Wel liefhebber, geen AHquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:10 schreef RockabeIIa het volgende:
Geheel ontopic hier:
Kersjes e.a. liefhebbers, de magnums zijn in de aanbieding bij de AH (2 doos halen = 1 betalen)
Hier net uit de vriezer op kantoor een waterijsje geconfisceerdquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:59 schreef martine1984 het volgende:
Martine waggelt naar de vriezer op kantoor in de hoop dat er nog ijsjes liggen
Nou we hebben geen hek, maar een stenen muurtje. Bovendien is het echt een badje van zo'n 45 cm doorsneequote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:10 schreef mefke79 het volgende:
Stiemie, je kan je toch altijd weer optrekken aan het balkonhek? Ik ga gewoon op mijn knieetjes het water in en uit en dat lukt met behulp van een stoel, moet jou met hek dan toch ook wel lukken...lekker effe afkoelen!
Ik sla even over...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:10 schreef RockabeIIa het volgende:
Geheel ontopic hier:
Kersjes e.a. liefhebbers, de magnums zijn in de aanbieding bij de AH (2 doos halen = 1 betalen)
en de raketjes ook (ik heb een raketjesverslinder in huis)quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:10 schreef RockabeIIa het volgende:
Geheel ontopic hier:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |