abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 augustus 2009 @ 14:12:46 #226
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_72009629
Morretje, neeneenee! Ik ben het met Mijsje eens, het moet gewoon goedkomen!

Twinkly, thnx voor de tip Ennuhm, jémig wat een eikels daar op je werk zeg, wat ontzettend naar dat ze je zo behandelen! En mogen ze wel van je verwachten dat je komt wanneer je ziek thuis bent? De bedrijfsarts e.d. ok, maar je werkgever zelf toch niet? Zeker onder deze omstandigheden zou ik er ook nóóit meer terug willen komen en op dit moment al helemaal niet, veels te veel stress voor jou en je beebje.. Succes ermee

Edit: @ Davinia: Jaah, wat fijn zeg, jeej! En wat stom dat je er zo achter moet komen dat je ene been korter is als het andere, maar daar is volgens mij wel het een en ander aan te doen inderdaad!
En ik bedoelde niet te zeggen dat die vriendin dat niet mag kopen (sterker nog: voor die paar rot-euro's vind ik je gemoedsrust heel wat waard) maar meer dat ik door haar overtuigendheid erg twijfel of wij ook zo'n ding moeten aanschaffen of niet. Vandaar ook mijn vraag
3!
pi_72009672
och Morretje toch! Wat klote!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72009676
Oh, dat klinkt ook niet echt Twinkly... wat een hufters
pi_72009765
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 14:12 schreef Incantrix het volgende:
Twinkly, thnx voor de tip Ennuhm, jémig wat een eikels daar op je werk zeg, wat ontzettend naar dat ze je zo behandelen! En mogen ze wel van je verwachten dat je komt wanneer je ziek thuis bent? De bedrijfsarts e.d. ok, maar je werkgever zelf toch niet? Zeker onder deze omstandigheden zou ik er ook nóóit meer terug willen komen en op dit moment al helemaal niet, veels te veel stress voor jou en je beebje.. Succes ermee
Mjah ik denk dat ik wel moet komen, het is een overheidsinstelling en dus erg burocratisch en inflexibel Ik ga op vrijdagmiddag, zijn de minste mensen aanwezig.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_72009797
oooo Morretje... ik ga ook hard voor je duimen dat het meevalt en je beebje goed blijft plakken....

wat een onzekerheid....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_72010012
Davinia, Poppedein ligt vanuit haar zwembad haar vader aanwijzingen te geven waar er nog wat onkruid weg kan enzo
Fijn dat het geen BI is!

Twinkly wat een gedoe...

Over dat Aerosleep. Dat is geldklopperij. Het is niet aangetoond dat het wiegendood voorkomt, sterker nog die claim maakt de fabrikant zelf niet eens. Het enige wat aangetoond is, is dat het fenomeen rebreathing bij volwassenen minder voorkomt door de structuur. Die conclusie wordt door allerlei babyzaken overgenomen en toegepast op baby's, compleet met monsterlijke "maar mevrouw u wilt toch niet dat uw kind doodgaat?!" verkopers erbij et voila.
Als je vriendin zich daar beter bij voelt moet ze het vooral doen, begrijp me niet verkeerd, ik zou in zo'n situatie als waar zij in heeft gezeten ook alle mogelijke toeters en bellen in huis halen. Maar als je zelf gewoon de richtlijnen van die wiegendood website opvolgt dan heb je alles al gedaan wat je kunt doen. En die 100+ euro voor het aerosleep gebeuren kun je dan wellicht beter uitgeven aan iets anders.

/anti-aerosleep verhaal
ik heb trouwens niets per se tegen aerosleep zelf, maar ik word zo misselijk van het inspelen op het gevoel van aanstaande ouders terwijl er niets is aangetoond of zelfs maar onderzocht mbt baby's...
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72010103
Helaas geen verse baby's, jammer hoor!

Morretje, ik hoop heel erg dat het gewoon allemaal goed zit bij je. Sterkte met het wachten

Voor de rest heb ik alles gelezen. Het een zo herkenbaar, het ander ver-van-mijn-bed... Om sommige dingen werd ik blij en moest ik lachen en bij sommige leefde ik mee, werd ik sip en moedeloos.

voor iedereen die het gebruiken kan. Mag ook een luchtvariant zijn, is minder warm
.... met gevoel voor drama....
pi_72010377
Incantrix, HIER staat dit over de Aerosleep:
quote:
De AeroSleep is een in een matras verwerkte of strak eroverheen te
spannen overtrek van polyester met een honingraatstructuur, volgens de productinformatie bedoeld om de kans op allergieën en astma te verminderen en huidirritaties te beteugelen. De (Belgische) fabrikant wijst op de luchtdoorlaatbaarheid en de warmteregulerende werking en stelt dat er onder het lichaam ventilatie ontstaat, waardoor vochtige warmte wordt af- en verse lucht aangevoerd en schimmelvorming in de matras wordt voorkomen.

Beoordeling: In de huidige productinformatie wordt geen rechtstreekse relatie gelegd met wiegendoodrisico, maar in winkels gebeurt dat wel. Dat roept bij professionals en consumenten vragen op over de veiligheid. De fabrikant heeft de luchtdoorlaatbaarheid getest met volwassen proefpersonen en vond aanwijzingen dat rebreathing (herinademen van uitgeademde lucht) zich bij gebruik van een AeroSleep minder voordoet. De vraag echter of het product ook van invloed is op de mate van rebreathing bij baby's is daarmee niet beantwoord. Het ademvolume van een baby komt nu eenmaal niet overeen met dat van een volwasseneminder inhoud, minder kracht. Bovendien wordt de relatie tussen rebreathing en wiegendood wel vermoed, maar is niet duidelijk hoe zij verloopt. Conclusie: op basis van het huidig wetenschappelijk onderzoek is niet vast te stellen of de Aerosleep een effect heeft op het risico op wiegendood.

