abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72003084
Dat wordt een echt F5-dagje als het zo door gaat... en dat met die warmte!
  woensdag 19 augustus 2009 @ 10:19:21 #152
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_72003158
Goedemorgen allemaal Woei, het is wel meteen alweer spanning en sensatie, haha! Duchess en Huup zijn inderdaad erg stil zeg, maar om nu meteen weer in standje hyper te schieten is ook weer zoiets he? En BE, het kan natuurlijk nog, maar even een voor je veertig weken in elk geval!

Ik kom net mijn bedje uit met nog steeds wel de knak in mijn rug en bil zeg maar, maar het is te doen. Misschien is het juist wel handig als de Cesarmevrouw kijkt, dan kan ze het misschien beter pinpointen als wanneer ik het op dat moment niet voel, dan wordt het misschien weer zo'n "volgens mij zit het meestal ongeveer daar ergens"-verhaal Om half 3 mag ik eindelijk!

En vanavond haring eten bij mama en papa En voor nu.. Tot later, ik ga iets doen dat ik al vééls te lang heb uitgesteld *schaam*.. *opent internetbankieren en pakt 3 meter nog onbetaalde rekeningen erbij*
3!
pi_72003197
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 09:55 schreef Kersjes het volgende:

[..]

Ehh, ik bedoelde met bovenstaande dus dat sommige dames steeds voor hun uitgerekende datum bevallen he, niet waar jullie het eerder over hadden (over niet-blijven-plakkertjes enzo)
Sorry.
geeft niet, zo had ik het in ieder geval niet opgepikt...
pi_72003290
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 10:11 schreef Vicky het volgende:
Ik zie huup ook niet op MSN... zou het??

speaking of the devil..

goeiemorgen, ik heb heerlijk geslapen

spannend voor Duchess en Juup lees ik. Ben benieuwd!

En ik moest even lachen om Lily die dr slaaphouding kwijt is irritant is dat ja. Hoop dat je em snel weer terugvindt

@Sorbo, het is idd voor beide kanten het eerste kleinkind ja. Spanning alom dus

En verder om in te haken op het "overtijd" lopen enzo, mij zal het echt worst wezen. Natuurlijk ben ik benieuwd naar mijn meisje en ik heb ook de nodige klachten waar ik graag vanaf wil, maar och, vanaf nu geteld hooguit nog 13 daagjes, dat overleef ik wel. en wat iemand eerder al zei, ik vind het nog even helemaal niets hoeven ook wel lekker.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 19 augustus 2009 @ 10:28:04 #155
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_72003336
Alle opzwellerts succes met dit weer

Ik heb echt sinds deze week (34wk) dat ik om drie uur wakker wordt, mevrouw druk is en ik niet meer slaap tot een uur of 5... Maar goed, ik zal er maar vast aan wennen voor straks
Wat wel fijn is, is dat ik het niet meer zo benauwd heb, omdat mevrouw al lekker in ingedaald. Vraagje: komen beebs dan sneller, als ze al helemaal "vast" liggen???

LLMs het wordt tijd voor een verse baby!!!!
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_72003342
Icantrix

Haha hoe herkenbaar...
pi_72003375
Huup, wat een lekkere nuchtere kijk heb je d'r op. Lijkt me op zich ook wel een heel gezonde instelling, je doet er toch vrij weinig aan als ze voorlopig liever blijft zitten
pi_72003387
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 10:25 schreef huuphuup het volgende:
goeiemorgen, ik heb heerlijk geslapen
oh, ons zo in spanning laten zitten

Wil je voortaan niet meer zo lang uitslapen
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 10:25 schreef huuphuup het volgende:
En ik moest even lachen om Lily die dr slaaphouding kwijt is irritant is dat ja. Hoop dat je em snel weer terugvindt
Ik moest er zelf eigenlijk ook om lachen.
Het moet er bespottelijk uit hebben gezien, dat naakt worstelen met een voedingskussen (waarvan de inhoud, van die balletjes, heen en weer schoven en ik ruzie mee kreeg)
pi_72003394
goedemorgen dames

kzie dat het spannend is hier! ik zal vandaag eens lekker vaak f5en succes dames!!!

en kan ik nu al last hebben van nesteldrang?? eergister kamer en hal zeeeeeeer grondig gedaan, en ik had vanmorgen om 8 uur ineens de intense drang om beide toiletten volledig in de chloor te zetten
(wat ik dan ook heb gedaan, met voldoende ventilatie...)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_72003400
Nou het heeft dus niet doorgezet
Wel slecht geslapen en nog steeds krampen (geen puf-krampen, dat zijn ze dus niet geworden uiteindelijk), hoofdpijn en ik sta te trillen op mijn benen. Voel me niet echt lekker.
Vind het zóóóóó jammer dat het niet heeft doorgezet

Nou ja we moeten maar weer afwachten

Mss dat Kersjes even het goede voorbeeld kan geven?

Succes allemaal dames met deze warme dag
#geen
pi_72003421
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 10:30 schreef Sorbootje het volgende:
Huup, wat een lekkere nuchtere kijk heb je d'r op. Lijkt me op zich ook wel een heel gezonde instelling, je doet er toch vrij weinig aan als ze voorlopig liever blijft zitten
dat sowieso
en het merendeel van de vrouwen bevalt toch echt na de 40 weken, zeker van hun eerste kindje. Dus nouja, ik vond het voor mezelf wel een strak plan om niet teveel te gaan zitten afwachten, daar kan k slecht tegen

Even jompelen voor BE! 40 weken woehoe!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72003424
DuchessX bummer
pi_72003489
balen Duch!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72003524
wat jammer Duchess dat het niet heeft doorgezet

Lily hahaha ik zit hier te overwegen of ik niet gewoon een nieuw kussen zal kopen. De vulling is zo verschoven dat ik 3 grote stukken heb met vulsel-loze plekken ertussen zeg maar en die zitten uiteraard precies daar waar ik het liefst mn knieen neer zo planten

Dr zit hier iemand in mijn roze badjas beneden "schatje wanneer komt ze nou?! ze hadden de 18e beloofd... muh "
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72003570
@ Lief van Huup
#geen
pi_72003660
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 10:16 schreef Rubey het volgende:
Dat wordt een echt F5-dagje als het zo door gaat... en dat met die warmte!
Hoe is het met jou eigenlijk? Hoe voel je je?

Duch nou moe, ik had zo'n goed hoop, maar als je nog krampen hebt, kan het misschien toch nog aantrekken, maar kan me voorstellen dat je je echt voelt.
pi_72003689
Dutsj ik had toch eigenlijk mijn hoop wel een beetje op jou gevestigd vandaag. Jouw bevalling zou mij door mijn werkdag slepen... en bedankt he ?!

* Sorbootje Ziet van Huup voor zich in roze badjas
pi_72003691
Duchess: duik gewoon lekker je bedje weer in of misschien beter, laat een bedje in de tuin zetten en slaap daar verder. Tis nu nog uit te houden buiten hier (en bij jou dus ook, want je zit maar een paar kilometer verderop).
Huup vooral die roze badjas.

Ik ga mezelf achter de computer vandaan slepen, badje oppompen enzovoort..
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_72003746
ja hij kon die van hem niet vinden

ik denk dat ik vanmiddag in de namiddag richting t strand ga ofzo, stukje door de branding lopen, lekker pootjebaden. En dr zit een strandtent daar waar k wel ns wil eten, kijken of het wat is
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 19 augustus 2009 @ 10:47:27 #170
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72003776
Hey daar is Huups en DuchessX ook!
Mogguh meiden!

DuchessX, hou je jezelf in de gaten? Als je je echt niet lekker blijft voelen en het niet kan verklaren even de vk bellen he!

Hier begint buiten de temp toch wel op te lopen, heb de deuren van de woonkamer al dicht gedaan, ik denk dat ik zo maar naar binnen verhuis...
pi_72003821
Ik zie hem al zitten, in roze badjas, sip kijkend. haha

Wat lijkt me dat heerlijk...zo dicht bij het strand wonen..
pi_72003894
Duch balen dat het niet heeft doorgezet

Ik wil naar huis... ben moe en heb pijn in mn linker been/bekken dinges.... bah
pi_72004030
Eventjes snel een voor iedereen die het nodig heeft.
Be 40 weken had ik snel gezien. Tjee de tijd vliegt voorbij op het moment.

Nog geen Huup beeb. Ik had je toch echt ingeschat op 19 augustus.
Maar echt veuls te heet nu. Beter vanavond als het wat koeler is.

Als ik een goede tip mag geven. Geef een babyborrel als je veel mensen kent.
Ik heb behalve de eerste week echt iedere dag bezoek gehad en vanmiddag krijg ik weer 8 collega's op bezoek. Wel gezellig natuurlijk, maar erg druk inc huishouden beeb zonder ritme en zoon.

Met Dewi gaat het echt super. Ze eet en groeit goed, maar ook echt een tante die nu al precies weet wat ze wilt. Vooral poepen en plassen als de luier af is is erg favoriet inc mamma. Je wilt niet weten hoeveel was ik elke dag heb. maar ze is zooo lief en die vertederende lachjes af en toe.
Ik kan me de wereld zonder haar gewoon niet meer voorstellen.

Maar goed ik ga weer stofzuigen en beschuiten smeren.
pi_72004069
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 10:46 schreef huuphuup het volgende:
ja hij kon die van hem niet vinden

ik denk dat ik vanmiddag in de namiddag richting t strand ga ofzo, stukje door de branding lopen, lekker pootjebaden. En dr zit een strandtent daar waar k wel ns wil eten, kijken of het wat is
Dat wil ik ook wel samen met de honden.
pi_72004070
Oh wat jammer dat het niet heeft doorgezet Duchess

Dankjewel voor je reactie Poppedein! Het is dus gewoon voor de lol

Gelukkig is het bij dat ene veegje gebleven Morretje en heb je geen krampen

lol @ Huups
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')