Ik heb nog de gewone bruine, ik ben niet zo hipquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:42 schreef Reintji het volgende:
Vooral die van Dora inderdaad, welke heb jij? Misschien kunnen we ruilen
Waar heb je ze vandaan als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:48 schreef raaavi het volgende:
Mag ik ook pimpen met me horloges uit China?
Chinese webshop en gadgetstopic #11: Waar we lang wachten!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:48 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Waar heb je ze vandaan als ik vragen mag?
Zolang je het er maar bij zetquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:48 schreef raaavi het volgende:
Mag ik ook pimpen met me horloges uit China?
Ik onderschrijf die stelling. Hij is mij té dik, in verhouding met de diameter.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:51 schreef Norbertus007 het volgende:
TVP met de Sinn 756. VInd ik een erg mooi horloge, maar schijnt erg dik te zijn in verhouding met de diameter. Iemand ervaring mee?
[ afbeelding ]
Heb je hem wel eens omgehad de Sinn? Misschien wordt het tijd dat ik hem gewoon eens even in het echt ga bekijken bij bijvoorbeeld Horloge Platform Nederland.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:40 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik onderschrijf die stelling. Hij is mij té dik, in verhouding met de diameter.
14 mm dik, bij 40 mm diatmeter.
Ik zou hem graag willen , maar dan met een diameter van bijvoorbeeld 52 mm.
Ja ik heb hem diverse malen omgehad. Uiteraard is het puur persoonlijk hèquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:40 schreef Norbertus007 het volgende:
[..]
Heb je hem wel eens omgehad de Sinn? Misschien wordt het tijd dat ik hem gewoon eens even in het echt ga bekijken bij bijvoorbeeld Horloge Platform Nederland.
Ok, aangezien ik niet zo'n grote pols heb is 40mm voor mij perfect. Ik ga wel een keer kijkenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:51 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja ik heb hem diverse malen omgehad. Uiteraard is het puur persoonlijk hè
Het is meer dat ik me stoor aan de kleine diameter, dan aan de dikte.
HK, de grootste afzetmark voor Zwitserse uurwerken...maar of dat ook voor Duitse geldt?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:45 schreef static het volgende:
Dit mag er ook wel zijn.
[ afbeelding ]
Vorige topic:
[ afbeelding ]
Schijnt allemaal een stuk goedkoper te zijn hier in HK, maar dat valt best tegen.
Die zien er wel goed uit.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:45 schreef static het volgende:
Dit mag er ook wel zijn.
[ afbeelding ]
Vorige topic:
[ afbeelding ]
Schijnt allemaal een stuk goedkoper te zijn hier in HK, maar dat valt best tegen.
de vorige die een klok te koop aanbood kreeg een ban aan zijn broek...ge zijt gewaarschuwd...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:33 schreef Dokay het volgende:
ik heb nog een klokje in de verkoop staan
ow ik dacht dat ze diegene van handel verdachten, ik heb alleen dit klokje te koop staanquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:56 schreef ForrestX het volgende:
[..]
de vorige die een klok te koop aanbood kreeg een ban aan zijn broek...ge zijt gewaarschuwd...
Mooie klok, zeker voor een arme studentquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:22 schreef Steven.seagal het volgende:
[ afbeelding ]
Is mijn nieuwste, niet echt een van de duurste als je alles in dit topic bekijkt, maar zeker kwaliteit voor die prijsklasse. Ben maar een arme student haha.
dat dacht ik alquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:21 schreef raaavi het volgende:
[..]
Chinese webshop en gadgetstopic #11: Waar we lang wachten!
Mooi hoor ze maken mooie horloges daar bij Maurice Lacroix.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:26 schreef Alcatrash het volgende:
Sinds gisteren deze om:
[ afbeelding ]
Chronograaf met maanfase van Lacroix. Erg mooi uitzicht de hele dag
Prachtige 'toolwatch'... Wel dik inderdaad, maar of dat in de praktijk een probleem is... Draag een STOWA Seatime (43 mm), die is 13 mm 'hoog'...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:51 schreef Norbertus007 het volgende:
TVP met de Sinn 756. VInd ik een erg mooi horloge, maar schijnt erg dik te zijn in verhouding met de diameter. Iemand ervaring mee?
[ afbeelding ]
Nou, ik weet wel welke ik mooier vind.quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:01 schreef Adsum het volgende:
En de Sub heeft er een geduchte concurrent bij
Nou nou nou, je kan iets ook onderwaarderen hoor...quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:52 schreef SeLang het volgende:
[..]
Nou, ik weet wel welke ik mooier vind.
(Die Chopard dus)
Daarnaast is die Sub ook nog eens zo'n standaardklokje dat iedereen heeft.
Kwestie van smaak he.quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:29 schreef Queque het volgende:
[..]
Nou nou nou, je kan iets ook onderwaarderen hoor...
Wat een kletser die seatime! Ben zelf ook erg fan van stowa. Maar het zal misschien geen probleem zijn de dikte, maar wellicht niet mooi staan aan een smalle pols.quote:Op maandag 24 augustus 2009 13:35 schreef TheSilencer het volgende:
[..]
Prachtige 'toolwatch'... Wel dik inderdaad, maar of dat in de praktijk een probleem is... Draag een STOWA Seatime (43 mm), die is 13 mm 'hoog'...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bron? ik vind alleen dat rolex het meeste horloges in het totaal heeft verkocht.quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:35 schreef SeLang het volgende:
[..]
Kwestie van smaak he.
Er is natuurlijk niets mis mee. Het is niet voor niets het meest verkochte horloge ter wereld.
Moonwatch, UPO?quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:31 schreef Queque het volgende:
[..]
bron? ik vind alleen dat rolex het meeste horloges in het totaal heeft verkocht.
Anyway, zelf denk ik erover om binnenkort een omega horloge aan te schaffen.![]()
Kwa verkoopcijfers komt niemand ook maar in de buurt van Rolex. Zo'n 800.000 worden er per jaar geproduceerd. Mogelijk wordt de Datejust nog wat meer verkocht dan submariners, maar het zal elkaar niet veel ontlopen.quote:
Is hij niet wat te groot voor je pols?quote:
Thnxquote:Op maandag 24 augustus 2009 18:47 schreef Mr.G het volgende:
Veel draagplezier Adsum. Erg mooie klok en dito foto's. Wat voor uurwerk heeft die schoonheid?
Let wel dat er van een Datejust ONTZETTEND veel combinaties te krijgen zijn...quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:50 schreef SeLang het volgende:
[..]
Kwa verkoopcijfers komt niemand ook maar in de buurt van Rolex. Zo'n 800.000 worden er per jaar geproduceerd. Mogelijk wordt de Datejust nog wat meer verkocht dan submariners, maar het zal elkaar niet veel ontlopen.
Ja, dus als je dat meeneemt dan zo'n sub hoogstwaarschijnlijk het meest voorkomende horloge.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:58 schreef Adsum het volgende:
[..]
Let wel dat er van een Datejust ONTZETTEND veel combinaties te krijgen zijn...
Voor de stalen alleen al 30 wijzerplaten, 2 banden, 3 lunettes...
ligt aan de foto, 43,5 mm precies genoeg voor mijn pols. Heb ook een daytona die vind ik eigenlijk net iets te klein.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Is hij niet wat te groot voor je pols?
Als je globaal kijkt, wordt de DJ denk ik meer verkocht. Goud/stalen modellen zijn in o.a. USA zéér populair, en ook daar zijn duizend-en-één uitvoeringen van te krijgen...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:59 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ja, dus als je dat meeneemt dan zo'n sub hoogstwaarschijnlijk het meest voorkomende horloge.
Daarnaast is het zeker weten het meest vervalste horloge, dus tel al de nepperts erbij op en dan lijkt het helemaal alsof de hele wereld hetzelfde horloge draagt.
Ik zou voor Omega gaan. Heb ik als merk persoonlijk veel meer mee. B&M zijn nogal anonieme horloges...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:18 schreef Queque het volgende:
Zoals ik al zei, dacht ik eraan om een nieuw horloge te kopen.
Echter twijfelde ik nog:
B&M (nog weinig of niets van gezien in dit topic.)
[ afbeelding ]
Omega
[ afbeelding ]
De laatste is natuurlijk alleen om naar te kijken. Prachtig horloge.
Ik denk dat ik ga voor 1 van B&M.
Iemand tips over vergelijkbare horloges? meningen? ervaringen of andere bijdragen aan mijn keuze te melden?
(prijzen zijn +- en van een grote nederlandse juwelier)
Wat maakt die horloge 112000?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:18 schreef Queque het volgende:
Omega
[ afbeelding ]
De laatste is natuurlijk alleen om naar te kijken. Prachtig horloge.
Ik denk dat ik ga voor 1 van B&M.
Iemand tips over vergelijkbare horloges? meningen? ervaringen of andere bijdragen aan mijn keuze te melden?
(prijzen zijn +- en van een grote nederlandse juwelier)
Central tourbillon. kijk maar eens op youtube naar tourbillon filmpjes als het je niet bekend voor komt.quote:
Die vind ik dan ook nog wel leuk! Prijs ?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 02:12 schreef AryaMehr het volgende:
Gisteren een nieuwe horloge gekocht:
[ afbeelding ]
¤ 559,-quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:08 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Die vind ik dan ook nog wel leuk! Prijs ?
servicebeurtje...even laten schoonmaken, opnieuw olie erin en hij kan weer een paar jaar vooruit!quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:35 schreef x3ro het volgende:
T uurwerk van mijn omega dynamic begint beetje lastig te doen. Ik maak op het werk ivm pauzetijd altijd gebruik van de stopwatch op dit horloge. Maar het stop start mechanisme begint een beetje tegen te stribbelen.(soms 2 keer moeten drukken) Waar zou dit aan kunnen liggen?
Tgaat op zo eentje:
[ afbeelding ]
Als Omega veel beter verkoopt dan B&M ben je met een Omega toch anoniemer (zie je zo vaak) en met een B&M meer onderscheidend?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:53 schreef Adsum het volgende:
Ik zou voor Omega gaan. Heb ik als merk persoonlijk veel meer mee. B&M zijn nogal anonieme horloges... Werk zelf bij een juwelier, en daar is B&M één van de minst verkopende merken... Omega loopt stukken beter.
B&M valt niet op, die zijn juist anoniem. Resale value zou ik me ook meer zorgen om maken dan bij een Omega...quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:40 schreef Alcatrash het volgende:
[..]
Als Omega veel beter verkoopt dan B&M ben je met een Omega toch anoniemer (zie je zo vaak) en met een B&M meer onderscheidend?
quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:11 schreef Adsum het volgende:
[..]
B&M valt niet op, die zijn juist anoniem. Resale value zou ik me ook meer zorgen om maken dan bij een Omega...
De IWC Portofino is een mooi chique horloge, alleen totaal niet courant...quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:45 schreef Queque het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En deze IWC dan voor ¤ 3.550,00
daar ben ik nu over aan het twijfelen, welke raad jij aan tussen deze en die omega?
Wat doe jij hier?quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:26 schreef Maikuuul het volgende:
Een vraagje.
Hoe maken jullie de binnenkant van je leren horloge schoon ?
Na een bepaalde tijd gaat er toch een beetje een zweetgeur inzitten, maar hoe krijgt men deze eruit ?![]()
Speciale vloeistof voor ofzo ?
Leren horloge? Dan mag jij je de trotse bezitter noemen van een Alain Silbersteinquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:26 schreef Maikuuul het volgende:
Een vraagje.
Hoe maken jullie de binnenkant van je leren horloge schoon ?
Na een bepaalde tijd gaat er toch een beetje een zweetgeur inzitten, maar hoe krijgt men deze eruit ?![]()
Speciale vloeistof voor ofzo ?
Ik dacht dat hij het over de achterkant van zn klokje hadquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:41 schreef Adsum het volgende:
[..]
Leren horloge? Dan mag jij je de trotse bezitter noemen van een Alain Silberstein![]()
![]()
Een leren band kan je behandelen met speciaal vet. Breitling heeft dat voor hun bandjes en het werkt wel goed.
Verder is er weinig aan te doen. Als je transpireert ga je dat merken aan je bandje. Of je nou een klok van 10 euro of 10.000 euro hebt...
Dat lijkt me niet zon fijn gevoel wanneer je het klokje draagt..quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:03 schreef Adsum het volgende:
Ik zweet niet zo erg gelukkig, doe makkelijk 3 jaar met een leren band en dan ziet ie er nog goed uit.
Merk wel dat de rubberen band van mijn Chopard een beetje glad wordt als ik wel zweet. Rubber absorbeert geen vocht natuurlijk, dus het horloge gaat een beetje drijven.
Gelukkig bestaat er zoiets als keuzequote:Op dinsdag 8 september 2009 21:13 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet zon fijn gevoel wanneer je het klokje draagt..
Stalen band
't is maar wat je mooi vind ..quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:41 schreef Adsum het volgende:
Leren horloge? Dan mag jij je de trotse bezitter noemen van een Alain Silberstein![]()
ik zou het niet erg vinden om zo'n horloge voor 50 euro te kopen en door te verkopen hoorquote:Op vrijdag 11 september 2009 07:50 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
't is maar wat je mooi vind ..
[ afbeelding ]
Dat is weer een ander verhaalquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:03 schreef Queque het volgende:
[..]
ik zou het niet erg vinden om zo'n horloge voor 50 euro te kopen en door te verkopen hoor
Een horloge moet rond zijn imho.quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:34 schreef mukooo het volgende:
Hierbij mijn horloges ik ben benieuwd naar jullie reacties o_0
[ afbeelding ]
BS!quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:45 schreef Queque het volgende:
[..]
Een horloge moet rond zijn imho.
Niet persé rond, wél mooi.quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:45 schreef Queque het volgende:
[..]
Een horloge moet rond zijn imho.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |