Gisteren een dagje op het water rondgedobberd bij m'n ouders op de boot, kom ik terug, nog geen verse beebjes! Maar ondertussen... Duchess?? Ik hoop het zo!
Lijnloos, mooie echo's van een echt babymeisje! En ook al je eerste streepje? Dat is vroeg, hopelijk blijft het daar bij!
Morretje bloedverlies is altijd eng en je weet nooit hoe en waarom. Misschien een schrale troost, deze zwangerschap heb ik bloedverlies gehad van ruim 5 weken tot ruim 8, helder en heb begon met veel. En daarna met 10 weken tot 14 weken weer, maar ik ga ervan uit dat dat een andere reden had (punctie), maar leuk was anders. Hoe opgelucht ik was met een goede echo en later het hartje! Veel succes!
En Leonieke had ook al bloedverlies, hoe is het nu?
BE 40 weken, vind ik ook wel een ubermijlpaal hoor! Stiekem hoop ik het zelf nooit te halen...
Tan met goed nieuws, wat een opluchting! Het zegt mij niets, die softmarkers, maar ik zou panisch zijn als ze zeggen dat er iets niet klopt maar dat het vast niets is. Ik ben blij voor je.
En verder ben ik vast heel veel vergeten, daarom een

en een

en een

voor iedereen de 'm nodig heeft!
Ohja Kersjes, balen dat het niet door zette en die knak was maar vreemd. Het was dus geen breken van de vliezen maar dan zonder plons?