Het pimpen functioneert nog niet optimaal.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:07 schreef dutchtubby het volgende:
zal ik dan maar aftrappen met pimpen.
chronograaf automaat (ja dat kan ook nog ja)
merk Tag Heuer type carrera
[afbeelding]
voor netjes, want door mijn werk beschadigd het te snel.
voor het werk en trasser h3
[afbeelding]
makkelijk en erg sterk horloge.
Tja, goede vraag!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 10:50 schreef veni het volgende:
Heren kenners, kan iemand mij adviseren hoe ik een panerai kan "testen"" op echtheid? Zijn er kleine dingen waar ik op moet letten, buiten het certificaat.Alvast bedankt voor de info!!
Ik vind hem aan de goedkope kant. De verkoper heeft nauwelijks feedback (6 stuks) en ook nog van véél goedkopere producten...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:45 schreef -Wil- het volgende:
Je hebt het over deze Panerai toch?
Ebay.de is in het algemeen wel behoorlijk betrouwbaar, en aan het aantal biedingen en de prijs te zien lijkt me dit wel een authentiek exemplaar.
Oris staat er zelfs 2 keer in... voor de goedkoopste modellen klopt het volgens mij aardig. Mijn Oris valt ook in geen van beide catagorieën... Welke Sinn heb je op het oog?quote:Op maandag 12 februari 2007 13:10 schreef timlol het volgende:
Staat Sinn niet bij een te lage catagorie in de OP?
Ik zoek eigenlijk precies zo'n horloge als die 2e van links. Weet iemand waar ik iets dergelijks als die kan vinden voor een budget prijsje van laten we zeggen... 100-150 euro? Die ene op het plaatje zal natuurlijk wel zoiets zijn van 2000 euro maar ik hecht niet zo heel veel waarde aan het mechanisme, vind het niets meer dan een mooie accessoirequote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:41 schreef Adsum het volgende:
En om maar goed te beginnen, gooien we er een collectie-foto in:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |