Inderdaad, maar de L competitie heeft natuurlijk ook niet al te beste verdedigers. Ajax kan een mooie tussenstap zijn voor deze jongen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:06 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Tja , die verdeidgers leken wel van een amateur vereniging
Want Sevilla kan met Kanouté, Fabiano, Negredo en Chevantón al in huis wel nog een spits gebruiken.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:26 schreef Dvm86 het volgende:
Ajax schijnt Huseklepp te volgen (o.a. Chelsea en Sevilla ook)
http://translate.google.com/translate?prev=hp&hl=en&js=y&u=http%3A%2F%2Fwww.nrk.no%2Fnyheter%2Fdistrikt%2Fhordaland%2Fsport_nrk_hordaland%2Fbrann%2F1.6743904&sl=auto&tl=en&history_state0=
Hij is 1,85m.
past goed in de eredivisie danquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:06 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Tja , die verdeidgers leken wel van een amateur vereniging
Als er mooie dames tussen zittenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:44 schreef Chadi het volgende:
Onze scouts zitten nu bij EURO 2009Misschien dat ze daar een spits vinden
Een van de dames van het Nederlands vrouwenteam werkt ook als gymlerares op mijn oude middelbare school. Geeft ook wel weer aan wat voor vetpot dat vrouwenvoetbal isquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:59 schreef Barca het volgende:
Er zitten best leuke speelsters tussen op dat Euro 2009!
Het wordt door de media ook niet echt serieus genomen. Het begrip vetpot vind ik in combinatie met vrouwenvoetbal wel grappig.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:04 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Een van de dames van het Nederlands vrouwenteam werkt ook als gymlerares op mijn oude middelbare school. Geeft ook wel weer aan wat voor vetpot dat vrouwenvoetbal is
Wilde het net posten, wat een goal zeg!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:54 schreef DJ_Ryow het volgende:
opgelet Eredivisie clubs, huren deze jongen
NOSquote:25 Augustus 2009
Ajax zonder Aissati en Rommedahl
Ajax reist zonder Ismaïl Aissati en Dennis Rommedahl naar Slowakije voor de return in de kwalificatieronde van de Europa League tegen Slovan Bratislava.
Aissati ontbreekt vanwege de ramadan en Rommedahl krijgt rust van coach Martin Jol. Bruno Silva is ziek en blijft ook in Amsterdam achter. Als vervanger heeft Jol George Ogararu in zijn selectie van 19 spelers opgenomen. Thimothée Atouba en Eyong Enoh keren in de Ajax-selectie terug.
Oleguer, Evander Sno en Rasmus Lindgren, die alledrie weg mogen bij Ajax, maken opnieuw geen deel uit van de groep. Ajax won vorige week de thuiswedstrijd tegen Slovan Bratislava met 5-0.
Ik ken die dame in kwestie (of er zijn er toevallig meer die ook gymlerares zijnquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:04 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Een van de dames van het Nederlands vrouwenteam werkt ook als gymlerares op mijn oude middelbare school. Geeft ook wel weer aan wat voor vetpot dat vrouwenvoetbal is
Een Catalaan (en helemaal een die-hard zoals Oleguer) naar Espanyol, ligt wel een beetje gevoelig te liggen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:14 schreef Nashje het volgende:
En dat Oleguer naar Espanyol gaat lijkt ook nog niet zo zeker. Die schijnen met Juan Forlin bezig te zijn.
Espanyol ligt in Catalonie toch? Paar km van Barcelona af volgens mij. Heb dat stadion nog gezien.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:46 schreef RayMania het volgende:
[..]
Een Catalaan (en helemaal een die-hard zoals Oleguer) naar Espanyol, ligt wel een beetje gevoelig te liggen.
Lijkt mij niet.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:46 schreef RayMania het volgende:
[..]
Een Catalaan (en helemaal een die-hard zoals Oleguer) naar Espanyol, ligt wel een beetje gevoelig te liggen.
Lijkt mij niet.
Espanyol is ook gewoon een die hard Catalaanse club.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:46 schreef RayMania het volgende:
[..]
Lijkt mij niet.
Het is een beetje de club van de rechtse (rijke) elite, niet echt Oleguer zijn ding.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:07 schreef thewishmaster het volgende:
Espanyol is gewoon de tweede club van de stad Barcelona, dus zie het probleem niet.
Dat bedoel ik ja. Espanyol-supporters zijn ook voor Real in plaats van voor Barça.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:34 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Het is een beetje de club van de rechtse (rijke) elite, niet echt Oleguer zijn ding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |