Omdat m'n ouders nu op vakantie zijn slapen ik en mijn vriend in mijn ouders' slaapkamer (benedenverdieping), is makkelijker en ons hondje is niet echt gewend om alleen te liggen. Onze hond heeft namelijk zijn eigen mandje in de slaapkamer, naast het bed. Nou slaapt mijn vriend aan de kant waar het mandje staat. En als ons hondje lekker ligt te slapen, dan snurkt ie echt heel hard, niet normaal.
En het is zo grappig want m'n vriend wordt er telkens wakker van en dat begint ie tegen de hond te roepen dat ie moet kappen met snurken, of hij begint aan de mand te trekken zodat 't hondje wakker wordt

. Maarja die hond is zich van geen kwaad bewust

.
Gisternacht was m'n vriend het zo beu dat ie z'n kussen gepakt heeft en naar mijn slaapkamer vertrokken is (bovenverdieping)

. Ik vind het zo grappig

. Mja ik ben wel een vaste slaper, als ik eenmaal slaap, dan slaap ik overal wel doorheen.. hij blijkbaar niet

. Bweheh.
Naja beestje is wel lichtelijk irritant bezig 's nachts. Of hij snurkt, of hij tippelt over het parket heen (tik tik tik tik geluid), of hij zit aan z'n pootjes te likken of te bijten (allergie).. dusja

.