Nee, ik heb niet geroepen ik wil eindelijk de combinatie Suarez - Cvitanich - Sulejmani in een reeks van wedstrijden zien!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:42 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Deze keer begon ik er overEn ik zag nog iemand anders (=! Barca) met hetzelfde
Met Schaars en De Zeeuw of Schaars i.p.v. De Zeeuw blijft deze ploeg enorm kwetsbaar. Er moeten echt goede achterhoede spelers komen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:43 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
geloof me, zet de Zeeuw niet verdedigend in, maar aanvallend.
Dat red ie gewoon simpelweg niet. Dan hadden jullie Schaars moeten halen...
Dat zeg ik, en iemand anders die niet barca was...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:44 schreef Barca het volgende:
[..]
Nee, ik heb niet geroepen ik wil eindelijk de combinatie Suarez - Cvitanich - Sulejmani in een reeks van wedstrijden zien!
Omdat dat steeds geroepen werd, heb ik de stats eens opgezocht.
Het resultaat was behoorlijk, het spel in mijn ogen niet.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:58 schreef behangplakker het volgende:
Feit is dus gewoon dat Sulejmani-Cvitanich-Suarez bijna maximaal scoorde in de punten wanneer ze een reeks speelden. Barca vond het zelfs behoorlijk (!) wat dus al positief is. Het is het proberen dus waard, daarbij hebben we nu een defensief blok op het middenveld en ben ik het ermee eens dat er een verdediger moet komen.
Dat. Zelfs bij negeren houdt hij niet op met irritant posten.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Lang gedaan, houdt een keer op vindt je niet?
Waar heb je dat vandaan?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:08 schreef opinionr het volgende:
Frits Barenddacht trouwens dat vd Vaart op het laatste moment alsnog voor (verhuur aan) Ajax zou gaan.
Hopelijk krijgt hij gelijk, al zie ik liever een spits komen.
Ik zou niet meer weten hoe ze in december speelden, dan moet ik even iets terugzien. Maar volgens mij weet jij het evenmin en wil je gewoon wat te zeiken hebbenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:04 schreef Barca het volgende:
[..]
Het resultaat was behoorlijk, het spel in mijn ogen niet.
Gezien de defensieve zwakte zou ik nu niet kiezen voor zo'n voorhoede met een aanvallende middenvelder erachter. Sterker nog, deze ploeg heeft 4 achterhoede spelers en 4 verdedigende middenvelders nodig om overeind te blijven in defensief opzicht.
Sand zeurt over die stats, die heb ik er slechts bijgepakt omdat ANDEREN smeken om die combinatie in een reeks van wedstrijden.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:05 schreef Prosac het volgende:
Zo topic even opgeschoond.
De onderlinge vete mag verder via PM.
Iemand een autist noemen is not done, simpel.
Barca, Da_Sandman heeft wel gelijk dat je plaat blijft hangen. Je was een tijdje terug serieus bezig, maar je valt nu constant in herhaling. Dat bepaalde spelers je bijvoorbeeld niet bevallen weten we nu wel.
Hou dus aub op met het constant herhalen van je visie in het Ajax topic.
Ik vind het spel van Ajax al een paar jaar om te huilen zo slecht. Eerst winnen, dan komt goed spel? Ik denk dat je eerst moet zorgen voor een kwalitatief goede ploeg, als dat een ingespeeld team wordt, komen misschien goede resultaten.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:07 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik zou niet meer weten hoe ze in december speelden, dan moet ik even iets terugzien. Maar volgens mij weet jij het evenmin en wil je gewoon wat te zeiken hebben(alhoewel ik Slavia nog wel weet, daar houd jij je in dit geval denk ik ook aan vast) Maar wie de fuck geeft er nu om het spel als er gewonnen moet worden? Win je 5 wedstrijden op rij, dan komt het spel er vanzelf.
Neen, de manier waarop jij het doet is bloedirritant. Je hebt een 180 graden visie ten opzichte van de anderen, waar helemaal niks mis mee is op zich, maar je ventileert het als de waarheid en juist dát is irritant. Je wilt nauwelijks wat aannemen van anderen en blijft blind varen op je eigen visie, ook DAT is irritant.quote:
Dat doe ik niet vaker dan anderen, maar ja ... er moet altijd iemand de lul zijn.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:10 schreef behangplakker het volgende:
Of opstellingen op willekeurige momenten even het topic inschieten terwijl niemand erop zit te wachten, aangezien de reacties daarop zo standaard (doch terecht!) zijn. 90% Van de tijd ligt de fout dan ook gewoon bij jou Barca, maar je bent te stom om het toe te geven.
Scheldt je nu jezelf uitquote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:13 schreef Barca het volgende:
[..]
Dat doe ik niet vaker dan anderen, maar ja ... er moet altijd iemand de lul zijn.
quote:KNVB verlengt transferperiode met één dag
Uitgegeven: 26 augustus 2009 17:02
Laatst gewijzigd: 26 augustus 2009 17:02
ZEIST - De voetbalbond KNVB heeft besloten om in navolging van de Engelse en Deense bond de transferperiode voor het betaald voetbal met een dag te verlengen.
© ANPDe overschrijvingsperiode sluit daarom op dinsdag 1 september om 18.00 uur, zo liet een woordvoerster van de KNVB woensdag weten.
De Engelse voetbalbond FA liet vorige week weten de transferdeadline te verlengen naar 1 september 17.00 uur plaatselijke tijd.
Nadelen
''Om de Nederlandse voetbalclubs geen nadelen te laten ondervinden van de verschoven transferdeadline in andere landen, verlengt de KNVB de overschrijvingsperiode eveneens tot en met 1 september.
Daarmee proberen we onze eigen clubs te beschermen. Anders had een Engelse club op dinsdag nog een speler uit Nederland kunnen kopen, terwijl die Nederlandse club dan geen vervanger meer zou kunnen aantrekken'', aldus de woordvoerster.
De transferperiode zou eigenlijk tot 1 september lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |