Die heb ik half gezien inderdaad...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:24 schreef Crazy-M het volgende:
jah kan ook
was eigenlijk meer een vrouwen film maar kon er ook goed om lachen
die film van dat meisje wat moest doen of ze die jongen leuk vond
jah ik ook zo na 21:00 ofzo haha, zag een deel en vond wel grappigquote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:37 schreef existenz het volgende:
[..]
Die heb ik half gezien inderdaad...
muzeconcertenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
Is er een feestje op de uni? Het klonk net nogal gezellig in die richting....
Nee joh op woensdag, gisteren was de laatste editie van het jaar met Lois Lane.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 07:17 schreef Crazy-M het volgende:
muzeconcert is toch alleen op de zaterdagavonden ?
Ik dacht om de een of andere reden dat dat tegenwoordig in de tuin van Interpolis was, maar inderdaad....quote:
nee dat is hapstap dacht ikquote:Op donderdag 27 augustus 2009 07:25 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik dacht om de een of andere reden dat dat tegenwoordig in de tuin van Interpolis was, maar inderdaad....
Wel lekker....quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:26 schreef toma het volgende:
Wat een lambal die swiffmeister![]()
Hij ligt NU nog in z'n bed.
Wat een armoeizaaier die Toma, komtie mijn ouwe boeken halen omdat hij nieuwe studieboeken te duur vindtquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:26 schreef toma het volgende:
Wat een lambal die swiffmeister![]()
Hij ligt NU nog in z'n bed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |