quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 13:09 schreef joenp het volgende:Heeft een van jullie ervaring met het bestellen van en het dragen van horloges van Christopher Ward? Ik heb m'n zinnen gezet op een C5 Malvern. Maar kan niet echt veel ervaringen vinden op het forum van CW na...
Dank!
[
afbeelding ]
Had eind augustus 2008 een C2 besteld, en betaald via PayPal. De levertijd zou iets van 3 - 4 weken zijn. Na een maand eens achteraan gemaild, wat de planning zou zijn. Het zou nog eens twee weken duren. Afgewacht, weer niets. Uiteindelijk heel veel heen en weer gemaild, maar het werd steeds uitgesteld. Op een gegeven moment verzendkosten teruggestort gekregen, en ergens begin november de order gecancelled. Op dat moment waren ze echter geswitcht van leverancier, wat de leveringsproblemen zouden moeten verklaren.
Mijn ervaring is dus niet bijzonder positief. Aan de andere kant werd altijd wel heel snel op mail gereageerd (> dan een dag, vaak binnen een paar uur, zelfs op zondag) en maakt het bedrijf op mij wel een betrouwbare indruk. Geld ook netjes terug gekregen. Helaas wel 30 euro bij ingeschoten vanwege de fluctuerende wisselkoers, maar goed. Als je mailt moet je dat overigens met Wera, de vrouw van Christopher doen. Zij is volgens mij oorspronkelijk zelfs Nederlands. Ze begrijpt het wel in ieder geval.
When you came pulling in here, did you notice a sign out in front of my house that said Dead Nigger Storage?