abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 augustus 2009 @ 14:28:19 #201
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_72171037
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 14:04 schreef navigator het volgende:

[..]

Op deze manier doorkloten heeft ook weinig zin anders. Van mij mag er best wat risico genomen worden en dat hoeven dan echt niet meteen 'gevaarlijke risico's' te zijn
Net als dat sommige spelers wel eens een risicootje meer mogen nemen, ipv een balletje breed.
pi_72171055
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 14:18 schreef Prosac het volgende:

[..]

Ik las iets over 2500 euro boete voor Cvitanich omtrent het "trui-incident" ?

Geen idee wat dat was trouwens.
Het lijkt op iets persoonlijk idd, anders hiad hij wel minuten gekregen tegen Sparta. Vreemd en valt me erg tegen van Jol. Is de druk nu al weer zo groot dat de trainert rare dingen gaat doen???
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_72171154
quote:
Winst Arsenal = Ajax groepshoofd EL

woensdag 26 augustus, door schotje, Amsterdam, 13:44u, Kassies UEFA
In de groepsfase van de Europa League, doen in totaal 48 teams mee. Bij de loting op vrijdag 28-08-2009 zullen er 4 potten gemaakt worden op basis van het coëfficiënt. De 12 clubs met het beste coëfficiënt zijn groepshoofd en ontlopen elkaar in de groepsfase van de Europa League.

Op dit moment staan er tien clubs boven Ajax namelijk:

1)Werder Bremen 91.339
2)Villarreal 80.853
3)AS Roma 78.582
4)PSV 75.826
5)Shakhtar Donetsk 74.370
6)Zenit St. Petersburg 68.525
7)HSV 67.339
8)Benfica 64.292
9)Valencia 59.853
10)Panathinaikos 56.633

Ajax heeft een coëfficiënt van 54.826.

Er kunnen nog 2 clubs met een hoger coëfficiënt voor Ajax komen,
Namelijk Arsenal (106.899) en Sporting CP Lisbon (68.292).

Beide clubs spelen vanavond de terugwedstrijd in de voorronde van de CL

Arsenal zal vanavond thuis spelen tegen Celtic, de eerste wedstrijd hebben de Londenaren met 2-0 gewonnen.Sporting heeft vanavond een uitwedstrijd bij Fiorentina,de eerste wedstrijd was 2-2.

Bij uitschakeling van Arsenal en Sporting in de kwalificatie CL, zullen Arsenal en Sporting boven Ajax komen, omdat beide clubs een beter coëfficiënt hebben. Ajax moet dan hopen dat één van de andere clubs uit de top 12, donderdagavond de groepsfase van Europa League niet bereiken.
Potje 1 dus.
pi_72171247
Had ik niet verwacht. Dacht dat Celtic ook wel meer punten zou hebben dan Ajax.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  woensdag 26 augustus 2009 @ 14:35:18 #205
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_72171268
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 14:31 schreef Jasza het volgende:

[..]

Potje 1 dus.
.
><(({°>
pi_72171287
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 14:34 schreef kevin6188 het volgende:
Had ik niet verwacht. Dacht dat Celtic ook wel meer punten zou hebben dan Ajax.
4 Celtic FC (SCO) 40.575
  woensdag 26 augustus 2009 @ 14:37:12 #208
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_72171324
Wat voor clubs zitten er in potje 2? Is dat al bekend?
><(({°>
pi_72171328
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 14:36 schreef Jasza het volgende:

[..]

4 Celtic FC (SCO) 40.575
Mja, hebben nog niet zo lang terug groepsfase CL overleefd en spelen jaarlijks CL zo'n beetje...
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_72171331
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 14:37 schreef BigKahuna het volgende:
Celtic, gok ik
  woensdag 26 augustus 2009 @ 14:41:02 #211
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_72171450
Wie staat er zondag linksback? Atouba?
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_72171451
Ik zie het ook echt wel zitten in Cvitanich als centrale spits. Ben zo benieuwd hoe het zou gaan lopen als je 3-4 wedstrijden achter elkaar met Sulejmani - Cvitanich - Suarez zou spelen met misschien de Jong of Aissati daar achter. Maar ik ben bang dat we het niet gaan zien. Altijd jammer dat trainers niet gewoon openlijk zeggen waarom een speler geen basisplaats heeft
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_72171470
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 14:37 schreef BigKahuna het volgende:
Kan het wel een beetje uitrekenen:

4 Celtic FC (SCO) 40.575
5 RSC Anderlecht (BEL) 32.065
22 Everton FC (ENG) 35.899
4 Fenerbahçe SK (TUR) 52.445
5 LOSC Lille Métropole (FRA) 47.033
6 SC Braga (POR) 39.292
7 Club Brugge KV (BEL) 34.065
1 FC Steaua Bucureşti (ROU) 53.781
2 FC Basel 1893 (SUI) 51.050
3 Galatasaray AŞ (TUR) 33.445
23 SC Heerenveen (NED) * 33.826
8 FK Austria Wien (AUT) * 31.565

Als die allemaal doorgaan zal dit ongeveer pot 2 zijn

Er vanuit gaande dat Brugge het haalt dan.
pi_72171514
Anderlecht zou wel eens een keertje gaaf zijn.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_72171532
Zitten leuke clubjes bij.
pi_72171633
quote:
Oleguer bijna rond met AEK Athene
Datum post: 26-08-09 14:26 - Gepost door: 343 - Bron: www.aek365.gr - Aantal keer bekeken: 93 - Aantal reacties: 0

Oleguer heeft bijna overstemming bereikt met de Griekse club AEK Athene.

De onderhandelingen met Ajax verlopen ook zeer voorspoedig. Binnen 48 uur zou de deal rond kunnen zijn. Oleguer zou genoegen nemen met minder salaris dan dat hij nu bij Ajax krijgt, aldus het doorgaans betrouwbare aek365.gr
pi_72171699
Lol. Het doorgaans betrouwbare AEK365.gr. Nog nooit van gehoord.

Maar prima als Oleguer lekker stenen gaat gooien in Griekenland.
pi_72171702
Slavia en Sparta praag zitten sowieso in pot 3 als ze doorgaan, grote kans dat je weer 1 van die 2 krijgt.
pi_72171723
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 14:49 schreef kevin6188 het volgende:
Lol. Het doorgaans betrouwbare AEK365.gr. Nog nooit van gehoord.

Maar prima als Oleguer lekker stenen gaat gooien in Griekenland.
Hoevaak staat een speler van Ajax in de belangstelling van AEK? is gewoon een fansite denk ik.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 14:51:00 #221
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_72171755
Ik vind eigenlijk alleen Fenerbahce, Steauaaaueuaueau en Lille geen leuke clubs om te krijgen.

Galatasaray normaal gesproken ook, maar tegen Frenkie zou wel leuk zijn.
><(({°>
pi_72171778
Nou mooi dat we dan hoogstwaarschijnlijk in de eerste pot zitten. Dan moet overwinteren er wel in zitten met een aantal redelijke tegenstanders.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_72171820
Valt Seedorf niet goedkoop los te weken bij Milan?
Heb het idee dat hij een beetje bankzitter gaat worden dit seizoen.
Wij kunnen nog wel zo'een oude rot gebruiken.
pi_72171850
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 14:50 schreef Jasza het volgende:

[..]

Hoevaak staat een speler van Ajax in de belangstelling van AEK? is gewoon een fansite denk ik.
Net zo betrouwbaar als Ajaxshowtime dan dus.
pi_72171890
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 14:53 schreef opinionr het volgende:
Valt Seedorf niet goedkoop los te weken bij Milan?
Heb het idee dat hij een beetje bankzitter gaat worden dit seizoen.
Wij kunnen nog wel zo'een oude rot gebruiken.
Is al over gesproken, hij wilt niet. Daar stopt het.
Op woensdag 16 december 2009 17:38 schreef Barca het volgende:
Ik hou niet van voetbal. Ajax is mijn favoriete Nederlandse club, maar ik lig nooit wakker van hun resultaten en doen of laten.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 14:58:48 #226
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_72172001
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 14:50 schreef Jasza het volgende:

[..]

Ik hoorde van een Griek die ik ken dat het wel een betrouwbare site is. Misschien kan Dr. Daggla er wat meer over vertellen?
quote:
Ο Καταλανός αμυντικός είναι μία ανάσα από την ΑΕΚ, σύμφωνα με πληροφορίες του aek365.gr, που επιβεβαιώθηκαν από την ΠΑΕ

Κοντά στην απόκτηση του Ολεγκέρ Πρέσας βρίσκεται η ΑΕΚ. Σύμφωνα με πληροφορίες του aek365.gr, που επιβεβαιώθηκαν πριν από λίγο από τη διοίκηση του Δικεφάλου, οι διαπραγματεύσεις της Ενωσης με τον Άγιαξ για την αγορά του Καταλανού στόπερ (παίζει και ως δεξί μπακ) είναι σε πολύ καλό δρόμο και από την ΑΕΚ εκφράζεται η αισιοδοξία ότι μέσα στο επόμενο 48ώρο η μεταγραφή του θα έχει κλείσει.

Ο 28χρονος αμυντικός είναι ο εκλεκτός του Ντούσαν Μπάγεβιτς για το κέντρο της άμυνας. Ο Άγιαξ δεν τον υπολογίζει, τον παραχωρεί και κάπως έτσι άνοιξε ο δρόμος για την απόκτησή του. Αρχικά η Ολλανδική ομάδα παραχωρούσε τον παίκτη με τη μορφή δανεισμού. Ωστόσο από την ΑΕΚ δεν έδειξαν διάθεση να τον αποκτήσουν ως δανεικό με οψιόν αγοράς. Γι' αυτό και συζητήθηκε αποκλειστικά η αγορά του. Σύμφωνα με πληροφορίες οι συζητήσεις προχώρησαν και πλέον από τη διοίκηση τονίζεται με σιγουριά ότι ο Ολεγκέρ είναι κοντά στην ΑΕΚ. Όσον αφορά τις οικονομικές απαιτήσεις του παίκτη, εκτιμάται ότι θα συμφωνήσει με ένα ποσό πολύ κάτω από το 1,2 εκατ. ευρώ που παίρνει στον Άγιαξ, προκειμένου να αποφύγει τον κίνδυνο να μείνει στο «ψυγείο».
Nou, dit laat toch aan duidelijkheid niets te wensen over.
Voor zover mijn kennis van het Oud-Grieks nog correct is gaat het dus om een salaris van 1,2 miljoen euro wat Oleguer verdient bij Ajax, en dat hij bij AEK genoegen gaat nemen met veel minder. ( Dit vertaal ik niet hoor, dat zei die Griek)

[ Bericht 1% gewijzigd door Silenus op 26-08-2009 15:05:28 ]
Gourmetten of steengrillen?
pi_72172067
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 14:51 schreef BigKahuna het volgende:
Ik vind eigenlijk alleen Fenerbahce, Steauaaaueuaueau en Lille geen leuke clubs om te krijgen.

Liever niet Gala uit
pi_72172090
Vorig jaar zou Istanbul wel leuk zijn geweest, want dan had je in de finale gestaan. Al lijkt het me nu nog steeds leuk, maargoed.

250 man richting Bratislava, begreep ik.
pi_72172222
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 14:58 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ik hoorde van een Griek die ik ken dat het wel een betrouwbare site is. Misschien kan Dr. Daggla er wat meer over vertellen?
[..]

Nou, dit laat toch aan duidelijkheid niets te wensen over.
Voor zover mijn kennis van het Oud-Grieks nog correct is gaat het dus om een transfersom van 1,2 miljoen euro? Of wat betekent ekat, wel iets met geld toch?
Gaat over zijn salaris. Dat hij aanzienlijk minder zal krijgen dan de 1,2 miljoen die Ajax hem betaalt.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 15:07:50 #230
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_72172302
Dat Oleguer niet heel veel om geld geeft wisten we ook al
Jawel, je keek.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 15:08:11 #231
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_72172316
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 15:00 schreef Jasza het volgende:

[..]

Liever niet Gala uit
Yhuis tegen Gala , is ook een soort van uitwedstrijd met al dat volk hier
Ik ben inmiddels overleden
pi_72172360
quote:
1 Werder Bremen, Villarreal, AS Roma, PSV Eindhoven, Shakhtar Donetsk, Zenit St. Petersburg, Sporting CP Lisbon*, Hamburger SV, Benfica, Valencia, Panathinaikos, Ajax;

2 Steaua Bucuresti, Fenerbahçe, FC Basel, Lille OSC, Celtic, Everton, Heerenveen*, Galatasaray, Anderlecht, Austria Wien, Lazio Roma, Hertha BSC;

3 Sparta Praha, Dinamo Bucuresti, AEK Athens*, Slavia Praha, Metalist Kharkiv, Levski Sofia, Aston Villa, Athletic Bilbao, Hapoel Tel-Aviv, FC Twente Enschede, Dinamo Zagreb, Litex Lovech;

4 Fulham FC, Toulouse FC, CFR Cluj, Lech Poznan, Genoa, Dinamo Moscow, MSK Zilina*, FC Timisoara, FC Salzburg, APOEL Nicosia, FK Ventspils, Sheriff Tiraspol;
Poule 4 is dus de grootste kutpoule mogelijk, alleen Fulham en Nicosia(vanwege het weer) zijn wel relaxed. 3 zitten ook teveel klote clubs bij.

Oh ik vergeet Genoa, maar die zijn erg goed dit jaar
pi_72172436
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 15:09 schreef Jasza het volgende:

[..]

Poule 4 is dus de grootste kutpoule mogelijk, alleen Fulham en Nicosia(vanwege het weer) zijn wel relaxed. 3 zitten ook teveel klote clubs bij.

Oh ik vergeet Genoa, maar die zijn erg goed dit jaar
Doe maar Celtic/Everton, Sparta Praag FC Salzburg
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 15:13:02 #234
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_72172459
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 15:08 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Yhuis tegen Gala , is ook een soort van uitwedstrijd met al dat volk hier
Op zich wel leuker hoor, dan die thuiswedstrijdjes tegen Bratislava / Zilina / Praag waar net 25.000 man op af komt. Celtic zou ik echt fan-tas-tisch vinden.
pi_72172552
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 15:13 schreef Silenus het volgende:

[..]

Op zich wel leuker hoor, dan die thuiswedstrijdjes tegen Bratislava / Zilina / Praag waar net 25.000 man op af komt. Celtic zou ik echt fan-tas-tisch vinden.
Wel fijn in dat opzicht dat er nu zowel uit als thuis wordt gespeeld tegen elke tegenstander.
pi_72172579
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 14:51 schreef BigKahuna het volgende:

Doe maar niet Galatasaray, niet zo'n zin om naar Istanbul te gaan en terug te komen met vier messen in m'n rug

Heb wel weer zin in een lekker Europees tripje zeg...liefst met de bus of trein dan, hele reis zuipen is toch wat gezelliger dan een vliegtuigje in.
pi_72172616
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 15:16 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Doe maar niet Galatasaray, niet zo'n zin om naar Istanbul te gaan en terug te komen met vier messen in m'n rug

Heb wel weer zin in een lekker Europees tripje zeg...liefst met de bus of trein dan, hele reis zuipen is toch wat gezelliger dan een vliegtuigje in.
Hehe daarom zei ik ook liever geen Gala
  woensdag 26 augustus 2009 @ 15:21:40 #238
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_72172738
Ajax
Anderlecht
Aston Villa
Toulouse
WOS'ser for life.
pi_72172751
quote:
Ajax is goed aangekomen in Bratislava. Even over half twaalf zetten de Amsterdammers voor het eerst voet op Slowaakse bodem. Vlucht OR 0921 van gezagvoerder Rogier Leeflang kende een vlekkeloos verloop. De negentienkoppige Ajax-selectie bereidt zich voor op de returnwedstrijd in de Europa League tegen Slovan Bratislava.

Donderdag staan de Amsterdammers vanaf 18.30 uur opnieuw tegenover de kampioen van Slowakije. Plaats van handeling is het 30.000 plekken tellende Tehelné Pole Stadion in de Slowaakse hoofdstad. De ploeg van trainer Martin Jol wordt in het oude stadion gesteund door ongeveer 250 Amsterdamse fans. Afgelopen week leverde de thuiswedstrijd in de Amsterdam ArenA Ajax een klinkende 5-0-overwinning op. Luis Suarez stal de show door maar liefst vier treffers voor zijn rekening te nemen. Het vijfde doelpunt kwam van de voet van invaller Mitchell Donald.

Woensdagavond beleggen de Ajacieden een training in het Tehelné Pole Stadion. De training begint om 19.30 en wordt voorafgegaan door een korte persconferentie waarin onder meer Jol vooruitblikt op de return. Later vanavond volgt op deze website een uitgebreid verslag van de training en de persconferentie. Donderdag en vrijdag bericht ook Ajax TV vanuit Bratislava.
Ajax.nl
pi_72172846
Ik word eigenlijk altijd jaloers als ik iedereen zo over uitwedstrijden hoor praten. Het lijkt mij dus ook mooi maar het lukt niet zo met de financieen en de leeftijd
We are living in a material world, and I am a material girl
pi_72172929
Ik heb mn school al wijsgemaakt dat ik echt een paar dagen moet werken.
pi_72172951
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 14:49 schreef Jasza het volgende:
Slavia en Sparta praag zitten sowieso in pot 3 als ze doorgaan, grote kans dat je weer 1 van die 2 krijgt.
Zou mooi zijn. Praag is het walhalla voor de Alcolico's

Verder hoop ik ook op Austria Wien ofzo. Lijkt me ook wel een keertje lachen. En anders Everton. Engelse tegenstanders zijn altijd goed.
pi_72173012
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 15:16 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Paar hele leuke reisjes gehad met 410-bussen

Auxerre, Kopenhagen, Bern, Londen
pi_72173055
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 15:26 schreef behangplakker het volgende:
Ik word eigenlijk altijd jaloers als ik iedereen zo over uitwedstrijden hoor praten. Het lijkt mij dus ook mooi maar het lukt niet zo met de financieen en de leeftijd
Ik heb ook geen geld, lekker boeiend. Lange leve de ibgroep
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 15:30 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Zou mooi zijn. Praag is het walhalla voor de Alcolico's

Verder hoop ik ook op Austria Wien ofzo. Lijkt me ook wel een keertje lachen. En anders Everton. Engelse tegenstanders zijn altijd goed.
Austria Wien zou lekker zijn maar ik pak uit die pot liever Anderlecht of Lazio. Aan de andere kant zou het wel heel kut zijn als we zowel Praag, Lazio/Anderlecht als Fulham zouden pakken, dan moet je bijna wel 3x
pi_72173123
Wanneer is de loting eigenlijk? Vrijdag al meteen?
  woensdag 26 augustus 2009 @ 15:39:35 #246
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_72173209
17 december 2008: Suarez, Cvitanich en Sulejmani allen in de basis 2 - 2 Slavia Praag
7 december 2008: Suarez, Cvitanich en Sulejmani allen in de basis 1 - 2 winst op Volendam
12 december 2008: Suarez, Cvitanich en Sulejmani allen in de basis 3 - 0 winst op NAC
21 december 2008: Suarez, Cvitanich en Sulejmani allen in de basis 0 - 6 winst op De Graafschap
28 december 2008: Suarez, Cvitanich en Sulejmani allen in de basis 3 - 0 winst op ADO
18 januari 2009: Suarez, Cvitanich en Sulejmani allen in de basis 2 - 4 winst op NEC
31 januari 2009: Suarez, Cvitanich en Sulejmani allen in de basis 0 - 1 verlies tegen Heerenveen
3 februari 2009: Suarez, Cvitanich en Sulejmani allen in de basis 2 - 2 tegen Heracles
15 maart 2009: Suarez, Cvitanich en Sulejmani allen in de basis 3 - 0 winst op De Graafschap
5 april 2009: Suarez en Sulejmani in de basis, Cvitanich viel in 1 - 2 winst op Roda JC
26 april 2009: Suarez en Cvitanich in de basis, Sulejmani viel in 1 - 1 tegen AZ
3 mei 2009: Suarez, Cvitanich en Sulejmani allen in de basis 4 - 0 verlies tegen Sparta

Op mij hebben ze geen geweldig positieve indruk gemaakt.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  woensdag 26 augustus 2009 @ 15:42:52 #247
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_72173293
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 15:36 schreef Black-Death het volgende:
Wanneer is de loting eigenlijk? Vrijdag al meteen?
Jep. Doe mij maar Celtic (5000 Schotten in A'dam ) of Wien. (Prutclubje, maar mooie stad)
Verder ben ik al twee keer in Praag geweest, dus doe maar Bilbao. Komt Urzaiz vast ook.
Uit pot 4 graag FC Sheriff. Die club móet ik een keer in het echt zien.
pi_72173345
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 15:34 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Ik heb ook geen geld, lekker boeiend. Lange leve de ibgroep
17 jaar en 5 havo , over 3/4 jaar zie ik het pas gebeuren
We are living in a material world, and I am a material girl
  woensdag 26 augustus 2009 @ 15:44:31 #249
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_72173346
Everton, Aston Villa en Fulham ... gewoon met 3 Engelse clubs. Lazio en Genoa kunnen ook wel leuk worden.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_72173368
Ik mag het vast wel weer niet zeggen, maar Barca,[niet doen], moet dit nu elke keer? Het onderwerp is er totaal niet naar en jij plempt weer een lange, nietszeggende statistiek neer...

[ Bericht 6% gewijzigd door Prosac op 26-08-2009 16:55:09 ]
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')