Mjah ik denk dat ik wel moet komen, het is een overheidsinstelling en dus erg burocratisch en inflexibelquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:12 schreef Incantrix het volgende:
Twinkly, thnx voor de tipEnnuhm, jémig wat een eikels daar op je werk zeg, wat ontzettend naar dat ze je zo behandelen! En mogen ze wel van je verwachten dat je komt wanneer je ziek thuis bent? De bedrijfsarts e.d. ok, maar je werkgever zelf toch niet? Zeker onder deze omstandigheden zou ik er ook nóóit meer terug willen komen en op dit moment al helemaal niet, veels te veel stress voor jou en je beebje.. Succes ermee
Ik zelf heb er ook niks van in huis. Deze site is trouwens sowieso erg interessant om te kijken welke producten veilig/onveilig zijn.quote:De AeroSleep is een in een matras verwerkte of strak eroverheen te
spannen overtrek van polyester met een honingraatstructuur, volgens de productinformatie bedoeld om de kans op allergieën en astma te verminderen en huidirritaties te beteugelen. De (Belgische) fabrikant wijst op de luchtdoorlaatbaarheid en de warmteregulerende werking en stelt dat er onder het lichaam ventilatie ontstaat, waardoor vochtige warmte wordt af- en verse lucht aangevoerd en schimmelvorming in de matras wordt voorkomen.
Beoordeling: In de huidige productinformatie wordt geen rechtstreekse relatie gelegd met wiegendoodrisico, maar in winkels gebeurt dat wel. Dat roept bij professionals en consumenten vragen op over de veiligheid. De fabrikant heeft de luchtdoorlaatbaarheid getest met volwassen proefpersonen en vond aanwijzingen dat rebreathing (herinademen van uitgeademde lucht) zich bij gebruik van een AeroSleep minder voordoet. De vraag echter of het product ook van invloed is op de mate van rebreathing bij baby's is daarmee niet beantwoord. Het ademvolume van een baby komt nu eenmaal niet overeen met dat van een volwasseneminder inhoud, minder kracht. Bovendien wordt de relatie tussen rebreathing en wiegendood wel vermoed, maar is niet duidelijk hoe zij verloopt. Conclusie: op basis van het huidig wetenschappelijk onderzoek is niet vast te stellen of de Aerosleep een effect heeft op het risico op wiegendood.
Advies: Leg ook op dit product je baby nooit op de buik te slapen.
Ga voor informatie over allergieën, astma en huidirritaties te rade gaan bij consultatiebureau of kinderarts. Zij kennen de Landelijke Standaard Voedselallergie. Zij kunnen ook beoordelen of er aanwijzingen zijn die preventieve maatregelen vergen en zij kunnen aangeven of claims van fabrikanten al dan niet zijn bewezen.
* DuchessX zit op de bank met een sinassplitquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:42 schreef Ca.ra het volgende:
Kers, je vat het mooi samen!![]()
Ijsjestijd!
Gewoon doen, het einde is bij jou toch al in zicht. Of denk ik nu te gemakkelijk?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:43 schreef huuphuup het volgende:
hmm mn lief heeft een gedroogde groningse metworst hier en dat ding ruikt echt gruwelijk lekker. Maar ik heb geen idee of het rauw is of niet. Kan het ook niet op de verpakking vinden.
Iemand enig idee?
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:44 schreef Troel het volgende:
Een Aerosleep is toch zo'n dubbel luchtbed van Telsell?
Nee dat is Aerobedquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:44 schreef Troel het volgende:
Metworst, en bifi enzo mag gewoonquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:43 schreef huuphuup het volgende:
hmm mn lief heeft een gedroogde groningse metworst hier en dat ding ruikt echt gruwelijk lekker. Maar ik heb geen idee of het rauw is of niet. Kan het ook niet op de verpakking vinden.
Iemand enig idee?
Da's de aerobedquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:44 schreef Troel het volgende:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:45 schreef Poppejans het volgende:
[..]
![]()
It's amazing for your baby, Mike
Thanks!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:46 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Metworst, en bifi enzo mag gewoon![]()
![]()
![]()
Ik heb het laatst nog opgezocht
Oké dan, groot gelijkquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:47 schreef huuphuup het volgende:
[..]hahaha
@Juup ik weet het niet, ik had begrepen dat je gewoon die voedselrichtlijnen best op kon volgen zolang je baby nog besmet kan worden met parasieten enzo door de navelstreng. Het gaan dan om hetzelfde verhaal als biefstuk en filet americain. Rauw vlees dus. En aangezien iedereen daar ook altijd echt mee wacht tot na de bevalling denk ik ook niet dat ik hier een risico mee neem.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:48 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Pff ik word er niet sneller op zeg...:')
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |