quote:-scorpione-
Koppig, open-minded, behulpzaam
quote:ACT-F
...
quote:Burakius
...
quote:ClioSporT
Ik ben een rebel, only God can judge me.
quote:Da.Rock
...
quote:Devrim_
...
quote:dvdfreak
the strong silent type like Gary Cooper
quote:EMEL
Lief, eigenwijs, spontaan en een zieleknijper
quote:GoeRoe86
...
quote:IHVK
Schepper van het topic
quote:Jero
Snel, goed en gek
quote:Min-e
...
quote:msnk
...
quote:RoW-0
...
quote:saban
Verliefd, stoer en soms toch verlegen
quote:Slayage
Buffy, Tori en Lynch
quote:stukovich
Realistisch, pragmatisch, af en toe best aardig
quote:TheMagnificent
...
quote:zarGon
Lief, guitig en een sarcast
quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
Kalyon iseen soort van turkse wietquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:31 schreef marcusa het volgende:
weet een van jullie wat het woord kalyon betekent in de context van een cafe waar je nargile kan smoken..
er stond nargile 10Ytl, kalyon 10 Ytl.. ik durfde niet te vragen daar wat het is.. straks sta ik voor schut en weten mensen dat ik een alamanci ben..
bedoel je het als grap of ben je bloedserieus?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:41 schreef Dibble het volgende:
[..]
Kalyon iseen soort van turkse wiet
Ik kom hier al sinds deel 1quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:50 schreef Burakius het volgende:
Toen kwamen er geen atheisten en alevieten. Misschien een ramadan topic maken ofzo?
quote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:31 schreef marcusa het volgende:
straks sta ik voor schut en weten mensen dat ik een alamanci ben..
jeweettoch je moet in Turkije undercover zijn, als ze ruiken dat je uit het buitenland komt dan wordt je geflashed..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus als iemand atheïst of aleviet is dan is het een josti?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:31 schreef Burakius het volgende:Zoals iemand anders al opmerkte was het vroeger beter in deze topics. Toen had je gewoon minder josti s die nu wel posten.
Ik denk dat hij eenieder die geen soenniet is bedoelt.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:35 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dus als iemand atheïst of aleviet is dan is het een josti?
sucuklu mu kasarli mi yoksa karisik mi josti..quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:35 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dus als iemand atheïst of aleviet is dan is het een josti?
Karışık josti olsun. Ketçaplı!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:18 schreef marcusa het volgende:
sucuklu mu kasarli mi yoksa karisik mi josti..
staat gewoon in je profielquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik wist niet met welk adres ik me had geregistreerd, dat is pas knap vervelend.
Lekker, maar ik had al gegeten nadat je over karışık josti begonquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:31 schreef marcusa het volgende:![]()
ik doe geen ramadan maar die firinda patates & tavuk ruikt heeeeeeerlijk..
[ afbeelding ]
Ik heb een wetenschappelijke achtergrondquote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:00 schreef msnk het volgende:
Wat is jullie achtergrond m.b.t de ramadan marcusa en ACT-F, als ik vragen mag
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:32 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb een wetenschappelijke achtergrond![]()
En de wetenschap zegt, en mijn maag ook, dat het niet gezond is om lang zonder eten of drinken te zitten, zeker als je overdag werkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben gewoon moslim.. ik eet geen varkensvlees, maar voor de rest I dont care much.. Ik drink, bid nooit, vast nooit en neuk erop los..![]()
Dat heb ik nooit gezegd of willen insinueren.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:40 schreef IHVK het volgende:
En als je vast ben je niet meteen een achterlijke boer.
En dat is precies mijn levensinstellingquote:Verder doe je maar waar je zin in hebt.
* marcusa checkt fobo Aycaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik was van plan ooit mjin fobo op te pimpen maar dat komt er maar niet vanquote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:46 schreef marcusa het volgende:
[..]
* marcusa checkt fobo Ayca
wat is een fobo zonder foto's
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:48 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja, ik was van plan ooit mjin fobo op te pimpen maar dat komt er maar niet van
Dat krijg als je zijn CD op repeat zetquote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:52 schreef marcusa het volgende:
volgens mij werd er deze zomer in Turkije alleen Serdar Ortaç gedraaid
onderweg tussen istanbul en antalya las ik op de bumper van een vrachtwagen:quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:40 schreef IHVK het volgende:
Verder doe je maar waar je zin in hebt.
slimquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik wist niet met welk adres ik me had geregistreerd, dat is pas knap vervelend.
geen islamitische dus, duidelijkquote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:32 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb een wetenschappelijke achtergrond![]()
En de wetenschap zegt, en mijn maag ook, dat het niet gezond is om lang zonder eten of drinken te zitten, zeker als je overdag werkt.
eerste stukje rijmt niet met de rest van je postquote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:24 schreef marcusa het volgende:
Ik ben gewoon moslim.. ik eet geen varkensvlees, maar voor de rest I dont care much.. Ik drink, bid nooit, vast nooit en neuk erop los..![]()
Eens!, ik heb echt helemaal niks met die muziekquote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:09 schreef msnk het volgende:
Je kunt toch zowel in God, hemel en hel geloven en tegelijkertijd meerdere zonden plegen of ben ik nou gekWeliswaar zul je mogelijkerwijs streng geëvalueerd worden door desbetreffende entiteit, maar dan nog
Overigens; wat een homo muziek wordt er in dit topic gepost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |