Ik hoop voor jou en vooral voor Juup dat er snel duidelijkheid is of het echt isquote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:07 schreef DuchessX het volgende:
Gedoucht, maar voel nog steeds wel krampachtige dingen. Ik vind het zo moeilijk hé, ben ook echt bang dat het gewoon weer over gaat. Ga dalijk maar slapen en dan merk ik het morgenvroeg wel.Ik hou er iig maar rekening mee dat het dan wel weer weg zal zijn na een aantal uurtjes slapen.
Ja, het gaat weer uitstekend hier. Was heel erg moe, dus was om 9 uur naar bed gegaan en viel ook zo in slaap, toen werd ik om 12 uur wakker en heb ik nog tot een uur of 2 beneden gezeten samen met Bert en nu weer wakker. Erg ellendig, maar het is niet andersquote:Op woensdag 19 augustus 2009 05:23 schreef Ca.ra het volgende:
Troel jij gaat ook weer lekker vannacht of niet?
Oh, zo bedoel ik het eigenlijk niet (dat het gek voor mezelf is want dat valt best wel mee) maar gewoon...dat de tijd zo snel gaat..quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:00 schreef Brighteyes het volgende:
Oh jee, ja, dat is dan denk ik idd wel gek om te beseffen.
Maar het is ook zo ver weg, of eig. bijna alweer dichtbij, kerstmis enzo.
Gelukkig heb je nu wel een plakkertje in je buik zitten.
Dat had ik deze keer ook veel sterker dan bij Sasha, ik wilde zo graag die 28w grens voorbij zijn... Niet dat je dan garanties hebt, maar iig dan toch wel kansen zeg maar.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:04 schreef lily het volgende:
[..]
Oh, zo bedoel ik het eigenlijk niet (dat het gek voor mezelf is want dat valt best wel mee) maar gewoon...dat de tijd zo snel gaat..
hoewel kerstmis echt ver weg lijkt nu![]()
Maar gelukkig zit er nu een plakkertje in mijn buik, dat wel(kan niet wachten tot ik wat verder (lees veiliger) ben
Idem dito. Wat ik wel frappant vind is dat ik daar begin juni helemaal geen last van had, terwijl oeke op dezelfde uitgerekend was als ik toen. Misschien komt het ook wel omdat die tweede miskraam allemaal wat heftiger was én ik het zo gaaf vond dat er zoveel mensen tegelijkertijd zwanger waren.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 07:58 schreef lily het volgende:
Ik vind het echt een maf idee dat je alweer uitgerekend bent, BE. Toen jij je zwangerschap hier bekend maakte was ik ook zwanger (liep helaas uit op een miskraam).
Wat gaat het toch snel!
Ehh, ik bedoelde met bovenstaande dus dat sommige dames steeds voor hun uitgerekende datum bevallen he, niet waar jullie het eerder over hadden (over niet-blijven-plakkertjes enzo)quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:44 schreef Kersjes het volgende:.
BE 40 weken, jeuh!!!!
Wel bijzonder als je bedenkt dat sommige vrouwen hun uitgerekende datum nooit halen.
Dat is de laatste tijd wel een trend hier geweest inderdaad. Behalve Innepin, die deed er niet aan meequote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:44 schreef Kersjes het volgende:
Wel bijzonder als je bedenkt dat sommige vrouwen hun uitgerekende datum nooit halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |