Dat is een mooie aanbeveling om hem toch te houden!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:10 schreef Barca het volgende:
[..]
Hm ... heeft op mij nog geen positieve indruk gemaakt, en zie dat ook niet gebeuren.
Beiden zijn geen Europese subtop.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:18 schreef Silaz het volgende:
Blijf het toch wel jammer vinden dat Oleguer weg moet. Als je hem gewoon alleen op de man zet, lukt het prima.
En Wielaert heb ik ook niet zo hoog zitten eigenlijk..
Slaapmuts af dus?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:26 schreef Dvm86 het volgende:
Ajax schijnt Huseklepp te volgen (o.a. Chelsea en Sevilla ook)
http://translate.google.com/translate?prev=hp&hl=en&js=y&u=http%3A%2F%2Fwww.nrk.no%2Fnyheter%2Fdistrikt%2Fhordaland%2Fsport_nrk_hordaland%2Fbrann%2F1.6743904&sl=auto&tl=en&history_state0=
Hij is 1,85m.
Gaat lekker met de jeugd. Eerder verloor Jong Ajax al op discutabele wijze van AZ. Maarja, die hebben dan ook heel het 2e elftal gevuld met 1e elftal-spelers.quote:
Als dit een hoogstandje is van de scouting, dan hebben ze wat mij betreft de slaapmuts nog steeds op.quote:
aaaah Wielaert fapfapquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:10 schreef Barca het volgende:
[..]
Hm ... heeft op mij nog geen positieve indruk gemaakt, en zie dat ook niet gebeuren.
Als De Jong en Zeegelaar in de basis staan vind ik dat nog wel een mooie reden om even te kijkenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:28 schreef versteegrob het volgende:
Op naar donderdag! Zal wel een saaie wedstrijd worden
Denk ik ook. Heb daarom al wat geld gegooid op een under 3 goalsquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:28 schreef versteegrob het volgende:
Op naar donderdag! Zal wel een saaie wedstrijd worden
Hij was toch al rond met RKCquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:54 schreef DJ_Ryow het volgende:
opgelet Eredivisie clubs, huren deze jongen
Zijn er wel al geruchten dan? Zou het jammer vinden als hij niet bij een betere club terecht kwam, denk dat hij daarin beter tot zijn recht komt.quote:
Sodeju hey, wat een magnifiek doelpunt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:54 schreef DJ_Ryow het volgende:
opgelet Eredivisie clubs, huren deze jongen
Ook onzin, ik noem maar even de naam van Ivan de la Pena.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:17 schreef Barca het volgende:
Als Catalaan dus niet, maar als ex-Barcelona-speler blijkbaar wel?
En Donaldquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:32 schreef Seam het volgende:
[..]
Als De Jong en Zeegelaar in de basis staan vind ik dat nog wel een mooie reden om even te kijken
Hoewel youtube comments meestal ongelofelijk triest zijn, ben ik het wel eens dat dit wel eens de nieuwe Sneijder kan worden, hij moet gewoon zo snel mogelijk speeltijd krijgen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Sodeju hey, wat een magnifiek doelpunt.
Jan-Arie
quote:
Dat geloof ik best ja. Dan heeft onze scouting dat zo vernomen en zijn ze toen ook maar eens gaan kijken. Zoiets zal het wel zijn gegaanquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:54 schreef Prosac het volgende:
Huseklepp.. zou ook in de belangstelling hebben gestaan van Groningen, maar was kansloos toen clubs als Chelsea zich meldden.
Bij elke beetje spits staat tegenwoordig dat een premier league club ook belangstelling hadquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:54 schreef Prosac het volgende:
Huseklepp.. zou ook in de belangstelling hebben gestaan van Groningen, maar was kansloos toen clubs als Chelsea zich meldden.
5 a 6 miljoen euro moet tie kosten. Teveel voor ons. Wel leuk spelertje zo op de beelden afgaand. (ook al is het defensief maar zo, zo daar, maar dat zullen Engelsen en Spanjaarden ook wel roepen als ze beelden van El Hamdaoui, Suarez of Berg zienquote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:12 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat geloof ik best ja. Dan heeft onze scouting dat zo vernomen en zijn ze toen ook maar eens gaan kijken. Zoiets zal het wel zijn gegaan.
Ken heel die Huseklepp niet overigens, maar als Groningen interesse heeft zal het vast wel wat zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |