woont goedquote:
nah, gewoon westquote:
één of andere budget makelaar oid, het thema is iig goedkoop wonen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:41 schreef Crazy-M het volgende:
Waarvoor zijn die kleine huisjes in de stad?
die witte huisjes langs de weg.
Heb er geen foto van gemaakt maar ben er toch zeker 3 of 4 tegen gekomen
o ok, vond maar vage bedoelingquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
één of andere budget makelaar oid, het thema is iig goedkoop wonen.
Gevonden met een google (geluid zacht zetten!!!!)quote:
Alles design?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:20 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Gevonden met een google (geluid zacht zetten!!!!)
Geen makelaar dus, maar nieuwbouwproject.
[ afbeelding ]
Zandeter is niet mijn kloonquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:50 schreef theKiD het volgende:
Graseter en zandeter... Ik ruik kloonen..
is het wel --> Mälmo --> Ikeaquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:35 schreef Graseter het volgende:
[..]
Alles design?
Zo goedkoop lijkt dat me niet
Ik had idd ook heftige Ikea associaties; zogenaamd design maar na twee jaar dondert het van ellende uit elkaar...quote:
Torenhoge VVE bijdrage waarschijnlijk....quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:21 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
maar het is een redelijk kansloos project, klinkt leuk met die sauna enzo, maar wie gaat het schoonmaken? onderhouden? etc etc
Dat is het 3e project van KOMAR, en ik woon in het eerste project van hun, en dat is 100% hoogwaardige afwerking en goede kwaliteit. (Waar ik in woon though..quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:24 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik had idd ook heftige Ikea associaties; zogenaamd design maar na twee jaar dondert het van ellende uit elkaar...
[..]
Torenhoge VVE bijdrage waarschijnlijk....
Collega van me heeft zich ingeschreven voor de nieuwsbrief, en het lijkt erop dat er nog genoeg te koop is, veel emails krijgt hij.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:21 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
is het wel --> Mälmo --> Ikea
maar het is een redelijk kansloos project, klinkt leuk met die sauna enzo, maar wie gaat het schoonmaken? onderhouden? etc etc
Willen wij weten waar dit over gaat?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:55 schreef existenz het volgende:
Crazy moest je weer je geval laten zien?
West hooligans
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:52 schreef theKiD het volgende:
[..]
Willen wij weten waar dit over gaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |