Ik hoorde van een Griek die ik ken dat het wel een betrouwbare site is. Misschien kan Dr. Daggla er wat meer over vertellen?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:50 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hoevaak staat een speler van Ajax in de belangstelling van AEK? is gewoon een fansite denk ik.
Nou, dit laat toch aan duidelijkheid niets te wensen over.quote:Ο Καταλανός αμυντικός είναι μία ανάσα από την ΑΕΚ, σύμφωνα με πληροφορίες του aek365.gr, που επιβεβαιώθηκαν από την ΠΑΕ
Κοντά στην απόκτηση του Ολεγκέρ Πρέσας βρίσκεται η ΑΕΚ. Σύμφωνα με πληροφορίες του aek365.gr, που επιβεβαιώθηκαν πριν από λίγο από τη διοίκηση του Δικεφάλου, οι διαπραγματεύσεις της Ενωσης με τον Άγιαξ για την αγορά του Καταλανού στόπερ (παίζει και ως δεξί μπακ) είναι σε πολύ καλό δρόμο και από την ΑΕΚ εκφράζεται η αισιοδοξία ότι μέσα στο επόμενο 48ώρο η μεταγραφή του θα έχει κλείσει.
Ο 28χρονος αμυντικός είναι ο εκλεκτός του Ντούσαν Μπάγεβιτς για το κέντρο της άμυνας. Ο Άγιαξ δεν τον υπολογίζει, τον παραχωρεί και κάπως έτσι άνοιξε ο δρόμος για την απόκτησή του. Αρχικά η Ολλανδική ομάδα παραχωρούσε τον παίκτη με τη μορφή δανεισμού. Ωστόσο από την ΑΕΚ δεν έδειξαν διάθεση να τον αποκτήσουν ως δανεικό με οψιόν αγοράς. Γι' αυτό και συζητήθηκε αποκλειστικά η αγορά του. Σύμφωνα με πληροφορίες οι συζητήσεις προχώρησαν και πλέον από τη διοίκηση τονίζεται με σιγουριά ότι ο Ολεγκέρ είναι κοντά στην ΑΕΚ. Όσον αφορά τις οικονομικές απαιτήσεις του παίκτη, εκτιμάται ότι θα συμφωνήσει με ένα ποσό πολύ κάτω από το 1,2 εκατ. ευρώ που παίρνει στον Άγιαξ, προκειμένου να αποφύγει τον κίνδυνο να μείνει στο «ψυγείο».
Liever niet Gala uitquote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:51 schreef BigKahuna het volgende:
Ik vind eigenlijk alleen Fenerbahce, Steauaaaueuaueau en Lille geen leuke clubs om te krijgen.
Galatasaray normaal gesproken ook, maar tegen Frenkie zou wel leuk zijn.
Gaat over zijn salaris. Dat hij aanzienlijk minder zal krijgen dan de 1,2 miljoen die Ajax hem betaalt.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:58 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik hoorde van een Griek die ik ken dat het wel een betrouwbare site is. Misschien kan Dr. Daggla er wat meer over vertellen?
[..]
Nou, dit laat toch aan duidelijkheid niets te wensen over.
Voor zover mijn kennis van het Oud-Grieks nog correct is gaat het dus om een transfersom van 1,2 miljoen euro? Of wat betekent ekat, wel iets met geld toch?
Yhuis tegen Gala , is ook een soort van uitwedstrijd met al dat volk hierquote:
Poule 4 is dus de grootste kutpoule mogelijk, alleen Fulham en Nicosia(vanwege het weer) zijn wel relaxed. 3 zitten ook teveel klote clubs bij.quote:1 Werder Bremen, Villarreal, AS Roma, PSV Eindhoven, Shakhtar Donetsk, Zenit St. Petersburg, Sporting CP Lisbon*, Hamburger SV, Benfica, Valencia, Panathinaikos, Ajax;
2 Steaua Bucuresti, Fenerbahçe, FC Basel, Lille OSC, Celtic, Everton, Heerenveen*, Galatasaray, Anderlecht, Austria Wien, Lazio Roma, Hertha BSC;
3 Sparta Praha, Dinamo Bucuresti, AEK Athens*, Slavia Praha, Metalist Kharkiv, Levski Sofia, Aston Villa, Athletic Bilbao, Hapoel Tel-Aviv, FC Twente Enschede, Dinamo Zagreb, Litex Lovech;
4 Fulham FC, Toulouse FC, CFR Cluj, Lech Poznan, Genoa, Dinamo Moscow, MSK Zilina*, FC Timisoara, FC Salzburg, APOEL Nicosia, FK Ventspils, Sheriff Tiraspol;
Doe maar Celtic/Everton, Sparta Praag FC Salzburgquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:09 schreef Jasza het volgende:
[..]
Poule 4 is dus de grootste kutpoule mogelijk, alleen Fulham en Nicosia(vanwege het weer) zijn wel relaxed. 3 zitten ook teveel klote clubs bij.
Oh ik vergeet Genoa, maar die zijn erg goed dit jaar![]()
Op zich wel leuker hoor, dan die thuiswedstrijdjes tegen Bratislava / Zilina / Praag waar net 25.000 man op af komt. Celtic zou ik echt fan-tas-tisch vinden.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:08 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Yhuis tegen Gala , is ook een soort van uitwedstrijd met al dat volk hier
Wel fijn in dat opzicht dat er nu zowel uit als thuis wordt gespeeld tegen elke tegenstander.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:13 schreef Silenus het volgende:
[..]
Op zich wel leuker hoor, dan die thuiswedstrijdjes tegen Bratislava / Zilina / Praag waar net 25.000 man op af komt. Celtic zou ik echt fan-tas-tisch vinden.
Doe maar niet Galatasaray, niet zo'n zin om naar Istanbul te gaan en terug te komen met vier messen in m'n rugquote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:51 schreef BigKahuna het volgende:
Ik vind eigenlijk alleen Fenerbahce, Steauaaaueuaueau en Lille geen leuke clubs om te krijgen.
Galatasaray normaal gesproken ook, maar tegen Frenkie zou wel leuk zijn.
Hehe daarom zei ik ook liever geen Galaquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:16 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Doe maar niet Galatasaray, niet zo'n zin om naar Istanbul te gaan en terug te komen met vier messen in m'n rug
Heb wel weer zin in een lekker Europees tripje zeg...liefst met de bus of trein dan, hele reis zuipen is toch wat gezelliger dan een vliegtuigje in.
Ajax.nlquote:Ajax is goed aangekomen in Bratislava. Even over half twaalf zetten de Amsterdammers voor het eerst voet op Slowaakse bodem. Vlucht OR 0921 van gezagvoerder Rogier Leeflang kende een vlekkeloos verloop. De negentienkoppige Ajax-selectie bereidt zich voor op de returnwedstrijd in de Europa League tegen Slovan Bratislava.
Donderdag staan de Amsterdammers vanaf 18.30 uur opnieuw tegenover de kampioen van Slowakije. Plaats van handeling is het 30.000 plekken tellende Tehelné Pole Stadion in de Slowaakse hoofdstad. De ploeg van trainer Martin Jol wordt in het oude stadion gesteund door ongeveer 250 Amsterdamse fans. Afgelopen week leverde de thuiswedstrijd in de Amsterdam ArenA Ajax een klinkende 5-0-overwinning op. Luis Suarez stal de show door maar liefst vier treffers voor zijn rekening te nemen. Het vijfde doelpunt kwam van de voet van invaller Mitchell Donald.
Woensdagavond beleggen de Ajacieden een training in het Tehelné Pole Stadion. De training begint om 19.30 en wordt voorafgegaan door een korte persconferentie waarin onder meer Jol vooruitblikt op de return. Later vanavond volgt op deze website een uitgebreid verslag van de training en de persconferentie. Donderdag en vrijdag bericht ook Ajax TV vanuit Bratislava.
Zou mooi zijn. Praag is het walhalla voor de Alcolico'squote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:49 schreef Jasza het volgende:
Slavia en Sparta praag zitten sowieso in pot 3 als ze doorgaan, grote kans dat je weer 1 van die 2 krijgt.
Paar hele leuke reisjes gehad met 410-bussenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:16 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Heb wel weer zin in een lekker Europees tripje zeg...liefst met de bus of trein dan, hele reis zuipen is toch wat gezelliger dan een vliegtuigje in.
Ik heb ook geen geld, lekker boeiend. Lange leve de ibgroepquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:26 schreef behangplakker het volgende:
Ik word eigenlijk altijd jaloers als ik iedereen zo over uitwedstrijden hoor praten. Het lijkt mij dus ook mooi maar het lukt niet zo met de financieen en de leeftijd
Austria Wien zou lekker zijn maar ik pak uit die pot liever Anderlecht of Lazio. Aan de andere kant zou het wel heel kut zijn als we zowel Praag, Lazio/Anderlecht als Fulham zouden pakken, dan moet je bijna wel 3xquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:30 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Zou mooi zijn. Praag is het walhalla voor de Alcolico's
Verder hoop ik ook op Austria Wien ofzo. Lijkt me ook wel een keertje lachen. En anders Everton. Engelse tegenstanders zijn altijd goed.
Jep. Doe mij maar Celtic (5000 Schotten in A'damquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:36 schreef Black-Death het volgende:
Wanneer is de loting eigenlijk? Vrijdag al meteen?
17 jaar en 5 havoquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:34 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik heb ook geen geld, lekker boeiend. Lange leve de ibgroep
Maar natuurlijk, drie Engelse clubs in één poule.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:44 schreef Barca het volgende:
Everton, Aston Villa en Fulham ... gewoon met 3 Engelse clubs.
Alleen in het dikgedrukte hebben ze meerdere wedstrijden achter elkaar samen gespeeld, daarin wonnen ze op Slavia na alles. Nu zijn het niet de moeilijkste tegenstanders, maar het zegt wel dat het wel degelijk kan als ze een reeks samen spelen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:39 schreef Barca het volgende:
17 december 2008: Suarez, Cvitanich en Sulejmani allen in de basis 2 - 2 Slavia Praag
7 december 2008: Suarez, Cvitanich en Sulejmani allen in de basis 1 - 2 winst op Volendam
12 december 2008: Suarez, Cvitanich en Sulejmani allen in de basis 3 - 0 winst op NAC
21 december 2008: Suarez, Cvitanich en Sulejmani allen in de basis 0 - 6 winst op De Graafschap
28 december 2008: Suarez, Cvitanich en Sulejmani allen in de basis 3 - 0 winst op ADO 18 januari 2009: Suarez, Cvitanich en Sulejmani allen in de basis 2 - 4 winst op NEC
31 januari 2009: Suarez, Cvitanich en Sulejmani allen in de basis 0 - 1 verlies tegen Heerenveen
3 februari 2009: Suarez, Cvitanich en Sulejmani allen in de basis 2 - 2 tegen Heracles
15 maart 2009: Suarez, Cvitanich en Sulejmani allen in de basis 3 - 0 winst op De Graafschap
5 april 2009: Suarez en Sulejmani in de basis, Cvitanich viel in 1 - 2 winst op Roda JC
26 april 2009: Suarez en Cvitanich in de basis, Sulejmani viel in 1 - 1 tegen AZ
3 mei 2009: Suarez, Cvitanich en Sulejmani allen in de basis 4 - 0 verlies tegen Sparta
Op mij hebben ze geen geweldig positieve indruk gemaakt.
28 doelpunten in 12 wedstrijden. Kan slechter natuurlijk. + dat Sulejmani vorig jaar nog kutter was dan dit jaar en Cvitanich nog amper met het eerste had meegespeeld.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:39 schreef Barca het volgende:
17 december 2008: Suarez, Cvitanich en Sulejmani allen in de basis 2 - 2 Slavia Praag
7 december 2008: Suarez, Cvitanich en Sulejmani allen in de basis 1 - 2 winst op Volendam
12 december 2008: Suarez, Cvitanich en Sulejmani allen in de basis 3 - 0 winst op NAC
21 december 2008: Suarez, Cvitanich en Sulejmani allen in de basis 0 - 6 winst op De Graafschap
28 december 2008: Suarez, Cvitanich en Sulejmani allen in de basis 3 - 0 winst op ADO
18 januari 2009: Suarez, Cvitanich en Sulejmani allen in de basis 2 - 4 winst op NEC
31 januari 2009: Suarez, Cvitanich en Sulejmani allen in de basis 0 - 1 verlies tegen Heerenveen
3 februari 2009: Suarez, Cvitanich en Sulejmani allen in de basis 2 - 2 tegen Heracles
15 maart 2009: Suarez, Cvitanich en Sulejmani allen in de basis 3 - 0 winst op De Graafschap
5 april 2009: Suarez en Sulejmani in de basis, Cvitanich viel in 1 - 2 winst op Roda JC
26 april 2009: Suarez en Cvitanich in de basis, Sulejmani viel in 1 - 1 tegen AZ
3 mei 2009: Suarez, Cvitanich en Sulejmani allen in de basis 4 - 0 verlies tegen Sparta
Op mij hebben ze geen geweldig positieve indruk gemaakt.
Ik weet niet, ik betaal daar mijn collegegeld van.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:34 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik heb ook geen geld, lekker boeiend. Lange leve de ibgroep
Van ¤400 per maand bijlenen? Hoe hoog is je collegeld, vijf ruggen per jaar?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:02 schreef Lebawski het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik betaal daar mijn collegegeld van.
Bijlenen om van te leven en met z'n allen afgeven op 'de 6-jescultuur', of 'linkse-rakkers'quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:07 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Van ¤400 per maand bijlenen? Hoe hoog is je collegeld, vijf ruggen per jaar?
Keer op keer verbaas je me weer jijquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:44 schreef Barca het volgende:
Everton, Aston Villa en Fulham ... gewoon met 3 Engelse clubs.
Regelmatig wordt hier gesproken over de combinatie Suarez - Cvitanich - Sulejmani. Ik heb dus maar even opgezocht hoe die combinatie het tot nu toe deed. Helemaal niet nietszeggend dus,- overbodige toevoeging-quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik mag het vast wel weer niet zeggen, maar Barca, autist dat je bent, moet dit nu elke keer? Het onderwerp is er totaal niet naar en jij plempt weer een lange, nietszeggende statistiek neer...
Ja, lijkt me wel leuk. Maar zal wel weer zo zijn geregeld dat clubs uit hetzelfde land niet tegen elkaar kunnen loten. Dus ook geen poule met Ajax, Heerenveen en Twente.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:46 schreef Silenus het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, drie Engelse clubs in één poule.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:46 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Alleen in het dikgedrukte hebben ze meerdere wedstrijden achter elkaar samen gespeeld, daarin wonnen ze op Slavia na alles. Nu zijn het niet de moeilijkste tegenstanders, maar het zegt wel dat het wel degelijk kan als ze een reeks samen spelen.
Er werd hier gesteld dat ze nooit een reeks wedstrijden samen hebben gespeeld. Dat is dus niet waar. En ja, het resultaat was behoorlijk. Maar op mij heeft het geen indruk gemaakt. Gezien de defensieve zwakte van onze selectie zou ik er ook niet voor kiezen om die combinatie weer uit te voeren.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:47 schreef Cheiron het volgende:
[..]
28 doelpunten in 12 wedstrijden. Kan slechter natuurlijk. + dat Sulejmani vorig jaar nog kutter was dan dit jaar en Cvitanich nog amper met het eerste had meegespeeld.
Ik zou je graag serieus nemen als je serieus bént, maar doordat je net hebt aangegeven dat je een poule met 3 Engelse tegenstanders wel ziet zitten lukt het me nietquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:19 schreef Barca het volgende:
[..]
Regelmatig wordt hier gesproken over de combinatie Suarez - Cvitanich - Sulejmani. Ik heb dus maar even opgezocht hoe die combinatie het tot nu toe deed. Helemaal niet nietszeggend dus,
En je vergeet welke andere 8 spelers er op het veld bij staan ? Als je toch met zo'n kutstatistiek komt, moet je ook dat gegeven niet vergeten.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:19 schreef Barca het volgende:
[..]
Regelmatig wordt hier gesproken over de combinatie Suarez - Cvitanich - Sulejmani. Ik heb dus maar even opgezocht hoe die combinatie het tot nu toe deed. Helemaal niet nietszeggend dus, autist!
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik mag het vast wel weer niet zeggen, maar Barca, moet dit nu elke keer? Het onderwerp is er totaal niet naar en jij plempt weer een lange, nietszeggende statistiek neer...
http://nl.wikipedia.org/wiki/AFC_Ajax_in_het_seizoen_2008/09 Kijk het zelf maar even na!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:21 schreef Lebawski het volgende:
[..]
En je vergeet welke andere 8 spelers er op het veld bij staan ? Als je toch met zo'n kutstatistiek komt, moet je ook dat gegeven niet vergeten.
Zegt 'ie dan?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:08 schreef opinionr het volgende:
Frits Barenddacht trouwens dat vd Vaart op het laatste moment alsnog voor (verhuur aan) Ajax zou gaan.
Hopelijk krijgt hij gelijk, al zie ik liever een spits komen.
Nee, ik geef alleen aan dat je statistiek nergens op gebasseerd is en dat de situatie totáál niet te vergelijken is met dit seizoen. Mja, ga jij maar weer gewoon leuke fantasieopstellingen maken met een van de huidige sterkhouders als rechtsbackquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:24 schreef Barca het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/AFC_Ajax_in_het_seizoen_2008/09 Kijk het zelf maar even na!
Nee, JIJ praat hier vaak over die combinatie. Dat anderen daarop reageren heeft niets met die combinatie te maken, maar alles met jou. En napraten in een 'discussie' is een enorm zwaktebod jochie.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:19 schreef Barca het volgende:
[..]
Regelmatig wordt hier gesproken over de combinatie Suarez - Cvitanich - Sulejmani. Ik heb dus maar even opgezocht hoe die combinatie het tot nu toe deed. Helemaal niet nietszeggend dus,
Nee, ik sprak niet over die combinatie. Ik roep niet steeds dat ik graag die combi wil zien. Omdat anderen dat wel doen kwam ik even met deze stats. Napraten of niet. Wat jij doet is ook een zwaktebod!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee, JIJ praat hier vaak over die combinatie. Dat anderen daarop reageren heeft niets met die combinatie te maken, maar alles met jou. En napraten in een 'discussie' is een enorm zwaktebod jochie.
Het is dit seizoen anders, klopt. Dat ontken ik toch ook niet? Dat de aanwezigheid van andere spelers het resultaat bepaalt klopt. Maar er werd hier zo hard geroepen dat de combinatie Suarez - Cvitanich - Sulejmani niet regelmatig heeft samen gespeeld. Dát klopt dus niet.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:29 schreef Lebawski het volgende:
[..]
Nee, ik geef alleen aan dat je statistiek nergens op gebasseerd is en dat de situatie totáál niet te vergelijken is met dit seizoen. Mja, ga jij maar weer gewoon leuke fantasieopstellingen maken met een van de huidige sterkhouders als rechtsback, kunnen wij weer met z'n allen lachen.
Wtf?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:20 schreef Barca het volgende:
[..]
Er werd hier gesteld dat ze nooit een reeks wedstrijden samen hebben gespeeld. Dat is dus niet waar. En ja, het resultaat was behoorlijk . Maar op mij heeft het geen indruk gemaakt. Gezien de defensieve zwakte van onze selectie zou ik er ook niet voor kiezen om die combinatie weer uit te voeren.
Het spel was om te huilen, het aanzien niet waard!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:38 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Wtf?
Daarnaast valt je defensieve zwakte met een goed middenveld wel mee. Gewoon de Zeeuw en Enoh als defensieve middenvelders en een creatieveling er voor.
Deze keer begon ik er overquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee, JIJ praat hier vaak over die combinatie. Dat anderen daarop reageren heeft niets met die combinatie te maken, maar alles met jou. En napraten in een 'discussie' is een enorm zwaktebod jochie.
Ok, ik had 'die' weg moeten laten, en een 's' moeten toevoegen aan combinatie. Want je denkt toch niet dat ik dat oeverloze gewauwel van jou doorlees? Je plaat blijft al maanden hangen, dat heb ik al lang opgegeven. Door je gedram heb ik al eens eerder uitgesproken dat je autistische trekjes hebt, het is er niet minder op geworden. En je praat me weer na, is ook een trekje. Als je het niet kunt winnen, ga je als een kind anderen maar napraten. Dus doe mij een vele anderen nou eens een plezier, en hou je gedram voor je.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:35 schreef Barca het volgende:
[..]
Nee, ik sprak niet over die combinatie. Ik roep niet steeds dat ik graag die combi wil zien. Omdat anderen dat wel doen kwam ik even met deze stats. Dat jij dat niet ziet geeft gewoon aan dat je een autist bent. Napraten of niet. Wat jij doet is ook een zwaktebod!
geloof me, zet de Zeeuw niet verdedigend in, maar aanvallend.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:38 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Wtf?
Daarnaast valt je defensieve zwakte met een goed middenveld wel mee. Gewoon de Zeeuw en Enoh als defensieve middenvelders en een creatieveling er voor.
Nee, ik heb niet geroepen ik wil eindelijk de combinatie Suarez - Cvitanich - Sulejmani in een reeks van wedstrijden zien!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:42 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Deze keer begon ik er overEn ik zag nog iemand anders (=! Barca) met hetzelfde
Met Schaars en De Zeeuw of Schaars i.p.v. De Zeeuw blijft deze ploeg enorm kwetsbaar. Er moeten echt goede achterhoede spelers komen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:43 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
geloof me, zet de Zeeuw niet verdedigend in, maar aanvallend.
Dat red ie gewoon simpelweg niet. Dan hadden jullie Schaars moeten halen...
Dat zeg ik, en iemand anders die niet barca was...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:44 schreef Barca het volgende:
[..]
Nee, ik heb niet geroepen ik wil eindelijk de combinatie Suarez - Cvitanich - Sulejmani in een reeks van wedstrijden zien!
Omdat dat steeds geroepen werd, heb ik de stats eens opgezocht.
Het resultaat was behoorlijk, het spel in mijn ogen niet.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:58 schreef behangplakker het volgende:
Feit is dus gewoon dat Sulejmani-Cvitanich-Suarez bijna maximaal scoorde in de punten wanneer ze een reeks speelden. Barca vond het zelfs behoorlijk (!) wat dus al positief is. Het is het proberen dus waard, daarbij hebben we nu een defensief blok op het middenveld en ben ik het ermee eens dat er een verdediger moet komen.
Dat. Zelfs bij negeren houdt hij niet op met irritant posten.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Lang gedaan, houdt een keer op vindt je niet?
Waar heb je dat vandaan?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:08 schreef opinionr het volgende:
Frits Barenddacht trouwens dat vd Vaart op het laatste moment alsnog voor (verhuur aan) Ajax zou gaan.
Hopelijk krijgt hij gelijk, al zie ik liever een spits komen.
Ik zou niet meer weten hoe ze in december speelden, dan moet ik even iets terugzien. Maar volgens mij weet jij het evenmin en wil je gewoon wat te zeiken hebbenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:04 schreef Barca het volgende:
[..]
Het resultaat was behoorlijk, het spel in mijn ogen niet.
Gezien de defensieve zwakte zou ik nu niet kiezen voor zo'n voorhoede met een aanvallende middenvelder erachter. Sterker nog, deze ploeg heeft 4 achterhoede spelers en 4 verdedigende middenvelders nodig om overeind te blijven in defensief opzicht.
Sand zeurt over die stats, die heb ik er slechts bijgepakt omdat ANDEREN smeken om die combinatie in een reeks van wedstrijden.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:05 schreef Prosac het volgende:
Zo topic even opgeschoond.
De onderlinge vete mag verder via PM.
Iemand een autist noemen is not done, simpel.
Barca, Da_Sandman heeft wel gelijk dat je plaat blijft hangen. Je was een tijdje terug serieus bezig, maar je valt nu constant in herhaling. Dat bepaalde spelers je bijvoorbeeld niet bevallen weten we nu wel.
Hou dus aub op met het constant herhalen van je visie in het Ajax topic.
Ik vind het spel van Ajax al een paar jaar om te huilen zo slecht. Eerst winnen, dan komt goed spel? Ik denk dat je eerst moet zorgen voor een kwalitatief goede ploeg, als dat een ingespeeld team wordt, komen misschien goede resultaten.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:07 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik zou niet meer weten hoe ze in december speelden, dan moet ik even iets terugzien. Maar volgens mij weet jij het evenmin en wil je gewoon wat te zeiken hebben(alhoewel ik Slavia nog wel weet, daar houd jij je in dit geval denk ik ook aan vast) Maar wie de fuck geeft er nu om het spel als er gewonnen moet worden? Win je 5 wedstrijden op rij, dan komt het spel er vanzelf.
Neen, de manier waarop jij het doet is bloedirritant. Je hebt een 180 graden visie ten opzichte van de anderen, waar helemaal niks mis mee is op zich, maar je ventileert het als de waarheid en juist dát is irritant. Je wilt nauwelijks wat aannemen van anderen en blijft blind varen op je eigen visie, ook DAT is irritant.quote:
Dat doe ik niet vaker dan anderen, maar ja ... er moet altijd iemand de lul zijn.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:10 schreef behangplakker het volgende:
Of opstellingen op willekeurige momenten even het topic inschieten terwijl niemand erop zit te wachten, aangezien de reacties daarop zo standaard (doch terecht!) zijn. 90% Van de tijd ligt de fout dan ook gewoon bij jou Barca, maar je bent te stom om het toe te geven.
Scheldt je nu jezelf uitquote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:13 schreef Barca het volgende:
[..]
Dat doe ik niet vaker dan anderen, maar ja ... er moet altijd iemand de lul zijn.
quote:KNVB verlengt transferperiode met één dag
Uitgegeven: 26 augustus 2009 17:02
Laatst gewijzigd: 26 augustus 2009 17:02
ZEIST - De voetbalbond KNVB heeft besloten om in navolging van de Engelse en Deense bond de transferperiode voor het betaald voetbal met een dag te verlengen.
© ANPDe overschrijvingsperiode sluit daarom op dinsdag 1 september om 18.00 uur, zo liet een woordvoerster van de KNVB woensdag weten.
De Engelse voetbalbond FA liet vorige week weten de transferdeadline te verlengen naar 1 september 17.00 uur plaatselijke tijd.
Nadelen
''Om de Nederlandse voetbalclubs geen nadelen te laten ondervinden van de verschoven transferdeadline in andere landen, verlengt de KNVB de overschrijvingsperiode eveneens tot en met 1 september.
Daarmee proberen we onze eigen clubs te beschermen. Anders had een Engelse club op dinsdag nog een speler uit Nederland kunnen kopen, terwijl die Nederlandse club dan geen vervanger meer zou kunnen aantrekken'', aldus de woordvoerster.
De transferperiode zou eigenlijk tot 1 september lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |