deze hoort in dit topic ook zeker thuis!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:58 schreef martine1984 het volgende:
ja ik heb echt lieve collega's.... onder de spoiler een foto van de kadootjes
heb echter geen idee, hoe ik deze foto kan verkleinen
Gewoon je post even cp-en de ik dan altijdquote:
Meldt je ziek? Jouw gezondheid en dat van jouw kindje gaat voor werk lijkt mij.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:36 schreef Sorbootje het volgende:
Pffffffff en dan ga ik nu even klagen.. even maar hoor, morgen ben ik vást weer heel blij.
Ik heb het warm. Het is veel drukker op mijn werk dan ik gehoopt had. Ik kan me niet concentreren en bijna iedere keer dat ik met mijn buik mijn bureau aanraak krijg ik een harde buik. Ik zou willen dat ik NU verlof had, maar ik moet nog *telt even op de kalender* 15,5 dagen werken.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:37 schreef Sorbootje het volgende:
En mijn rug doet ook pijn... GRMPF!
Ik ga over vijf minuten lekker naar huis en dan zie ik morgen wel of het beter gaatquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Meldt je ziek? Jouw gezondheid en dat van jouw kindje gaat voor werk lijkt mij.
Als het even kan niet hoor!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:00 schreef Skaai het volgende:
Zeg BE je gaat toch niet tijdens de hittegolf liggen puffen he?
Ik tel alleen de dagen dat ik daadwerkelijk moet werken. Heb 11 september verlof.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:01 schreef Brighteyes het volgende:
Ai Sorbootje, da's nog best even doorbijten dan.Nog een 2 weken. Hopelijk morgen een betere dag dan voor jou.
Ow... sorry... zo is het idd nog wel meer...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:03 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Ik tel alleen de dagen dat ik daadwerkelijk moet werken. Heb 11 september verlof.
Maar voel me nu al beter met een relaxavondje in het vooruitzicht.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:49 schreef mijsje het volgende:
sorry Vlindur, dan heb ik je post verpest...
Echt heel heel erg fijn Tan, nogmaals! En over die softmarker... die ongerustheid kan ik ook vast niet bij je weghalen (en dat zou ook niet geheel terecht zijn, anders zou het geen softmarker genoemd worden), ik kan je alleen zeggen dat het inderdaad iets is wat we écht heel heel erg regelmatig tegenkomen en tot noch toe bij ons in de praktijk in ieder geval nog nooit ergens toe geleid heeft!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:03 schreef Tan het volgende:
Dankjullie voor alle lieve reacties. Ik zag een vraag voorbij komen of ik nu meer kan genieten. Ja, ik denk het wel. Er is wel een enorme last van mijn schouders, maar natuurlijk ben ik weer zo dom om verder te lezen of die zgn. softmarker die ze in het hart heeft gevonden.
Het is een echodense focus, om precies te zijn. Gelukkig is het in verreweg de meeste gevallen gewoon onschuldig en verdwijnt het vanzelf weer. Maar als het ergens op wijst dan is het trisomie 21 (Down). Dan vaak wel in combinatie van meerdere factoren, die bij ons niet van toepassing zijn (geen verdikte nekplooi, daar heb ik niet op laten testen, maar onze VK kijkt er altijd evengoed naar weet ik toevallig, en ook geen andere kenmerken), en dat geeft geen garantie natuurlijk, maar we kunnen er in feite gewoon vanuit gaan dat ons kindje kerngezond is.
Er is dus wel zeker een last van mijn schouders maar ik voel een klein beetje een baalgevoel op de achtergrond knagen. Het was natuurlijk fijner geweest als ons kindje 100% was goedgekeurd, ipv 99,99%
Ik krijg met 28 weken weer een echo. Maar goed, ik klink misschien negatief, maar het is echt maar een piepklein baalgevoeletje hoor, want ik ben gewoon zo blij dat hij of zij niet heeft wat Ayden had. Daar is geen sprake meer van, want dat was dan nu al te zien geweest. De baby ligt ook in ruim vruchtwater, de niertjes waren mooi klein en schoon (geen cysten of vergroting dus), de blaas en maag waren goed gevuld en we hebben hem/haar zien slikkenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:46 schreef Morretje het volgende:
Tan, wanneer krijg je dan 100% zekerheid? Heeft ze daar iets over gezegd, kan er überhaupt iets over gezegd worden? kan me het baalgevoel wel voorstellen.. Nu weet je het eigenlijk nog niet zeker.
Ik wist niet dat jij in het vak zit? Wat leuk! Ben je zelf verloskundige? (en het stelt wel gerust hoor, dankjequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:48 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Echt heel heel erg fijn Tan, nogmaals! En over die softmarker... die ongerustheid kan ik ook vast niet bij je weghalen (en dat zou ook niet geheel terecht zijn, anders zou het geen softmarker genoemd worden), ik kan je alleen zeggen dat het inderdaad iets is wat we écht heel heel erg regelmatig tegenkomen en tot noch toe bij ons in de praktijk in ieder geval nog nooit ergens toe geleid heeft!
wat klinkt dat sjiek zoquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:56 schreef Poppedein het volgende:
kloptBen verloskundige en obstetrisch echoscopiste
Wat gaaf! Het lijkt me een superberoep. Klinkt gek, maar heb je ook je eigen echo gedaan? Of kan/mag dat niet?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:56 schreef Poppedein het volgende:
kloptBen verloskundige en obstetrisch echoscopiste
Hahahhaa, ja, weet je dat ik dat laatste ook wel 3x gewist heb als in "moet dat er nou ook wel bij".. maar aangezien t over echo's ging... Ik vind t zelfs een beetje stom staanquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:08 schreef huuphuup het volgende:
[..]
wat klinkt dat sjiek zo![]()
![]()
hoest verder met je?
Je wilt niet weten hoeveel echo's ik in het begin gemaakt heb...Ik vond mezelf heel knap als ik een hele week niet gekeken hadquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:11 schreef Tan het volgende:
[..]
Wat gaaf! Het lijkt me een superberoep. Klinkt gek, maar heb je ook je eigen echo gedaan? Of kan/mag dat niet?
hahahhaa dat stukje over BE achgoosss zo zieligquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:13 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Hahahhaa, ja, weet je dat ik dat laatste ook wel 3x gewist heb als in "moet dat er nou ook wel bij".. maar aangezien t over echo's ging... Ik vind t zelfs een beetje stom staan![]()
Met mij is goed! mn grootste dilemma van vandaag was dat ik mn zwembad te koud vond, dus t zijn nog steeds goeie dagenEn en en mn lief kwam net thuis met een beker cookie dough ijs
![]()
Ik heb trouwens vannacht gedroomd dat ons meisje de 23e geboren zou worden na de hele tijd al 3 september in mn hoofd gehad te hebben en nu heb ik ineens helemaal t gevoel dat ik moet opschieten met dingenWil je ook weten dat ik jou er voor de 22e bij gedroomd heb? En BE was boos, want die beviel pas 19 september ipv 19 augustus, iemand bleek zich vergist te hebben
Sorry BE
![]()
Ik droom zelden, dus dit moet haast wel een ingezonden boodschap van elders zijn!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:17 schreef Kersjes het volgende:
Oeh Poppedein, hoe betrouwbaar zijn jouw dromen meestal?
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:20 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Ik droom zelden, dus dit moet haast wel een ingezonden boodschap van elders zijn!Maar dat durf ik niet te zeggen waar BE bij is
![]()
Ik kan me goed voorstellen dat je je eigen 20weken echo niet maakt. Maar je kijkt wel extra kritisch mee denk ik, althans, ik kan me bijna niet voorstellen dat je dat niet zou doen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:18 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoeveel echo's ik in het begin gemaakt heb...Ik vond mezelf heel knap als ik een hele week niet gekeken hadIk schaam me ook echt werkelijk voor de belchelijke hoeveelheid fotootjes die ik laatst maar eens gesorteerd heb... maar goed, iedereen heeft zo wel weer zn eigen voordeeltjes aan zn beroep denk ik. De 20 wkn echo heb ik vanzelfsprekend niet gemaakt. Ik zou zelf nooit uit kunnen sluiten dat er niets te zien is. Dat soort dingen laat ik dus ook gewoon aan mijn collega's over!
Superstoer...! En zoals gezegd elk beroep heb z'n voordeel (uhm... mijn frummel heeft al een eigen emailadres... dat krijg je met 2 IT-ers als ouders)quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:18 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoeveel echo's ik in het begin gemaakt heb...Ik vond mezelf heel knap als ik een hele week niet gekeken hadIk schaam me ook echt werkelijk voor de belchelijke hoeveelheid fotootjes die ik laatst maar eens gesorteerd heb... maar goed, iedereen heeft zo wel weer zn eigen voordeeltjes aan zn beroep denk ik. De 20 wkn echo heb ik vanzelfsprekend niet gemaakt. Ik zou zelf nooit uit kunnen sluiten dat er niets te zien is. Dat soort dingen laat ik dus ook gewoon aan mijn collega's over!
Nee, ik vind het juist zo leuk om dat pas te weten bij de bevalling. Het enige wat ik jammer vind is dat we nu geen babykleertjes kunnen kopen die echt voor een jongen of juist meisje zijn.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:50 schreef Beessie-Jen het volgende:
@Tan; wat fijn dat je zo opgelucht kunt zijn nu... en bij 28 weken gaan jullie het geslacht proberen te weten?
Die van ons ook, inclusief weblog op naamquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:54 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Superstoer...! En zoals gezegd elk beroep heb z'n voordeel (uhm... mijn frummel heeft al een eigen emailadres... dat krijg je met 2 IT-ers als ouders)
Oi!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:13 schreef Poppedein het volgende:
Ik heb trouwens vannacht gedroomd dat ons meisje de 23e geboren zou worden na de hele tijd al 3 september in mn hoofd gehad te hebben en nu heb ik ineens helemaal t gevoel dat ik moet opschieten met dingenWil je ook weten dat ik jou er voor de 22e bij gedroomd heb? En BE was boos, want die beviel pas 19 september ipv 19 augustus, iemand bleek zich vergist te hebben
Sorry BE
![]()
dat gevoel heb ik dr dus ook bijquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:01 schreef Tan het volgende:
[..]
Nee, ik vind het juist zo leuk om dat pas te weten bij de bevalling. Het enige wat ik jammer vind is dat we nu geen babykleertjes kunnen kopen die echt voor een jongen of juist meisje zijn.
Oh dat is wel fijn te lezen! Hopelijk scheelt het wat voor je Tanquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:48 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Echt heel heel erg fijn Tan, nogmaals! En over die softmarker... die ongerustheid kan ik ook vast niet bij je weghalen (en dat zou ook niet geheel terecht zijn, anders zou het geen softmarker genoemd worden), ik kan je alleen zeggen dat het inderdaad iets is wat we écht heel heel erg regelmatig tegenkomen en tot noch toe bij ons in de praktijk in ieder geval nog nooit ergens toe geleid heeft!
Hier een eigen domein met toebehorenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:54 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Superstoer...! En zoals gezegd elk beroep heb z'n voordeel (uhm... mijn frummel heeft al een eigen emailadres... dat krijg je met 2 IT-ers als ouders)
En Kersjes, nu heb je wel een mooi streven... zorgen dat je lekker mee kan om te pronken met jullie kleinste aanwinst!
je schrijft je bevindingen bij het uitwendig onderzoek op, vanaf een week of 26 voel je vaak al duidelijk hoe het kindje in de baarmoeder ligt en daarom schrijf je dat op. Je doet eigelijk verder helemaal niets met die bevindingen, hoogstens inderdaad tegen de termijn dat het er wel toe doet als het kindje dan bijvoorbeeld dwars of in stuit ligt, dat je dan terug kunt kijken hoe het al die tijd gelegen heeft. Ik gebruik het zelf ook meer als leuke extra informatie voor mensen over hun kindjes, maar doe zelf helemaal niets met de info hoe het kindje ligt, daarom vertel ik dat er ook altijd bij. Overigens ligt bij 30 weken nog 1/3 van de kindjes in stuit. Rond de uitgerekende datum is dit tussen de 2-4%, dat geeft dus maar aan hoeveel kinderen uiteindelijk alsnog in hoofdligging gaan liggen en hoe laat dat ook pas relevant is!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:53 schreef Twinkly het volgende:
Owja, Poppedein ik had nog een vraagje aan jou. Waarom schrijven de verloskundigen al heel vroeg in de zwangerschap de houding van het kindje op? Want eigenlijk hoeven ze toch pas rond de 35 weken met het hoofdje naar beneden te liggen? Die van mij ligt al vanaf dat ik hem van buitenaf kan voelen (18 weken) in een stuit met zijn hoofd aan de rechter kant. Heeft dat nog invloed op iets? Omdat ze zo de nadruk op de houding leggen begin ik nu wel een beetje zenuwachtig te worden of hij wel wil draaien.
Kan het ook ergens anders vandaan komen als je bij het afvegen niets hebt?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:04 schreef Morretje het volgende:
Net even naar de wc, sinds vanmiddag niet meer geweest.
Er zit wat oud bloed in m'n slip..Bij het afvegen niets.
Afwachten nu maar zeker?
Daar kan het zeker wel van komen, de bmm is veel meer doorbloed nu hè?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:16 schreef Morretje het volgende:
Freecell, wat bedoel je met ergens anders vandaan?
We hebben zondagavond nog wel 'gehupsakeed', misschien komt het daarvan. Geen krampen idd..
Oh dat kan heel goed dan idd, zeker als het oud bloed is.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:16 schreef Morretje het volgende:
Freecell, wat bedoel je met ergens anders vandaan?
We hebben zondagavond nog wel 'gehupsakeed', misschien komt het daarvan. Geen krampen idd..
Oh ik hoop het zo! Ik moet er niet aan denken dat ik morgen zou moeten bevallen!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:20 schreef Ca.ra het volgende:
Volgens mij heerst er een pufstop tot na de hittegolf
Geen hele rare gedachte... wat een weer zeg...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:20 schreef Ca.ra het volgende:
Volgens mij heerst er een pufstop tot na de hittegolf
Huup of Kersjes denk ikquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:06 schreef Morretje het volgende:
Bevallen met dit weer lijkt me idd niet tof.. Maar ja, je hebt het niet voor het uitzoeken hè?![]()
ik ben benieuwd wie van jullie als eerste haar kindje in levende lijve gaat zien!
Dan kun je gaan meeposten in het 'wachten op het tweede streepje' topicquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:27 schreef Lijnloos het volgende:
Wel balen...: eerst streepje ontdektniet tof!
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:21 schreef Ca.ra het volgende:
[..]
Dan kun je gaan meeposten in het 'wachten op het tweede streepje' topic
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:21 schreef Brighteyes het volgende:
Ik lees net in een van de berichtjes van de meiden van de pufclub dat de pufjuf blijkbaar gezegd heeft dat de baby de week uit kiest, maar de moeder de dag...Zou het?
Geen idee eig. Ik vind het nogal ver gezocht...
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:21 schreef Ca.ra het volgende:
[..]
Dan kun je gaan meeposten in het 'wachten op het tweede streepje' topic
oeh, gelukkig! ik voelde me al helemaal schuldig...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:11 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Oh nee lief mijsje, het topic daarvoor bedoel ik! En dan is het nog mijn eigen schuld, had gewoon moeten onthouden toen dat ik al iets had gekopieerd!
Daar gaat je UserNamequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:27 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Wel balen...: eerst streepje ontdektniet tof!
Leuk is dat he? Hier is het domein ook al geregeldquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:54 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
En Kersjes, nu heb je wel een mooi streven... zorgen dat je lekker mee kan om te pronken met jullie kleinste aanwinst!
Ik hoop voor jou en vooral voor Juup dat er snel duidelijkheid is of het echt isquote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:07 schreef DuchessX het volgende:
Gedoucht, maar voel nog steeds wel krampachtige dingen. Ik vind het zo moeilijk hé, ben ook echt bang dat het gewoon weer over gaat. Ga dalijk maar slapen en dan merk ik het morgenvroeg wel.Ik hou er iig maar rekening mee dat het dan wel weer weg zal zijn na een aantal uurtjes slapen.
Ja, het gaat weer uitstekend hier. Was heel erg moe, dus was om 9 uur naar bed gegaan en viel ook zo in slaap, toen werd ik om 12 uur wakker en heb ik nog tot een uur of 2 beneden gezeten samen met Bert en nu weer wakker. Erg ellendig, maar het is niet andersquote:Op woensdag 19 augustus 2009 05:23 schreef Ca.ra het volgende:
Troel jij gaat ook weer lekker vannacht of niet?
Oh, zo bedoel ik het eigenlijk niet (dat het gek voor mezelf is want dat valt best wel mee) maar gewoon...dat de tijd zo snel gaat..quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:00 schreef Brighteyes het volgende:
Oh jee, ja, dat is dan denk ik idd wel gek om te beseffen.
Maar het is ook zo ver weg, of eig. bijna alweer dichtbij, kerstmis enzo.
Gelukkig heb je nu wel een plakkertje in je buik zitten.
Dat had ik deze keer ook veel sterker dan bij Sasha, ik wilde zo graag die 28w grens voorbij zijn... Niet dat je dan garanties hebt, maar iig dan toch wel kansen zeg maar.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:04 schreef lily het volgende:
[..]
Oh, zo bedoel ik het eigenlijk niet (dat het gek voor mezelf is want dat valt best wel mee) maar gewoon...dat de tijd zo snel gaat..
hoewel kerstmis echt ver weg lijkt nu![]()
Maar gelukkig zit er nu een plakkertje in mijn buik, dat wel(kan niet wachten tot ik wat verder (lees veiliger) ben
Idem dito. Wat ik wel frappant vind is dat ik daar begin juni helemaal geen last van had, terwijl oeke op dezelfde uitgerekend was als ik toen. Misschien komt het ook wel omdat die tweede miskraam allemaal wat heftiger was én ik het zo gaaf vond dat er zoveel mensen tegelijkertijd zwanger waren.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 07:58 schreef lily het volgende:
Ik vind het echt een maf idee dat je alweer uitgerekend bent, BE. Toen jij je zwangerschap hier bekend maakte was ik ook zwanger (liep helaas uit op een miskraam).
Wat gaat het toch snel!
Ehh, ik bedoelde met bovenstaande dus dat sommige dames steeds voor hun uitgerekende datum bevallen he, niet waar jullie het eerder over hadden (over niet-blijven-plakkertjes enzo)quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:44 schreef Kersjes het volgende:.
BE 40 weken, jeuh!!!!
Wel bijzonder als je bedenkt dat sommige vrouwen hun uitgerekende datum nooit halen.
Dat is de laatste tijd wel een trend hier geweest inderdaad. Behalve Innepin, die deed er niet aan meequote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:44 schreef Kersjes het volgende:
Wel bijzonder als je bedenkt dat sommige vrouwen hun uitgerekende datum nooit halen.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:55 schreef Kersjes het volgende:
[..]
Ehh, ik bedoelde met bovenstaande dus dat sommige dames steeds voor hun uitgerekende datum bevallen he, niet waar jullie het eerder over hadden (over niet-blijven-plakkertjes enzo)![]()
Sorry.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:11 schreef Vicky het volgende:
Ik zie huup ook niet op MSN... zou het??
speaking of the devil..
oh, ons zo in spanning laten zittenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:25 schreef huuphuup het volgende:
goeiemorgen, ik heb heerlijk geslapen![]()
Ik moest er zelf eigenlijk ook om lachen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:25 schreef huuphuup het volgende:
En ik moest even lachen om Lily die dr slaaphouding kwijt isirritant is dat ja. Hoop dat je em snel weer terugvindt
![]()
dat sowiesoquote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:30 schreef Sorbootje het volgende:
Huup, wat een lekkere nuchtere kijk heb je d'r op. Lijkt me op zich ook wel een heel gezonde instelling, je doet er toch vrij weinig aan als ze voorlopig liever blijft zitten
Hoe is het met jou eigenlijk? Hoe voel je je?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:16 schreef Rubey het volgende:
Dat wordt een echt F5-dagje als het zo door gaat... en dat met die warmte!
Dat wil ik ook wel samen met de honden.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:46 schreef huuphuup het volgende:
ja hij kon die van hem niet vinden
ik denk dat ik vanmiddag in de namiddag richting t strand ga ofzo, stukje door de branding lopen, lekker pootjebaden. En dr zit een strandtent daar waar k wel ns wil eten, kijken of het wat is
Mijn 2 kinderen lagen al vroeg ingedaald maar de oudste was 6 dagen te laat en de jongste was 9 dagen te laat. Ik ga er vanuit dat ik er nou weer 3 dagen bij op kan tellen en rond de 12 dagen te laat ga lopen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:28 schreef Takkembah het volgende:
Ik heb echt sinds deze week (34wk) dat ik om drie uur wakker wordt, mevrouw druk is en ik niet meer slaap tot een uur of 5... Maar goed, ik zal er maar vast aan wennen voor straks![]()
Wat wel fijn is, is dat ik het niet meer zo benauwd heb, omdat mevrouw al lekker in ingedaald. Vraagje: komen beebs dan sneller, als ze al helemaal "vast" liggen???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:22 schreef huuphuup het volgende:
mn roze wederhelft
HAHAHA mocht datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.??
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
Dat is denk ik wel wat voor mijquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:21 schreef Ca.ra het volgende:
Misschien wat te laat voor Huup, maar volgende week maandag hebben ze zijslaapkussens in de aanbieding bij de Lidl.
waarom denk je dat die foto vanaf zn rug is genomen?quote:
Ik heb het voedingskussen nog van mijn vorige zwangerschap, en ik heb het ook echt na mijn zwangerschap als zodanig gebruikt.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:38 schreef Ca.ra het volgende:
En ik ben te vrekkig voor een voedingskussen van 40 euro
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:22 schreef huuphuup het volgende:
@Martine, mijn meisje lag ook al redelijk vroeg ingedaald, vanaf een week of 34 idd en vanaf 36 lag ze echt vast. Geloof trouwens dat dat niet eens zo idioot vroeg is nu k erover nadenk. Maar goed, voor zover ik begrepen heb zegt het wel of niet ingedaald zijn weinig tot niets over wanneer je gaat bevallen. En in mijn geval heeft het in ieder geval zeker niet betekent dat ik eerder dan 40 weken zou bevallen
mn roze wederhelft
Huup ik had die vraag niet gesteld hoor... weet alleen niet meer wie het wel was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je lief ziet er schattig in de roze badjas![]()
ohquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:45 schreef martine1984 het volgende:
[..]
Huup ik had die vraag niet gesteld hoor... weet alleen niet meer wie het wel was.
Je lief ziet er schattig in de roze badjas
Happyme lief dat je het vraagt!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:43 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Hoe is het met jou eigenlijk? Hoe voel je je?
...
wehehhe je bent al net zo erg als ikquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:39 schreef huuphuup het volgende:
[..]
waarom denk je dat die foto vanaf zn rug is genomen?![]()
Ik heb hem nooit meer gebruikt, niet eens bij het voeden.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:39 schreef huuphuup het volgende:
[..]
waarom denk je dat die foto vanaf zn rug is genomen?![]()
@Ca.ra die had ik ook gezien in het foldertje ja, het leek me wel wat, maar ik betwijfel of ik echt nog een nieuw kussen koop. Ik hoef nog maar zo kort. Gebruik je zo'n kussen na je bevalling nog? Om mee te slapen zeg maar he, niet voor het voeden.
Lily ja we willen uiteindelijk als het even kan wel richting Brabant verhuizen; okay, als het aan mij ligt naar Frankrijk ofzo, maar dat ziet de roze meneer hier niet zo zittenmaar ik ga de nabijheid van strand wel missen denk ik.
tuurlijk gaat het goed, gewoon positief blijven!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:05 schreef Morretje het volgende:Een roze puntmuts!
Ik ben ook echt een zijslaper, dan is een kussen dus wel prettig straks? (Ja, ik ga er nog gewoon vanuit dat het goed zit *duimen draait*)
och meidquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:34 schreef Morretje het volgende:Nu wel echt bloed na wc bezoek... En buikpijn
Mjah ik denk dat ik wel moet komen, het is een overheidsinstelling en dus erg burocratisch en inflexibelquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:12 schreef Incantrix het volgende:
Twinkly, thnx voor de tipEnnuhm, jémig wat een eikels daar op je werk zeg, wat ontzettend naar dat ze je zo behandelen! En mogen ze wel van je verwachten dat je komt wanneer je ziek thuis bent? De bedrijfsarts e.d. ok, maar je werkgever zelf toch niet? Zeker onder deze omstandigheden zou ik er ook nóóit meer terug willen komen en op dit moment al helemaal niet, veels te veel stress voor jou en je beebje.. Succes ermee
Ik zelf heb er ook niks van in huis. Deze site is trouwens sowieso erg interessant om te kijken welke producten veilig/onveilig zijn.quote:De AeroSleep is een in een matras verwerkte of strak eroverheen te
spannen overtrek van polyester met een honingraatstructuur, volgens de productinformatie bedoeld om de kans op allergieën en astma te verminderen en huidirritaties te beteugelen. De (Belgische) fabrikant wijst op de luchtdoorlaatbaarheid en de warmteregulerende werking en stelt dat er onder het lichaam ventilatie ontstaat, waardoor vochtige warmte wordt af- en verse lucht aangevoerd en schimmelvorming in de matras wordt voorkomen.
Beoordeling: In de huidige productinformatie wordt geen rechtstreekse relatie gelegd met wiegendoodrisico, maar in winkels gebeurt dat wel. Dat roept bij professionals en consumenten vragen op over de veiligheid. De fabrikant heeft de luchtdoorlaatbaarheid getest met volwassen proefpersonen en vond aanwijzingen dat rebreathing (herinademen van uitgeademde lucht) zich bij gebruik van een AeroSleep minder voordoet. De vraag echter of het product ook van invloed is op de mate van rebreathing bij baby's is daarmee niet beantwoord. Het ademvolume van een baby komt nu eenmaal niet overeen met dat van een volwasseneminder inhoud, minder kracht. Bovendien wordt de relatie tussen rebreathing en wiegendood wel vermoed, maar is niet duidelijk hoe zij verloopt. Conclusie: op basis van het huidig wetenschappelijk onderzoek is niet vast te stellen of de Aerosleep een effect heeft op het risico op wiegendood.
Advies: Leg ook op dit product je baby nooit op de buik te slapen.
Ga voor informatie over allergieën, astma en huidirritaties te rade gaan bij consultatiebureau of kinderarts. Zij kennen de Landelijke Standaard Voedselallergie. Zij kunnen ook beoordelen of er aanwijzingen zijn die preventieve maatregelen vergen en zij kunnen aangeven of claims van fabrikanten al dan niet zijn bewezen.
* DuchessX zit op de bank met een sinassplitquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:42 schreef Ca.ra het volgende:
Kers, je vat het mooi samen!![]()
Ijsjestijd!
Gewoon doen, het einde is bij jou toch al in zicht. Of denk ik nu te gemakkelijk?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:43 schreef huuphuup het volgende:
hmm mn lief heeft een gedroogde groningse metworst hier en dat ding ruikt echt gruwelijk lekker. Maar ik heb geen idee of het rauw is of niet. Kan het ook niet op de verpakking vinden.
Iemand enig idee?
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:44 schreef Troel het volgende:
Een Aerosleep is toch zo'n dubbel luchtbed van Telsell?
Nee dat is Aerobedquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:44 schreef Troel het volgende:
Metworst, en bifi enzo mag gewoonquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:43 schreef huuphuup het volgende:
hmm mn lief heeft een gedroogde groningse metworst hier en dat ding ruikt echt gruwelijk lekker. Maar ik heb geen idee of het rauw is of niet. Kan het ook niet op de verpakking vinden.
Iemand enig idee?
Da's de aerobedquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:44 schreef Troel het volgende:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:45 schreef Poppejans het volgende:
[..]
![]()
It's amazing for your baby, Mike
Thanks!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:46 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Metworst, en bifi enzo mag gewoon![]()
![]()
![]()
Ik heb het laatst nog opgezocht
Oké dan, groot gelijkquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:47 schreef huuphuup het volgende:
[..]hahaha
@Juup ik weet het niet, ik had begrepen dat je gewoon die voedselrichtlijnen best op kon volgen zolang je baby nog besmet kan worden met parasieten enzo door de navelstreng. Het gaan dan om hetzelfde verhaal als biefstuk en filet americain. Rauw vlees dus. En aangezien iedereen daar ook altijd echt mee wacht tot na de bevalling denk ik ook niet dat ik hier een risico mee neem.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:48 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Pff ik word er niet sneller op zeg...:')
Wel liefhebber, geen AHquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:10 schreef RockabeIIa het volgende:
Geheel ontopic hier:
Kersjes e.a. liefhebbers, de magnums zijn in de aanbieding bij de AH (2 doos halen = 1 betalen)
Hier net uit de vriezer op kantoor een waterijsje geconfisceerdquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:59 schreef martine1984 het volgende:
Martine waggelt naar de vriezer op kantoor in de hoop dat er nog ijsjes liggen
Nou we hebben geen hek, maar een stenen muurtje. Bovendien is het echt een badje van zo'n 45 cm doorsneequote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:10 schreef mefke79 het volgende:
Stiemie, je kan je toch altijd weer optrekken aan het balkonhek? Ik ga gewoon op mijn knieetjes het water in en uit en dat lukt met behulp van een stoel, moet jou met hek dan toch ook wel lukken...lekker effe afkoelen!
Ik sla even over...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:10 schreef RockabeIIa het volgende:
Geheel ontopic hier:
Kersjes e.a. liefhebbers, de magnums zijn in de aanbieding bij de AH (2 doos halen = 1 betalen)
en de raketjes ook (ik heb een raketjesverslinder in huis)quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:10 schreef RockabeIIa het volgende:
Geheel ontopic hier:
jah je bent dr nog nie tochquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:59 schreef Guuzewuus het volgende:
Huup en BE, how about it?![]()
Babies voor ik terugben was de deal...
Als het werkt, dan telt hetquote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:04 schreef huuphuup het volgende:
[..]
jah je bent dr nog nie toch
I'm working on it! ofzoiets...
als met je voeten in een bak water bungelen telt als working on it...
Ik ook niet hoor. Weet ook niet hoe ik me nu voel..quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:01 schreef Beessie-Jen het volgende:dat klinkt niet lekker Morretje...
.. wat ontzettend naar.....
weet verder ff niet wat ik moet zeggen.....
Morretje, voor mij ben je denk ik nieuw. Maar ik wens je veel sterkte. Bah, wat rot.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:10 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Weet ook niet hoe ik me nu voel..
wat een mazzel heb ik vandaagquote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:11 schreef livelink het volgende:
Als je tegelijkertijd weeen hebt, telt het wel, Huup![]()
Ach, en anders telt het ook wel, ik ben in een goede bui.
Morretje, sterkte. Ik hoop gewoon voor je dat het niet zo is.
Kersjes, ook sterkte! Als het kind er eenmaal is ben je eindelijk van al je misselijkheid af.
Geldt ook voor de sinassplitjes en de raketjes!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:10 schreef RockabeIIa het volgende:
Geheel ontopic hier:
Duimenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:54 schreef Kersjes het volgende:
Morretje, ik blijf nog steeds voor je duimen dat het loos alarm is geweest! "Gewoon" bloedverlies en niks ernstigers.
Misselijkheid is al iets aan het zakken, heb net ook een klein beetje gegeten en dat is erin gebleven. Bweuhh, ik ben dat stomme kotsen toch zo verschrikkelijk zat!!!
Des te meer reden om maar eens aan het baren te gaan![]()
Morgen weer op controle. Voor de laatste keer hoop ik!
Het is veeeel te warm om te baren denk ik.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:30 schreef Sidn3y het volgende:
Ow Morretje dat klinkt niet goed, ik ga voor je duimen morgen!
En Stiemie, best een verstandige beslissing om niet in het jip en jannekebadje te gaan liggen (?), we hadden 'm gisteren mee naar de boot en zelfs Elise kon d'r kont er al niet in keren.
Waar blijven die beebjes nou? Ik had goede hoop vanmorgen toen ik had bijgelezen!
Nog meerquote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:43 schreef Sidn3y het volgende:
meer ijsjes eten?![]()
het badje wat ik vandaag klaar had gemaakt was trouwens erg frisjes, dochterlief heeft er dan ook amper wat mee gedaan maar ik heb er veel in gezeten met m'n voeten
Ga jij duiken?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:25 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben er klaar voor hoor!
[ afbeelding ]
De buurvrouw vond dat ik iig heel attent was voor de kraamvisite.Dat ze dan zo leuk met z'n allen konden zwemmen.
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |