wow lucky guy.. voor die prijs had ik 'm zeker ook meegegaptquote:Op woensdag 30 september 2009 20:24 schreef zlakto het volgende:
[..]
Winkelwaarde is geloof ik ongeveer 375 euro. Heb hem van de zomer bij Siebel gekocht(in de aanbieding) voor 190. Zag hem daar wel laatst weer liggen voor 370 ofzo.
Auw, Jeroen. Dat is ook een nepperd... Lunette van een witgouden model en een geelgoud logo op de wijzerplaatquote:Op woensdag 30 september 2009 08:07 schreef TheSilencer het volgende:
[..]
Jammer, het is wel een replica (van een Rolex Daytona, een chronograaf). Het is geen originele Rolex in elk geval. Waar komt het horloge wél vandaan dan?
Hier een plaatje van een (volgens mij, bij Rolex weet je het nooit) échte:
[ afbeelding ]
Zie je maar! Ik ben ook geen Rolex-kennerquote:Op woensdag 30 september 2009 21:19 schreef Adsum het volgende:
[..]
Auw, Jeroen. Dat is ook een nepperd... Lunette van een witgouden model en een geelgoud logo op de wijzerplaat
quote:Op woensdag 30 september 2009 13:27 schreef Stiggie het volgende:
Nieuw klokje geregeld! De Tissot Le Locle.
Prima dingen, mooi horloge voor de prijs ook.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:09 schreef joenp het volgende:
Heeft een van jullie ervaring met het bestellen van en het dragen van horloges van Christopher Ward? Ik heb m'n zinnen gezet op een C5 Malvern. Maar kan niet echt veel ervaringen vinden op het forum van CW na...
Dank!
[ afbeelding ]
d'r zal iemand zijn die hem snapt!quote:
hehehe.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:15 schreef ForrestX het volgende:
[..]
d'r zal iemand zijn die hem snapt!
En jij denkt werkelijk dat ie echt is?quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:15 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ].
Al een flinke tijd in gebruikmaar wat een heerlijk nooit kapotgaand ding
datum ect moet ik alleen eens goed zetten zie ik nu
Wat moet je ervoor hebben? ¤ 3999,-??quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:15 schreef ForrestX het volgende:
[..]
d'r zal iemand zijn die hem snapt!
Misschien en moet?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:37 schreef Swetsenegger het volgende:
Misschien moet ik m'n CvdK verkopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |