Heb die met matzwarte band inderdaad om gehad. Vond deze toch fijner zitten en past meer bij de kleding die ik naar mijn werk draag. De matzwarte was wel mijn 2e keuze.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:03 schreef Cyclonist het volgende:
[..]
Ja die vind ik dus ook heel mooi, heb je de matzwarte ook gezien met metalen band?
Ik weet alleen niet hoe het zit met de kwaliteit van die horloges van Fossil,
eigenlijk wil ik liever iets aanschaffen in de richting van Certina (DS Action / Podium) of Tissot..
Kan hem zo ook niet meer vinden op Fossil.com. Hier (KLIK) staan wel de overige horloges van dezelfde serie. Het is een gedeeltelijk automatisch uurwerk (secondewijzer in ieder geval) Rest werkt met batterij.quote:Op zondag 30 december 2007 20:11 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Die staat niet meer op fossil.com, welke is dat?
Van je zus gejat ???quote:
vette klok!quote:Op maandag 31 december 2007 15:10 schreef Pritt het volgende:
Mijn nieuwe horloge, ik vind hem echt erg mooi. Precies het model/ontwerp wat ik zocht, al ruim een jaar opzoek.
[ afbeelding ]
Zeker mooi, alleen van een kut merkquote:Op maandag 31 december 2007 15:10 schreef Pritt het volgende:
Mijn nieuwe horloge, ik vind hem echt erg mooi. Precies het model/ontwerp wat ik zocht, al ruim een jaar opzoek.
[ afbeelding ]
Niet in Eindhoven, misschien wel in een van de 7 andere filialen...quote:Op zondag 30 december 2007 21:12 schreef Breitling het volgende:
[..]
Hoe zit dat met de Breitling? Colt quartz rubber band?
Mooi!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:27 schreef bmwdevil het volgende:
Was opzoek naar een nieuw horloge, gewoon voor erbij en eindelijk gevonden wat ik zocht. Niet te grof en niet te klassiek, gewoon précies wat ik zocht:
[ afbeelding ]
Vet manquote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:27 schreef bmwdevil het volgende:
Was opzoek naar een nieuw horloge, gewoon voor erbij en eindelijk gevonden wat ik zocht. Niet te grof en niet te klassiek, gewoon précies wat ik zocht:
[ afbeelding ]
Doet me vaag denken aan Meistersinger...quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:53 schreef TheSilencer het volgende:
Leuke Ingersoll wel... beetje retro...
Dat dan weer wel... anderzijds weet haast niemand dat...quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:36 schreef Adsum het volgende:
[..]
Doet me vaag denken aan Meistersinger...
De enige mooie omegaquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:20 schreef Jackal_Omega het volgende:
Mijn laatste aanwinst, zo'n eeuwige Speedmaster Professional
Het befaamde logo op de doos
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |