Maar natuurlijk, drie Engelse clubs in één poule.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:44 schreef Barca het volgende:
Everton, Aston Villa en Fulham ... gewoon met 3 Engelse clubs.
Alleen in het dikgedrukte hebben ze meerdere wedstrijden achter elkaar samen gespeeld, daarin wonnen ze op Slavia na alles. Nu zijn het niet de moeilijkste tegenstanders, maar het zegt wel dat het wel degelijk kan als ze een reeks samen spelen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:39 schreef Barca het volgende:
17 december 2008: Suarez, Cvitanich en Sulejmani allen in de basis 2 - 2 Slavia Praag
7 december 2008: Suarez, Cvitanich en Sulejmani allen in de basis 1 - 2 winst op Volendam
12 december 2008: Suarez, Cvitanich en Sulejmani allen in de basis 3 - 0 winst op NAC
21 december 2008: Suarez, Cvitanich en Sulejmani allen in de basis 0 - 6 winst op De Graafschap
28 december 2008: Suarez, Cvitanich en Sulejmani allen in de basis 3 - 0 winst op ADO 18 januari 2009: Suarez, Cvitanich en Sulejmani allen in de basis 2 - 4 winst op NEC
31 januari 2009: Suarez, Cvitanich en Sulejmani allen in de basis 0 - 1 verlies tegen Heerenveen
3 februari 2009: Suarez, Cvitanich en Sulejmani allen in de basis 2 - 2 tegen Heracles
15 maart 2009: Suarez, Cvitanich en Sulejmani allen in de basis 3 - 0 winst op De Graafschap
5 april 2009: Suarez en Sulejmani in de basis, Cvitanich viel in 1 - 2 winst op Roda JC
26 april 2009: Suarez en Cvitanich in de basis, Sulejmani viel in 1 - 1 tegen AZ
3 mei 2009: Suarez, Cvitanich en Sulejmani allen in de basis 4 - 0 verlies tegen Sparta
Op mij hebben ze geen geweldig positieve indruk gemaakt.
28 doelpunten in 12 wedstrijden. Kan slechter natuurlijk. + dat Sulejmani vorig jaar nog kutter was dan dit jaar en Cvitanich nog amper met het eerste had meegespeeld.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:39 schreef Barca het volgende:
17 december 2008: Suarez, Cvitanich en Sulejmani allen in de basis 2 - 2 Slavia Praag
7 december 2008: Suarez, Cvitanich en Sulejmani allen in de basis 1 - 2 winst op Volendam
12 december 2008: Suarez, Cvitanich en Sulejmani allen in de basis 3 - 0 winst op NAC
21 december 2008: Suarez, Cvitanich en Sulejmani allen in de basis 0 - 6 winst op De Graafschap
28 december 2008: Suarez, Cvitanich en Sulejmani allen in de basis 3 - 0 winst op ADO
18 januari 2009: Suarez, Cvitanich en Sulejmani allen in de basis 2 - 4 winst op NEC
31 januari 2009: Suarez, Cvitanich en Sulejmani allen in de basis 0 - 1 verlies tegen Heerenveen
3 februari 2009: Suarez, Cvitanich en Sulejmani allen in de basis 2 - 2 tegen Heracles
15 maart 2009: Suarez, Cvitanich en Sulejmani allen in de basis 3 - 0 winst op De Graafschap
5 april 2009: Suarez en Sulejmani in de basis, Cvitanich viel in 1 - 2 winst op Roda JC
26 april 2009: Suarez en Cvitanich in de basis, Sulejmani viel in 1 - 1 tegen AZ
3 mei 2009: Suarez, Cvitanich en Sulejmani allen in de basis 4 - 0 verlies tegen Sparta
Op mij hebben ze geen geweldig positieve indruk gemaakt.
Ik weet niet, ik betaal daar mijn collegegeld van.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:34 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik heb ook geen geld, lekker boeiend. Lange leve de ibgroep
Van ¤400 per maand bijlenen? Hoe hoog is je collegeld, vijf ruggen per jaar?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:02 schreef Lebawski het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik betaal daar mijn collegegeld van.
Bijlenen om van te leven en met z'n allen afgeven op 'de 6-jescultuur', of 'linkse-rakkers'quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:07 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Van ¤400 per maand bijlenen? Hoe hoog is je collegeld, vijf ruggen per jaar?
Keer op keer verbaas je me weer jijquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:44 schreef Barca het volgende:
Everton, Aston Villa en Fulham ... gewoon met 3 Engelse clubs.
Regelmatig wordt hier gesproken over de combinatie Suarez - Cvitanich - Sulejmani. Ik heb dus maar even opgezocht hoe die combinatie het tot nu toe deed. Helemaal niet nietszeggend dus,- overbodige toevoeging-quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik mag het vast wel weer niet zeggen, maar Barca, autist dat je bent, moet dit nu elke keer? Het onderwerp is er totaal niet naar en jij plempt weer een lange, nietszeggende statistiek neer...
Ja, lijkt me wel leuk. Maar zal wel weer zo zijn geregeld dat clubs uit hetzelfde land niet tegen elkaar kunnen loten. Dus ook geen poule met Ajax, Heerenveen en Twente.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:46 schreef Silenus het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, drie Engelse clubs in één poule.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:46 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Alleen in het dikgedrukte hebben ze meerdere wedstrijden achter elkaar samen gespeeld, daarin wonnen ze op Slavia na alles. Nu zijn het niet de moeilijkste tegenstanders, maar het zegt wel dat het wel degelijk kan als ze een reeks samen spelen.
Er werd hier gesteld dat ze nooit een reeks wedstrijden samen hebben gespeeld. Dat is dus niet waar. En ja, het resultaat was behoorlijk. Maar op mij heeft het geen indruk gemaakt. Gezien de defensieve zwakte van onze selectie zou ik er ook niet voor kiezen om die combinatie weer uit te voeren.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:47 schreef Cheiron het volgende:
[..]
28 doelpunten in 12 wedstrijden. Kan slechter natuurlijk. + dat Sulejmani vorig jaar nog kutter was dan dit jaar en Cvitanich nog amper met het eerste had meegespeeld.
Ik zou je graag serieus nemen als je serieus bént, maar doordat je net hebt aangegeven dat je een poule met 3 Engelse tegenstanders wel ziet zitten lukt het me nietquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:19 schreef Barca het volgende:
[..]
Regelmatig wordt hier gesproken over de combinatie Suarez - Cvitanich - Sulejmani. Ik heb dus maar even opgezocht hoe die combinatie het tot nu toe deed. Helemaal niet nietszeggend dus,
En je vergeet welke andere 8 spelers er op het veld bij staan ? Als je toch met zo'n kutstatistiek komt, moet je ook dat gegeven niet vergeten.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:19 schreef Barca het volgende:
[..]
Regelmatig wordt hier gesproken over de combinatie Suarez - Cvitanich - Sulejmani. Ik heb dus maar even opgezocht hoe die combinatie het tot nu toe deed. Helemaal niet nietszeggend dus, autist!
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik mag het vast wel weer niet zeggen, maar Barca, moet dit nu elke keer? Het onderwerp is er totaal niet naar en jij plempt weer een lange, nietszeggende statistiek neer...
http://nl.wikipedia.org/wiki/AFC_Ajax_in_het_seizoen_2008/09 Kijk het zelf maar even na!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:21 schreef Lebawski het volgende:
[..]
En je vergeet welke andere 8 spelers er op het veld bij staan ? Als je toch met zo'n kutstatistiek komt, moet je ook dat gegeven niet vergeten.
Zegt 'ie dan?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:08 schreef opinionr het volgende:
Frits Barenddacht trouwens dat vd Vaart op het laatste moment alsnog voor (verhuur aan) Ajax zou gaan.
Hopelijk krijgt hij gelijk, al zie ik liever een spits komen.
Nee, ik geef alleen aan dat je statistiek nergens op gebasseerd is en dat de situatie totáál niet te vergelijken is met dit seizoen. Mja, ga jij maar weer gewoon leuke fantasieopstellingen maken met een van de huidige sterkhouders als rechtsbackquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:24 schreef Barca het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/AFC_Ajax_in_het_seizoen_2008/09 Kijk het zelf maar even na!
Nee, JIJ praat hier vaak over die combinatie. Dat anderen daarop reageren heeft niets met die combinatie te maken, maar alles met jou. En napraten in een 'discussie' is een enorm zwaktebod jochie.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:19 schreef Barca het volgende:
[..]
Regelmatig wordt hier gesproken over de combinatie Suarez - Cvitanich - Sulejmani. Ik heb dus maar even opgezocht hoe die combinatie het tot nu toe deed. Helemaal niet nietszeggend dus,
Nee, ik sprak niet over die combinatie. Ik roep niet steeds dat ik graag die combi wil zien. Omdat anderen dat wel doen kwam ik even met deze stats. Napraten of niet. Wat jij doet is ook een zwaktebod!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee, JIJ praat hier vaak over die combinatie. Dat anderen daarop reageren heeft niets met die combinatie te maken, maar alles met jou. En napraten in een 'discussie' is een enorm zwaktebod jochie.
Het is dit seizoen anders, klopt. Dat ontken ik toch ook niet? Dat de aanwezigheid van andere spelers het resultaat bepaalt klopt. Maar er werd hier zo hard geroepen dat de combinatie Suarez - Cvitanich - Sulejmani niet regelmatig heeft samen gespeeld. Dát klopt dus niet.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:29 schreef Lebawski het volgende:
[..]
Nee, ik geef alleen aan dat je statistiek nergens op gebasseerd is en dat de situatie totáál niet te vergelijken is met dit seizoen. Mja, ga jij maar weer gewoon leuke fantasieopstellingen maken met een van de huidige sterkhouders als rechtsback, kunnen wij weer met z'n allen lachen.
Wtf?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:20 schreef Barca het volgende:
[..]
Er werd hier gesteld dat ze nooit een reeks wedstrijden samen hebben gespeeld. Dat is dus niet waar. En ja, het resultaat was behoorlijk . Maar op mij heeft het geen indruk gemaakt. Gezien de defensieve zwakte van onze selectie zou ik er ook niet voor kiezen om die combinatie weer uit te voeren.
Het spel was om te huilen, het aanzien niet waard!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:38 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Wtf?
Daarnaast valt je defensieve zwakte met een goed middenveld wel mee. Gewoon de Zeeuw en Enoh als defensieve middenvelders en een creatieveling er voor.
Deze keer begon ik er overquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee, JIJ praat hier vaak over die combinatie. Dat anderen daarop reageren heeft niets met die combinatie te maken, maar alles met jou. En napraten in een 'discussie' is een enorm zwaktebod jochie.
Ok, ik had 'die' weg moeten laten, en een 's' moeten toevoegen aan combinatie. Want je denkt toch niet dat ik dat oeverloze gewauwel van jou doorlees? Je plaat blijft al maanden hangen, dat heb ik al lang opgegeven. Door je gedram heb ik al eens eerder uitgesproken dat je autistische trekjes hebt, het is er niet minder op geworden. En je praat me weer na, is ook een trekje. Als je het niet kunt winnen, ga je als een kind anderen maar napraten. Dus doe mij een vele anderen nou eens een plezier, en hou je gedram voor je.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:35 schreef Barca het volgende:
[..]
Nee, ik sprak niet over die combinatie. Ik roep niet steeds dat ik graag die combi wil zien. Omdat anderen dat wel doen kwam ik even met deze stats. Dat jij dat niet ziet geeft gewoon aan dat je een autist bent. Napraten of niet. Wat jij doet is ook een zwaktebod!
geloof me, zet de Zeeuw niet verdedigend in, maar aanvallend.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:38 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Wtf?
Daarnaast valt je defensieve zwakte met een goed middenveld wel mee. Gewoon de Zeeuw en Enoh als defensieve middenvelders en een creatieveling er voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |