het was ook niet helemaal serieus bedoeld hoorquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:44 schreef ForrestX het volgende:
[..]
Wat doet het bedrag/de waarde er nou toe?? Belangrijkste is dat je het zelf een mooie klok vindt!
Ja want eigenlijk ben je er wel trots op, en stiekem probeer je er een beetje mee te pimpenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het was ook niet helemaal serieus bedoeld hoor
Gelukkig heet dit topic dan ook zoquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:41 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
Ja want eigenlijk ben je er wel trots op, en stiekem probeer je er een beetje mee te pimpen![]()
In die advertentie staat een emailadres met een domein dat horloges verkoopt maar op die hele site is geen Tissot te vinden ...quote:Op zondag 1 november 2009 13:29 schreef junkiexp het volgende:
Ik wil graag een tissot le locle.
Dit is wel erg goedkoop ?
http://link.marktplaats.nl/285781002
Betrouwbaar of laten schieten ?
Wat een prachtklokquote:Op zondag 1 november 2009 12:41 schreef Jackal_Omega het volgende:
Ik vind die Armani qua layout wel een hoop weghebben van mijn JLC
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind het opmerkelijk dat je er de originele doos niet bij krijgt. Alleen bij een meerprijs van 25eu. Vraag me af waarom dat zo is / hoe dat zit.quote:Op zondag 1 november 2009 13:29 schreef junkiexp het volgende:
Ik ken de site niet en kan derhalve dus niks zeggen over de betrouwbaarheid, maar de Le Locle kost in de winkel circa 370 euro (als ik het mij goed herinner). Dan heb je sowieso zekerheid.quote:Op zondag 1 november 2009 13:29 schreef junkiexp het volgende:
quote:Op zondag 1 november 2009 12:41 schreef Jackal_Omega het volgende:
Ik vind die Armani qua layout wel een hoop weghebben van mijn JLC
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat vind ik dus ook al vreemdquote:Op zondag 1 november 2009 16:07 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Ik vind het opmerkelijk dat je er de originele doos niet bij krijgt. Alleen bij een meerprijs van 25eu. Vraag me af waarom dat zo is / hoe dat zit.
Ok, bedankt.quote:Op zondag 1 november 2009 16:19 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik ken de site niet en kan derhalve dus niks zeggen over de betrouwbaarheid, maar de Le Locle kost in de winkel circa 370 euro (als ik het mij goed herinner). Dan heb je sowieso zekerheid.
Zeer mooie klok trouwens in die uitvoering (al zou een bruine croc hem nog beter staan).
Ik heb de Le Locle die jij toonde (met Romeinse cijfers en geguillocheerde wijzerplaat dus) ooit eens gepast bij een juwelier en die zat bij hem iig op een mooie bruine croc met vlindersluiting. Erg smaakvolle combiquote:Op zondag 1 november 2009 16:50 schreef junkiexp het volgende:
is de le locle die ik wil ook origineel met een bruine band verkrijgbaar ?
Ik ben alleen nog maar de zwarte en stalen band tegengekomen ?
dus die kosten moet je dan ook nog meerekenen.quote:Op zondag 1 november 2009 16:50 schreef junkiexp het volgende:
is de le locle die ik wil ook origineel met een bruine band verkrijgbaar ?
Ik ben alleen nog maar de zwarte en stalen band tegengekomen ?
Dat kan goedkoper dankzij het lage Britse Pondquote:Op zondag 1 november 2009 16:19 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik ken de site niet en kan derhalve dus niks zeggen over de betrouwbaarheid, maar de Le Locle kost in de winkel circa 370 euro (als ik het mij goed herinner). Dan heb je sowieso zekerheid.
Zeer mooie klok trouwens in die uitvoering (al zou een bruine croc hem nog beter staan).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |