Tyf op met je getroll.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Landzaat en Tiendalli zijn wel goede spelers voor jullie!
Want wij hebben een rechtsback en een defensieve middenvelder nodig?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
hij komt alleen even stoer doen nu z'n clubje bovenaan staatquote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:53 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Want wij hebben een rechtsback en een defensieve middenvelder nodig?
Ik snap je grapje niet sorry.
Als we dit soort spelers al niet meer zelf op kunnen leiden... Ik zie echt niets wat Cvitanich niet zou kunnen. Geen enkel doelpunt door de lucht, alles over de grond. Dat hebben we allemaal al. Ook Cvitanich kan een bal best vasthouden.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:21 schreef Prosac het volgende:
5 a 6 miljoen euro moet tie kosten. Teveel voor ons. Wel leuk spelertje zo op de beelden afgaand. (ook al is het defensief maar zo, zo daar, maar dat zullen Engelsen en Spanjaarden ook wel roepen als ze beelden van El Hamdaoui, Suarez of Berg zien)
En dan? Dan scoren we er 85 dit seizoen. Maar met 40 tegen worden we zeker geen kampioen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:53 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik begin zo langzamerhand ongeduldig te worden. Presenteer for god sake een centrumspits!
Jij gaat regelmatig bij die jongens op de koffie?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 08:27 schreef Dvm86 het volgende:
Forlin naar Espanyol, Obradovic naar Zaragoza. Ik begrijp ze echt niet bij Ajax. Waarom spreek je überhaupt met zaakwaarnemers als je toch niemand kan halen. Forlin had prima in een ruildeal met Cvitanich betrokken kunnen worden.
Niemand is uiteraard goed genoeg voor Ajax. Alleen als Real Madrid en Manchester United geïnteresseerd zijn, worden ze goed genoeg geacht door sommige Ajacieden. Als Ajax met de zaakwaarnemer van zo'n jongen spreekt, mag je je er van uitgaan dat de scouting hem geschikt bevonden heeft, maar om een of andere reden ketst elke mogelijke transfer naar Ajax af. Het zou mij niets verbazen als zulke spelers zelf niet meer naar Ajax willen. Waarom zou je nog naar Ajax gaan als je als Spaanstalige speler ook in de Spaanse league kan spelen en bij Ajax toch geen CL speelt.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 08:46 schreef BoNi het volgende:
[..]
Jij gaat regelmatig bij die jongens op de koffie?
Naar verluidt is er 4 miljoen betaald. Na Obradovic, die voor 4 miljoen weg ging, geloof ik niet dat Ajax nog geld heeft te besteden. Jol zei 'we hebben weinig liquide middelen', wat blijkbaar waar is.quote:Deze zomer kon de Argentijn ook de overstap maken naar Amsterdam. De scouts waren onder de indruk, waardoor de clubleiding van de hoofdstedelingen een gesprek met zijn zaakwaarnemer besloot aan te gaan. Het zou hier gaan om meerdere gesprekken, maar dat beide clubs niet tot een overeenstemming van het gevraagde transferbedrag kwamen.
Espanyol daarintegen was wel bereid dit bedrag op tafel te willen leggen. Het bedrag zou rond de vier miljoen euro bedragen, iets waar Ajax niet aan kon voldoen. Forlin zal de vierde aankoop van de club gaan worden. Eerder werd er al versterkt met Sebastián Roncaglia, Shunsuke Nakamura en Ben Sahar.
Die ging naar Espanyol? Nou ja, ik deed maar een suggestie. Je hoeft niet meteen boos te worden.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:58 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ook onzin, ik noem maar even de naam van Ivan de la Pena.
Weet jij wat die jongens gaan verdienen in Spanje? Weet jij wat de voorwaarden waren die besproken zijn? Weet jij wat deze jongens persoonlijk voor (sportieve) doelstellingen hebben?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:10 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Niemand is uiteraard goed genoeg voor Ajax. Alleen als Real Madrid en Manchester United geïnteresseerd zijn, worden ze goed genoeg geacht door sommige Ajacieden. Als Ajax met de zaakwaarnemer van zo'n jongen spreekt, mag je je er van uitgaan dat de scouting hem geschikt bevonden heeft, maar om een of andere reden ketst elke mogelijke transfer naar Ajax af. Het zou mij niets verbazen als zulke spelers zelf niet meer naar Ajax willen. Waarom zou je nog naar Ajax gaan als je als Spaanstalige speler ook in de Spaanse league kan spelen en bij Ajax toch geen CL speelt.
[..]
Naar verluidt is er 4 miljoen betaald. Na Obradovic, die voor 4 miljoen weg ging, geloof ik niet dat Ajax nog geld heeft te besteden. Jol zei 'we hebben weinig liquide middelen', wat blijkbaar waar is.
Nou, die blijft in Malaga. Dit seizoen op huurbasis, daarna is hij transfervrij. Geloof dus niet dat hij verkocht is. Maar klein voordeeltje: we hoeven zijn salaris niet te betalen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:44 schreef fuckbuddy het volgende:
Zolang er niets verkocht word bij Ajax zal er niets gekocht kunnen worden, ik zou de focus daar op leggen.... Dus roepen om een centrumspits is mogelijk maar momenteel verre van realistisch lijkt me zo.
Is Luque nou al verkocht? (misschien gemist)
Kan je beter Plet van Telstar halen voor een appel en een eiquote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:46 schreef M0NTANA het volgende:
Uiteindelijk wordt het Jack Tuyp.
Misschien hè, misschien is het wel juist omdat we zo veel spelers hebben gehaald voor bedragen die ze niet waard zijn, dat we nu wat rustiger aan moeten doen!!!!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:39 schreef Barca het volgende:
Rond de 5 miljoen willen uitgeven aan een centrum spits, nadat we voor Sulejmani 16 en voor Cvitanich 7 hebben betaald.
Koop liever verdedigers! 2 centrale verdedigers en een linksback.
Je verkondigt weer eens dingen die niet waar zijn.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:54 schreef Barca het volgende:
[..]
Maar klein voordeeltje: we hoeven zijn salaris niet te betalen.
Was het maar zo...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:54 schreef Barca het volgende:
[..]
Nou, die blijft in Malaga. Dit seizoen op huurbasis, daarna is hij transfervrij. Geloof dus niet dat hij verkocht is. Maar klein voordeeltje: we hoeven zijn salaris niet te betalen.
Alweer?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:20 schreef lighted het volgende:
Zojuist is Alves gespot in A'dam..
Samen met Defour?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:20 schreef lighted het volgende:
Zojuist is Alves gespot in A'dam..
Die zijn er nietquote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:39 schreef Barca het volgende:
Koop liever verdedigers! 2 centrale verdedigers en een linksback.
quote:The Daily Mail report this morning that "Manchester City have agreed a £6m deal for another striker - 18-year-old Serbia international Danijel Aleksic."
City are believed to have beaten off competition for Aleksic from Real Madrid, Villareal, Ajax, Bayern Munich and the young striker was linked with Arsenal in April.
Dus nog twee jaar?quote:Luis Suarez: "Ik blijf gewoon bij Ajax. Ik wil me verder ontwikkelen en kampioen worden hier. En ik wil ook een keer Champions League spelen met deze club."
Ja, maar zonder versterking in de achterhoede worden we geen kampioen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:59 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Misschien hè, misschien is het wel juist omdat we zo veel spelers hebben gehaald voor bedragen die ze niet waard zijn, dat we nu wat rustiger aan moeten doen!!!!!!!
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je verkondigt weer eens dingen die niet waar zijn.
Aan jullie dan de eer om te zeggen hoe het wel zit.quote:
Die zijn voor ons niet te betalen bedoel je? Kan me niet voorstellen dat er helemaal geen verdedigers en linksback meer zijn in de hele wereld. Hoe moeten clubs als Barcelona en Manchester United anders spelen zonder verdedigers en linksback?quote:
Wat is nou de grap? Dat jullie zo weinig geld hebben dat jullie zulke kutspelers niet eens meer kunnen betalen en ze gratis weg moeten doen?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Atouba wees verlenging van zijn contract bij HSV af omdat hij meer dan 1,5 miljoen wilde verdienen. HSV wilde niet meer betalen, dus ging hij op zoek naar wat anders..quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:20 schreef Dvm86 het volgende:
Ik vraag me dan toch af wat Atouba aan salaris krijgt. Ik mag hopen dat dat onder de miljoen is.
Wilde hem gewoon weer even laten zien hoe slecht zijn club er voor staatquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:56 schreef Houniet het volgende:
Hap nou toch eens niet op die trolletjes.
Dat hoeft niet per se te beteken dat hij bij Ajax meer dan anderhalf miljoen verdient. Waarschijnlijk heeft hij eieren voor zijn geld gekozen nadat hij het bod van HSV had afgewezen. Het lijkt me niet de meest aantrekkelijke transfervrije speler voor Europese clubs, zeker niet als hij zo'n salaris eist.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:56 schreef Prosac het volgende:
[..]
Atouba wees verlenging van zijn contract bij HSV af omdat hij meer dan 1,5 miljoen wilde verdienen. HSV wilde niet meer betalen, dus ging hij op zoek naar wat anders..
do the math.
Dat weten ze donders goed.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:58 schreef denthemen het volgende:
[..]
Wilde hem gewoon weer even laten zien hoe slecht zijn club er voor staat
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:59 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Dat hoeft niet per se te beteken dat hij bij Ajax meer dan anderhalf miljoen verdient. Waarschijnlijk heeft hij eieren voor zijn geld gekozen nadat hij het bod van HSV had afgewezen. Het lijkt me niet de meest aantrekkelijke transfervrije speler voor Europese clubs, zeker niet als hij zo'n salaris eist.
Bron: http://www.bild.de/BILD/s(...)iert-er-richtig.htmlquote:In den kommenden zwei Jahren bleibt Atoubas neues Gehalt konstant. 1,4 Mio Euro bezieht der frühere Fan-Liebling der Hamburger vom neuen Arbeitgeber bis 2011.
Sollte Timothee mindestens 60 Prozent aller Liga-Spiele bestreiten, verlängert sich sein Kontrakt automatisch um ein weiteres Jahr. Und seine Bezüge würden in der Saison 2011/2012 auf 1,54 Mio. Euro ansteigen. Aber das ist noch lange nicht alles.
Sollte der Kameruner Ende 2012 wieder die gleiche Option wie im Vorjahr ziehen können, gibt es von 2012 bis 2013 mit 1,694 Mio. Euro noch mehr Kohle.
Damit verdient Atouba deutlich mehr als in seiner Zeit beim HSV. Zuletzt bezog der Verteidiger in Hamburg 1,2 Mio Euro jährlich.
Als dit waar is, dan vind ik het bespottelijk. Moeilijk doen dat er geen spelers aangetrokken kunnen worden door het hoge salarishuis, maar wel deze clown zo'n belachelijk hoog salaris geven. Met die 10 miljoen van Vermaelen had ik toch echt liever Obradovic zien komen. Ja, misschien zou hij mislukken, maar die Atouba is geheel naar mijn verwachtingen niet een kwaliteitsinjectie en al helemaal niet voor 1,5 miljoen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:05 schreef BoNi het volgende:
[..]
[..]
Bron: http://www.bild.de/BILD/s(...)iert-er-richtig.html
Deze clown verdient beter dan Bassie.
ELFquote:FC Zürich-spits Eric Hassli bleef dinsdag tachtig minuten lang op de bank in het voorronde Champions League-duel met FK Ventspils (1-2 winst). De reden daarvan is wel een heel bijzondere: hij lag letterlijk te dromen van Ajax.
Hassli (28) had de nacht voor de wedstrijd vrijwel niet geslapen en voelde zich zodoende slap voor de wedstrijd, weet het Zwitserse Blick. Daarop zette trainer Bernard Challandes de spits op de bank.
Volgens het Zwiterse medium is Ajax geïnteresseerd in de diensten van de Franse spits. De Amsterdammers zouden al geïnformeerd hebben naar de vraagprijs. Hassli kon daardoor de slaap maar slecht vatten.
Hassli speelt sinds 2007 voor FC Zürich en scoorde in 58 wedstrijden 23 keer. Daarvoor kwam hij uit voor onder meer FC St. Gallen, Servette FC, Southampton (huur) en FC Metz.
Overigens is het nog maar de vraag of Hassli FC Zürich zou willen verruilen voor Amsterdam, omdat hij met de Zwitsers in de Champions League speelt.
Er.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:15 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Als dit waar is, dan vind ik het bespottelijk. Moeilijk doen dat er geen spelers aangetrokken kunnen worden door het hoge salarishuis, maar wel deze clown zo'n belachelijk hoog salaris geven. Met die 10 miljoen van Vermaelen had ik toch echt liever Obradovic zien komen. Ja, misschien zou hij mislukken, maar die Atouba is geheel naar mijn verwachtingen niet een kwaliteitsinjectie en al helemaal niet voor 1,5 miljoen.
Dan is het belachelijk dat de laatste munten aan De Zeeuw zijn uitgegevenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Er.
Is.
Geen.
Geld.
De hele zomer al niet. Geen. Geld. Geen. Geld.
Dus alles wat je uitgeeft, kan je maar 1 keer uitgeven. Atouba heeft alleen 1.4m aan salaris gekost; Obradovic heeft schijnbaar 5,1 m + 750k bonus, plus nog eens ongeveer een half miljoen aan premies voor zaakwaarnemers en speler, als je Velibor wil geloven op Ajax Netwerk. Daarnaast zal Obradovic zeker niet veel minder dan Atouba verdienen.
Dus Obradovic heeft zich ten eerste nog niet bewezen, Jol had geen kennis over hem en hij was bijna 6 miljoen duurder dan Atouba, die Jol wel al kende en ervaring heeft op internationaal niveau.
Denk nou eens na voordat je elke keer dit soort redeneringen er uit gooit en houd dan in gedachte: ER IS GEEN GELD!
Jawel hoor, er is toch aangegeven dat Jol, na de komst van De Zeeuw, nog 5 miljoen mag besteden. Liever één echte versterking dan dit soort transfervrije prutsers er bij. Als Atouba niet was gehaald met z'n 1,5 miljoen aan salaris, had er een echte versterking kunnen komen. En Obradovic is vaak genoeg bekeken (al sinds vorige winterstop in ieder geval) om te kunnen beoordelen of hij een versterking is al dan niet. Atouba is dat niet en komt op de langere termijn gewoon op de bank te zitten. Dan kun je nog beter met Vertonghen doorgaan op de linksback dan deze zeer middelmatige grootverdiener.quote:
Nee, dat is een rekensommetje in de media. Ajax zou 11 miljoen hebben willen uitgeven voor Elia, maar dat ging niet door. Vervolgens komt De Zeeuw voor 6 miljoen en dan roept Hans Kraaij dat Jol boos is omdat hij dan die overgebleven 5 miljoen niet mag uitgeven.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:25 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Jawel hoor, er is toch aangegeven dat Jol, na de komst van De Zeeuw, nog 5 miljoen mag besteden. Liever één echte versterking dan dit soort transfervrije prutsers er bij. En Obradovic is vaak genoeg bekeken (al sinds vorige winterstop in ieder geval) om te kunnen beoordelen of hij een versterking is al dan niet. Atouba is dat niet en komt op de langere termijn gewoon op de bank te zitten. Dan kun je nog beter met Vertonghen doorgaan op de linksback dan deze zeer middelmatige grootverdiener.
Ja doei, google zelf ff lekker.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:51 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja, maar zonder versterking in de achterhoede worden we geen kampioen.
[..]
[..]
Aan jullie dan de eer om te zeggen hoe het wel zit.
[..]
Die zijn voor ons niet te betalen bedoel je? Kan me niet voorstellen dat er helemaal geen verdedigers en linksback meer zijn in de hele wereld. Hoe moeten clubs als Barcelona en Manchester United anders spelen zonder verdedigers en linksback?
Heel leuk hoor, zo'n potje van 5 miljoen, maar daar heb je niet zoveel aan als er 20 miljoen aan salaris op de begroting staat voor spelers die je niet wil of kan gebruiken; dan is niet het eerste wat je doet nog eens 1,5 miljoen er bij voor nog een speler.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:25 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Jawel hoor, er is toch aangegeven dat Jol, na de komst van De Zeeuw, nog 5 miljoen mag besteden. Liever één echte versterking dan dit soort transfervrije prutsers er bij. Als Atouba niet was gehaald met z'n 1,5 miljoen aan salaris, had er een echte versterking kunnen komen. En Obradovic is vaak genoeg bekeken (al sinds vorige winterstop in ieder geval) om te kunnen beoordelen of hij een versterking is al dan niet. Atouba is dat niet en komt op de langere termijn gewoon op de bank te zitten. Dan kun je nog beter met Vertonghen doorgaan op de linksback dan deze zeer middelmatige grootverdiener.
waarom wordt er dan nog uberhaupt gesproken met spelers. En de kans dat Ajax een transfervrije speler aanttrekt die het niveau aankan en ook nog eens een betaalbaarsalaris heeft, is denk ik 0. Als je dat zo aan het begin van de voorbereiding formuleert weten de supporters in elk geval waar ze aan toe zijn.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Er.
Is.
Geen.
Geld.
De hele zomer al niet. Geen. Geld. Geen. Geld.
Ik meen me te herinneren dat ik op een betrouwbare site had gelezen dat hij nog 5 miljoen mocht besteden, maar als Kraaij dat roept, dan zal het wel naar het land der fabelen verwezen worden. We zullen maandag zien of je gelijk hebt - dat er dus echt geen geld is om nog een speler aan te trekken.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:26 schreef Prosac het volgende:
[..]
Nee, dat is een rekensommetje in de media. Ajax zou 11 miljoen hebben willen uitgeven voor Elia, maar dat ging niet door. Vervolgens komt De Zeeuw voor 6 miljoen en dan roept Hans Kraaij dat Jol boos is omdat hij dan die overgebleven 5 miljoen niet mag uitgeven.
Blijkbaar is dat geld er echt niet.
quote:Ajax informeert naar vraagprijs Hassli
Ajax houdt de verrichtingen van Eric Hassli goed in de gaten. Dat meldt Blick. De Amsterdammers hebben al naar de vraagprijs gevraagd voor de 28-jarige aanvaller van FC Zurich. Hassli lijkt een overgang naar Amsterdam wel te zien zitten.
Sinds 2007 staat Hassli onder contract bij FC Zurich. De Fransman scoorde 23 doelpunten in 58 wedstrijden. Daarvoor kwam hij uit voor St. Gallen, Servette, Southampton (huur) en FC Metz.
?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
dan is niet het eerste wat je doet nog eens 1,5 miljoen er bij voor nog een speler.
Nou ja, het is in het voetbalwereldje niet zo simpel dat wanneer je 11 miljoen voor 1 speler wilt uitgeven, je 5 overhoudt als je 6 uitgeeft aan een ander.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:30 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat ik op een betrouwbare site had gelezen dat hij nog 5 miljoen mocht besteden, maar als Kraaij dat roept, dan zal het wel naar het land der fabelen verwezen worden. We zullen maandag zien of je gelijk hebt - dat er dus echt geen geld is om nog een speler aan te trekken.
Geen geld uitgeven is zeker geen CL volgend jaar. En als ze dat niet zien hebben ze stront in hun ogen bij de leiding.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:26 schreef denthemen het volgende:
er is nog steeds geld, maar Ajax wilt (terecht) het risico niet nemen om nu veel uit te geven en weer geen CL te halen
Er is een verschil tussen uitgeven en veel uitgeven. Een wat oudere spits, type Vennegoor, zou ook gewoon gratis gehaald kunnen worden. Dan heb je enkel de salaris kostenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:34 schreef navigator het volgende:
[..]
Geen geld uitgeven is zeker geen CL volgend jaar. En als ze dat niet zien hebben ze stront in hun ogen bij de leiding.
Wel geld uitgeven is nog steeds geen garantie voor CL volgend jaar, maar wel een garantie op échte financiële problemen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:34 schreef navigator het volgende:
[..]
Geen geld uitgeven is zeker geen CL volgend jaar. En als ze dat niet zien hebben ze stront in hun ogen bij de leiding.
Idd, die Hassli lijkt me helemaal niets.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:20 schreef navigator het volgende:
28 jaar en alleen maar bij prutclubs gespeeld, wat moeten we er mee
Dan zal dat hem wel weer wordenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:48 schreef Nashje het volgende:
[..]
Idd, die Hassli lijkt me helemaal niets.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:54 schreef Urquhart het volgende:
Hij kan wel lekker schieten
Ja kom maar weer met die Sikora-movie![]()
Ik ben niet degene die de vraag stelde. Dat was fuckbuddy.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja doei, google zelf ff lekker.
Ik vond en vind hem maar tegenvallen. De transfersommen voor hem en Sulejmani zijn weggegooid geld.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:31 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond Cvitanich vorig jaar een hele aardige spits bij vlagen, alleen kreeg ie onvoldoende vertrouwen van Bassie... jammer dat Jol hem ook geen kans geeft...
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Lekkere actie.
Verder moeten we maar zien of er nog geld is en of er nog iets komt.
Zo niet dan moet het maar gewoon met de huidige spelersgroep gebeuren.
Klopt. Maxwell/Zlatan/Mido/Trabelsi kwamen in het seizoen 2001-2002 en Chivu was er in '99 al. Grygera kwam pas in het seizoen 2003-2004.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:17 schreef Lebawski het volgende:
Alleen Maxwell en Zlatan zijn in 1 zomer gekocht, samen met Trabelsi en volgens mij ook Mido. Chivu was er al, en Grygera een jaar later volgens mij.
En het is nu nog ruk.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:17 schreef Lebawski het volgende:
Alleen Maxwell en Zlatan zijn in 1 zomer gekocht, samen met Trabelsi en volgens mij ook Mido. Chivu was er al, en Grygera een jaar later volgens mij. Maar inderdaad, de tandem Beenhakker - Adriaanse was top, en volgens mij had Van Gaal als TD ook goede bedoelingen maar werd hij overruled door Van Eijden die zijn trainer Koeman in bescherming nam tegen Van Gaal. Jammer, dat zoiets bij Ajax kan gebeuren de laatste jaren. Alle vakmensen zijn eruit gewerkt, scouting stelt niks meer voor en het voetbal net zo min.
Dat was het ja... ik wist dat er een zomer was met zoveel goede aankopen maar kon de namen effe niet meer linkenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Klopt. Maxwell/Zlatan/Mido/Trabelsi kwamen in het seizoen 2001-2002 en Chivu was er in '99 al. Grygera kwam pas in het seizoen 2003-2004.
Escudé kwam toch in dezelfde zomer als Grygera?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Klopt. Maxwell/Zlatan/Mido/Trabelsi kwamen in het seizoen 2001-2002 en Chivu was er in '99 al. Grygera kwam pas in het seizoen 2003-2004.
Dat zei ik dus ook ja...quote:
Boulahrouz is na een wedstrijd gemiddeld twee weken geblesseerdquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:32 schreef Lebawski het volgende:
[..]
Dat zei ik dus ook ja...
Wat ik altijd jammer blijf vinden, is dat er nooit concreet interesse is geweest in Boulahrouz. Spreek met die jongen ! Geef je ambities weer, maak hem belangrijk (dat mist hij de laatste jaren, gegarandeerd). Jol is geen onbekende van hem, hij is toch de man die hem bij RKC de kans gaf ? Dan heb je eindelijk iemand met capaciteiten die Ajax mist, in de bloei van zijn leven. Daar mag je van mij heel veel geld aan uit geven. Vertonghen ernaast als echte '4' en je hebt een redelijk complementair duo achterin. Oleguer en Alderweireld als back-up. Heel die Boulah is nog steeds geen onomstreden basisspeler bij Stuttgart, en als hij al speelt is dat als rechtsback, daar waar ik hem centraal sterk vind. Dan kan hij zich 90 minuten vastbijten in zijn directe tegenstander. Ideaal.
Dan hadden we een week later deze discussie gehad.. de selectie is gewoon niet af zonder een sterke spits... Suarez en Sulemanij zijn gewoon geen echte spitsen maar meer schaduwaanvallers.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:26 schreef mash_ het volgende:
leuk wel, als we gewoon gewonnen hadden van sparta had dit topic er nu veel anders uitgezien
2001/02 Nederland RKC Waalwijk 1 0quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:33 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Boulahrouz is na een wedstrijd gemiddeld twee weken geblesseerd![]()
Tja, dat is gewoon wanbeleid. Waarom Sulejmani, Steek, Urby, Atouba, Sno meer dan een miljoen per jaar betalen ? Spaar je dat geld en betaal er echte toppers van. Als Amsterdammer, Nederlander en 200% gemotiveerde speler zou Boulahrouz voor eenzelfde salaris echt wel als DE man van Ajax willen spelen.quote:En vraagt bovendien een ruim salaris.
Misschien is het dan nu wel de hoogste tijd om wat extra risico's te nemen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:45 schreef BoNi het volgende:
[..]
Wel geld uitgeven is nog steeds geen garantie voor CL volgend jaar, maar wel een garantie op échte financiële problemen.
Die extra risico's nam Feyenoord twee jaar geleden..quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:03 schreef navigator het volgende:
[..]
Misschien is het dan nu wel de hoogste tijd om wat extra risico's te nemen.
Er moet gewoon wat bij anders is het weer een kansloos seizoen.
Oh ja Escudéquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:27 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Escudé kwam toch in dezelfde zomer als Grygera?
Vanwaar die smiley ? Ondergewaardeerde speler was het hoor. Nu basisspeler van Sevilla (een club die beduidend beter presteert dan Ajax) en international van Frankrijk.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh ja EscudéSta nog met die flap op de foto.
We wonnen dacht ik twee jaar achter elkaar thuis van Twente door een kopbal van Escudé uit een cornerquote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:10 schreef denthemen het volgende:
Was het niet Escudé die van Zaterdag op Zondag vader was geworden, en koste wat het kost mee wilde spelen tegen Twente, en de winnende maakte?
Het jaar erop scoorde hij ook ja maar we verloren wel..quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:11 schreef Urquhart het volgende:
[..]
We wonnen dacht ik twee jaar achter elkaar thuis van Twente door een kopbal van Escudé uit een corner
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:06 schreef Prosac het volgende:
[..]
Die extra risico's nam Feyenoord twee jaar geleden..
Mag gelijk terugkomen hoorquote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh ja EscudéSta nog met die flap op de foto.
Ow helaas, ik had een iets romantischer beeld voor mequote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:18 schreef denthemen het volgende:
[..]
Het jaar erop scoorde hij ook ja maar we verloren wel..
Kloptquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan hadden we een week later deze discussie gehad.. de selectie is gewoon niet af zonder een sterke spits... Suarez en Sulemanij zijn gewoon geen echte spitsen maar meer schaduwaanvallers.
Cvitanich is ook niet de spits die we nodig hebben. We hebben een grote vent nodig, die de bal bij zich kan houden zodat Suarez om hem heen kan zwerven. Kopsterk, en in staat om 15 tot 20 goals per seizoen te maken. Die ook gewoon kan schoeffie loeren.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan hadden we een week later deze discussie gehad.. de selectie is gewoon niet af zonder een sterke spits... Suarez en Sulemanij zijn gewoon geen echte spitsen maar meer schaduwaanvallers.
Ja en? Als je nu gevaarlijke risico's neemt en je haalt wederom geen champions league, dan ben je nog weer verder van huis.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:20 schreef navigator het volgende:
[..]
Feyenoord stond er toen al een heel stuk beroerder voor dan Ajax nu hoor.
Grappige is dat het overgrote deel van die spelers (Zlatan, Mido, Chivu, Grygera) in eerste instantie ook gelijk als miskoop, flapdrol enz. enz. bestempeld werd door de supporters.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:17 schreef Lebawski het volgende:
Alleen Maxwell en Zlatan zijn in 1 zomer gekocht, samen met Trabelsi en volgens mij ook Mido. Chivu was er al, en Grygera een jaar later volgens mij. Maar inderdaad, de tandem Beenhakker - Adriaanse was top, en volgens mij had Van Gaal als TD ook goede bedoelingen maar werd hij overruled door Van Eijden die zijn trainer Koeman in bescherming nam tegen Van Gaal. Jammer, dat zoiets bij Ajax kan gebeuren de laatste jaren. Alle vakmensen zijn eruit gewerkt, scouting stelt niks meer voor en het voetbal net zo min.
Het liefst zie ik gewoon én een CV komen én een sterke centrumspits. We missen voorin gewoon een echte targetman die de ballen makkelijk in het netje legt. Dario voldoet absoluut niet. Ja tegen ploegen als Den Haag en Volendam...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 08:14 schreef navigator het volgende:
[..]
En dan? Dan scoren we er 85 dit seizoen. Maar met 40 tegen worden we zeker geen kampioen.
Iedereen is alweer vergeten door Jol´s geouwehoer over gebrek aan scorend vermogen dat de echte pijnpunten nog steeds achterin liggen!
We hebben 3 (2 maar ik tel Casttillion mee, dit is toch ook al 18 of 19?) echte centrumspitsen rondlopen, laat die het lekker waarmaken of geef ze in ieder geval de kans het waar te maken.
Geen verdediger is wederom geen kampioen dit jaar.
Wat zei Cruijff toch ooit eens over Zlatan.."Voor een slechte voetballer heeft hij een hele goede techniek. Maar voor een goede voetballer heeft hij juist een slechte techniek."quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:48 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Grappige is dat het overgrote deel van die spelers (Zlatan, Mido, Chivu, Grygera) in eerste instantie ook gelijk als miskoop, flapdrol enz. enz. bestempeld werd door de supporters.
Die smiley omdat ik hem al was vergeten.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:11 schreef Lebawski het volgende:
[..]
Vanwaar die smiley ? Ondergewaardeerde speler was het hoor. Nu basisspeler van Sevilla (een club die beduidend beter presteert dan Ajax) en international van Frankrijk.
Op deze manier doorkloten heeft ook weinig zin anders. Van mij mag er best wat risico genomen worden en dat hoeven dan echt niet meteen 'gevaarlijke risico's' te zijnquote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:44 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ja en? Als je nu gevaarlijke risico's neemt en je haalt wederom geen champions league, dan ben je nog weer verder van huis.
Ik hoor deze bagger wel vaker. Kan iemand mij eens uitleggen wat het nut is van een spits is "die een bal vast kan houden"? Ik zie veel meer voordeel in een goede kaatser (zoals Cvitanich), iemand die een bal desnoods op haalt op het middenveld (zoals Cvitanich) en met het overzicht om altijd op de goede plek te staan (zoals Cvitanich).quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:41 schreef Barca het volgende:
[..]
Cvitanich is ook niet de spits die we nodig hebben. We hebben een grote vent nodig, die de bal bij zich kan houden zodat Suarez om hem heen kan zwerven. Kopsterk, en in staat om 15 tot 20 goals per seizoen te maken. Die ook gewoon kan schoeffie loeren.
Ik las iets over 2500 euro boete voor Cvitanich omtrent het "trui-incident" ?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:16 schreef DemonDEFO het volgende:
[..]
Ik vraag mij nog steeds af wat er nou mis is met die jongen. Zou hij belabberd trainen of is er iets gebeurt tussen hem en Jol waardoor Jol hem niet moet? Jol lijkt mij namelijk echt een persoon die zich niet over persoonlijke relaties heen kan zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |