abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71982948
voor sorbootje en incantrix en iedereen die ik in de gauwigheid niet heb gelezen!
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 16:24:38 #27
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71983052
Martine, wat ben je heerlijk verwend Da's nog es leuk en ontspannen weg gaan!

Ladies met klachten En die last hebben van de warmte en alle andere meepostende dames
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_71983468
whehe Skaai jij houdt BE strak in de gaten he?

Tan wat fijn dat er zo'n last van je af is gevallen. Echt
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71983698
Tan, wanneer krijg je dan 100% zekerheid? Heeft ze daar iets over gezegd, kan er überhaupt iets over gezegd worden? kan me het baalgevoel wel voorstellen.. Nu weet je het eigenlijk nog niet zeker.
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_71983752
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 16:03 schreef Tan het volgende:
Dankjullie voor alle lieve reacties. Ik zag een vraag voorbij komen of ik nu meer kan genieten. Ja, ik denk het wel. Er is wel een enorme last van mijn schouders, maar natuurlijk ben ik weer zo dom om verder te lezen of die zgn. softmarker die ze in het hart heeft gevonden.

Het is een echodense focus, om precies te zijn. Gelukkig is het in verreweg de meeste gevallen gewoon onschuldig en verdwijnt het vanzelf weer. Maar als het ergens op wijst dan is het trisomie 21 (Down). Dan vaak wel in combinatie van meerdere factoren, die bij ons niet van toepassing zijn (geen verdikte nekplooi, daar heb ik niet op laten testen, maar onze VK kijkt er altijd evengoed naar weet ik toevallig, en ook geen andere kenmerken), en dat geeft geen garantie natuurlijk, maar we kunnen er in feite gewoon vanuit gaan dat ons kindje kerngezond is.

Er is dus wel zeker een last van mijn schouders maar ik voel een klein beetje een baalgevoel op de achtergrond knagen. Het was natuurlijk fijner geweest als ons kindje 100% was goedgekeurd, ipv 99,99%
Echt heel heel erg fijn Tan, nogmaals! En over die softmarker... die ongerustheid kan ik ook vast niet bij je weghalen (en dat zou ook niet geheel terecht zijn, anders zou het geen softmarker genoemd worden), ik kan je alleen zeggen dat het inderdaad iets is wat we écht heel heel erg regelmatig tegenkomen en tot noch toe bij ons in de praktijk in ieder geval nog nooit ergens toe geleid heeft!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 16:50:08 #31
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_71983794
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 16:46 schreef Morretje het volgende:
Tan, wanneer krijg je dan 100% zekerheid? Heeft ze daar iets over gezegd, kan er überhaupt iets over gezegd worden? kan me het baalgevoel wel voorstellen.. Nu weet je het eigenlijk nog niet zeker.
Ik krijg met 28 weken weer een echo. Maar goed, ik klink misschien negatief, maar het is echt maar een piepklein baalgevoeletje hoor, want ik ben gewoon zo blij dat hij of zij niet heeft wat Ayden had. Daar is geen sprake meer van, want dat was dan nu al te zien geweest. De baby ligt ook in ruim vruchtwater, de niertjes waren mooi klein en schoon (geen cysten of vergroting dus), de blaas en maag waren goed gevuld en we hebben hem/haar zien slikken Dus echt geen reden tot zorgen, maar toch...
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 16:50:57 #32
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_71983811
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 16:48 schreef Poppedein het volgende:

[..]

Echt heel heel erg fijn Tan, nogmaals! En over die softmarker... die ongerustheid kan ik ook vast niet bij je weghalen (en dat zou ook niet geheel terecht zijn, anders zou het geen softmarker genoemd worden), ik kan je alleen zeggen dat het inderdaad iets is wat we écht heel heel erg regelmatig tegenkomen en tot noch toe bij ons in de praktijk in ieder geval nog nooit ergens toe geleid heeft!
Ik wist niet dat jij in het vak zit? Wat leuk! Ben je zelf verloskundige? (en het stelt wel gerust hoor, dankje )
pi_71983963
klopt Ben verloskundige en obstetrisch echoscopiste
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 17:02:20 #34
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_71984119
Even een tvptje

Sorry dat ik niet ff bijlees, jullie gaan allemaal veel te snel voor mij
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_71984161
Hmmm Tan, 99,9% is dan misschien geen 100, maar komt wel erg in de richting! Maar kan me voorstellen dat je toch een piepklein steekje voelt ergens...

Incantrix, Sorbo en andere dames die er even de balen van hebben/hadden:
.... met gevoel voor drama....
pi_71984271
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 16:56 schreef Poppedein het volgende:
wat klinkt dat sjiek zo

hoest verder met je?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 17:11:21 #37
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_71984349
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 16:56 schreef Poppedein het volgende:
Wat gaaf! Het lijkt me een superberoep. Klinkt gek, maar heb je ook je eigen echo gedaan? Of kan/mag dat niet?
pi_71984359
Edit: never mind

[ Bericht 98% gewijzigd door WupWup op 19-08-2009 12:20:08 ]
pi_71984410
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 17:08 schreef huuphuup het volgende:

[..]

wat klinkt dat sjiek zo

hoest verder met je?
Hahahhaa, ja, weet je dat ik dat laatste ook wel 3x gewist heb als in "moet dat er nou ook wel bij".. maar aangezien t over echo's ging... Ik vind t zelfs een beetje stom staan

Met mij is goed! mn grootste dilemma van vandaag was dat ik mn zwembad te koud vond, dus t zijn nog steeds goeie dagen En en en mn lief kwam net thuis met een beker cookie dough ijs

Ik heb trouwens vannacht gedroomd dat ons meisje de 23e geboren zou worden na de hele tijd al 3 september in mn hoofd gehad te hebben en nu heb ik ineens helemaal t gevoel dat ik moet opschieten met dingen Wil je ook weten dat ik jou er voor de 22e bij gedroomd heb? En BE was boos, want die beviel pas 19 september ipv 19 augustus, iemand bleek zich vergist te hebben Sorry BE
pi_71984478
Oeh Poppedein, hoe betrouwbaar zijn jouw dromen meestal?
pi_71984512
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 17:11 schreef Tan het volgende:

[..]

Wat gaaf! Het lijkt me een superberoep. Klinkt gek, maar heb je ook je eigen echo gedaan? Of kan/mag dat niet?
Je wilt niet weten hoeveel echo's ik in het begin gemaakt heb...Ik vond mezelf heel knap als ik een hele week niet gekeken had Ik schaam me ook echt werkelijk voor de belchelijke hoeveelheid fotootjes die ik laatst maar eens gesorteerd heb... maar goed, iedereen heeft zo wel weer zn eigen voordeeltjes aan zn beroep denk ik. De 20 wkn echo heb ik vanzelfsprekend niet gemaakt. Ik zou zelf nooit uit kunnen sluiten dat er niets te zien is. Dat soort dingen laat ik dus ook gewoon aan mijn collega's over!
pi_71984524
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 17:13 schreef Poppedein het volgende:

[..]

Hahahhaa, ja, weet je dat ik dat laatste ook wel 3x gewist heb als in "moet dat er nou ook wel bij".. maar aangezien t over echo's ging... Ik vind t zelfs een beetje stom staan

Met mij is goed! mn grootste dilemma van vandaag was dat ik mn zwembad te koud vond, dus t zijn nog steeds goeie dagen En en en mn lief kwam net thuis met een beker cookie dough ijs

Ik heb trouwens vannacht gedroomd dat ons meisje de 23e geboren zou worden na de hele tijd al 3 september in mn hoofd gehad te hebben en nu heb ik ineens helemaal t gevoel dat ik moet opschieten met dingen Wil je ook weten dat ik jou er voor de 22e bij gedroomd heb? En BE was boos, want die beviel pas 19 september ipv 19 augustus, iemand bleek zich vergist te hebben Sorry BE
hahahhaa dat stukje over BE achgoosss zo zielig
de 22e ja? ik ben benieuwd!

Lief van je lief van dat ijs! en idd zolang je je druk maakt om de temperatuur van je zwembad zal het allemaal wel loslopen ey
Ga je nu dan ook opschieten met allerlei dingen? Ik had ook zo'n gevoel bij 37 weken nog wat zo van shit, ik ga er helemaal niet vanuit, maar het KAN wel natuurlijk! maar dat gevoel heb ik gewoon weer bij de strijk op de strijkplank gelegd en er niets mee gedaan verder
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71984528
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 17:17 schreef Kersjes het volgende:
Oeh Poppedein, hoe betrouwbaar zijn jouw dromen meestal?
Ik droom zelden, dus dit moet haast wel een ingezonden boodschap van elders zijn! Maar dat durf ik niet te zeggen waar BE bij is
pi_71984576
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 17:20 schreef Poppedein het volgende:

[..]

Ik droom zelden, dus dit moet haast wel een ingezonden boodschap van elders zijn! Maar dat durf ik niet te zeggen waar BE bij is
hahaha naaah 19 sept. zal BE hoe dan ook niet zwanger gaan halen lijkt me dus dan kun je vast wel van de rest op aan gaan ofzo

en idd ieder beroep heeft zo zn voordelen, daar zou k me als ik jou was niet voor schamen hoor haha ik kan me ook niet voorstellen dat iemand het niet zou doen zeg maar, als echoscopist. Leuk zo veel foto's
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71984612
Groot gelijk hoor Poppedein, ik zou het ook doen zo
Bijna jammer dat ik geen verloskundigen in de nabije omgeving heb. En ook geen MBRT studenten meer

Ha, mijn oppas-uk komt de rest van de week niet Zomaar onverwacht een weekje vrij en mijn bekken doet bijna een dansje
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 17:35:09 #46
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_71984859
Oow, wat zijn jullie allemaal toch lief, dank jullie wel Stom dat je het zo zat kunt zijn opeens he? Het is precies wat jij zegt BE, het ís al lastig te accepteren, laat staan als mensen het de hele tijd vergeten zeg maar. Ik was het zo zat om het telkens te moeten zeggen.. Overigens deed de beeb wel een heel lief schopje toen ik moest huilen, dat was wel weer En morgen hoor ik het wel..

Overigens, BE, dat klinkt wel logisch inderdaad Thnx voor je uitleg, zo klinkt het inderdaad wel minder heftig. Evengoed hoop ik dat dat je deze keer bespaard blijft

Poppedein, haha, geniet van je B&J!

Verder weet ik het even niet meer (wilde nog meer mensen iets zeggen) maar mijn ogen zakken dicht en lief is er toch pas rond zevenen, dus ik ga stiekum een klein tukje doen
3!
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 17:37:47 #47
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_71984911
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 17:18 schreef Poppedein het volgende:

[..]

Je wilt niet weten hoeveel echo's ik in het begin gemaakt heb...Ik vond mezelf heel knap als ik een hele week niet gekeken had Ik schaam me ook echt werkelijk voor de belchelijke hoeveelheid fotootjes die ik laatst maar eens gesorteerd heb... maar goed, iedereen heeft zo wel weer zn eigen voordeeltjes aan zn beroep denk ik. De 20 wkn echo heb ik vanzelfsprekend niet gemaakt. Ik zou zelf nooit uit kunnen sluiten dat er niets te zien is. Dat soort dingen laat ik dus ook gewoon aan mijn collega's over!
Ik kan me goed voorstellen dat je je eigen 20weken echo niet maakt. Maar je kijkt wel extra kritisch mee denk ik, althans, ik kan me bijna niet voorstellen dat je dat niet zou doen.

En die droom haha, arme BE! Ik heb het ook wel eens gedroomd, dat er een vergissing was in de datum en dat ik nog een paar weken langer moest. Gelukkig zijn het maar dromen
pi_71984928
Pfff, ik wil niet weten hoe groot BE d'r baby zal zijn als hij 1 maand te lang blijft zitten

Freecell, pas op met je bekken joh! Een beetje gaan dansen,. ben je mal?

Zo grappig, manlief heeft ons ingeschreven voor een familie-middag op zijn werk op 30 augustus. Het hele buitenterrein zal worden leeggehaald, springkussens voor de kids, eten en drinken enzo....Hartstikke gezellig!
M. en Devin gaan sowieso en het zou natuurlijk geweldig zijn als ik en de baby ook mee kunnen. Baby in de draagdoek en lekker pronken Hopelijk ben ik dan al mobiel genoeg en loopt het allemaal lekker met de kleine. Als die nou een beetje opschiet...
pi_71985173
@icantrix, een dikke en geniet even lekker van je dutje... heeeeeeerlijk kan dat af en toe zijn

@Tan; wat fijn dat je zo opgelucht kunt zijn nu... en bij 28 weken gaan jullie het geslacht proberen te weten?

@Poppedein; kan me goed voorstellen dat je zelf echo's hebt gemaakt, en iederee heeft idd andere voordelen van zijn werk
zo krijg ik, mocht ik in het ziekenhuis bevallen, een 1 persoonskamer...
en kan bijvoorbeeld mijn eigen bloeduitslagen checken enzo...

ik heb lekker met mijn moeder geshopt, lekker wat dingen in de sale gekocht en gezellig bijgekletst..
en o ja, 2 koppen koffie met slagroom gehad

nog een weekje dan zijn we op vakantie!!!!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_71985277
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 17:18 schreef Poppedein het volgende:

[..]

Superstoer...! En zoals gezegd elk beroep heb z'n voordeel (uhm... mijn frummel heeft al een eigen emailadres... dat krijg je met 2 IT-ers als ouders)

En Kersjes, nu heb je wel een mooi streven... zorgen dat je lekker mee kan om te pronken met jullie kleinste aanwinst!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')