komt. Het was al weer een maand geleden dat ik er in gelegen had en toen kon ik toch nog stukken makkelijker overeind. Maar...tis zo wel vol te houden die dik 33 graden hier in de achtertuin.
  komt. Het was al weer een maand geleden dat ik er in gelegen had en toen kon ik toch nog stukken makkelijker overeind. Maar...tis zo wel vol te houden die dik 33 graden hier in de achtertuin. 

Heb er nooit zo over nagedacht, eet het gewoon.
 Heb er nooit zo over nagedacht, eet het gewoon.  En dan te bedenken dat het morgen nog warmer wordt. Ik heb te doen met de hoogzwangeren onder ons
 En dan te bedenken dat het morgen nog warmer wordt. Ik heb te doen met de hoogzwangeren onder ons 

Wel liefhebber, geen AHquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:10 schreef RockabeIIa het volgende:
Geheel ontopic hier:
Kersjes e.a. liefhebbers, de magnums zijn in de aanbieding bij de AH (2 doos halen = 1 betalen)

Hier net uit de vriezer op kantoor een waterijsje geconfisceerdquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:59 schreef martine1984 het volgende:
Martine waggelt naar de vriezer op kantoor in de hoop dat er nog ijsjes liggen

, 8 voor maar 0,99 cent
 , 8 voor maar 0,99 cent

Nou we hebben geen hek, maar een stenen muurtje. Bovendien is het echt een badje van zo'n 45 cm doorsneequote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:10 schreef mefke79 het volgende:
Stiemie, je kan je toch altijd weer optrekken aan het balkonhek? Ik ga gewoon op mijn knieetjes het water in en uit en dat lukt met behulp van een stoel, moet jou met hek dan toch ook wel lukken...lekker effe afkoelen!
 Nee denk echt dat ik de buren een te groot plezier doe door daarin te gaan liggen. Ik pak nog maar een ijsje en zet de ventilator wat harder
 Nee denk echt dat ik de buren een te groot plezier doe door daarin te gaan liggen. Ik pak nog maar een ijsje en zet de ventilator wat harder   

Ik sla even over...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:10 schreef RockabeIIa het volgende:
Geheel ontopic hier:
Kersjes e.a. liefhebbers, de magnums zijn in de aanbieding bij de AH (2 doos halen = 1 betalen)
 Deels over de buggy en een paar schoenen heen.
 Deels over de buggy en een paar schoenen heen. 

Het is 23 graden in de kamer
 Het is 23 graden in de kamer   

en de raketjes ook (ik heb een raketjesverslinder in huis)quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:10 schreef RockabeIIa het volgende:
Geheel ontopic hier:
 Misselijkheid
  Misselijkheid   

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |