Donker? Gaat nu net achter me langs.. ook op buienradar.. Alleen de wind zorgt wel dat de regen net binnen waaitquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:08 schreef Crazy-M het volgende:
Degene die het licht heeft uitgedaan in tilburg ......
Kunnen ze die weer aandoen ?
is echt donker nu haha
Nog geen seconde last van gehadquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:19 schreef Lindytje het volgende:
En wat ligt er het eerste uit??
Ziggo uiteraard!!
hier moet je de verlichting aandoen anders zie je niks haha.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:11 schreef theKiD het volgende:
[..]
Donker? Gaat nu net achter me langs.. ook op buienradar.. Alleen de wind zorgt wel dat de regen net binnen waait
Hier is ie er weer uit.... kan niet eens fatsoenlijk 'Wie is de chef' kijken...quote:
In mijn vorige huis was er inderdaad al het één en ander van de muur gedonderd, dat bewoog in zijn geheel meequote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:30 schreef Lindytje het volgende:
WTF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
De ramen trilden helemaal!!
Inderdaadquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
Holy fuck, wat een klappen ineens
jah maar centrum was om 20:00 al naar de oerlesestraat voor een nacontrolequote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:13 schreef Lindytje het volgende:
OP het moment van mijn post reden ze langs, 20:09 dus...
Woon ook maar 2 autominuten ofzo van brandweer centrum...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |