Oh ik hoop het zo! Ik moet er niet aan denken dat ik morgen zou moeten bevallen!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:20 schreef Ca.ra het volgende:
Volgens mij heerst er een pufstop tot na de hittegolf
Geen hele rare gedachte... wat een weer zeg...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:20 schreef Ca.ra het volgende:
Volgens mij heerst er een pufstop tot na de hittegolf
Huup of Kersjes denk ikquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:06 schreef Morretje het volgende:
Bevallen met dit weer lijkt me idd niet tof.. Maar ja, je hebt het niet voor het uitzoeken hè?![]()
ik ben benieuwd wie van jullie als eerste haar kindje in levende lijve gaat zien!
Dan kun je gaan meeposten in het 'wachten op het tweede streepje' topicquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:27 schreef Lijnloos het volgende:
Wel balen...: eerst streepje ontdektniet tof!
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:21 schreef Ca.ra het volgende:
[..]
Dan kun je gaan meeposten in het 'wachten op het tweede streepje' topic
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:21 schreef Brighteyes het volgende:
Ik lees net in een van de berichtjes van de meiden van de pufclub dat de pufjuf blijkbaar gezegd heeft dat de baby de week uit kiest, maar de moeder de dag...Zou het?
Geen idee eig. Ik vind het nogal ver gezocht...
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:21 schreef Ca.ra het volgende:
[..]
Dan kun je gaan meeposten in het 'wachten op het tweede streepje' topic
oeh, gelukkig! ik voelde me al helemaal schuldig...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:11 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Oh nee lief mijsje, het topic daarvoor bedoel ik! En dan is het nog mijn eigen schuld, had gewoon moeten onthouden toen dat ik al iets had gekopieerd!
Daar gaat je UserNamequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:27 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Wel balen...: eerst streepje ontdektniet tof!
Leuk is dat he? Hier is het domein ook al geregeldquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:54 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Superstoer...! En zoals gezegd elk beroep heb z'n voordeel (uhm... mijn frummel heeft al een eigen emailadres... dat krijg je met 2 IT-ers als ouders)
En Kersjes, nu heb je wel een mooi streven... zorgen dat je lekker mee kan om te pronken met jullie kleinste aanwinst!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |