Daar staan ze ook best vaak jah.quote:
Sziget ???quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:43 schreef SwiffMeister het volgende:
Zo, ik ben weer terug van Sziget. En jullie zullen het niet geloven, maar de eerste vlag die ik daar zag wapperen was een vlag van "Tilburg 200"![]()
Zullen vast nog wel fotos van op www.tilburg2009.nl komen.
jah zaten wij hier ook al te bekijken haha.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:08 schreef Guard het volgende:
Als ik zie de ontwikkeling op buiemradar zie, trekt het ergste over de Noordzee...
Misschien dat er later vandaag nog buien ontwikkelen boven land
Hehehe een collega van mij gaat ook... we hebben hem al flink zitten plagen...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah zaten wij hier ook al te bekijken haha.
lowlands is eerder opengegaan omdat het tegen 18:00 al regent
waaien doet het hier al de hele middag in bredaquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:17 schreef Guard het volgende:
Het begint al flink wat harder te waaien...
Gelukkig wind mee dadelijk op de fiets
Misschien ga ik volgend jaar voor t eerst naar Szigetquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:43 schreef SwiffMeister het volgende:
Zo, ik ben weer terug van Sziget. En jullie zullen het niet geloven, maar de eerste vlag die ik daar zag wapperen was een vlag van "Tilburg 200"![]()
Zullen vast nog wel fotos van op www.tilburg2009.nl komen.
Donker? Gaat nu net achter me langs.. ook op buienradar.. Alleen de wind zorgt wel dat de regen net binnen waaitquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:08 schreef Crazy-M het volgende:
Degene die het licht heeft uitgedaan in tilburg ......
Kunnen ze die weer aandoen ?
is echt donker nu haha
Nog geen seconde last van gehadquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:19 schreef Lindytje het volgende:
En wat ligt er het eerste uit??
Ziggo uiteraard!!
hier moet je de verlichting aandoen anders zie je niks haha.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:11 schreef theKiD het volgende:
[..]
Donker? Gaat nu net achter me langs.. ook op buienradar.. Alleen de wind zorgt wel dat de regen net binnen waait
Hier is ie er weer uit.... kan niet eens fatsoenlijk 'Wie is de chef' kijken...quote:
In mijn vorige huis was er inderdaad al het één en ander van de muur gedonderd, dat bewoog in zijn geheel meequote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:30 schreef Lindytje het volgende:
WTF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
De ramen trilden helemaal!!
Inderdaadquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
Holy fuck, wat een klappen ineens
jah maar centrum was om 20:00 al naar de oerlesestraat voor een nacontrolequote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:13 schreef Lindytje het volgende:
OP het moment van mijn post reden ze langs, 20:09 dus...
Woon ook maar 2 autominuten ofzo van brandweer centrum...
Vandaar dat ik me de pleuris schrok, dat gebeurde dus zo'n 100 meter achter mij, kwam net van De Engel vandaan.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:26 schreef Crazy-M het volgende:
Brandweerspotters meld dat in de zomerstraat de bliksem vol in het dak is ingeslagen.
Oe, dat is engquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:26 schreef Crazy-M het volgende:
Brandweerspotters meld dat in de zomerstraat de bliksem vol in het dak is ingeslagen.
quote:
up... sollu veul te druk met neits doen eik!quote:
haha, nachtbrakerquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:23 schreef theKiD het volgende:
Tis onderhand al avond.. Als je om half 4 opstaat, mag je dat wel zeggen lijkt me![]()
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:11 schreef hetzusjevan het volgende:
Heuj! Weer terug van vakantie. Van 35+ graden naar.. geen idee, maar het voelt wel koud aan.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:11 schreef hetzusjevan het volgende:
Heuj! Weer terug van vakantie. Van 35+ graden naar.. geen idee, maar het voelt wel koud aan.
Welkom terugquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:11 schreef hetzusjevan het volgende:
http://www.kieskeurig.nl/(...)jzen/166919/#prijzenquote:Op maandag 24 augustus 2009 10:56 schreef SwiffMeister het volgende:
Goodmorning Tilburg!
Weet iemand een dik bevoorraadde computerwinkel in Tilburg?
Ik wil perse een bepaald type router hebben, maar de adressen die ik ken hebben deze niet op hun site staan.
Voor de (andere) nerds hier. Het gaat om een Asus WL-500W
De dichtstbijzijnde winkel uit dat lijstje is 4launch in Eindhoven. En daar ga ik hem echt pas halen als ik hem niet dichter bij huis kan krijgenquote:Op maandag 24 augustus 2009 11:06 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
http://www.kieskeurig.nl/(...)jzen/166919/#prijzen
staan er toch een flink aantal die hem hebben!
Ik zou hem bestellenquote:Op maandag 24 augustus 2009 11:18 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
De dichtstbijzijnde winkel uit dat lijstje is 4launch in Eindhoven. En daar ga ik hem echt pas halen als ik hem niet dichter bij huis kan krijgen
In blijde verwachting van ?quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:24 schreef theKiD het volgende:
DHL is onderweg..Hopelijk zijn ze hier voor ik naar me werk moet..
Welke heb je?quote:Op maandag 24 augustus 2009 13:30 schreef theKiD het volgende:
[..]
Nieuwe foon. En hij kwam net toen ik buiten naar me auto liep
Merkloosquote:
dual-simlock vrij?quote:Op maandag 24 augustus 2009 14:09 schreef theKiD het volgende:
[..]
MerkloosVia een site uit china. Dual sim, vooral voor me werk gekocht. En incl verzenden 65 euro. Touchscreen, 1gig geheugenkaartje erbij, unlocked en 8MP camera, en dus vooral die dual sim.
En mocht het niks qua kwaliteit blijken te zijn, is het een goede 2e reserve telefoon
![]()
Maar eerste indruk valt me niet tegen, degelijke kwaliteit, alleen het besturingsprogramma is beetje achterhaald, maar zo op t eerste gezicht niet slecht.
Leuke foon voor bij me n95
Tuurlijk kan je die hier ook kopen. Maar niet voor dit geld.quote:Op maandag 24 augustus 2009 14:47 schreef hetzusjevan het volgende:
Dual sim kan je toch ook gewoon in Nederland krijgen of ben ik nou dom?
Foto?
Huh wat heeft poi te maken dat ie jou belt?quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:24 schreef theKiD het volgende:
GVD.. word net door een of andere italiaan gebeld, met nummer uit ItalieGelukkig wel met nummer, en bij google kwam eruit dat het een pizzaria was die op internet zijn POI voor de gps had gezet
Gekke Italianen
ik gewoon ingebouwde home cinemaset in de laptopquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:08 schreef VoreG het volgende:
Woohoo! Eindelijk een geluidsinstallatie op m'n laptop aangesloten, bass is oke!
een externe box met versterker zal altijd beter klinken dan een internspeakertje!quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik gewoon ingebouwde home cinemaset in de laptop
moet zeggen dat dit systeem echt goed klinkt zonder versterkerquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:56 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
een externe box met versterker zal altijd beter klinken dan een internspeakertje!
voor sommige mensen helaas welquote:Op maandag 24 augustus 2009 21:05 schreef hetzusjevan het volgende:
Jeugd van tegenwoordig.. collegaatje vertelde net dat er laatst een jongen de winkel binnen rende en dat er een scooter achteraan reed.. zo de winkel in :/. Like? Is dat normaal tegenwoordig, met je scooter een winkelpand binnenrijden? :/
Die heeft mijn laptop ook, helemaal niks mis mee, maar dat klinkt bij lange na niet zo goed als dit setje.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik gewoon ingebouwde home cinemaset in de laptop
ook een acer ?quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:24 schreef VoreG het volgende:
[..]
Die heeft mijn laptop ook, helemaal niks mis mee, maar dat klinkt bij lange na niet zo goed als dit setje.
Ik zat net op jouw hyves!quote:
Doe jij dat weleens?quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:55 schreef existenz het volgende:
Vanaf komend weekend weer de stad terroriseren
Ik heb al diverse malen meegemaakt dat iemand met brommer en al de kroeg in kwam rijden. Maarja dan hebben we het ook over Puch/Tomos Meetings, daar gebeuren wel meer vreemde dingenquote:Op maandag 24 augustus 2009 21:05 schreef hetzusjevan het volgende:
Jeugd van tegenwoordig.. collegaatje vertelde net dat er laatst een jongen de winkel binnen rende en dat er een scooter achteraan reed.. zo de winkel in :/. Like? Is dat normaal tegenwoordig, met je scooter een winkelpand binnenrijden? :/
Aspire 7530, perfect dingetje.quote:
quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:55 schreef existenz het volgende:
Vanaf komend weekend weer de stad terroriseren
Heb je gisteren meegedaan aan de wereld record poging?quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:37 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Ik heb al diverse malen meegemaakt dat iemand met brommer en al de kroeg in kwam rijden. Maarja dan hebben we het ook over Puch/Tomos Meetings, daar gebeuren wel meer vreemde dingen
Wereldrecord 'brommers in kroegen parkeren'?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:44 schreef toma het volgende:
[..]
Heb je gisteren meegedaan aan de wereld record poging?
Niks, maar via google kwam ik wel op een site uit waar dat op stondquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:10 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Huh wat heeft poi te maken dat ie jou belt?
Nee de wereldrecord poging 'het meeste brommers achter elkaar parkeren.'.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 08:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Wereldrecord 'brommers in kroegen parkeren'?
Het stond wel op de planning, maar helaas... Iedereen had ineens wat anders te doen :Squote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:44 schreef toma het volgende:
[..]
Heb je gisteren meegedaan aan de wereld record poging?
Ohw ja, op het laar geloof ik he?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:48 schreef aardappel het volgende:
Het is aanstaande zaterdag Harleydag he, daar maar is een kijkje nemen ^^
Oh dat is tof, daar had ik mijn DSLR al wel willen hebbenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:48 schreef aardappel het volgende:
Het is aanstaande zaterdag Harleydag he, daar maar is een kijkje nemen ^^
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:10 schreef VoreG het volgende:
[..]
Aspire 7530, perfect dingetje.
[..]
Boeka!
Stiekem is het dat natuurlijk ookquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:30 schreef Crazy-M het volgende:
hehe, vind ook wel grappig
hondjes zijn gewoon lief
Wat zijn teckels dan?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 08:57 schreef theKiD het volgende:
Malteser leeuwtjes zijn gestoffeerde loempia's
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:34 schreef Crazy-M het volgende:
dan moet je achter de wekker gaan liggen .....
Dat toch nietquote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:25 schreef hetzusjevan het volgende:
Vergelijk jij alles met eten, KiD?
quote:Je verzoek tot inschrijving voor onderstaande opleiding is gehonoreerd op 26-08-2009. Je bent nu officieel ingeschreven.
rechten?quote:
Wat is het geworden?quote:
Systems & Control op de TUe.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wat is het geworden?
En waar?
En je weet het heel heel heel zeker?quote:
neequote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En je weet het heel heel heel zeker?
Haha, ja dat is waarquote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:09 schreef toma het volgende:
[..]
neemaar ik moet toch een keuze maken. Volgende week begint het al.
Wij ook, kom je zaterdag ook zuipen in de stad?quote:
Is er wat te doen dan?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:59 schreef existenz het volgende:
[..]
Wij ook, kom je zaterdag ook zuipen in de stad?
ow, nee ik dacht dat er misschien iets was georganiseerd zoals afgelopen zondag. Denk het niet, dit weekend even rustig aan doen zodat ik maandag met een fris hoofd aan m'n opleiding kan beginnenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:13 schreef existenz het volgende:
Ja, er is bier en zo?
Ik heb een foutje gemaakt, een Yorkshire Terrier, DAT is een gestoffeerde loempia, die van jou nietquote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:25 schreef hetzusjevan het volgende:
Vergelijk jij alles met eten, KiD?
Thnxquote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:21 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik heb een foutje gemaakt, een Yorkshire Terrier, DAT is een gestoffeerde loempia, die van jou niet
Het is de "Welcome Week", dus dat kan welquote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
Is er een feestje op de uni? Het klonk net nogal gezellig in die richting....
Die heb ik half gezien inderdaad...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:24 schreef Crazy-M het volgende:
jah kan ook
was eigenlijk meer een vrouwen film maar kon er ook goed om lachen
die film van dat meisje wat moest doen of ze die jongen leuk vond
jah ik ook zo na 21:00 ofzo haha, zag een deel en vond wel grappigquote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:37 schreef existenz het volgende:
[..]
Die heb ik half gezien inderdaad...
muzeconcertenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
Is er een feestje op de uni? Het klonk net nogal gezellig in die richting....
Nee joh op woensdag, gisteren was de laatste editie van het jaar met Lois Lane.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 07:17 schreef Crazy-M het volgende:
muzeconcert is toch alleen op de zaterdagavonden ?
Ik dacht om de een of andere reden dat dat tegenwoordig in de tuin van Interpolis was, maar inderdaad....quote:
nee dat is hapstap dacht ikquote:Op donderdag 27 augustus 2009 07:25 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik dacht om de een of andere reden dat dat tegenwoordig in de tuin van Interpolis was, maar inderdaad....
Wel lekker....quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:26 schreef toma het volgende:
Wat een lambal die swiffmeister![]()
Hij ligt NU nog in z'n bed.
Wat een armoeizaaier die Toma, komtie mijn ouwe boeken halen omdat hij nieuwe studieboeken te duur vindtquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:26 schreef toma het volgende:
Wat een lambal die swiffmeister![]()
Hij ligt NU nog in z'n bed.
Vind je dat gek als je totale boekenpakket zo'n 300 euro is voor 4 boeken?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:03 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Wat een armoeizaaier die Toma, komtie mijn ouwe boeken halen omdat hij nieuwe studieboeken te duur vindt![]()
egwel....quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:00 schreef Crazy-M het volgende:
pff, na 10:00 is het niet meer lekker om in bed te liggen
Dat jij dat nog weet..quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:03 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Wat een armoeizaaier die Toma, komtie mijn ouwe boeken halen omdat hij nieuwe studieboeken te duur vindt![]()
Wel heerlijk uitgeslapen![]()
Maarja ik ging vanochtend eens tellen en ik heb gisteren bij de muzeconcerten toch een bier of 10 op in 3 uur tijdDat was toch wel lang geleden.
Als je omstebeurt bier gaat halen, en je zelf begint, is het gewoon een kwestie van tellen hoe vaak je naar de bar moest lopen x het aantal mensen uit je groepquote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:30 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dat jij dat nog weet..Ik weet dat bijna nooit meer de dag erop.. dezelfde avond eigenlijk ook al niet meer
![]()
Enige wat ik nog wel weet, is dat we laatst 35 euro p/p in 2,5 uur alleen aan bier opgemaakt hebben. Dat weet ik dan ook alleen nog maar omdat me -zuip-maatje niet meer bij had en zn zusje moest bellen om meer geld te brengen
Dat tellen is nu net het probleemquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:02 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Als je omstebeurt bier gaat halen, en je zelf begint, is het gewoon een kwestie van tellen hoe vaak je naar de bar moest lopen x het aantal mensen uit je groep(+ een 6pack wat met 2en op is gegaan)
En als iedereen dan gewoon in 1 keer 2 bier voor iedereen mee neemt hoef je minder te lopen(maar je moet het ook niet vergeten de volgende ochtend)
Failliet?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:51 schreef LB06 het volgende:
Weet iemand toevallig waarom D'n Bourgondier (Besterdring) al een paar weken niet meer open is? Wegens omstandigheden tot nader order gesloten staat er op een briefje dat achter de ruit zit geplakt.
Kan ook niet zeggen dat het er altijd zo aantrekkelijk uit zag, toen ze nog open waren..quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:51 schreef LB06 het volgende:
Weet iemand toevallig waarom D'n Bourgondier (Besterdring) al een paar weken niet meer open is? Wegens omstandigheden tot nader order gesloten staat er op een briefje dat achter de ruit zit geplakt.
Misschien kan dit je helpen: http://www.xs4all.nl/~ostendor/lerenbehandeling/tellen.htmlquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:12 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dat tellen is nu net het probleem
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:01 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Misschien kan dit je helpen: http://www.xs4all.nl/~ostendor/lerenbehandeling/tellen.html
http://www.xs4all.nl/~ost(...)g/boodschappen2.htmlquote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:01 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Misschien kan dit je helpen: http://www.xs4all.nl/~ostendor/lerenbehandeling/tellen.html
Nieuwste van Quentin Tarantino toch?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 02:15 schreef aardappel het volgende:
Net naar Inglorious Bastards geweest, superfilm!
volgens mij ook niet hahahaquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:13 schreef _Ophelia_ het volgende:
Op de FP stond dit bericht bij het nieuws uit 2003:
Tilburg heeft primeur met de pizza-automaat
Echt een succes is dat nooit geworden geloof ik?
Heb dat ding nooit gezien moet ik zeggen!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:13 schreef _Ophelia_ het volgende:
Op de FP stond dit bericht bij het nieuws uit 2003:
Tilburg heeft primeur met de pizza-automaat
Echt een succes is dat nooit geworden geloof ik?
Jepquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
Môgge![]()
[..]
Nieuwste van Quentin Tarantino toch?
Lekker voor jequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:02 schreef Crazy-M het volgende:
pfff, 14km te hard op ringbaan oost ... 75 euro boete
Ik zou hem aanvechten:quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:02 schreef Crazy-M het volgende:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:12 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ik zou hem aanvechten:
http://www.om.nl/onderwer(...)68,10465,3115#keuzes
Staat nl dat 14 te hard ¤ 69 is!
quote:aan de gegevens uit deze database kunnen geen rechten worden ontleend
Mijn boete is ¤1,- goedkoper dan op die site, dus vraag mij af in hoeverre het dan klopt..quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:12 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ik zou hem aanvechten:
http://www.om.nl/onderwer(...)68,10465,3115#keuzes
Staat nl dat 14 te hard ¤ 69 is!
Hoop dat je er gister niet hebt gereden.. Toen stonden ter hoogte van de beide pompen, aan beide zijdes, flink te flitsen...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:35 schreef Crazy-M het volgende:
ach jah, weet ook van wanneer hij ishad zelfs al verwacht hahaha
gister nietquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:51 schreef theKiD het volgende:
[..]
Hoop dat je er gister niet hebt gereden.. Toen stonden ter hoogte van de beide pompen, aan beide zijdes, flink te flitsen...
had ik laatst ook. Maar dan op de ringbaan westquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:02 schreef Crazy-M het volgende:
OE! Een jonkie..quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:04 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik heb geen auto![]()
Volgend jaar ga ik rijles nemen
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:10 schreef theKiD het volgende:
[..]
OE! Een jonkie..Zo groen als gras
Zo hebben wij ze het liefst hier
Die kunnen we nog vormen
Kijk maar eens op de kaart in de OPquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:11 schreef Graseter het volgende:
[..]Waar in Tilburg wonen jullie ergens?
Maar daar staat niet iedereen opquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Kijk maar eens op de kaart in de OP
Blaakquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:25 schreef Crazy-M het volgende:
meeste wonen in de buurt van de korvel
woont goedquote:
nah, gewoon westquote:
één of andere budget makelaar oid, het thema is iig goedkoop wonen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:41 schreef Crazy-M het volgende:
Waarvoor zijn die kleine huisjes in de stad?
die witte huisjes langs de weg.
Heb er geen foto van gemaakt maar ben er toch zeker 3 of 4 tegen gekomen
o ok, vond maar vage bedoelingquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
één of andere budget makelaar oid, het thema is iig goedkoop wonen.
Gevonden met een google (geluid zacht zetten!!!!)quote:
Alles design?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:20 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Gevonden met een google (geluid zacht zetten!!!!)
Geen makelaar dus, maar nieuwbouwproject.
[ afbeelding ]
Zandeter is niet mijn kloonquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:50 schreef theKiD het volgende:
Graseter en zandeter... Ik ruik kloonen..
is het wel --> Mälmo --> Ikeaquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:35 schreef Graseter het volgende:
[..]
Alles design?
Zo goedkoop lijkt dat me niet
Ik had idd ook heftige Ikea associaties; zogenaamd design maar na twee jaar dondert het van ellende uit elkaar...quote:
Torenhoge VVE bijdrage waarschijnlijk....quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:21 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
maar het is een redelijk kansloos project, klinkt leuk met die sauna enzo, maar wie gaat het schoonmaken? onderhouden? etc etc
Dat is het 3e project van KOMAR, en ik woon in het eerste project van hun, en dat is 100% hoogwaardige afwerking en goede kwaliteit. (Waar ik in woon though..quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:24 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik had idd ook heftige Ikea associaties; zogenaamd design maar na twee jaar dondert het van ellende uit elkaar...
[..]
Torenhoge VVE bijdrage waarschijnlijk....
Collega van me heeft zich ingeschreven voor de nieuwsbrief, en het lijkt erop dat er nog genoeg te koop is, veel emails krijgt hij.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:21 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
is het wel --> Mälmo --> Ikea
maar het is een redelijk kansloos project, klinkt leuk met die sauna enzo, maar wie gaat het schoonmaken? onderhouden? etc etc
Willen wij weten waar dit over gaat?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:55 schreef existenz het volgende:
Crazy moest je weer je geval laten zien?
West hooligans
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:52 schreef theKiD het volgende:
[..]
Willen wij weten waar dit over gaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |