Heb die met matzwarte band inderdaad om gehad. Vond deze toch fijner zitten en past meer bij de kleding die ik naar mijn werk draag. De matzwarte was wel mijn 2e keuze.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:03 schreef Cyclonist het volgende:
[..]
Ja die vind ik dus ook heel mooi, heb je de matzwarte ook gezien met metalen band?
Ik weet alleen niet hoe het zit met de kwaliteit van die horloges van Fossil,
eigenlijk wil ik liever iets aanschaffen in de richting van Certina (DS Action / Podium) of Tissot..
Kan hem zo ook niet meer vinden op Fossil.com. Hier (KLIK) staan wel de overige horloges van dezelfde serie. Het is een gedeeltelijk automatisch uurwerk (secondewijzer in ieder geval) Rest werkt met batterij.quote:Op zondag 30 december 2007 20:11 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Die staat niet meer op fossil.com, welke is dat?
Van je zus gejat ???quote:
vette klok!quote:Op maandag 31 december 2007 15:10 schreef Pritt het volgende:
Mijn nieuwe horloge, ik vind hem echt erg mooi. Precies het model/ontwerp wat ik zocht, al ruim een jaar opzoek.
[ afbeelding ]
Zeker mooi, alleen van een kut merkquote:Op maandag 31 december 2007 15:10 schreef Pritt het volgende:
Mijn nieuwe horloge, ik vind hem echt erg mooi. Precies het model/ontwerp wat ik zocht, al ruim een jaar opzoek.
[ afbeelding ]
Niet in Eindhoven, misschien wel in een van de 7 andere filialen...quote:Op zondag 30 december 2007 21:12 schreef Breitling het volgende:
[..]
Hoe zit dat met de Breitling? Colt quartz rubber band?
Mooi!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:27 schreef bmwdevil het volgende:
Was opzoek naar een nieuw horloge, gewoon voor erbij en eindelijk gevonden wat ik zocht. Niet te grof en niet te klassiek, gewoon précies wat ik zocht:
[ afbeelding ]
Vet manquote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:27 schreef bmwdevil het volgende:
Was opzoek naar een nieuw horloge, gewoon voor erbij en eindelijk gevonden wat ik zocht. Niet te grof en niet te klassiek, gewoon précies wat ik zocht:
[ afbeelding ]
Doet me vaag denken aan Meistersinger...quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:53 schreef TheSilencer het volgende:
Leuke Ingersoll wel... beetje retro...
Dat dan weer wel... anderzijds weet haast niemand dat...quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:36 schreef Adsum het volgende:
[..]
Doet me vaag denken aan Meistersinger...
De enige mooie omegaquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:20 schreef Jackal_Omega het volgende:
Mijn laatste aanwinst, zo'n eeuwige Speedmaster Professional
Het befaamde logo op de doos
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor dit model zijn zeker wel leren banden te krijgen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:39 schreef Tomash het volgende:
sinds vorige week deze Speedmaster date
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik zou alleen wel graag ook nog een leren band erbij willen om eens af te wisselen. de juwelier vertelde mij echter dat die er voor dit model niet zijn, omdat de band 1mm te groot is... dit lijkt me erg onwaarschijnlijk, weet iemand hier meer over? Adsum misschien?
de aanzet is 19 mm heb ik net gemeten, dit is misschien een probleem... iig alvast bedankt voor het nakijken!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:19 schreef Jackal_Omega het volgende:
Volgens mij kan er op de die Speedmaster gewoon een leren band, aanzet is volgens mij 20mm.
Zal het morgen maandag bij Swatch Group wel eens nakijken.
Bedankt voor je reactie, mooie foto's! Als ik het goed begrijp ben ik dus niet alleen aangewezen op custom made banden, maar zijn ze er ook gewoon van omega?quote:Op zondag 6 januari 2008 13:19 schreef Adsum het volgende:
[..]
Voor dit model zijn zeker wel leren banden te krijgen.
Ik heb hem zelf ook gehad een jaar of 2-3 geleden, op stalen band en deze Omega Double Ridge croco:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Band kost een ¤ 180,- ofzo...
hoe gaat dat in z'n werk dan? snijden ze een stukje eruit ofzoquote:Op zondag 6 januari 2008 21:46 schreef Adsum het volgende:
Dan weet jouw dealer helaas niet zoveel van Omega af...
De breedte van 19mm is indd wat moeilijk, maar een 20mm leren band moet ook zonder problemen passen!
Wat ziet dat er ''cheap'' uit zegquote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:10 schreef Adsum het volgende:
Vorige week zag ik op de Timezone Sales Corner deze klok te koop staan.
Vond het wel een grappig ding, en voor het geld hoefde ik het niet te laten.
Horloge is dus duidelijk geïnspireerd op Panerai PAM 111, waarvan ik het design nog steeds mooi vind, maar de prijs duidelijk minder...
Dit horloge is volgens de verkoper geen merk, maar een custom made horloge, whatever
Klok heeft saffierglas, sandwich dial, glazen bodem, handopwinduurwerk, en een crappy leren band, dus daar heb ik meteen een nieuwe voor besteld, incl. Pré-Vendome sluiting.
Verzenden vanuit Singapore is verrassend snel gegaan, met 7 dagen lag de klok op de deurmat (ja, hij pastte door de brievenbus :lol: ).
Hier zal vast wel weer veel commentaar op komen (net als met de Alpha), maar ík vind het een leuke klok voor erbij, en daar gaat het toch om he!
En nu wat foto's:
[ afbeelding ]
De sandwich dial, die ik erg tof vind:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoals het hoort, de kroonbeschermer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geschroefde bandaanzet:
[ afbeelding ]
Het (Chinese??) "Unitas" uurwerk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je enige mooie horloge ook al weggedaan? Die oranje seiko? Dat was toch de enige die echt was? rest is toch hommage?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:17 schreef Adsum het volgende:
De achterkant is juist het cheapste![]()
Voor de goede vorm ook maar weer een foto van de collectie:
[ afbeelding ]
Ik zei het meer omdat je veel hommages in je collectie hebt die je collectie minder waard doen lijken.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:34 schreef Adsum het volgende:
Juist, de Rolex, Omega en Stowa zijn ook hommage!
Duidelijk een kenner aan het woord![]()
Breitling![]()
2 hommages noem ik al veel. Maar dat is ieder voor zich. Dat je je seiko monster de deur uit doet en er een hommage voor koopt moet je zelf wetenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:29 schreef Adsum het volgende:
"Veel hommages"... ik heb 2 hommages op een collectie van 7 stuks gast...
Vertel eens, hoeveel kwalitatief hoogstaande horloges heb jij?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:59 schreef Breitling het volgende:
[..]
2 hommages noem ik al veel. Maar dat is ieder voor zich. Dat je je seiko monster de deur uit doet en er een hommage voor koopt moet je zelf weten
Ik heb het Monster nog steeds hoor, maar omdat ik deze praktisch niet draag heb ik m niet op de foto gezet.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:59 schreef Breitling het volgende:
[..]
2 hommages noem ik al veel. Maar dat is ieder voor zich. Dat je je seiko monster de deur uit doet en er een hommage voor koopt moet je zelf weten
geenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Vertel eens, hoeveel kwalitatief hoogstaande horloges heb jij?
Zie een aantal post terug. volgens mij de 2de van dit topicje.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:05 schreef Adsum het volgende:
[..]
Ik heb het Monster nog steeds hoor, maar omdat ik deze praktisch niet draag heb ik m niet op de foto gezet.
En idd ja, wat heb jij voor 'horloge's'?
Die eerste twee zijn te doen, de laatste twee zijn echt spuuglelijkquote:Op woensdag 9 januari 2008 13:16 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Jongens geef jullie mening eens over deze horloges:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Na een paar dagen alweer uitgekeken op mijn TWsteel horloge, 1 van de bovenstaande wil ik gaan kopen alleen twijfel nog welke van de 4. Vind ze allen wel wat hebben.
Als die ''psst'' voor mij is dan moet ik je toch helaas teleurstellenquote:Op donderdag 10 januari 2008 11:49 schreef Adsum het volgende:
Psst:
[TK] Stowa Marine Automatic (horloge)
Bedankt voor je reactie. Maar wat wil je weten? Kan je überhaupt wel klok kijken?quote:Op zondag 13 januari 2008 21:35 schreef Sneaksjit het volgende:
Heej fokkeers:O:P
Ik draag zelf nooit horloge,. maar kfin het toch een vette accesoires
Ik vin ICEBERG egt een lauw merk,. en die armani zyn ook wel laauw. Waar gekocht?
Kan ik Iceberg gewoon by een dichtsbyzynde juwelier vinden off?
Iemand vette internetshop,. om te "kyken" ga geen horloge kopen via internet iets te kostbaar
Ja grappig ben je well;:):Pquote:Op zondag 13 januari 2008 21:39 schreef Breitling het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie. Maar wat wil je weten? Kan je überhaupt wel klok kijken?
Wat voor horloge is die boven degene met het rode bandje? Vind die erg mooi.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:17 schreef Adsum het volgende:
De achterkant is juist het cheapste![]()
Voor de goede vorm ook maar weer een foto van de collectie:
[ afbeelding ]
Kan jij uberhaupt wel normaal SCHRIJVEN?quote:Op zondag 13 januari 2008 21:50 schreef Sneaksjit het volgende:
[..]
Ja grappig ben je well;:):P![]()
![]()
Kan jy uberhaupt wel LEZEN
er staat tog: Kan ik iceberg ook by de dichtsbyzynde juwelier halen?
DUs dan mag je wel Leiippe horlage's rocken,. maar niet lulle of ik klok kan kyken;)
Maar jy ook bedankt voor je snelle reactie:P![]()
Dus :
ICEBERG WAAR TE HALEN OOK BY DE DICHTSBYZYNDE JUWELIER?
ARMANI WATCH/ IEmand online shops waar ze vette horloges verkopen?
Duidelyk Breitteling?
Iets te veel van in je lichaam?quote:Op zondag 13 januari 2008 21:50 schreef Sneaksjit het volgende:
[..]
Ja grappig ben je well;:):P![]()
![]()
Kan jy uberhaupt wel LEZEN
er staat tog: Kan ik iceberg ook by de dichtsbyzynde juwelier halen?
DUs dan mag je wel Leiippe horlage's rocken,. maar niet lulle of ik klok kan kyken;)
Maar jy ook bedankt voor je snelle reactie:P![]()
Dus :
ICEBERG WAAR TE HALEN OOK BY DE DICHTSBYZYNDE JUWELIER?
ARMANI WATCH/ IEmand online shops waar ze vette horloges verkopen?
Duidelyk Breitteling?
Als jij eerst eens normaal schrijft, dan kun je pas een normaal antwoord verwachten...quote:Op zondag 13 januari 2008 22:46 schreef Sneaksjit het volgende:
OH kwor gek,.
Geef gewoon antwoordt of hou je commentaar voor je
Dude moeten wij in google gaan zoeken naar een juwelier omdat jij zelf niet kan typen?quote:Op zondag 13 januari 2008 22:46 schreef Sneaksjit het volgende:
OH kwor gek,.
Geef gewoon antwoordt of hou je commentaar voor je
Overigens ben ik ook wel benieuwd waar bmwdevil zijn Ingersoll heeft gehaald want kan het type nergens vinden.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:04 schreef Japin het volgende:
Ik ben nog steeds op zoek naar een enigzins klassiek horloge, leren band en witte of zwarte wijzerplaat. Budget tussen de 100 en 200 euro. (iets meer zou kunnen) Alles wat ik tegen kom is veel te groot inclusief opzichtige lelijk grote kroon of veel te duur. De Stowa van Adsum is prachtig maar helaas te ver boven mijn budget.
Die boven die met het rode bandje is een Stowa Marine.quote:Op zondag 13 januari 2008 21:54 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Wat voor horloge is die boven degene met het rode bandje? Vind die erg mooi.
Wow ik vind hem echt zo vetquote:Op donderdag 17 januari 2008 21:13 schreef Adsum het volgende:
[..]
Die boven die met het rode bandje is een Stowa Marine.
Voor meer foto's van die klok, zie hier.
Neckermann ftwquote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:26 schreef Maikuuul het volgende:
Gekregen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van neckerman ?quote:
Voor de prijs te checken hoe lief ze je wel niet vindquote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:32 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Van neckerman ?
Geen idee
Hebje daar een linkje van ?
Nee hoor, maar als ik google, vind ik niks over dat horloge ?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:35 schreef Breitling het volgende:
[..]
Voor de prijs te checken hoe lief ze je wel niet vind
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:59 schreef Breitling het volgende:
Van het merk ascot heb ik een hartslag meter horloge. waarbij een opzetstukje zat voor aan mijn stuur. en een band die je om je middel kan doen.
Ooit gekocht voor 14,99 bij de aldi in de aanbiedingen bak in belgie.
Die is mooi. Jammer dat je hem wegdoet.quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:49 schreef Adsum het volgende:
Psst:
[TK] Stowa Marine Automatic (horloge)
Ik heb nooit echt de schoonheid van de horloges van Rolex begrepenquote:Op zondag 20 januari 2008 01:42 schreef DJKJ het volgende:
Mijn nieuwe aanwinst:
[ afbeelding ]
Begon de datum toch te missen op mn SND.
Ik vind ze ook spuuglelijk.quote:Op zondag 20 januari 2008 12:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik heb nooit echt de schoonheid van de horloges van Rolex begrepen![]()
Lijken allemaal vrij standaard eigenlijk.
Komt nog wel. Had eerst ook een TWsteel en meteen spijt dat ik hem had gekocht. Gelukkig Davis overgeslagen, iets met kermis. Maar heb je er dan al eens een gedragen?quote:Op zondag 20 januari 2008 12:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Juist, ze lijken standaard, maar ze zijn gewoon ontzettend goed.quote:Op zondag 20 januari 2008 12:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Mooi hoor!quote:Op zondag 20 januari 2008 15:41 schreef Adsum het volgende:
[..]
Juist, ze lijken standaard, maar ze zijn gewoon ontzettend goed.
Ja, de band mag dan wel rammelen en ze zijn gewoon van staal, maar ze zitten simpelweg superlekker, en de afwerking en het uurwerk is gewoon top!
Voor mij vandaag de SND op een nieuwe zwarte croc:
[ afbeelding ]
Prachtig #1quote:Op zondag 20 januari 2008 01:42 schreef DJKJ het volgende:
Mijn nieuwe aanwinst:
[ afbeelding ]
Begon de datum toch te missen op mn SND.
Prachtig #2quote:Op zondag 20 januari 2008 15:41 schreef Adsum het volgende:
[..]
Juist, ze lijken standaard, maar ze zijn gewoon ontzettend goed.
Ja, de band mag dan wel rammelen en ze zijn gewoon van staal, maar ze zitten simpelweg superlekker, en de afwerking en het uurwerk is gewoon top!
Voor mij vandaag de SND op een nieuwe zwarte croc:
[ afbeelding ]
Als die 16,5 voor je ringvinger is, heb je idd kleine handenquote:Op zondag 20 januari 2008 16:46 schreef Breitling het volgende:
[..]
Mooi hoor!
Vraagje, Heb jij kleine handen? Ikzelf heb namelijk kleine handen. Gister bij de juwelier melde de beste man dat ik een vrouwenmaat ring heb. 16,5
Je hebt inderdaad een prima pols voor een rolex. daarom vroeg ik het me af of je kleine handen hadquote:Op zondag 20 januari 2008 19:31 schreef Adsum het volgende:
[..]
Als die 16,5 voor je ringvinger is, heb je idd kleine handen
Mijn pols is ongeveer 17,5 cm, niet heel klein, maar ook niet groot.
Prima maat iig voor een Rolex
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:59 schreef Breitling het volgende:
Van het merk ascot heb ik een hartslag meter horloge. waarbij een opzetstukje zat voor aan mijn stuur. en een band die je om je middel kan doen.
Ooit gekocht voor 14,99 bij de aldi in de aanbiedingen bak in belgie.
Wow...die is echt bruut!quote:Op maandag 21 januari 2008 10:57 schreef The_Mich het volgende:
En wel de K24 CS BK-WI, deze kost ong. ¤ 420
[ afbeelding ]
Vind het zelf wel een mooi horloge en toch een stuk beter betaalbaar dan de U-boat bijvoorbeeld
Steef heeft een reduced, dus de kleinere variant oftewel een automaat. De 3570 of 3573 is de professional en dus een handopwinder.quote:Op maandag 21 januari 2008 13:39 schreef ForrestX het volgende:
Adsum,
mag ik vragen waar jij je Speedy vandaan hebt? en voor welke prijs, mag ook via PM uiteraard...
Zoals ook op DZVL te lezen ben ik voornemens er ook 1 aan te schaffen (3570 of 3573) maar heb de indruk dat prijzen nogal kunnen varieren...
Zoals Tom al zegt heb ik inderdaad de Reduced. In 2004 gekocht in de VS via www.authenticwatches.comquote:Op maandag 21 januari 2008 13:39 schreef ForrestX het volgende:
Adsum,
mag ik vragen waar jij je Speedy vandaan hebt? en voor welke prijs, mag ook via PM uiteraard...
Zoals ook op DZVL te lezen ben ik voornemens er ook 1 aan te schaffen (3570 of 3573) maar heb de indruk dat prijzen nogal kunnen varieren...
Haalde jullie door elkaar heren (Tom en Steef)...quote:Op maandag 21 januari 2008 18:40 schreef Jackal_Omega het volgende:
[..]
Steef heeft een reduced, dus de kleinere variant oftewel een automaat. De 3570 of 3573 is de professional en dus een handopwinder.
Goedkoper dan bij William Wien (www.wwwatches.nl) ga je hem denk ik niet krijgen of je moet voor 2de hands gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |