quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:55 schreef Kersjes het volgende:
[..]
Ehh, ik bedoelde met bovenstaande dus dat sommige dames steeds voor hun uitgerekende datum bevallen he, niet waar jullie het eerder over hadden (over niet-blijven-plakkertjes enzo)![]()
Sorry.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:11 schreef Vicky het volgende:
Ik zie huup ook niet op MSN... zou het??
speaking of the devil..
oh, ons zo in spanning laten zittenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:25 schreef huuphuup het volgende:
goeiemorgen, ik heb heerlijk geslapen![]()
Ik moest er zelf eigenlijk ook om lachen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:25 schreef huuphuup het volgende:
En ik moest even lachen om Lily die dr slaaphouding kwijt isirritant is dat ja. Hoop dat je em snel weer terugvindt
![]()
dat sowiesoquote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:30 schreef Sorbootje het volgende:
Huup, wat een lekkere nuchtere kijk heb je d'r op. Lijkt me op zich ook wel een heel gezonde instelling, je doet er toch vrij weinig aan als ze voorlopig liever blijft zitten
Hoe is het met jou eigenlijk? Hoe voel je je?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:16 schreef Rubey het volgende:
Dat wordt een echt F5-dagje als het zo door gaat... en dat met die warmte!
Dat wil ik ook wel samen met de honden.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:46 schreef huuphuup het volgende:
ja hij kon die van hem niet vinden
ik denk dat ik vanmiddag in de namiddag richting t strand ga ofzo, stukje door de branding lopen, lekker pootjebaden. En dr zit een strandtent daar waar k wel ns wil eten, kijken of het wat is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |