic is vaak genoeg bekeken (al sinds vorige winterstop in ieder geval) om te kunnen beoordelen of hij een versterking is al dan niet. Atouba is dat niet en komt op de langere termijn gewoon op de bank te zitten. Dan kun je nog beter met Vertonghen doorgaan op de linksback dan deze zeer middelmatige grootverdiener.
Heel leuk hoor, zo'n potje van 5 miljoen, maar daar heb je niet zoveel aan als er 20 miljoen aan salaris op de begroting staat voor spelers die je niet wil of kan gebruiken; dan is niet het eerste wat je doet nog eens 1,5 miljoen er bij voor nog een speler.

Er is wel iets meer nodig dan een potje voor 5 miljoen, voor een speler die Ajax direct versterkt.
pi_72166332
quote:

[..]

Er.

Is.

Geen.

Geld.

waarom wordt er dan nog uberhaupt gesproken met spelers. En de kans dat Ajax een transfervrije speler aanttrekt die het niveau aankan en ook nog eens een betaalbaarsalaris heeft, is denk ik 0. Als je dat zo aan het begin van de voorbereiding formuleert weten de supporters in elk geval waar ze aan toe zijn.

Ben een week weg en zie dat de interesse is verlegd van Elm naar McCarthy, ja dan raak ik wel teleurgesteld. Dan liever geen speler en gewoon Dario. Die vonden we kennelijk een jaar geleden nog 6 miljoen waard.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')