Advies: Leg ook op dit product je baby nooit op de buik te slapen.
Ga voor informatie over allergieën, astma en huidirritaties te rade gaan bij consultatiebureau of kinderarts. Zij kennen de Landelijke Standaard Voedselallergie. Zij kunnen ook beoordelen of er aanwijzingen zijn die preventieve maatregelen vergen en zij kunnen aangeven of claims van fabrikanten al dan niet zijn bewezen.
Ik zelf heb er ook niks van in huis. Deze site is trouwens sowieso erg interessant om te kijken welke producten veilig/onveilig zijn.

Davinia geen BI!!!!
#geen
  woensdag 19 augustus 2009 @ 14:42:40 #234
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_72010436
Kers, je vat het mooi samen!

Ijsjestijd!
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_72010463
hmm mn lief heeft een gedroogde groningse metworst hier en dat ding ruikt echt gruwelijk lekker. Maar ik heb geen idee of het rauw is of niet. Kan het ook niet op de verpakking vinden.
Iemand enig idee?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72010489
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 14:42 schreef Ca.ra het volgende:
Kers, je vat het mooi samen!

Ijsjestijd!
* DuchessX zit op de bank met een sinassplit
#geen
  woensdag 19 augustus 2009 @ 14:44:45 #237
35189 Troel
scherp en bot
pi_72010493
Een Aerosleep is toch zo'n dubbel luchtbed van Telsell?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72010498
Morretje, sterkte met afwachten. Ik hoop zo voor je dat het gewoon goed zit, bah die onzekerheid is niks he?

BE ook alweer 40 weken! woehoee en sterkte voor alle LLM, helemaal met dit superwarme weer voel je je misschien nog meer dan normaal hoogzwanger.. hoop voor jullie dat jullie snel niet meer hoeven te wachten!

Incantrix, in een Aerosleep heb ik me nooit echt zo verdiept, ook omdat ik er niet zo in geloof denk ik.
Hier komt ''gewoon'' een goedgekeurd matrasje van de Ikea.

Alles best hier, had vannacht slaapdienst en moest om 4.44 weer eens naar de wc (lijkt wel mn vaste tijdstip geworden) en kon daarna niet meer in slaap komen en heb tijd wakker gelegen, blijkbaar samen met de baby Die was echt heel druk
En ik heb alweer zin om te babyshoppen, maar heb bijna alles al eind van de maand gaan we wel voor een echt doel; moet nog naar de Babydump voor een Maxicosi en wipstoeltje en op marktplaats hoop ik een box te kunnen kopen.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_72010517
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 14:43 schreef huuphuup het volgende:
hmm mn lief heeft een gedroogde groningse metworst hier en dat ding ruikt echt gruwelijk lekker. Maar ik heb geen idee of het rauw is of niet. Kan het ook niet op de verpakking vinden.
Iemand enig idee?
Gewoon doen, het einde is bij jou toch al in zicht. Of denk ik nu te gemakkelijk?
pi_72010520
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 14:44 schreef Troel het volgende:

It's amazing for your baby, Mike
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_72010527
volgens mij mag je het gewoon eten hoor Huup..
hierhebben ze het ook over
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72010528
quote:
Nee dat is Aerobed
pi_72010544
Huup, hmmm, geen idee, dat vraag ik me ook af bij de drentse gedroogde worst... (die ik nu trouwens nog gewoon eet hoor...) maar bij twijfel, gewoon even ophangen, en na de bevalling pakken, dan is ie nog gedroogder, en je weet zeker dat je hem mag eten! (sorry, baggerreactie waar je niks aan hebt...)
pi_72010550
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 14:43 schreef huuphuup het volgende:
Iemand enig idee?
Metworst, en bifi enzo mag gewoon
Ik heb het laatst nog opgezocht
pi_72010569
quote:
Da's de aerobed
pi_72010572
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 14:45 schreef Poppejans het volgende:

[..]

It's amazing for your baby, Mike
hahaha

@Juup ik weet het niet, ik had begrepen dat je gewoon die voedselrichtlijnen best op kon volgen zolang je baby nog besmet kan worden met parasieten enzo door de navelstreng. Het gaan dan om hetzelfde verhaal als biefstuk en filet americain. Rauw vlees dus. En aangezien iedereen daar ook altijd echt mee wacht tot na de bevalling denk ik ook niet dat ik hier een risico mee neem.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72010584
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 14:47 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Da's de aerobed

Pff ik word er niet sneller op zeg...:')
pi_72010597
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 14:46 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Metworst, en bifi enzo mag gewoon
Ik heb het laatst nog opgezocht
Thanks!
En Mijsje en Vicky ook thnx.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72010717
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 14:47 schreef huuphuup het volgende:

[..]

hahaha

@Juup ik weet het niet, ik had begrepen dat je gewoon die voedselrichtlijnen best op kon volgen zolang je baby nog besmet kan worden met parasieten enzo door de navelstreng. Het gaan dan om hetzelfde verhaal als biefstuk en filet americain. Rauw vlees dus. En aangezien iedereen daar ook altijd echt mee wacht tot na de bevalling denk ik ook niet dat ik hier een risico mee neem.
Oké dan, groot gelijk
pi_72010733
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 14:48 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Pff ik word er niet sneller op zeg...:')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')