abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71992458
he morretje wat vervelend, das altijd schrikken. Wat BE zegt hoor, het komt heel vaak voor, met name oud bloed, en zolang het geen helder rood nieuw bloed is en er geen krampen bij komen is het waarschijnlijk niets.
Zit weinig anders op dan rustig afwachten, hoe moeilijk het ook is nu.

ik heb net nog even een heerlijk stukje gelopen in het bos, kleine drie kwartier, en toen we terugkwamen bij de auto schoot het ineens enorm in mn bekken; mn lijf vond het duidelijk wel lang zat geweest haha ik ben nog nooit zo beroerd weer uit een auto gestapt zeg maar blij dat k nog even naar buiten ben geweest
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71992672
Dames, ik heb niet helemaal goed bijgelezen, ben de hele dag weg geweest. En dat heeft me goed gedaan. Niet dat ik nog veel gedaan heb, maar ik heb me maar een beetje laten verwennen bij mijn ouders in de tuin. En het eerste pakje voor Driekus eindelijk gekocht gekregen van mijn ouders. Morgen lees ik effe wat uitgebreider bij, maar voor iedereen die het nodig heeft:
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 22:05:29 #78
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_71993225
Ik kwam even kijken of Huup, BE of Kersjes al aan het puffen geslagen waren.

Alle LLM's heel veel succes en sterkte met de warmte1
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 22:20:09 #79
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71993852
Volgens mij heerst er een pufstop tot na de hittegolf
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_71993917
Morretje dat is schrikken idd. Ik heb met 8 weken ofzo ook een bloeding gehad, maar ben nu nog steeds zwanger Het was een innestelingsbloeding, dat komt regelmatig voor. En verder wat BE ook al schrijft, zolang het geen helderrood bloed is en je geen krampen hebt is er wrs niks aan de hand.

Huupke toch, hoe herkenbaar. Maarrr wat heerlijk dat je even eruit bent geweest, lekker naar het bos Ik ben écht jaloers Nu maar goed uitrusten met de beentjes hoog...en wie weet zet het wel iets in gang
#geen
pi_71994017
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 22:20 schreef Ca.ra het volgende:
Oh ik hoop het zo! Ik moet er niet aan denken dat ik morgen zou moeten bevallen! En de verloskamers liggen ook nog es op 11 hoog en op het westen Ik was er maandag en toen was het al snikheet daar

Beebjes binnenblijven! * streng kijkt
#geen
pi_71994170
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 22:20 schreef Ca.ra het volgende:
Geen hele rare gedachte... wat een weer zeg...

Morretje, wat een schrik zeg, maar inderdaad klinkt het hupsekadeen wel als een logische oorzaak... ongeluk bij geluk zeg maar...

Leo, lekker slapen zo joh! beetje uitrusten is goed!

Hier ook helemaal op... na het eten maar naar bed gegaan om daar lekker relaxed te liggen, want het voelde alsof mijn buik uit elkaar plofde... Inmiddels is het weer fatsoenlijk, maar die kleine is ook zo bewegelijk, wordt er gewoon moe van in mijn buik. Wel balen...: eerst streepje ontdekt niet tof!
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 22:39:32 #83
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71994633
Ik ga er ook maar even vanuit dat de baby nog blijft zitten tot komend weekend minstens vanwege het weer.
Maar sowieso denk ik wel ook de 41w te gaan halen. De osseworst is dus voor F. dit weekend.
Sasha gaat op donderdag naar de creche dus dan ga ik me maar lekker vermaken in het zwembad. Vond het water afgelopen week wel koud (volgens F. kroop de baby weer omhoog ) maar ik vrees dat ik echt wel afkoeling nodig heb.

En dan mag het daarna echt wel afgelopen zijn met die hele warme dagen. Zullen we een max van 24-25 graden afspreken dan? Briesje erbij enzo?

Ik ben nu samen met 1 meisje nog als laatste over van de pufclub, de rest is allemaal bevallen.
Trouwens veel ook met inleidingen en flink overtijd lopen ook. Gek toch dat dat ineens zo een hele groep is.
Wel grappig, bij Sasha was ik de een na laatste die beviel, de laatste was een dag na mij. Ik ben benieuwd hoe het nu uit gaat komen, dat andere meisje is de 23e uitgerekend, dus in theorie 'mag' ik eerst, maar goed... die theorie he...
pi_71995578
Bevallen met dit weer lijkt me idd niet tof.. Maar ja, je hebt het niet voor het uitzoeken hè?
ik ben benieuwd wie van jullie als eerste haar kindje in levende lijve gaat zien!
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_71995838
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 23:06 schreef Morretje het volgende:
Bevallen met dit weer lijkt me idd niet tof.. Maar ja, je hebt het niet voor het uitzoeken hè?
ik ben benieuwd wie van jullie als eerste haar kindje in levende lijve gaat zien!
Huup of Kersjes denk ik
#geen
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 23:21:11 #86
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71996060
Ik lees net in een van de berichtjes van de meiden van de pufclub dat de pufjuf blijkbaar gezegd heeft dat de baby de week uit kiest, maar de moeder de dag... Zou het?
Geen idee eig. Ik vind het nogal ver gezocht...
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 23:21:55 #87
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71996085
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 22:27 schreef Lijnloos het volgende:
Wel balen...: eerst streepje ontdekt niet tof!
Dan kun je gaan meeposten in het 'wachten op het tweede streepje' topic
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 23:25:55 #88
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71996233
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 23:21 schreef Ca.ra het volgende:

[..]

pi_71996301
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 23:21 schreef Brighteyes het volgende:
Ik lees net in een van de berichtjes van de meiden van de pufclub dat de pufjuf blijkbaar gezegd heeft dat de baby de week uit kiest, maar de moeder de dag... Zou het?
Geen idee eig. Ik vind het nogal ver gezocht...
whehe, waar is dat nou weer op gebaseerd?
okay ik kan me ergens indenken dat je het onderbewust soms mentaal tegen houdt ofzo, als er een datum is die gevoelig ligt bijvoorbeeld, maar dan nog...
nah, niet echt aan mij besteed dat soort theorieen.

mn vader komt net op msn, vragen of ik al wat voel of ie al opa is en of ik een beetje op wil schieten. Haha, zo schattig, t enthousiasme van de aanstaande opa's aan beide kanten. Liefs vader is ook al zo. Hij geeft het voor geen goud toe maar hij zit door het plafond iedere keer als de telefoon gaat
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71996555
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 23:21 schreef Ca.ra het volgende:

[..]

LOL
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 16:11 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Oh nee lief mijsje, het topic daarvoor bedoel ik! En dan is het nog mijn eigen schuld, had gewoon moeten onthouden toen dat ik al iets had gekopieerd!

oeh, gelukkig! ik voelde me al helemaal schuldig...
hoe voel je je nu? begint het verhaal over de bloedgroep al te bezinken?
pi_71997077
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 22:27 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Wel balen...: eerst streepje ontdekt niet tof!
Daar gaat je UserName
#geen
pi_71997136
Sinds 2 uur in toenemende mate krampen, net of ik hevig ongesteld moet worden. Ik durf er bijna niks van te zeggen want het ging telkens weer weg in de afgelopen weken

Oooh ik hoop zo dat het gaat doorzetten! Ik wil mijn meisje!!! NU!
#geen
  woensdag 19 augustus 2009 @ 00:01:29 #93
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71997439
Duchess, ik hoop het voor je. Al geprobeerd te douchen, of durf je dat nog niet in de angst dat het dan stopt?
pi_71997752
Het laatste

Ik wil het ik wil het ik wil het!
#geen
pi_71997865
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 00:11 schreef DuchessX het volgende:

Ik wil het ik wil het ik wil het!
  woensdag 19 augustus 2009 @ 00:21:08 #96
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71998003
Sterkte dan meis, en Juup natuurlijk ook. Houd je ons wel op de hoogte?
pi_71998614
spannend duchess & juup!

ik las hier ook ander heel mooi nieuws... allereerst Roy! Bar & vaderP, gefeliciteerd met jullie zoon! hij is prachtig. ben heel blij dat ie er is! maar wat extra verdrietig weer dat Thijs zijn grote-broer-schap niet mee kan beleven. sterkte met alle dubbele gevoelens.

en een meisje voor Innepin, geweldig! Willow, prachtige naam (en ook al zo'n prachtkind zag ik). Innepin & partner, heel veel geluk met jullie dochter!!
  woensdag 19 augustus 2009 @ 01:03:10 #98
35189 Troel
scherp en bot
pi_71998795
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 17:54 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Superstoer...! En zoals gezegd elk beroep heb z'n voordeel (uhm... mijn frummel heeft al een eigen emailadres... dat krijg je met 2 IT-ers als ouders)

En Kersjes, nu heb je wel een mooi streven... zorgen dat je lekker mee kan om te pronken met jullie kleinste aanwinst!
Leuk is dat he? Hier is het domein ook al geregeld (En voor de mensen die willen kijken, helaas, het verwijst nu nog door naar het bekende adres )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 19 augustus 2009 @ 01:05:45 #99
35189 Troel
scherp en bot
pi_71998830
Hier kreeg ik vandaag te horen dat kwark ervoor schijnt te zorgen dat zuurstof minder lekker wordt opgenomen in je bloed. En laat dat nou een van de dingen zijn die met dit weer er goed in gaat. Toch maar even laten staan, want ik merk dus echt dat mijn lichaam te weinig zuurstof krijgt
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_71998847
Gedoucht, maar voel nog steeds wel krampachtige dingen. Ik vind het zo moeilijk hé, ben ook echt bang dat het gewoon weer over gaat. Ga dalijk maar slapen en dan merk ik het morgenvroeg wel. Ik hou er iig maar rekening mee dat het dan wel weer weg zal zijn na een aantal uurtjes slapen.
#geen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')