abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 augustus 2009 @ 08:06:58 #126
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_72000829
Zullen we vandaag en morgen gewoon overslaan met bevallen? Veel te warm om te puffen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 08:08:49 #127
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72000845

Ik lees net op hyves dat mijn teamgenootje, die gisteren uitgerekend was, afgelopen vrijdag bevallen is.
Ik wil oohooooooook... Echt wel heel graag hoor!
Maar ik 'weet' ergens idd ook wel dat het zeker nog wel een week gaat duren. Nou hoor!

Oh, enneh... 40w vandaag! Maar of ik daar nu om moet ...
pi_72000919
40 weken is wel dé ultieme mijlpaal!

(ja, of dat is de bevruchting zelf, maar die maak je meestal niet bewust mee )

Ik ben bevallen op de laatste dag van een hittegolf (daarna is het de hele zomer niet warmer dan 17 graden meer geweest en je hebt echt geen last van die warmte! Normaal moet je bij een bevalling je kamer ook idioot warm maken natuurlijk. Ik vond het wel lekker!
  woensdag 19 augustus 2009 @ 08:18:19 #129
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72000958
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 08:04 schreef lily het volgende:

[..]

Oh, zo bedoel ik het eigenlijk niet (dat het gek voor mezelf is want dat valt best wel mee) maar gewoon...dat de tijd zo snel gaat..

hoewel kerstmis echt ver weg lijkt nu

Maar gelukkig zit er nu een plakkertje in mijn buik, dat wel (kan niet wachten tot ik wat verder (lees veiliger) ben
Dat had ik deze keer ook veel sterker dan bij Sasha, ik wilde zo graag die 28w grens voorbij zijn... Niet dat je dan garanties hebt, maar iig dan toch wel kansen zeg maar.
Kan me voorstellen dat dat voor jou idd nog even sterker geldt ook.
pi_72001097
40 weken voor BE

Ben benieuwd naar Duch!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72001221
De mijlpaal voor BE, 40 weken
Duchess, gerommel... ben benieuwd of het door heeft gezet, ik hoop het zo voor jullie!
Huup rommelt bij jou al?

Het wordt tijd voor verse beebs

Hier valt weinig te melden, behalve dat ik graag nog even wil slapen ... maar ja dat gaat niet als je op je werk zit.
pi_72001415
Goedemorgen dikkerdjes!

Poppedein, wat moest ik lachen om je droom... Die arme BE gewoon nog een maand langer zwangeren omdat iemand een vergissing had gemaakt...

BE, 't komt vást eerder dan 19 september. Na die droom van Poppedein valt nog een weekje wachten toch wel mee?

Leonieke, fijn om te lezen dat het bij dat ene beetje bloed is gebleven. Hopelijk voel je je vandaag weer iets geruster dan gisteren en morgen weer wat geruster dan vandaag etc...

Huup, wat lief, dat ongeduld van je vader. Is het zijn eerste kleinkind? (of heb ik daar overheen gelezen?)

Duchess, meid, heeft het doorgezet? Of geeft je baby je nog een beetje rust met dit weer?

Met mij gaat het vandaag veel beter dan gisteren. Toen ik gisteren thuiskwam van mijn werk was ik echt kapot. Heb mezelf voor ATWT geinstalleerd met de voetjes omhoog. heeft mijn voeten heerlijk gemasseerd en ik heb een bad genomen. Daarna voelde ik me al een stuk beter! Vervolgens nog een aflevering gekeken van een serie die ik heb opgenomen (Wallander), had ik de video niet lang genoeg laten opnemen... staat het einde er niet op

Maar goed, een redelijke nacht gehad, zonder muggen, kramp of jengelende katten... dus ik kan er wel weer tegen vandaag. Bedankt nog voor de lieve reacties gisteren. Ik had het even helemaal gehad.

Iedereen weer een superfijne dag gewenst!

pi_72001439
Oh verrek...

BE voor je 40 weken!
  woensdag 19 augustus 2009 @ 09:01:18 #134
35189 Troel
scherp en bot
pi_72001561
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 07:58 schreef lily het volgende:
Ik vind het echt een maf idee dat je alweer uitgerekend bent, BE. Toen jij je zwangerschap hier bekend maakte was ik ook zwanger (liep helaas uit op een miskraam).
Wat gaat het toch snel!
Idem dito. Wat ik wel frappant vind is dat ik daar begin juni helemaal geen last van had, terwijl oeke op dezelfde uitgerekend was als ik toen. Misschien komt het ook wel omdat die tweede miskraam allemaal wat heftiger was én ik het zo gaaf vond dat er zoveel mensen tegelijkertijd zwanger waren.
Misschien komt het ook wel omdat ik nu ook al min of meer aan het aftellen ben (ook al mag ik nog heel wat weekjes) en het in juni nog allemaal wat minder ver was ofzo.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72001751
Be 40 weken
En geen bericht van Duchess meer...zou het?!
Alle slechte slapers Ik heb vanacht wel even wakker gelegen, maar dat kwam door een rookmelder die ergens in de buurt afging. En omdat er nog zoveel mensen op vakantie zijn, hebben we toch maar even door het raam goed rondgekeken, maar we konden niets brandends/rokends vinden. En ik was blij dat manlief toen effe wakker was, kon weer niet gedraaid krijgen en zo kon ie me mooi effe helpen.
Trouwens, llm'ers, ik zou die beebs nog effe binnenhouden tot vrijdag, is het niet meer zo heet. Ik ga vanmiddag maar weer de walvis uithangen. Onderste ring van ons badje oppompen, water erbij, luchtbed erin en dobberen maar.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_72001813
Oh lekker Mefke...dobberen!
pi_72001824
Voor de 40 weken van BE

Duchess, je maakt het wel spannend hier...

Hier nog steeds hetzelfde als gisteren...
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_72002272
Hè Morretje, wat vervelend!
pi_72002317
BE, 40 weken mooie mijlpaal.

Morretje wat vervelend zeg. Toch wil het echt niet altijd wat zeggen hoor, moeizame ontlasting kan het ook veroorzaken en innestelingsbloed kan wel een paar dagen aanhouden. Als je het echt niet vertrouwd kun je natuurlijk altijd de vk bellen. Met jouw termijn is een inwendige echo mogelijk.

Hier vanmorgen kraamzorg geregeld en 20 weken echo gepland. Vrijdag 2 oktober is de dag leuk maar oh zo spannend.
pi_72002329
Duchess, wat spannend! (had ik net te vroeg de pc uitgezet gisterenavond... ) Ik hoop heel erg dat je gauw je meisje in je armen mag houden! (gisteren zei je dat het vandaag met de warmte niet mocht, maar als je meisje eruit wil, gun ik het je wel heel erg! )

Morretje, ik hoop heel erg met je mee dat het helemaal goed gaat. Vast wel hoor! Wanneer heb je een echo?
pi_72002432
Duchess??
Huup????
Poppedein?

Spanning en sensatie hierzo

Bij mij niet hoor, helemaal niks meer te bespeuren dat het gauw zou kunnen gaan beginnen ofzo....

BE 40 weken, jeuh!!!!
Wel bijzonder als je bedenkt dat sommige vrouwen hun uitgerekende datum nooit halen.
.... met gevoel voor drama....
pi_72002512
He morretje, wat balen... heb je de vk al gebeld, misschien voor een geruststelling?
Duch en Juup waar zijn jullie???

Oh en natuurlijk een voor BE's 40 weken!
pi_72002605
Ik ben eigenlijk niet zo van slag als ik zelf verwacht had. Ik heb geen krampen, het is alleen een beetje oud bloed. Heb dus de vk ook nog niet gebeld. Eerste afspraak heb ik vandaag over 2 weken.
Maar een ietsiepietsie onzeker ben ik nu wel...
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_72002645
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 09:44 schreef Kersjes het volgende:.
BE 40 weken, jeuh!!!!
Wel bijzonder als je bedenkt dat sommige vrouwen hun uitgerekende datum nooit halen.
Ehh, ik bedoelde met bovenstaande dus dat sommige dames steeds voor hun uitgerekende datum bevallen he, niet waar jullie het eerder over hadden (over niet-blijven-plakkertjes enzo)
Sorry.
pi_72002726
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 09:44 schreef Kersjes het volgende:

Dat is de laatste tijd wel een trend hier geweest inderdaad. Behalve Innepin, die deed er niet aan mee
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_72002797
Huup ook niet helaas.... En BE KAN nog bij de 4% gaan horen die op de uitgerekende dag bevalt!

Hier zijn de krampen weer begonnen trouwens maar ik blijf er nuchter onder. Van nu af aan is mijn mottö: eerst zien, dan geloven!!
pi_72002930
Ik vond het helemaal niet zo erg om overtijd te lopen bij nr 2 (was ook maar een weekje)

Deze keer hoop ik ook niet al te vroeg te bevallen, maar ook niet te laat.
Ik heb 4 weken vantevoren verlof en heb eigenlijk wel zin in die 4 weken. Ik ben namelijk nooit alleen thuis (ik werk tijdens schooluren) en verheug me wel op een paar weekjes alleen zijn.
Wel wil ik graag in december bevallen dus gewoon graag op 40 weken precies (mag een dagje voor of na). Kan ik ergens tekenen?

Kersjes, krampen...spannend toch
  woensdag 19 augustus 2009 @ 10:10:44 #148
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72002968
Groot gelijk Kersjes!

Huuuuuuupje, waar zit je? Toch niet stiekem wel aan het bevallen he?
En ik vind het ook stil rond DuchessX!
pi_72002982
Gisteren een dagje op het water rondgedobberd bij m'n ouders op de boot, kom ik terug, nog geen verse beebjes! Maar ondertussen... Duchess?? Ik hoop het zo!

Lijnloos, mooie echo's van een echt babymeisje! En ook al je eerste streepje? Dat is vroeg, hopelijk blijft het daar bij!

Morretje bloedverlies is altijd eng en je weet nooit hoe en waarom. Misschien een schrale troost, deze zwangerschap heb ik bloedverlies gehad van ruim 5 weken tot ruim 8, helder en heb begon met veel. En daarna met 10 weken tot 14 weken weer, maar ik ga ervan uit dat dat een andere reden had (punctie), maar leuk was anders. Hoe opgelucht ik was met een goede echo en later het hartje! Veel succes!
En Leonieke had ook al bloedverlies, hoe is het nu?

BE 40 weken, vind ik ook wel een ubermijlpaal hoor! Stiekem hoop ik het zelf nooit te halen...

Tan met goed nieuws, wat een opluchting! Het zegt mij niets, die softmarkers, maar ik zou panisch zijn als ze zeggen dat er iets niet klopt maar dat het vast niets is. Ik ben blij voor je.

En verder ben ik vast heel veel vergeten, daarom een en een en een voor iedereen de 'm nodig heeft!
Ohja Kersjes, balen dat het niet door zette en die knak was maar vreemd. Het was dus geen breken van de vliezen maar dan zonder plons?
pi_72003004
Ik zie huup ook niet op MSN... zou het??

speaking of the devil..

[ Bericht 34% gewijzigd door Vicky op 19-08-2009 10:16:58 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')