abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72004127
Wat balen Duch. Het zal vast niet lang meer duren.
pi_72004374
wat klink je verliefd Urla
leuk!

en ja zo dicht bij t strand wonen is idd heerlijk ik heb altijd bij zee in de buurt gewoond en ondanks dat ik helemaal niets met varen heb ( ) is zee wel iets wat erbij hoort voor mij, die geur van zeewater vooral . Mn lief komt uit Brabant en heeft echt helemaal niets met zee en strand gelukkig is er ook bos in de buurt voor hem
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72004574
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 10:28 schreef Takkembah het volgende:

Ik heb echt sinds deze week (34wk) dat ik om drie uur wakker wordt, mevrouw druk is en ik niet meer slaap tot een uur of 5... Maar goed, ik zal er maar vast aan wennen voor straks
Wat wel fijn is, is dat ik het niet meer zo benauwd heb, omdat mevrouw al lekker in ingedaald. Vraagje: komen beebs dan sneller, als ze al helemaal "vast" liggen???

Mijn 2 kinderen lagen al vroeg ingedaald maar de oudste was 6 dagen te laat en de jongste was 9 dagen te laat. Ik ga er vanuit dat ik er nou weer 3 dagen bij op kan tellen en rond de 12 dagen te laat ga lopen.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 11:21:01 #179
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_72004789
Misschien wat te laat voor Huup, maar volgende week maandag hebben ze zijslaapkussens in de aanbieding bij de Lidl.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_72004846
@Martine, mijn meisje lag ook al redelijk vroeg ingedaald, vanaf een week of 34 idd en vanaf 36 lag ze echt vast. Geloof trouwens dat dat niet eens zo idioot vroeg is nu k erover nadenk. Maar goed, voor zover ik begrepen heb zegt het wel of niet ingedaald zijn weinig tot niets over wanneer je gaat bevallen. En in mijn geval heeft het in ieder geval zeker niet betekent dat ik eerder dan 40 weken zou bevallen

mn roze wederhelft
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72004967
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 11:22 schreef huuphuup het volgende:
mn roze wederhelft
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HAHAHA mocht dat ??
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_72004973
Ik ben opgegroeid in Limburg maar ik heb wel wat met de zee. Zou er best in de buurt willen wonen.
Den Haag is mijn favo stad sowieso..
Maar Limburg is erg mooi en ega zou er nooit weg willen (alleen maar zuidelijker )
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 11:21 schreef Ca.ra het volgende:
Misschien wat te laat voor Huup, maar volgende week maandag hebben ze zijslaapkussens in de aanbieding bij de Lidl.
Dat is denk ik wel wat voor mij Hoef ik niet meer te worstelen met de inhoud van het voedingskussen

thx voor de tip!
  woensdag 19 augustus 2009 @ 11:38:04 #183
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_72005293
Ik ga zelf ook even kijken denk ik, ik doe het nu nog met gewone kussens en een frot van het dekbed tussen mijn benen, maar dit ziet er makkelijker uit.
En ik ben te vrekkig voor een voedingskussen van 40 euro
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_72005336
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 11:26 schreef Twinkly het volgende:

[..]

HAHAHA mocht dat ??
waarom denk je dat die foto vanaf zn rug is genomen?

@Ca.ra die had ik ook gezien in het foldertje ja, het leek me wel wat, maar ik betwijfel of ik echt nog een nieuw kussen koop. Ik hoef nog maar zo kort. Gebruik je zo'n kussen na je bevalling nog? Om mee te slapen zeg maar he, niet voor het voeden.

Lily ja we willen uiteindelijk als het even kan wel richting Brabant verhuizen; okay, als het aan mij ligt naar Frankrijk ofzo, maar dat ziet de roze meneer hier niet zo zitten maar ik ga de nabijheid van strand wel missen denk ik.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72005349
Sjongejonge.. ik kreeg hier gewoon weeën van het bijlezen! FF flink de spanning opbouwen en vervolgens toch nog de melding dat t F5en niet meer nodig is... Wat jammer Duch! Ik snap zooo goed dat je hoopt dat t gauw doorzet, alles voelt al zo dichtbij nu, maar als je dan ook echt serieuse krampen begint te krijgen die je t gevoel geven dat je ineens wel heel heel dicht bij je meisje bent, dan is t gewoon ongelooflijk balen als t weer afzakt!

BE 40 weken!!!

Ik ga hier zo lekker mn zwembad induiken terwijl mn pap de tuin onder handen aan t nemen is.... Voorlopig zie ik toch ook nog wel even de voordelen van t zwanger zijn hoor! Hoe nieuwsgieirg ik ook ben naar die kleine tut!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_72005380
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 11:38 schreef Ca.ra het volgende:
En ik ben te vrekkig voor een voedingskussen van 40 euro
Ik heb het voedingskussen nog van mijn vorige zwangerschap, en ik heb het ook echt na mijn zwangerschap als zodanig gebruikt.
Ik vind het een handig ding

(maar ik heb er volgens mij geen 40 euro voor betaald toen)
pi_72005508
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 11:22 schreef huuphuup het volgende:
@Martine, mijn meisje lag ook al redelijk vroeg ingedaald, vanaf een week of 34 idd en vanaf 36 lag ze echt vast. Geloof trouwens dat dat niet eens zo idioot vroeg is nu k erover nadenk. Maar goed, voor zover ik begrepen heb zegt het wel of niet ingedaald zijn weinig tot niets over wanneer je gaat bevallen. En in mijn geval heeft het in ieder geval zeker niet betekent dat ik eerder dan 40 weken zou bevallen

mn roze wederhelft
SPOILER
Huup ik had die vraag niet gesteld hoor... weet alleen niet meer wie het wel was.
Je lief ziet er schattig in de roze badjas
pi_72005611
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 11:45 schreef martine1984 het volgende:

[..]

Huup ik had die vraag niet gesteld hoor... weet alleen niet meer wie het wel was.
Je lief ziet er schattig in de roze badjas
oh ik zie nu dat het takkembah was idd. Geeeen idee hoe ik bij jou kom
sorry
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72005757
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 10:43 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Hoe is het met jou eigenlijk? Hoe voel je je?
...
Happyme lief dat je het vraagt!

Met mij gaat het eigenlijk heel goed. Zou eigenlijk vanaf 1 september verlof hebben maar het heen en weer reizen naar m'n werk valt toch wel zwaar, dus werk nu lekker thuis. Volgende week nog anderhalf dagje buiten de deur en dan hoef ik niet meer tot januari! Ik werk voor mezelf dus kan gelukkig zelf schuiven en bepalen... de komende weken werk ik elke ochtend een paar uurtjes thuis zolang dat goed voelt.

Tot nu toe heb ik weinig klachten gehad het enige is dat mijn buikspieren niet zo mee willen geven volgens de vlos wat nu al weken resulteert in een buik die 's middags en 's avonds zo hard is als beton. De laatste anderhalve week is het bijna de hele dag en dat is toch niet echt prettig... al helemaal omdat mijn meisje een paar uur per dag met haar voet op een plek op mijn ribben duwt Maar vanmorgen bij de fysio weer lekker los gemaakt dus ik kan er weer tegenaan. Nog maar een tandje rustiger aan! Van de warmte heb ik niet echt last en verder mag ik eigenlijk helemaal niet klagen!

voor de dames die het zwaar hebben met deze warmte... hier geen zwembad, maar ik ga zo wel lekker een terrasje opzoeken
pi_72006039
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 11:39 schreef huuphuup het volgende:

[..]

wehehhe je bent al net zo erg als ik
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_72006071
Een roze puntmuts!

Ik ben ook echt een zijslaper, dan is een kussen dus wel prettig straks? (Ja, ik ga er nog gewoon vanuit dat het goed zit *duimen draait*)
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_72006145
Wel verse baby's/Geen verse baby's.

Ik dacht het gaat zo te lezen, een f5 dagje worden.
Helaas, maar je weet het maar nooit.

Hier even mijn ergenissen neer gooien, betreft mijn manager van de thuiszorg
Er was wat mis gegaan met mijn adres wijzinging (ja woon al 6 jaar bij mijn vriend maar sinds 4 weken pas officieel). Ik heb dit toen direct kenbaar gemaakt. En nu heeft zij het niet doorgeven, waardoor ik mijn planning niet juist heb ontvangen. En nu wilt deze fout op mij afschuiven, wat haar dus niet lukt... Z'n oude tang is het. Bahhhhhh. Hebben elkaar nooit gelegen.

Maar goed, morgen lekker naar de VK voor controle
Dit keer gaat mijn mamsie mee. Oma vind het helemaal spannend.
pi_72006168
voor alle nachtbrakers hier.
pi_72006254
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 11:39 schreef huuphuup het volgende:

[..]

@Ca.ra die had ik ook gezien in het foldertje ja, het leek me wel wat, maar ik betwijfel of ik echt nog een nieuw kussen koop. Ik hoef nog maar zo kort. Gebruik je zo'n kussen na je bevalling nog? Om mee te slapen zeg maar he, niet voor het voeden.

Lily ja we willen uiteindelijk als het even kan wel richting Brabant verhuizen; okay, als het aan mij ligt naar Frankrijk ofzo, maar dat ziet de roze meneer hier niet zo zitten maar ik ga de nabijheid van strand wel missen denk ik.
Ik heb hem nooit meer gebruikt, niet eens bij het voeden.

Brabant Kom maar snel naar Brabant Huupje, het is hier gezellig
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_72006571
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 12:05 schreef Morretje het volgende:
Een roze puntmuts!

Ik ben ook echt een zijslaper, dan is een kussen dus wel prettig straks? (Ja, ik ga er nog gewoon vanuit dat het goed zit *duimen draait*)
tuurlijk gaat het goed, gewoon positief blijven! *meedraait*

Ik vond dat kussen echt fijn slapen. Ik slaap op mn zij ook en dan met mn bovenste knie een beetje opgetrokken over mn onderste been heen, dus k hel een beetje voorover zeg maar Toen mn buik begon te groeien en (ik denk ook) mn bekken een beetje begon te verweken merkte ik dat ik echt stukken beter sliep tegen zo'n kussen aan, half tussen mn knieen gepropt. Voor mijn gevoel houdt het mn bekken recht ofzo. Kan het niet zo goed omschrijven maar het lag in elk geval een stuk aangenamer. En nu hang ik mn buik er lekker op, anders trekt et gewicht van mn buik zo aan de andere zijkant

Estrys jaaah eerst even 10 miljoen winnen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72006772
Als ik de verhalen zo lees.
Begin ik toch ook aan een voedingskussen te denken.
Voor het slapen straks.
pi_72006818
Nu wel echt bloed na wc bezoek... En buikpijn
pi_72006859
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 12:34 schreef Morretje het volgende:
Nu wel echt bloed na wc bezoek... En buikpijn
och meid wat klote
hoe moeilijk ook, probeer af te wachten en niet teveel te panieken. Misschien even douchen ofzo?

Bah wat rot
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72006985
Hmz, heb de verloskundige gebeld, morgenochtend afspraak.
Begin er nu wel een beetje shakey van te worden.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 12:42:15 #200
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72007013
Morretje Wat enorm rot... Ik ga zo duimen dat het wel goed zit!
I'm so glamourous I piss glitter!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')