Magrette zijn ook automaat volgens mij...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:36 schreef Dokay het volgende:
[..]
ik zag hier laatst Magrette voorbij komen als degelijk Panerai alternatief. Mocht je dat nog aan de prijs vinden, zijn er ook nog wel wat gunstiger geprijsde alternatieven.
Dat vind ik toch zo een geweldig model ehquote:
Uitstekende klok. Heb hem zelf met witte wijzerplaat.quote:
Zo,quote:Op woensdag 2 september 2009 23:46 schreef allsystemshalt het volgende:
Ik had een tijdje terug een Vostok gerepareerd, Het gewicht van het opwindmechanisme was losgetrild.
En nu is dus de secondewijzer los![]()
Kan ik weer gaan prutsen![]()
* Wel vreemd hoor dat ie zomaar los liet (het gewicht he ).
Dat de secondewijzer los laat zal wel aan mijn reparatiewerk liggen
De vraag is natuurlijk wat een kleine pols is. Het horloge is 40mm en mijn polsen kunnen nog een slag groter hebben, maar dit is voor mij de ideale grootte. Als je pols een omtrek heeft van groter dan 16cm dan zit ie perfect.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:12 schreef m0ridin het volgende:
@osmo en eriksd:
Ik ben dus van plan binnenkort zelf ook een Tissot PRC 200 te kopen (en ook nog aan het twijfelen over de kleur... dacht aan wit maar vind de zwarte toch ook wel erg mooi). Wil hem dan wel met metalen band nemen.
Hebben jullie nog alternatieven overwogen of in het hoofd die ik ook nog kan bekijken? Ik wil dus een metalen chronograaf. Niet te druk en niet te groot (hou van redelijk simpel en heb maar kleine polsen)... Deze tissot lijkt overal prima aan te voldoen en zit ook in mijn prijsklasse (200-300 euro) maar wie weet zie ik nog dingen over het hoofd
ps. Zouden jullie eventueel een plaatje van dit klokje om de pols kunnen posten? Thanks
Ik kan je er helaas niet mee helpen, maar op www.horlogeforum.nl zit een user genaamd Nivelasco. Hij is (oa) een Maurice Lacroix kenner.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:18 schreef x3ro het volgende:
Ik ben eigenlijk voor een kennis op zoek naar wat info over een horloge wat hij heeft.
Het betreft een maurice lacroix wat kennelijk het platste horloge uit hun lijn is(is al 15+ jaar oud). Is bij mijn weten wel geen automaat, maar kost alsnog ergens in de 3300+ range wanneer je hem tegenwoordig hebben wil. Zal wanneer ik weer terug in NL ben wel wat foto's plaatsen mochten jullie geen id hebben,
Thxquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:44 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb hier het gedeelte van zijn eigen site gevonden met heel veel over Maurice Lacoix's. Tenminste, alle horloges uit de Masterpiece serie.
Wat doet het bedrag/de waarde er nou toe?? Belangrijkste is dat je het zelf een mooie klok vindt!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 07:26 schreef DeZwabber het volgende:
ik voel me echt een pauper in dit topic met mijn seiko van "maar" 300 euro![]()
maar ik vind em mooi genoeg, in ieder geval voor dagelijks gebruik![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |