Ik meen me te herinneren dat ik op een betrouwbare site had gelezen dat hij nog 5 miljoen mocht besteden, maar als Kraaij dat roept, dan zal het wel naar het land der fabelen verwezen worden. We zullen maandag zien of je gelijk hebt - dat er dus echt geen geld is om nog een speler aan te trekken.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:26 schreef Prosac het volgende:
[..]
Nee, dat is een rekensommetje in de media. Ajax zou 11 miljoen hebben willen uitgeven voor Elia, maar dat ging niet door. Vervolgens komt De Zeeuw voor 6 miljoen en dan roept Hans Kraaij dat Jol boos is omdat hij dan die overgebleven 5 miljoen niet mag uitgeven.
Blijkbaar is dat geld er echt niet.
quote:Ajax informeert naar vraagprijs Hassli
Ajax houdt de verrichtingen van Eric Hassli goed in de gaten. Dat meldt Blick. De Amsterdammers hebben al naar de vraagprijs gevraagd voor de 28-jarige aanvaller van FC Zurich. Hassli lijkt een overgang naar Amsterdam wel te zien zitten.
Sinds 2007 staat Hassli onder contract bij FC Zurich. De Fransman scoorde 23 doelpunten in 58 wedstrijden. Daarvoor kwam hij uit voor St. Gallen, Servette, Southampton (huur) en FC Metz.
?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
dan is niet het eerste wat je doet nog eens 1,5 miljoen er bij voor nog een speler.
Nou ja, het is in het voetbalwereldje niet zo simpel dat wanneer je 11 miljoen voor 1 speler wilt uitgeven, je 5 overhoudt als je 6 uitgeeft aan een ander.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:30 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat ik op een betrouwbare site had gelezen dat hij nog 5 miljoen mocht besteden, maar als Kraaij dat roept, dan zal het wel naar het land der fabelen verwezen worden. We zullen maandag zien of je gelijk hebt - dat er dus echt geen geld is om nog een speler aan te trekken.
Geen geld uitgeven is zeker geen CL volgend jaar. En als ze dat niet zien hebben ze stront in hun ogen bij de leiding.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:26 schreef denthemen het volgende:
er is nog steeds geld, maar Ajax wilt (terecht) het risico niet nemen om nu veel uit te geven en weer geen CL te halen
Er is een verschil tussen uitgeven en veel uitgeven. Een wat oudere spits, type Vennegoor, zou ook gewoon gratis gehaald kunnen worden. Dan heb je enkel de salaris kostenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:34 schreef navigator het volgende:
[..]
Geen geld uitgeven is zeker geen CL volgend jaar. En als ze dat niet zien hebben ze stront in hun ogen bij de leiding.
Wel geld uitgeven is nog steeds geen garantie voor CL volgend jaar, maar wel een garantie op échte financiële problemen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:34 schreef navigator het volgende:
[..]
Geen geld uitgeven is zeker geen CL volgend jaar. En als ze dat niet zien hebben ze stront in hun ogen bij de leiding.
Idd, die Hassli lijkt me helemaal niets.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:20 schreef navigator het volgende:
28 jaar en alleen maar bij prutclubs gespeeld, wat moeten we er mee
Dan zal dat hem wel weer wordenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:48 schreef Nashje het volgende:
[..]
Idd, die Hassli lijkt me helemaal niets.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:54 schreef Urquhart het volgende:
Hij kan wel lekker schieten
Ja kom maar weer met die Sikora-movie![]()
Ik ben niet degene die de vraag stelde. Dat was fuckbuddy.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja doei, google zelf ff lekker.
Ik vond en vind hem maar tegenvallen. De transfersommen voor hem en Sulejmani zijn weggegooid geld.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:31 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond Cvitanich vorig jaar een hele aardige spits bij vlagen, alleen kreeg ie onvoldoende vertrouwen van Bassie... jammer dat Jol hem ook geen kans geeft...
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Lekkere actie.
Verder moeten we maar zien of er nog geld is en of er nog iets komt.
Zo niet dan moet het maar gewoon met de huidige spelersgroep gebeuren.
Klopt. Maxwell/Zlatan/Mido/Trabelsi kwamen in het seizoen 2001-2002 en Chivu was er in '99 al. Grygera kwam pas in het seizoen 2003-2004.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:17 schreef Lebawski het volgende:
Alleen Maxwell en Zlatan zijn in 1 zomer gekocht, samen met Trabelsi en volgens mij ook Mido. Chivu was er al, en Grygera een jaar later volgens mij.
En het is nu nog ruk.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:17 schreef Lebawski het volgende:
Alleen Maxwell en Zlatan zijn in 1 zomer gekocht, samen met Trabelsi en volgens mij ook Mido. Chivu was er al, en Grygera een jaar later volgens mij. Maar inderdaad, de tandem Beenhakker - Adriaanse was top, en volgens mij had Van Gaal als TD ook goede bedoelingen maar werd hij overruled door Van Eijden die zijn trainer Koeman in bescherming nam tegen Van Gaal. Jammer, dat zoiets bij Ajax kan gebeuren de laatste jaren. Alle vakmensen zijn eruit gewerkt, scouting stelt niks meer voor en het voetbal net zo min.
Dat was het ja... ik wist dat er een zomer was met zoveel goede aankopen maar kon de namen effe niet meer linkenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Klopt. Maxwell/Zlatan/Mido/Trabelsi kwamen in het seizoen 2001-2002 en Chivu was er in '99 al. Grygera kwam pas in het seizoen 2003-2004.
Escudé kwam toch in dezelfde zomer als Grygera?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Klopt. Maxwell/Zlatan/Mido/Trabelsi kwamen in het seizoen 2001-2002 en Chivu was er in '99 al. Grygera kwam pas in het seizoen 2003-2004.
Dat zei ik dus ook ja...quote:
Boulahrouz is na een wedstrijd gemiddeld twee weken geblesseerdquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:32 schreef Lebawski het volgende:
[..]
Dat zei ik dus ook ja...
Wat ik altijd jammer blijf vinden, is dat er nooit concreet interesse is geweest in Boulahrouz. Spreek met die jongen ! Geef je ambities weer, maak hem belangrijk (dat mist hij de laatste jaren, gegarandeerd). Jol is geen onbekende van hem, hij is toch de man die hem bij RKC de kans gaf ? Dan heb je eindelijk iemand met capaciteiten die Ajax mist, in de bloei van zijn leven. Daar mag je van mij heel veel geld aan uit geven. Vertonghen ernaast als echte '4' en je hebt een redelijk complementair duo achterin. Oleguer en Alderweireld als back-up. Heel die Boulah is nog steeds geen onomstreden basisspeler bij Stuttgart, en als hij al speelt is dat als rechtsback, daar waar ik hem centraal sterk vind. Dan kan hij zich 90 minuten vastbijten in zijn directe tegenstander. Ideaal.
Dan hadden we een week later deze discussie gehad.. de selectie is gewoon niet af zonder een sterke spits... Suarez en Sulemanij zijn gewoon geen echte spitsen maar meer schaduwaanvallers.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:26 schreef mash_ het volgende:
leuk wel, als we gewoon gewonnen hadden van sparta had dit topic er nu veel anders uitgezien
2001/02 Nederland RKC Waalwijk 1 0quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:33 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Boulahrouz is na een wedstrijd gemiddeld twee weken geblesseerd![]()
Tja, dat is gewoon wanbeleid. Waarom Sulejmani, Steek, Urby, Atouba, Sno meer dan een miljoen per jaar betalen ? Spaar je dat geld en betaal er echte toppers van. Als Amsterdammer, Nederlander en 200% gemotiveerde speler zou Boulahrouz voor eenzelfde salaris echt wel als DE man van Ajax willen spelen.quote:En vraagt bovendien een ruim salaris.
Misschien is het dan nu wel de hoogste tijd om wat extra risico's te nemen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:45 schreef BoNi het volgende:
[..]
Wel geld uitgeven is nog steeds geen garantie voor CL volgend jaar, maar wel een garantie op échte financiële problemen.
Die extra risico's nam Feyenoord twee jaar geleden..quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:03 schreef navigator het volgende:
[..]
Misschien is het dan nu wel de hoogste tijd om wat extra risico's te nemen.
Er moet gewoon wat bij anders is het weer een kansloos seizoen.
Oh ja Escudéquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:27 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Escudé kwam toch in dezelfde zomer als Grygera?
Vanwaar die smiley ? Ondergewaardeerde speler was het hoor. Nu basisspeler van Sevilla (een club die beduidend beter presteert dan Ajax) en international van Frankrijk.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh ja EscudéSta nog met die flap op de foto.
We wonnen dacht ik twee jaar achter elkaar thuis van Twente door een kopbal van Escudé uit een cornerquote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:10 schreef denthemen het volgende:
Was het niet Escudé die van Zaterdag op Zondag vader was geworden, en koste wat het kost mee wilde spelen tegen Twente, en de winnende maakte?
Het jaar erop scoorde hij ook ja maar we verloren wel..quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:11 schreef Urquhart het volgende:
[..]
We wonnen dacht ik twee jaar achter elkaar thuis van Twente door een kopbal van Escudé uit een corner
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:06 schreef Prosac het volgende:
[..]
Die extra risico's nam Feyenoord twee jaar geleden..
Mag gelijk terugkomen hoorquote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh ja EscudéSta nog met die flap op de foto.
Ow helaas, ik had een iets romantischer beeld voor mequote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:18 schreef denthemen het volgende:
[..]
Het jaar erop scoorde hij ook ja maar we verloren wel..
Kloptquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan hadden we een week later deze discussie gehad.. de selectie is gewoon niet af zonder een sterke spits... Suarez en Sulemanij zijn gewoon geen echte spitsen maar meer schaduwaanvallers.
Cvitanich is ook niet de spits die we nodig hebben. We hebben een grote vent nodig, die de bal bij zich kan houden zodat Suarez om hem heen kan zwerven. Kopsterk, en in staat om 15 tot 20 goals per seizoen te maken. Die ook gewoon kan schoeffie loeren.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan hadden we een week later deze discussie gehad.. de selectie is gewoon niet af zonder een sterke spits... Suarez en Sulemanij zijn gewoon geen echte spitsen maar meer schaduwaanvallers.
Ja en? Als je nu gevaarlijke risico's neemt en je haalt wederom geen champions league, dan ben je nog weer verder van huis.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:20 schreef navigator het volgende:
[..]
Feyenoord stond er toen al een heel stuk beroerder voor dan Ajax nu hoor.
Grappige is dat het overgrote deel van die spelers (Zlatan, Mido, Chivu, Grygera) in eerste instantie ook gelijk als miskoop, flapdrol enz. enz. bestempeld werd door de supporters.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:17 schreef Lebawski het volgende:
Alleen Maxwell en Zlatan zijn in 1 zomer gekocht, samen met Trabelsi en volgens mij ook Mido. Chivu was er al, en Grygera een jaar later volgens mij. Maar inderdaad, de tandem Beenhakker - Adriaanse was top, en volgens mij had Van Gaal als TD ook goede bedoelingen maar werd hij overruled door Van Eijden die zijn trainer Koeman in bescherming nam tegen Van Gaal. Jammer, dat zoiets bij Ajax kan gebeuren de laatste jaren. Alle vakmensen zijn eruit gewerkt, scouting stelt niks meer voor en het voetbal net zo min.
Het liefst zie ik gewoon én een CV komen én een sterke centrumspits. We missen voorin gewoon een echte targetman die de ballen makkelijk in het netje legt. Dario voldoet absoluut niet. Ja tegen ploegen als Den Haag en Volendam...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 08:14 schreef navigator het volgende:
[..]
En dan? Dan scoren we er 85 dit seizoen. Maar met 40 tegen worden we zeker geen kampioen.
Iedereen is alweer vergeten door Jol´s geouwehoer over gebrek aan scorend vermogen dat de echte pijnpunten nog steeds achterin liggen!
We hebben 3 (2 maar ik tel Casttillion mee, dit is toch ook al 18 of 19?) echte centrumspitsen rondlopen, laat die het lekker waarmaken of geef ze in ieder geval de kans het waar te maken.
Geen verdediger is wederom geen kampioen dit jaar.
Wat zei Cruijff toch ooit eens over Zlatan.."Voor een slechte voetballer heeft hij een hele goede techniek. Maar voor een goede voetballer heeft hij juist een slechte techniek."quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:48 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Grappige is dat het overgrote deel van die spelers (Zlatan, Mido, Chivu, Grygera) in eerste instantie ook gelijk als miskoop, flapdrol enz. enz. bestempeld werd door de supporters.
Die smiley omdat ik hem al was vergeten.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:11 schreef Lebawski het volgende:
[..]
Vanwaar die smiley ? Ondergewaardeerde speler was het hoor. Nu basisspeler van Sevilla (een club die beduidend beter presteert dan Ajax) en international van Frankrijk.
Op deze manier doorkloten heeft ook weinig zin anders. Van mij mag er best wat risico genomen worden en dat hoeven dan echt niet meteen 'gevaarlijke risico's' te zijnquote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:44 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ja en? Als je nu gevaarlijke risico's neemt en je haalt wederom geen champions league, dan ben je nog weer verder van huis.
Ik hoor deze bagger wel vaker. Kan iemand mij eens uitleggen wat het nut is van een spits is "die een bal vast kan houden"? Ik zie veel meer voordeel in een goede kaatser (zoals Cvitanich), iemand die een bal desnoods op haalt op het middenveld (zoals Cvitanich) en met het overzicht om altijd op de goede plek te staan (zoals Cvitanich).quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:41 schreef Barca het volgende:
[..]
Cvitanich is ook niet de spits die we nodig hebben. We hebben een grote vent nodig, die de bal bij zich kan houden zodat Suarez om hem heen kan zwerven. Kopsterk, en in staat om 15 tot 20 goals per seizoen te maken. Die ook gewoon kan schoeffie loeren.
Ik las iets over 2500 euro boete voor Cvitanich omtrent het "trui-incident" ?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:16 schreef DemonDEFO het volgende:
[..]
Ik vraag mij nog steeds af wat er nou mis is met die jongen. Zou hij belabberd trainen of is er iets gebeurt tussen hem en Jol waardoor Jol hem niet moet? Jol lijkt mij namelijk echt een persoon die zich niet over persoonlijke relaties heen kan zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |