Ik heb nog de gewone bruine, ik ben niet zo hipquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:42 schreef Reintji het volgende:
Vooral die van Dora inderdaad, welke heb jij? Misschien kunnen we ruilen
Waar heb je ze vandaan als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:48 schreef raaavi het volgende:
Mag ik ook pimpen met me horloges uit China?
Chinese webshop en gadgetstopic #11: Waar we lang wachten!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:48 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Waar heb je ze vandaan als ik vragen mag?
Zolang je het er maar bij zetquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:48 schreef raaavi het volgende:
Mag ik ook pimpen met me horloges uit China?
Ik onderschrijf die stelling. Hij is mij té dik, in verhouding met de diameter.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:51 schreef Norbertus007 het volgende:
TVP met de Sinn 756. VInd ik een erg mooi horloge, maar schijnt erg dik te zijn in verhouding met de diameter. Iemand ervaring mee?
[ afbeelding ]
Heb je hem wel eens omgehad de Sinn? Misschien wordt het tijd dat ik hem gewoon eens even in het echt ga bekijken bij bijvoorbeeld Horloge Platform Nederland.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:40 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik onderschrijf die stelling. Hij is mij té dik, in verhouding met de diameter.
14 mm dik, bij 40 mm diatmeter.
Ik zou hem graag willen , maar dan met een diameter van bijvoorbeeld 52 mm.
Ja ik heb hem diverse malen omgehad. Uiteraard is het puur persoonlijk hèquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:40 schreef Norbertus007 het volgende:
[..]
Heb je hem wel eens omgehad de Sinn? Misschien wordt het tijd dat ik hem gewoon eens even in het echt ga bekijken bij bijvoorbeeld Horloge Platform Nederland.
Ok, aangezien ik niet zo'n grote pols heb is 40mm voor mij perfect. Ik ga wel een keer kijkenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:51 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja ik heb hem diverse malen omgehad. Uiteraard is het puur persoonlijk hè
Het is meer dat ik me stoor aan de kleine diameter, dan aan de dikte.
HK, de grootste afzetmark voor Zwitserse uurwerken...maar of dat ook voor Duitse geldt?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:45 schreef static het volgende:
Dit mag er ook wel zijn.
[ afbeelding ]
Vorige topic:
[ afbeelding ]
Schijnt allemaal een stuk goedkoper te zijn hier in HK, maar dat valt best tegen.
Die zien er wel goed uit.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:45 schreef static het volgende:
Dit mag er ook wel zijn.
[ afbeelding ]
Vorige topic:
[ afbeelding ]
Schijnt allemaal een stuk goedkoper te zijn hier in HK, maar dat valt best tegen.
de vorige die een klok te koop aanbood kreeg een ban aan zijn broek...ge zijt gewaarschuwd...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:33 schreef Dokay het volgende:
ik heb nog een klokje in de verkoop staan
ow ik dacht dat ze diegene van handel verdachten, ik heb alleen dit klokje te koop staanquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:56 schreef ForrestX het volgende:
[..]
de vorige die een klok te koop aanbood kreeg een ban aan zijn broek...ge zijt gewaarschuwd...
Mooie klok, zeker voor een arme studentquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:22 schreef Steven.seagal het volgende:
[ afbeelding ]
Is mijn nieuwste, niet echt een van de duurste als je alles in dit topic bekijkt, maar zeker kwaliteit voor die prijsklasse. Ben maar een arme student haha.
dat dacht ik alquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:21 schreef raaavi het volgende:
[..]
Chinese webshop en gadgetstopic #11: Waar we lang wachten!
Mooi hoor ze maken mooie horloges daar bij Maurice Lacroix.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:26 schreef Alcatrash het volgende:
Sinds gisteren deze om:
[ afbeelding ]
Chronograaf met maanfase van Lacroix. Erg mooi uitzicht de hele dag
Prachtige 'toolwatch'... Wel dik inderdaad, maar of dat in de praktijk een probleem is... Draag een STOWA Seatime (43 mm), die is 13 mm 'hoog'...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:51 schreef Norbertus007 het volgende:
TVP met de Sinn 756. VInd ik een erg mooi horloge, maar schijnt erg dik te zijn in verhouding met de diameter. Iemand ervaring mee?
[ afbeelding ]
Nou, ik weet wel welke ik mooier vind.quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:01 schreef Adsum het volgende:
En de Sub heeft er een geduchte concurrent bij
Nou nou nou, je kan iets ook onderwaarderen hoor...quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:52 schreef SeLang het volgende:
[..]
Nou, ik weet wel welke ik mooier vind.
(Die Chopard dus)
Daarnaast is die Sub ook nog eens zo'n standaardklokje dat iedereen heeft.
Kwestie van smaak he.quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:29 schreef Queque het volgende:
[..]
Nou nou nou, je kan iets ook onderwaarderen hoor...
Wat een kletser die seatime! Ben zelf ook erg fan van stowa. Maar het zal misschien geen probleem zijn de dikte, maar wellicht niet mooi staan aan een smalle pols.quote:Op maandag 24 augustus 2009 13:35 schreef TheSilencer het volgende:
[..]
Prachtige 'toolwatch'... Wel dik inderdaad, maar of dat in de praktijk een probleem is... Draag een STOWA Seatime (43 mm), die is 13 mm 'hoog'...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bron? ik vind alleen dat rolex het meeste horloges in het totaal heeft verkocht.quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:35 schreef SeLang het volgende:
[..]
Kwestie van smaak he.
Er is natuurlijk niets mis mee. Het is niet voor niets het meest verkochte horloge ter wereld.
Moonwatch, UPO?quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:31 schreef Queque het volgende:
[..]
bron? ik vind alleen dat rolex het meeste horloges in het totaal heeft verkocht.
Anyway, zelf denk ik erover om binnenkort een omega horloge aan te schaffen.![]()
Kwa verkoopcijfers komt niemand ook maar in de buurt van Rolex. Zo'n 800.000 worden er per jaar geproduceerd. Mogelijk wordt de Datejust nog wat meer verkocht dan submariners, maar het zal elkaar niet veel ontlopen.quote:
Is hij niet wat te groot voor je pols?quote:
Thnxquote:Op maandag 24 augustus 2009 18:47 schreef Mr.G het volgende:
Veel draagplezier Adsum. Erg mooie klok en dito foto's. Wat voor uurwerk heeft die schoonheid?
Let wel dat er van een Datejust ONTZETTEND veel combinaties te krijgen zijn...quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:50 schreef SeLang het volgende:
[..]
Kwa verkoopcijfers komt niemand ook maar in de buurt van Rolex. Zo'n 800.000 worden er per jaar geproduceerd. Mogelijk wordt de Datejust nog wat meer verkocht dan submariners, maar het zal elkaar niet veel ontlopen.
Ja, dus als je dat meeneemt dan zo'n sub hoogstwaarschijnlijk het meest voorkomende horloge.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:58 schreef Adsum het volgende:
[..]
Let wel dat er van een Datejust ONTZETTEND veel combinaties te krijgen zijn...
Voor de stalen alleen al 30 wijzerplaten, 2 banden, 3 lunettes...
ligt aan de foto, 43,5 mm precies genoeg voor mijn pols. Heb ook een daytona die vind ik eigenlijk net iets te klein.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Is hij niet wat te groot voor je pols?
Als je globaal kijkt, wordt de DJ denk ik meer verkocht. Goud/stalen modellen zijn in o.a. USA zéér populair, en ook daar zijn duizend-en-één uitvoeringen van te krijgen...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:59 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ja, dus als je dat meeneemt dan zo'n sub hoogstwaarschijnlijk het meest voorkomende horloge.
Daarnaast is het zeker weten het meest vervalste horloge, dus tel al de nepperts erbij op en dan lijkt het helemaal alsof de hele wereld hetzelfde horloge draagt.
Ik zou voor Omega gaan. Heb ik als merk persoonlijk veel meer mee. B&M zijn nogal anonieme horloges...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:18 schreef Queque het volgende:
Zoals ik al zei, dacht ik eraan om een nieuw horloge te kopen.
Echter twijfelde ik nog:
B&M (nog weinig of niets van gezien in dit topic.)
[ afbeelding ]
Omega
[ afbeelding ]
De laatste is natuurlijk alleen om naar te kijken. Prachtig horloge.
Ik denk dat ik ga voor 1 van B&M.
Iemand tips over vergelijkbare horloges? meningen? ervaringen of andere bijdragen aan mijn keuze te melden?
(prijzen zijn +- en van een grote nederlandse juwelier)
Wat maakt die horloge 112000?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:18 schreef Queque het volgende:
Omega
[ afbeelding ]
De laatste is natuurlijk alleen om naar te kijken. Prachtig horloge.
Ik denk dat ik ga voor 1 van B&M.
Iemand tips over vergelijkbare horloges? meningen? ervaringen of andere bijdragen aan mijn keuze te melden?
(prijzen zijn +- en van een grote nederlandse juwelier)
Central tourbillon. kijk maar eens op youtube naar tourbillon filmpjes als het je niet bekend voor komt.quote:
Die vind ik dan ook nog wel leuk! Prijs ?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 02:12 schreef AryaMehr het volgende:
Gisteren een nieuwe horloge gekocht:
[ afbeelding ]
¤ 559,-quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:08 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Die vind ik dan ook nog wel leuk! Prijs ?
servicebeurtje...even laten schoonmaken, opnieuw olie erin en hij kan weer een paar jaar vooruit!quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:35 schreef x3ro het volgende:
T uurwerk van mijn omega dynamic begint beetje lastig te doen. Ik maak op het werk ivm pauzetijd altijd gebruik van de stopwatch op dit horloge. Maar het stop start mechanisme begint een beetje tegen te stribbelen.(soms 2 keer moeten drukken) Waar zou dit aan kunnen liggen?
Tgaat op zo eentje:
[ afbeelding ]
Als Omega veel beter verkoopt dan B&M ben je met een Omega toch anoniemer (zie je zo vaak) en met een B&M meer onderscheidend?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:53 schreef Adsum het volgende:
Ik zou voor Omega gaan. Heb ik als merk persoonlijk veel meer mee. B&M zijn nogal anonieme horloges... Werk zelf bij een juwelier, en daar is B&M één van de minst verkopende merken... Omega loopt stukken beter.
B&M valt niet op, die zijn juist anoniem. Resale value zou ik me ook meer zorgen om maken dan bij een Omega...quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:40 schreef Alcatrash het volgende:
[..]
Als Omega veel beter verkoopt dan B&M ben je met een Omega toch anoniemer (zie je zo vaak) en met een B&M meer onderscheidend?
quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:11 schreef Adsum het volgende:
[..]
B&M valt niet op, die zijn juist anoniem. Resale value zou ik me ook meer zorgen om maken dan bij een Omega...
De IWC Portofino is een mooi chique horloge, alleen totaal niet courant...quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:45 schreef Queque het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En deze IWC dan voor ¤ 3.550,00
daar ben ik nu over aan het twijfelen, welke raad jij aan tussen deze en die omega?
Wat doe jij hier?quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:26 schreef Maikuuul het volgende:
Een vraagje.
Hoe maken jullie de binnenkant van je leren horloge schoon ?
Na een bepaalde tijd gaat er toch een beetje een zweetgeur inzitten, maar hoe krijgt men deze eruit ?![]()
Speciale vloeistof voor ofzo ?
Leren horloge? Dan mag jij je de trotse bezitter noemen van een Alain Silbersteinquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:26 schreef Maikuuul het volgende:
Een vraagje.
Hoe maken jullie de binnenkant van je leren horloge schoon ?
Na een bepaalde tijd gaat er toch een beetje een zweetgeur inzitten, maar hoe krijgt men deze eruit ?![]()
Speciale vloeistof voor ofzo ?
Ik dacht dat hij het over de achterkant van zn klokje hadquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:41 schreef Adsum het volgende:
[..]
Leren horloge? Dan mag jij je de trotse bezitter noemen van een Alain Silberstein![]()
![]()
Een leren band kan je behandelen met speciaal vet. Breitling heeft dat voor hun bandjes en het werkt wel goed.
Verder is er weinig aan te doen. Als je transpireert ga je dat merken aan je bandje. Of je nou een klok van 10 euro of 10.000 euro hebt...
Dat lijkt me niet zon fijn gevoel wanneer je het klokje draagt..quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:03 schreef Adsum het volgende:
Ik zweet niet zo erg gelukkig, doe makkelijk 3 jaar met een leren band en dan ziet ie er nog goed uit.
Merk wel dat de rubberen band van mijn Chopard een beetje glad wordt als ik wel zweet. Rubber absorbeert geen vocht natuurlijk, dus het horloge gaat een beetje drijven.
Gelukkig bestaat er zoiets als keuzequote:Op dinsdag 8 september 2009 21:13 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet zon fijn gevoel wanneer je het klokje draagt..
Stalen band
't is maar wat je mooi vind ..quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:41 schreef Adsum het volgende:
Leren horloge? Dan mag jij je de trotse bezitter noemen van een Alain Silberstein![]()
ik zou het niet erg vinden om zo'n horloge voor 50 euro te kopen en door te verkopen hoorquote:Op vrijdag 11 september 2009 07:50 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
't is maar wat je mooi vind ..
[ afbeelding ]
Dat is weer een ander verhaalquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:03 schreef Queque het volgende:
[..]
ik zou het niet erg vinden om zo'n horloge voor 50 euro te kopen en door te verkopen hoor
Een horloge moet rond zijn imho.quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:34 schreef mukooo het volgende:
Hierbij mijn horloges ik ben benieuwd naar jullie reacties o_0
[ afbeelding ]
BS!quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:45 schreef Queque het volgende:
[..]
Een horloge moet rond zijn imho.
Niet persé rond, wél mooi.quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:45 schreef Queque het volgende:
[..]
Een horloge moet rond zijn imho.
Die Trofish vind ik persoonlijk über lelijk.quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:34 schreef mukooo het volgende:
Hierbij mijn horloges ik ben benieuwd naar jullie reacties o_0
Het gaat om een:
Romanson
[ afbeelding ]
Trofish
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
TW STEEL CEO Collection: CE1020
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zag ik jou trouwens vorige week zaterdag door eindhoven lopen?quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:58 schreef Adsum het volgende:
[..]
Niet persé rond, wél mooi.
Vooral die Trofish, mijn-fucking-god
Zouden er meerdere mensen met zo'n Trofish zijn?quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:59 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
zag ik jou trouwens vorige week zaterdag door eindhoven lopen?
Mooie rolexquote:Op woensdag 9 september 2009 19:54 schreef Adsum het volgende:
[..]
Gelukkig bestaat er zoiets als keuze![]()
[ afbeelding ]
+ een verzameling aan leren - en natobanden voor beide horloges.
Zou goed kunnen ja, ik werk erquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:59 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
zag ik jou trouwens vorige week zaterdag door eindhoven lopen?
Ja ik stond dus even binnen te loeren bij Pijnenburg en toen kwam er een gast naast me staan en ik dacht ik heb hem ooit eerder gezien op een foto ofzo en toen legde ik een link met het forumquote:Op zondag 13 september 2009 22:24 schreef Adsum het volgende:
[..]
Zou goed kunnen ja, ik werk er
Je herkende mij aan...??
Ik heb er ook weinig verstand van, maar ik weet wel dat saffierglas wat duurzamer/harder is dan gewoon glas. (Minder krasjes.)quote:Op maandag 14 september 2009 18:31 schreef toma het volgende:
Ik ben volgende week jarig en ik mag een horloge uitkiezen van max ¤300,-. Zelf heb ik er totaal geen verstand van. Het liefst heb ik een leren band ipv een stalen maar dat maakt me ook niet zo heel veel uit. Misschien dat iemand me iets kan adviseren?
Ah okee, duidelijk.quote:Op maandag 14 september 2009 09:36 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Ja ik stond dus even binnen te loeren bij Pijnenburg en toen kwam er een gast naast me staan en ik dacht ik heb hem ooit eerder gezien op een foto ofzo en toen legde ik een link met het forum
ben verder geen Rain Man ofzo.....![]()
Als het nep is, kun je bij de feedback op Ebay vaak wel een reactie vinden waarin staat dat de verkoper namaak verkoopt.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:32 schreef Hyperdunk_15 het volgende:
Hi everybody!
Ik heb een vraagje en heb wat op het forum gezocht waar ik hem kon plaatsen maar toen ben ik toch bij jullie als 'experts' uitgekomen. Van de week een mooi horloge gezien in de stad, en vervoglens even op internet gekeken wat voor prijzen er nou zo al voor dit klokje gevraagd worden : ik vond er dus ook eentje op ebay.
http://cgi.ebay.com/New-Authentic-BIG-SIZE-Watch-AR5835-Ship-Fast-and-Safe_W0QQitemZ330358452516QQcmdZViewItemQQptZWristwatches?hash=item4ceae5f124&_trksid=p3286.c0.m14'
Deze dus. Nu vraag ik mij af : is deze wel echt? En hoe zou ik dit kunnen ontdekken? Ik heb zelf totaal geen verstand van horloges, maar het prijs verschil met Nederland is vrij groot ( zo'n 150 euro). Graag jullie advies!
klok is geheel niet mijn smaak, maar hier mag je wel aardige polsen voor hebben...met 48mm is ie echt huge!!quote:Op donderdag 17 september 2009 23:32 schreef Hyperdunk_15 het volgende:
Hi everybody!
Ik heb een vraagje en heb wat op het forum gezocht waar ik hem kon plaatsen maar toen ben ik toch bij jullie als 'experts' uitgekomen. Van de week een mooi horloge gezien in de stad, en vervoglens even op internet gekeken wat voor prijzen er nou zo al voor dit klokje gevraagd worden : ik vond er dus ook eentje op ebay.
http://cgi.ebay.com/New-Authentic-BIG-SIZE-Watch-AR5835-Ship-Fast-and-Safe_W0QQitemZ330358452516QQcmdZViewItemQQptZWristwatches?hash=item4ceae5f124&_trksid=p3286.c0.m14'
Deze dus. Nu vraag ik mij af : is deze wel echt? En hoe zou ik dit kunnen ontdekken? Ik heb zelf totaal geen verstand van horloges, maar het prijs verschil met Nederland is vrij groot ( zo'n 150 euro). Graag jullie advies!
lees de feedback van de verkopen op eBay door...je koopt niet alleen de klok, maar vooral de verkoper. Als het gevoel niet goed is, niet doen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:15 schreef Hyperdunk_15 het volgende:
Ja het is een flinke klok, heb hem even om gehad, vind het wel mooi. Misschien waag ik het er toch maar op..
Weet iemand waar deze te koop is?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:45 schreef static het volgende:
Dit mag er ook wel zijn.
[ afbeelding ]
Vorige topic:
[ afbeelding ]
Wees iig bereid om het bedrag van een nieuwe auto neer te tellen voor zo'n klokquote:Op maandag 21 september 2009 18:49 schreef Sirmixalot het volgende:
[..]
Weet iemand waar deze te koop is?
Deze vind ik wel heel erg mooiquote:Op donderdag 10 september 2009 23:01 schreef J0ttem het volgende:
[ afbeelding ]
Heb 'm sinds gisteren, leuk ding imo
Glashüttequote:Op maandag 21 september 2009 18:49 schreef Sirmixalot het volgende:
[..]
Weet iemand waar deze te koop is?
quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:59 schreef Vinsen het volgende:
Ik hou ook wel van mooie klokjesLaatste aanwinst: [ afbeelding ]
Thanksquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:59 schreef toma het volgende:
[..]prachtig.
Die wilde ik ook maar vond hem te duur .
Panerai maakt hele knappe exemplaren....quote:Op woensdag 23 september 2009 13:41 schreef osmo het volgende:
Iemand hier ervaring met Panerai "homages", Marina Militare watches zoals hier voorbeelden te vinden zijn: http://forums.watchuseek.com/showthread.php?t=87363
Weet iemand hoe/waar je deze kan bestellen en wie de beste maakt?
quote:Op woensdag 23 september 2009 15:34 schreef TheSilencer het volgende:
[..]
Panerai maakt hele knappe exemplaren....
[ afbeelding ]
Komen zo eens per maand op iBood voorbij voor wènig... Ik heb er weinig mee, maar de kwaliteit is best prima... Het model dat je laat zien heeft wel een hoog wannabe-Rolex gehalte...quote:Op woensdag 23 september 2009 17:35 schreef Dokay het volgende:
kan iemand me vertellen of het merk invicta de moeite waard is? (goede prijs/kwaliteit verhouding?)
zat zelf naar zoiets te kijken
model is een beetje een kruising tussen de Sub en de Seamaster...quote:Op woensdag 23 september 2009 17:35 schreef Dokay het volgende:
kan iemand me vertellen of het merk invicta de moeite waard is? (goede prijs/kwaliteit verhouding?)
zat zelf naar zoiets te kijken
quote:Dit horloge uit de Vintage collectie van Pequignet heeft een witte wijzerplaat. De lunette is vervaardigd uit 18 krt. goud en is voorzien van Romeinse cijfers. Het horloge heeft een edelstalen band die uit drie rijen van de bekende Moorea schakel van het merk bestaat. De band bevat gouden delen op de schakels. Het horloge heeft een Zwitsers quartz uurwerk met een stopwatchfunctie en datumaanduiding.
Damn, wat een lelijke horloges.quote:Op maandag 28 september 2009 16:23 schreef francis998 het volgende:
Ben dit topic net tegenkomen..en hierzo mijn horloges..de eerste 2 van links naar rechts zijn "nette" horloges..die ik gebruik als ik ergens naar toe ga..bijv. school/feestjes/reunies..etc.
En de andere 2 gewoon dagelijks..voor het thuislopen..naar de supermarkt..etc.
De laatste is zo'n tommy van welke de bandjes kan omdraaien en keuze hebt uit 2 kleuren..vindt ik eigenlijk de leukste. En de andere zijn allemaal casio's waarvan ik van 2 het bandje heb moeten veranderen omdat die helemaal versleten waren..
[ afbeelding ]
waarschijnlijk ligt de kostprijs van het produceren van een Omega / Rolex / w.e niet veel hogerquote:Op maandag 28 september 2009 23:42 schreef zlakto het volgende:
Digitale horloges is iets waarvan je moet houden. Ik denk trouwens wel dat die eigenaar best oud is, anders ga je niet naar een reünie (of het moet van de basisschool zijn) .
Heb zelf gisteren een horloge uit China besteld (zat eens wat mee te lezen in het chinese webshops topic)
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16718 . Leuk om eens te kijken of een automatisch horloge van nog geen 15 euro, een tijdje meegaat.
Verder houd ik het toch maar bij mijn le locle
als ik iemand in dit topic aan zie kondigen dat diegene een maandloon opzij heeft gezet om een IWC of Panerai gaat kopen denk ik toch echt; boek een vakantie of zet het geld lekker opzij, voor mijn part geef je het aan het goede doel. Waarom zou je 1500 euro uitgeven terwijl je voor 300 een goede Tissot of Seiko hebt? Dat gaat toch nergens over . Voor elk horloge van 3000 euro zijn er minstens wel een paar alternatieven die kwalitatief helemaal niet onderdoen, alleen een ander merkquote:Op dinsdag 29 september 2009 00:25 schreef feelsgoodman het volgende:
Dude.
Aziatische uurwerken vergelijken met Zwitserse is echt not done. Uiteraard zit er een monster marge op merken zoals Rolex, Panarai, Hublot et cetera. Maar kwalitatief is het niet te vergelijken met goedkope Aziatische afdank horloges.
Maar natuurlijk betaal je voor het merk. Net zoals je dat doet met zo een beetje elke artikel dat tegenwoordig word verkocht.
ik zou een sub nooit wegdoen...tijdloos horloge waar altijd een draaggelegenheid bij is. Dat vind ik bij de BCE iets minder, maar dat is persoonlijk.quote:Op maandag 28 september 2009 23:52 schreef feelsgoodman het volgende:
Ik zit eraan te denken om mijn Submariner te verkopen en om een BCE te halen.
Ja/nee? Vertel het mij. Ik ben er nog niet over uit eigenlijk. Beide zijn om op te eten uiteraard, misschien toch maar de Sub houden en over een jaar daarnaast ook nog een BCE aanschaffen.
[ afbeelding ]
So pretty.
Ik snap je "advocaat van de duivel"-post wel dus vandaar een simpele reactie die denk ik voor velen spreekt: It's all about priorities!quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:30 schreef Dokay het volgende:
[..]
als ik iemand in dit topic aan zie kondigen dat diegene een maandloon opzij heeft gezet om een IWC of Panerai gaat kopen denk ik toch echt; boek een vakantie of zet het geld lekker opzij, voor mijn part geef je het aan het goede doel. Waarom zou je 1500 euro uitgeven terwijl je voor 300 een goede Tissot of Seiko hebt? Dat gaat toch nergens over . Voor elk horloge van 3000 euro zijn er minstens wel een paar alternatieven die kwalitatief helemaal niet onderdoen, alleen een ander merkHet zal wel het statusgevoel zijn
![]()
Nee. Een Rolex verkopen voor een Breitling? Never!quote:Op maandag 28 september 2009 23:52 schreef feelsgoodman het volgende:
Ik zit eraan te denken om mijn Submariner te verkopen en om een BCE te halen.
Ja/nee? Vertel het mij. Ik ben er nog niet over uit eigenlijk. Beide zijn om op te eten uiteraard, misschien toch maar de Sub houden en over een jaar daarnaast ook nog een BCE aanschaffen.
[ afbeelding ]
So pretty.
Ach ik snap wel waarom iemand veel geld voor een horloge wil uitgeven. Snap het ook heel goed als je dat niet wil.quote:Op maandag 28 september 2009 23:42 schreef zlakto het volgende:
Digitale horloges is iets waarvan je moet houden. Ik denk trouwens wel dat die eigenaar best oud is, anders ga je niet naar een reünie (of het moet van de basisschool zijn) .
Heb zelf gisteren een horloge uit China besteld (zat eens wat mee te lezen in het chinese webshops topic)
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16718 . Leuk om eens te kijken of een automatisch horloge van nog geen 15 euro, een tijdje meegaat.
Verder houd ik het toch maar bij mijn le locle
Als je teveel geld hebt of je vind het leuk. Iedere gek zijn gebrek. De een koopt 10.000 schaalmodellen de ander koopt 3 horloges etc etc etc. Blijft het enige echte sieraad voor een manquote:Op dinsdag 29 september 2009 00:30 schreef Dokay het volgende:
[..]
als ik iemand in dit topic aan zie kondigen dat diegene een maandloon opzij heeft gezet om een IWC of Panerai gaat kopen denk ik toch echt; boek een vakantie of zet het geld lekker opzij, voor mijn part geef je het aan het goede doel. Waarom zou je 1500 euro uitgeven terwijl je voor 300 een goede Tissot of Seiko hebt? Dat gaat toch nergens over . Voor elk horloge van 3000 euro zijn er minstens wel een paar alternatieven die kwalitatief helemaal niet onderdoen, alleen een ander merkHet zal wel het statusgevoel zijn
![]()
Je vergeet manchetknopenquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:54 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Als je teveel geld hebt of je vind het leuk. Iedere gek zijn gebrek. De een koopt 10.000 schaalmodellen de ander koopt 3 horloges etc etc etc. Blijft het enige echte sieraad voor een man
Een replica met een verledenquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:15 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ].
Al een flinke tijd in gebruikmaar wat een heerlijk nooit kapotgaand ding
datum ect moet ik alleen eens goed zetten zie ik nu
mag hopen dat het geen replica is zegquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:04 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Een replica met een verleden
ow is ie echt?quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mag hopen dat het geen replica is zeg
daar ga ik wel van uitquote:
Jammer, het is wel een replica (van een Rolex Daytona, een chronograaf). Het is geen originele Rolex in elk geval. Waar komt het horloge wél vandaan dan?quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mag hopen dat het geen replica is zeg
Tadaaa! http://www.ibood.com/nl/n(...)6_Automatic_Horloge/quote:Op woensdag 23 september 2009 19:12 schreef TheSilencer het volgende:
[..]
Komen zo eens per maand op iBood voorbij voor wènig... Ik heb er weinig mee, maar de kwaliteit is best prima... Het model dat je laat zien heeft wel een hoog wannabe-Rolex gehalte...
Aanvulling: Zie de webshop. Geen enkel model vind ik >200 EURO waard... Staan er verdorie van 999 EURO op![]()
de wijzerplaten kunnen zoveel verschillenquote:Op woensdag 30 september 2009 08:07 schreef TheSilencer het volgende:
[..]
Jammer, het is wel een replica (van een Rolex Daytona, een chronograaf). Het is geen originele Rolex in elk geval. Waar komt het horloge wél vandaan dan?
Hier een plaatje van een (volgens mij, bij Rolex weet je het nooit) échte:
[ afbeelding ]
wat is een acceptabele prijs voor een le locle? ik zit er zelf ook al een tijd naar te turen als toekomstige klokquote:Op woensdag 30 september 2009 13:27 schreef Stiggie het volgende:
Nieuw klokje geregeld! De Tissot Le Locle. De achterkant is te dikhelemaal voor die prijs. Bovendien heb ik hem van een liefhebber dus tegen scherpe prijs. Deze week denk ik nog wel binnen.
![]()
[ afbeelding ]
Winkelwaarde is geloof ik ongeveer 375 euro. Heb hem van de zomer bij Siebel gekocht(in de aanbieding) voor 190. Zag hem daar wel laatst weer liggen voor 370 ofzo.quote:Op woensdag 30 september 2009 17:40 schreef Dokay het volgende:
[..]
wat is een acceptabele prijs voor een le locle? ik zit er zelf ook al een tijd naar te turen als toekomstige klok
wow lucky guy.. voor die prijs had ik 'm zeker ook meegegaptquote:Op woensdag 30 september 2009 20:24 schreef zlakto het volgende:
[..]
Winkelwaarde is geloof ik ongeveer 375 euro. Heb hem van de zomer bij Siebel gekocht(in de aanbieding) voor 190. Zag hem daar wel laatst weer liggen voor 370 ofzo.
Auw, Jeroen. Dat is ook een nepperd... Lunette van een witgouden model en een geelgoud logo op de wijzerplaatquote:Op woensdag 30 september 2009 08:07 schreef TheSilencer het volgende:
[..]
Jammer, het is wel een replica (van een Rolex Daytona, een chronograaf). Het is geen originele Rolex in elk geval. Waar komt het horloge wél vandaan dan?
Hier een plaatje van een (volgens mij, bij Rolex weet je het nooit) échte:
[ afbeelding ]
Zie je maar! Ik ben ook geen Rolex-kennerquote:Op woensdag 30 september 2009 21:19 schreef Adsum het volgende:
[..]
Auw, Jeroen. Dat is ook een nepperd... Lunette van een witgouden model en een geelgoud logo op de wijzerplaat
quote:Op woensdag 30 september 2009 13:27 schreef Stiggie het volgende:
Nieuw klokje geregeld! De Tissot Le Locle.
Prima dingen, mooi horloge voor de prijs ook.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:09 schreef joenp het volgende:
Heeft een van jullie ervaring met het bestellen van en het dragen van horloges van Christopher Ward? Ik heb m'n zinnen gezet op een C5 Malvern. Maar kan niet echt veel ervaringen vinden op het forum van CW na...
Dank!
[ afbeelding ]
d'r zal iemand zijn die hem snapt!quote:
hehehe.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:15 schreef ForrestX het volgende:
[..]
d'r zal iemand zijn die hem snapt!
En jij denkt werkelijk dat ie echt is?quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:15 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ].
Al een flinke tijd in gebruikmaar wat een heerlijk nooit kapotgaand ding
datum ect moet ik alleen eens goed zetten zie ik nu
Wat moet je ervoor hebben? ¤ 3999,-??quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:15 schreef ForrestX het volgende:
[..]
d'r zal iemand zijn die hem snapt!
Misschien en moet?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:37 schreef Swetsenegger het volgende:
Misschien moet ik m'n CvdK verkopen.
Had eind augustus 2008 een C2 besteld, en betaald via PayPal. De levertijd zou iets van 3 - 4 weken zijn. Na een maand eens achteraan gemaild, wat de planning zou zijn. Het zou nog eens twee weken duren. Afgewacht, weer niets. Uiteindelijk heel veel heen en weer gemaild, maar het werd steeds uitgesteld. Op een gegeven moment verzendkosten teruggestort gekregen, en ergens begin november de order gecancelled. Op dat moment waren ze echter geswitcht van leverancier, wat de leveringsproblemen zouden moeten verklaren.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:09 schreef joenp het volgende:
Heeft een van jullie ervaring met het bestellen van en het dragen van horloges van Christopher Ward? Ik heb m'n zinnen gezet op een C5 Malvern. Maar kan niet echt veel ervaringen vinden op het forum van CW na...
Dank!
[ afbeelding ]
En met succes, want ook al op pauzequote:Op zondag 11 oktober 2009 08:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Belachelijk, heb me in V&A FB al kwaad gemaakt.
Wat een belachelijk fascistisch regime heerst hier soms op Fokquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:58 schreef Reintji het volgende:
[..]
En met succes, want ook al op pauze![]()
Met opruimen trouwens nog wat oude klokjes 'gevonden'. Titanium was hip hè.
Ik niet...ik ga voor de SD zoals je na de tourrit weet...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:29 schreef Adsum het volgende:
[..]
Wat moet je ervoor hebben? ¤ 3999,-??
Dit keer in de prullenbak. Te belachelijk voor woorden. Swetsenegger nam het voor hem op en is daarom nu ook gebandquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:46 schreef ForrestX het volgende:
[..]
Ik niet...ik ga voor de SD zoals je na de tourrit weet...
Overigens weer aangezien voor handelaar???? Om moe van te worden!
dan zal ik ook zo wel gaan..quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:06 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dit keer in de prullenbak. Te belachelijk voor woorden. Swetsenegger nam het voor hem op en is daarom nu ook geband
Prullenbak is point of no return.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:06 schreef ForrestX het volgende:
[..]
dan zal ik ook zo wel gaan..
de prullenbak is??
quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:08 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Prullenbak is point of no return.
Hij is dan ook een liefhebber pur sang met ook nog eens verstand van zaken.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:37 schreef Queque het volgende:
Erg jammer, was wel 1 van de users die ergens echt goed inhoudelijk op kon antwoorden.
En de Steinhart is geen rip-off?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:28 schreef eriksd het volgende:
Die Magrette is te duidelijk een rip-off. Neem de steinhart.
Ik zou zeer zeker ook fortis flieger overwegenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:44 schreef ForrestX het volgende:
[..]
En de Steinhart is geen rip-off?
Als je voor de Flieger gaat, kijk dan eens bij Stowa...een van de 5 originele merken die Duitse Fliegers maakt. Weliswaar iets duurder dan de Steinhart, maar meer historie en ik gok zo maar een smooier en beter afgewerkt, Overigens heb ik over Steinhart nooit slechte dingen gehoord, net als over Magrette!
Qua model zijn het nogal appels en peren. De binnenkant: de Magrette heeft een Miyota uurwerk, de Steinhart een ETA...ik ozu het in deze prijsklasse geloof ik niet laten meewegen en kopen wat je het mooiste vind....of sparen en ze allebei kopen.
Ik heb zelf met exact hetzelfde dilema geworsteld met als resutaat dat ik ze geen van beide heb genomen, ik wel weet dat als er een Flieger komt dat het of een Stowa of een IWC wordt, de Magrette mij niet staat en dat er eerst een duiker bij komt waarvoor ik lang moet sparen. Maar beide horloges uit jouw dilema vind ik persoonlijk prachtig.
iBood, neem ik aan? Daar stond ie inderdaad voor dat bedrag...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:36 schreef Dokay het volgende:
vandaag een Invicta 8926 gloedjenieuw op de kop getikt voor ¤70,-.. geen slechte deal als je kijkt dat ie retail ¤200 is en volgens recensies voor 2x de retailwaarde nog een goede deal zou zijn
yep, had m van iemand overgekocht nog helemaal nieuw die 'm iets te impulsief had gekocht. hij had al teveel horloges ofzoquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:19 schreef TheSilencer het volgende:
[..]
iBood, neem ik aan? Daar stond ie inderdaad voor dat bedrag...
Ah, dat soort mensen ken ik meerquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:09 schreef Dokay het volgende:
[..]
yep, had m van iemand overgekocht nog helemaal nieuw die 'm iets te impulsief had gekocht. hij had al teveel horloges ofzo
keertje goed polijsten en je kunt echt de blits makenquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:46 schreef centenbakkie het volgende:![]()
[ afbeelding ]
seiko 1128-5000 12k gold
ach kosste maar 50 cent op mn werk
Voorzichtig polijstenquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:59 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
keertje goed polijsten en je kunt echt de blits maken
En het gaat deze worden:quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:44 schreef osmo het volgende:
Ik kan niet kiezen tussen een Magrette Regattare Moana Pacific
[ afbeelding ]
Of een Steinhart Nav B-Uhr II
[ afbeelding ]
Dilemma Dilemma
ik zag hier laatst Magrette voorbij komen als degelijk Panerai alternatief. Mocht je dat nog aan de prijs vinden, zijn er ook nog wel wat gunstiger geprijsde alternatieven.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:20 schreef stamppot het volgende:
Ik vind panerai horloges vet, helemaal de horloges met een hand opgewonden uurwerk.
Het rondlopen met een namaak horloge vind ik eigenlijk niet echt tof, en het origineel kan ik niet betalen. Zijn er alternatieven die wat weghebben van die klokken?
Ik heb wel een ander merk gezien in dit topic die er veel op lijkt maar dat zijn automaten. Ik heb al een mooie automaat dus daar ben ik niet naar opzoek.
Magrette zijn ook automaat volgens mij...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:36 schreef Dokay het volgende:
[..]
ik zag hier laatst Magrette voorbij komen als degelijk Panerai alternatief. Mocht je dat nog aan de prijs vinden, zijn er ook nog wel wat gunstiger geprijsde alternatieven.
Dat vind ik toch zo een geweldig model ehquote:
Uitstekende klok. Heb hem zelf met witte wijzerplaat.quote:
Zo,quote:Op woensdag 2 september 2009 23:46 schreef allsystemshalt het volgende:
Ik had een tijdje terug een Vostok gerepareerd, Het gewicht van het opwindmechanisme was losgetrild.
En nu is dus de secondewijzer los![]()
Kan ik weer gaan prutsen![]()
* Wel vreemd hoor dat ie zomaar los liet (het gewicht he ).
Dat de secondewijzer los laat zal wel aan mijn reparatiewerk liggen
De vraag is natuurlijk wat een kleine pols is. Het horloge is 40mm en mijn polsen kunnen nog een slag groter hebben, maar dit is voor mij de ideale grootte. Als je pols een omtrek heeft van groter dan 16cm dan zit ie perfect.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:12 schreef m0ridin het volgende:
@osmo en eriksd:
Ik ben dus van plan binnenkort zelf ook een Tissot PRC 200 te kopen (en ook nog aan het twijfelen over de kleur... dacht aan wit maar vind de zwarte toch ook wel erg mooi). Wil hem dan wel met metalen band nemen.
Hebben jullie nog alternatieven overwogen of in het hoofd die ik ook nog kan bekijken? Ik wil dus een metalen chronograaf. Niet te druk en niet te groot (hou van redelijk simpel en heb maar kleine polsen)... Deze tissot lijkt overal prima aan te voldoen en zit ook in mijn prijsklasse (200-300 euro) maar wie weet zie ik nog dingen over het hoofd
ps. Zouden jullie eventueel een plaatje van dit klokje om de pols kunnen posten? Thanks
Ik kan je er helaas niet mee helpen, maar op www.horlogeforum.nl zit een user genaamd Nivelasco. Hij is (oa) een Maurice Lacroix kenner.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:18 schreef x3ro het volgende:
Ik ben eigenlijk voor een kennis op zoek naar wat info over een horloge wat hij heeft.
Het betreft een maurice lacroix wat kennelijk het platste horloge uit hun lijn is(is al 15+ jaar oud). Is bij mijn weten wel geen automaat, maar kost alsnog ergens in de 3300+ range wanneer je hem tegenwoordig hebben wil. Zal wanneer ik weer terug in NL ben wel wat foto's plaatsen mochten jullie geen id hebben,
Thxquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:44 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb hier het gedeelte van zijn eigen site gevonden met heel veel over Maurice Lacoix's. Tenminste, alle horloges uit de Masterpiece serie.
Wat doet het bedrag/de waarde er nou toe?? Belangrijkste is dat je het zelf een mooie klok vindt!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 07:26 schreef DeZwabber het volgende:
ik voel me echt een pauper in dit topic met mijn seiko van "maar" 300 euro![]()
maar ik vind em mooi genoeg, in ieder geval voor dagelijks gebruik![]()
[ afbeelding ]
het was ook niet helemaal serieus bedoeld hoorquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:44 schreef ForrestX het volgende:
[..]
Wat doet het bedrag/de waarde er nou toe?? Belangrijkste is dat je het zelf een mooie klok vindt!
Ja want eigenlijk ben je er wel trots op, en stiekem probeer je er een beetje mee te pimpenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het was ook niet helemaal serieus bedoeld hoor
Gelukkig heet dit topic dan ook zoquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:41 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
Ja want eigenlijk ben je er wel trots op, en stiekem probeer je er een beetje mee te pimpen![]()
In die advertentie staat een emailadres met een domein dat horloges verkoopt maar op die hele site is geen Tissot te vinden ...quote:Op zondag 1 november 2009 13:29 schreef junkiexp het volgende:
Ik wil graag een tissot le locle.
Dit is wel erg goedkoop ?
http://link.marktplaats.nl/285781002
Betrouwbaar of laten schieten ?
Wat een prachtklokquote:Op zondag 1 november 2009 12:41 schreef Jackal_Omega het volgende:
Ik vind die Armani qua layout wel een hoop weghebben van mijn JLC
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind het opmerkelijk dat je er de originele doos niet bij krijgt. Alleen bij een meerprijs van 25eu. Vraag me af waarom dat zo is / hoe dat zit.quote:Op zondag 1 november 2009 13:29 schreef junkiexp het volgende:
Ik ken de site niet en kan derhalve dus niks zeggen over de betrouwbaarheid, maar de Le Locle kost in de winkel circa 370 euro (als ik het mij goed herinner). Dan heb je sowieso zekerheid.quote:Op zondag 1 november 2009 13:29 schreef junkiexp het volgende:
quote:Op zondag 1 november 2009 12:41 schreef Jackal_Omega het volgende:
Ik vind die Armani qua layout wel een hoop weghebben van mijn JLC
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat vind ik dus ook al vreemdquote:Op zondag 1 november 2009 16:07 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Ik vind het opmerkelijk dat je er de originele doos niet bij krijgt. Alleen bij een meerprijs van 25eu. Vraag me af waarom dat zo is / hoe dat zit.
Ok, bedankt.quote:Op zondag 1 november 2009 16:19 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik ken de site niet en kan derhalve dus niks zeggen over de betrouwbaarheid, maar de Le Locle kost in de winkel circa 370 euro (als ik het mij goed herinner). Dan heb je sowieso zekerheid.
Zeer mooie klok trouwens in die uitvoering (al zou een bruine croc hem nog beter staan).
Ik heb de Le Locle die jij toonde (met Romeinse cijfers en geguillocheerde wijzerplaat dus) ooit eens gepast bij een juwelier en die zat bij hem iig op een mooie bruine croc met vlindersluiting. Erg smaakvolle combiquote:Op zondag 1 november 2009 16:50 schreef junkiexp het volgende:
is de le locle die ik wil ook origineel met een bruine band verkrijgbaar ?
Ik ben alleen nog maar de zwarte en stalen band tegengekomen ?
dus die kosten moet je dan ook nog meerekenen.quote:Op zondag 1 november 2009 16:50 schreef junkiexp het volgende:
is de le locle die ik wil ook origineel met een bruine band verkrijgbaar ?
Ik ben alleen nog maar de zwarte en stalen band tegengekomen ?
Dat kan goedkoper dankzij het lage Britse Pondquote:Op zondag 1 november 2009 16:19 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik ken de site niet en kan derhalve dus niks zeggen over de betrouwbaarheid, maar de Le Locle kost in de winkel circa 370 euro (als ik het mij goed herinner). Dan heb je sowieso zekerheid.
Zeer mooie klok trouwens in die uitvoering (al zou een bruine croc hem nog beter staan).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |