Post jij toevallig ook op het DZVL-forum?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 08:27 schreef TheSilencer het volgende:
Als TVP mijn CSC dan maar:
[ afbeelding ]
Yep, post daar ookquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:10 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Post jij toevallig ook op het DZVL-forum?
Foto komt mij namelijk bekend voor.
Tof.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:22 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb zelf geen horloges.
Als ik een horloge koop, met het ook gelijk iets goeds/moois/gerenommeerd zijn, anders niet en zolang ik me dat niet kan veroorloven, neem ik ook geen horloge.
Maar ik vind het mooi/leuk/interessant om over te lezen en naar te kijken; gewoon een liefhebber.
Wat vreemd.. Als je op Kontakt klikt, kan je dan niet in de pop-up aanvinken dat je de DVD en catalogus wil ontvangen? Anders wil ik het wel voor je doen.. PM me maar.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:36 schreef oor het volgende:
Glashütte Original
kan ik niet bestellen.... ik kom niet verder in het invulvenster :/
Ik probeer het morgen wel even op een windows pc... als het dan nog niet lukt dan zal ik je wel pm-en... maar bedankt voor het aanbodquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:45 schreef Frankkk het volgende:
[..]
Wat vreemd.. Als je op Kontakt klikt, kan je dan niet in de pop-up aanvinken dat je de DVD en catalogus wil ontvangen? Anders wil ik het wel voor je doen.. PM me maar.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:22 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb zelf geen horloges.
Als ik een horloge koop, met het ook gelijk iets goeds/moois/gerenommeerd zijn, anders niet en zolang ik me dat niet kan veroorloven, neem ik ook geen horloge.
Maar ik vind het mooi/leuk/interessant om over te lezen en naar te kijken; gewoon een liefhebber.
Zojuist besteld, evenals de catalogi van Brequet, IWC, en JLC.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:11 schreef Frankkk het volgende:
Als je catalogi leuk vindt dan moet je zeker die van A. Lange und Söhne en Glashütte Original bestellen. Bij die laatste krijg je er zelfs een hele uitgebreide DVD bij.
siebel heeft een aardig stukje breilquote:Op maandag 22 oktober 2007 17:55 schreef DO_Doubl_Gizzl het volgende:
Weet iemand een juwelier in Rotterdam die veel Breil horloges in zijn assortiment heeft?
Bij de store locater krijg je wel 40 hits namelijk.
En?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:56 schreef ElisaB het volgende:
Even een tvp-tje, want over een paar dagen zou ik toch moeten kunnen pimpen met mijn nieuwe klok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |