Die Trofish vind ik persoonlijk über lelijk.quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:34 schreef mukooo het volgende:
Hierbij mijn horloges ik ben benieuwd naar jullie reacties o_0
Het gaat om een:
Romanson
[ afbeelding ]
Trofish
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
TW STEEL CEO Collection: CE1020
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zag ik jou trouwens vorige week zaterdag door eindhoven lopen?quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:58 schreef Adsum het volgende:
[..]
Niet persé rond, wél mooi.
Vooral die Trofish, mijn-fucking-god
Zouden er meerdere mensen met zo'n Trofish zijn?quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:59 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
zag ik jou trouwens vorige week zaterdag door eindhoven lopen?
Mooie rolexquote:Op woensdag 9 september 2009 19:54 schreef Adsum het volgende:
[..]
Gelukkig bestaat er zoiets als keuze![]()
[ afbeelding ]
+ een verzameling aan leren - en natobanden voor beide horloges.
Zou goed kunnen ja, ik werk erquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:59 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
zag ik jou trouwens vorige week zaterdag door eindhoven lopen?
Ja ik stond dus even binnen te loeren bij Pijnenburg en toen kwam er een gast naast me staan en ik dacht ik heb hem ooit eerder gezien op een foto ofzo en toen legde ik een link met het forumquote:Op zondag 13 september 2009 22:24 schreef Adsum het volgende:
[..]
Zou goed kunnen ja, ik werk er
Je herkende mij aan...??
Ik heb er ook weinig verstand van, maar ik weet wel dat saffierglas wat duurzamer/harder is dan gewoon glas. (Minder krasjes.)quote:Op maandag 14 september 2009 18:31 schreef toma het volgende:
Ik ben volgende week jarig en ik mag een horloge uitkiezen van max ¤300,-. Zelf heb ik er totaal geen verstand van. Het liefst heb ik een leren band ipv een stalen maar dat maakt me ook niet zo heel veel uit. Misschien dat iemand me iets kan adviseren?
Ah okee, duidelijk.quote:Op maandag 14 september 2009 09:36 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Ja ik stond dus even binnen te loeren bij Pijnenburg en toen kwam er een gast naast me staan en ik dacht ik heb hem ooit eerder gezien op een foto ofzo en toen legde ik een link met het forum
ben verder geen Rain Man ofzo.....![]()
Als het nep is, kun je bij de feedback op Ebay vaak wel een reactie vinden waarin staat dat de verkoper namaak verkoopt.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:32 schreef Hyperdunk_15 het volgende:
Hi everybody!
Ik heb een vraagje en heb wat op het forum gezocht waar ik hem kon plaatsen maar toen ben ik toch bij jullie als 'experts' uitgekomen. Van de week een mooi horloge gezien in de stad, en vervoglens even op internet gekeken wat voor prijzen er nou zo al voor dit klokje gevraagd worden : ik vond er dus ook eentje op ebay.
http://cgi.ebay.com/New-Authentic-BIG-SIZE-Watch-AR5835-Ship-Fast-and-Safe_W0QQitemZ330358452516QQcmdZViewItemQQptZWristwatches?hash=item4ceae5f124&_trksid=p3286.c0.m14'
Deze dus. Nu vraag ik mij af : is deze wel echt? En hoe zou ik dit kunnen ontdekken? Ik heb zelf totaal geen verstand van horloges, maar het prijs verschil met Nederland is vrij groot ( zo'n 150 euro). Graag jullie advies!
klok is geheel niet mijn smaak, maar hier mag je wel aardige polsen voor hebben...met 48mm is ie echt huge!!quote:Op donderdag 17 september 2009 23:32 schreef Hyperdunk_15 het volgende:
Hi everybody!
Ik heb een vraagje en heb wat op het forum gezocht waar ik hem kon plaatsen maar toen ben ik toch bij jullie als 'experts' uitgekomen. Van de week een mooi horloge gezien in de stad, en vervoglens even op internet gekeken wat voor prijzen er nou zo al voor dit klokje gevraagd worden : ik vond er dus ook eentje op ebay.
http://cgi.ebay.com/New-Authentic-BIG-SIZE-Watch-AR5835-Ship-Fast-and-Safe_W0QQitemZ330358452516QQcmdZViewItemQQptZWristwatches?hash=item4ceae5f124&_trksid=p3286.c0.m14'
Deze dus. Nu vraag ik mij af : is deze wel echt? En hoe zou ik dit kunnen ontdekken? Ik heb zelf totaal geen verstand van horloges, maar het prijs verschil met Nederland is vrij groot ( zo'n 150 euro). Graag jullie advies!
lees de feedback van de verkopen op eBay door...je koopt niet alleen de klok, maar vooral de verkoper. Als het gevoel niet goed is, niet doen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:15 schreef Hyperdunk_15 het volgende:
Ja het is een flinke klok, heb hem even om gehad, vind het wel mooi. Misschien waag ik het er toch maar op..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |