Heb die met matzwarte band inderdaad om gehad. Vond deze toch fijner zitten en past meer bij de kleding die ik naar mijn werk draag. De matzwarte was wel mijn 2e keuze.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:03 schreef Cyclonist het volgende:
[..]
Ja die vind ik dus ook heel mooi, heb je de matzwarte ook gezien met metalen band?
Ik weet alleen niet hoe het zit met de kwaliteit van die horloges van Fossil,
eigenlijk wil ik liever iets aanschaffen in de richting van Certina (DS Action / Podium) of Tissot..
Kan hem zo ook niet meer vinden op Fossil.com. Hier (KLIK) staan wel de overige horloges van dezelfde serie. Het is een gedeeltelijk automatisch uurwerk (secondewijzer in ieder geval) Rest werkt met batterij.quote:Op zondag 30 december 2007 20:11 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Die staat niet meer op fossil.com, welke is dat?
Van je zus gejat ???quote:
vette klok!quote:Op maandag 31 december 2007 15:10 schreef Pritt het volgende:
Mijn nieuwe horloge, ik vind hem echt erg mooi. Precies het model/ontwerp wat ik zocht, al ruim een jaar opzoek.
[ afbeelding ]
Zeker mooi, alleen van een kut merkquote:Op maandag 31 december 2007 15:10 schreef Pritt het volgende:
Mijn nieuwe horloge, ik vind hem echt erg mooi. Precies het model/ontwerp wat ik zocht, al ruim een jaar opzoek.
[ afbeelding ]
Niet in Eindhoven, misschien wel in een van de 7 andere filialen...quote:Op zondag 30 december 2007 21:12 schreef Breitling het volgende:
[..]
Hoe zit dat met de Breitling? Colt quartz rubber band?
Mooi!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:27 schreef bmwdevil het volgende:
Was opzoek naar een nieuw horloge, gewoon voor erbij en eindelijk gevonden wat ik zocht. Niet te grof en niet te klassiek, gewoon précies wat ik zocht:
[ afbeelding ]
Vet manquote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:27 schreef bmwdevil het volgende:
Was opzoek naar een nieuw horloge, gewoon voor erbij en eindelijk gevonden wat ik zocht. Niet te grof en niet te klassiek, gewoon précies wat ik zocht:
[ afbeelding ]
Doet me vaag denken aan Meistersinger...quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:53 schreef TheSilencer het volgende:
Leuke Ingersoll wel... beetje retro...
Dat dan weer wel... anderzijds weet haast niemand dat...quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:36 schreef Adsum het volgende:
[..]
Doet me vaag denken aan Meistersinger...
De enige mooie omegaquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:20 schreef Jackal_Omega het volgende:
Mijn laatste aanwinst, zo'n eeuwige Speedmaster Professional
Het befaamde logo op de doos
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor dit model zijn zeker wel leren banden te krijgen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:39 schreef Tomash het volgende:
sinds vorige week deze Speedmaster date
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik zou alleen wel graag ook nog een leren band erbij willen om eens af te wisselen. de juwelier vertelde mij echter dat die er voor dit model niet zijn, omdat de band 1mm te groot is... dit lijkt me erg onwaarschijnlijk, weet iemand hier meer over? Adsum misschien?
de aanzet is 19 mm heb ik net gemeten, dit is misschien een probleem... iig alvast bedankt voor het nakijken!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:19 schreef Jackal_Omega het volgende:
Volgens mij kan er op de die Speedmaster gewoon een leren band, aanzet is volgens mij 20mm.
Zal het morgen maandag bij Swatch Group wel eens nakijken.
Bedankt voor je reactie, mooie foto's! Als ik het goed begrijp ben ik dus niet alleen aangewezen op custom made banden, maar zijn ze er ook gewoon van omega?quote:Op zondag 6 januari 2008 13:19 schreef Adsum het volgende:
[..]
Voor dit model zijn zeker wel leren banden te krijgen.
Ik heb hem zelf ook gehad een jaar of 2-3 geleden, op stalen band en deze Omega Double Ridge croco:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Band kost een ¤ 180,- ofzo...
hoe gaat dat in z'n werk dan? snijden ze een stukje eruit ofzoquote:Op zondag 6 januari 2008 21:46 schreef Adsum het volgende:
Dan weet jouw dealer helaas niet zoveel van Omega af...
De breedte van 19mm is indd wat moeilijk, maar een 20mm leren band moet ook zonder problemen passen!
Wat ziet dat er ''cheap'' uit zegquote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:10 schreef Adsum het volgende:
Vorige week zag ik op de Timezone Sales Corner deze klok te koop staan.
Vond het wel een grappig ding, en voor het geld hoefde ik het niet te laten.
Horloge is dus duidelijk geïnspireerd op Panerai PAM 111, waarvan ik het design nog steeds mooi vind, maar de prijs duidelijk minder...
Dit horloge is volgens de verkoper geen merk, maar een custom made horloge, whatever
Klok heeft saffierglas, sandwich dial, glazen bodem, handopwinduurwerk, en een crappy leren band, dus daar heb ik meteen een nieuwe voor besteld, incl. Pré-Vendome sluiting.
Verzenden vanuit Singapore is verrassend snel gegaan, met 7 dagen lag de klok op de deurmat (ja, hij pastte door de brievenbus :lol: ).
Hier zal vast wel weer veel commentaar op komen (net als met de Alpha), maar ík vind het een leuke klok voor erbij, en daar gaat het toch om he!
En nu wat foto's:
[ afbeelding ]
De sandwich dial, die ik erg tof vind:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoals het hoort, de kroonbeschermer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geschroefde bandaanzet:
[ afbeelding ]
Het (Chinese??) "Unitas" uurwerk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je enige mooie horloge ook al weggedaan? Die oranje seiko? Dat was toch de enige die echt was? rest is toch hommage?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:17 schreef Adsum het volgende:
De achterkant is juist het cheapste![]()
Voor de goede vorm ook maar weer een foto van de collectie:
[ afbeelding ]
Ik zei het meer omdat je veel hommages in je collectie hebt die je collectie minder waard doen lijken.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:34 schreef Adsum het volgende:
Juist, de Rolex, Omega en Stowa zijn ook hommage!
Duidelijk een kenner aan het woord![]()
Breitling![]()
2 hommages noem ik al veel. Maar dat is ieder voor zich. Dat je je seiko monster de deur uit doet en er een hommage voor koopt moet je zelf wetenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:29 schreef Adsum het volgende:
"Veel hommages"... ik heb 2 hommages op een collectie van 7 stuks gast...
Vertel eens, hoeveel kwalitatief hoogstaande horloges heb jij?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:59 schreef Breitling het volgende:
[..]
2 hommages noem ik al veel. Maar dat is ieder voor zich. Dat je je seiko monster de deur uit doet en er een hommage voor koopt moet je zelf weten
Ik heb het Monster nog steeds hoor, maar omdat ik deze praktisch niet draag heb ik m niet op de foto gezet.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:59 schreef Breitling het volgende:
[..]
2 hommages noem ik al veel. Maar dat is ieder voor zich. Dat je je seiko monster de deur uit doet en er een hommage voor koopt moet je zelf weten
geenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Vertel eens, hoeveel kwalitatief hoogstaande horloges heb jij?
Zie een aantal post terug. volgens mij de 2de van dit topicje.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:05 schreef Adsum het volgende:
[..]
Ik heb het Monster nog steeds hoor, maar omdat ik deze praktisch niet draag heb ik m niet op de foto gezet.
En idd ja, wat heb jij voor 'horloge's'?
Die eerste twee zijn te doen, de laatste twee zijn echt spuuglelijkquote:Op woensdag 9 januari 2008 13:16 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Jongens geef jullie mening eens over deze horloges:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Na een paar dagen alweer uitgekeken op mijn TWsteel horloge, 1 van de bovenstaande wil ik gaan kopen alleen twijfel nog welke van de 4. Vind ze allen wel wat hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |