quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:34 schreef Crazy-M het volgende:
dan moet je achter de wekker gaan liggen .....
Dat toch nietquote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:25 schreef hetzusjevan het volgende:
Vergelijk jij alles met eten, KiD?
quote:Je verzoek tot inschrijving voor onderstaande opleiding is gehonoreerd op 26-08-2009. Je bent nu officieel ingeschreven.
rechten?quote:
Wat is het geworden?quote:
Systems & Control op de TUe.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wat is het geworden?
En waar?
En je weet het heel heel heel zeker?quote:
neequote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En je weet het heel heel heel zeker?
Haha, ja dat is waarquote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:09 schreef toma het volgende:
[..]
neemaar ik moet toch een keuze maken. Volgende week begint het al.
Wij ook, kom je zaterdag ook zuipen in de stad?quote:
Is er wat te doen dan?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:59 schreef existenz het volgende:
[..]
Wij ook, kom je zaterdag ook zuipen in de stad?
ow, nee ik dacht dat er misschien iets was georganiseerd zoals afgelopen zondag. Denk het niet, dit weekend even rustig aan doen zodat ik maandag met een fris hoofd aan m'n opleiding kan beginnenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:13 schreef existenz het volgende:
Ja, er is bier en zo?
Ik heb een foutje gemaakt, een Yorkshire Terrier, DAT is een gestoffeerde loempia, die van jou nietquote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:25 schreef hetzusjevan het volgende:
Vergelijk jij alles met eten, KiD?
Thnxquote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:21 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik heb een foutje gemaakt, een Yorkshire Terrier, DAT is een gestoffeerde loempia, die van jou niet
Het is de "Welcome Week", dus dat kan welquote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
Is er een feestje op de uni? Het klonk net nogal gezellig in die richting....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |