jah je bent dr nog nie tochquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:59 schreef Guuzewuus het volgende:
Huup en BE, how about it?
Babies voor ik terugben was de deal...

Als het werkt, dan telt hetquote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:04 schreef huuphuup het volgende:
[..]
jah je bent dr nog nie toch
I'm working on it! ofzoiets...
als met je voeten in een bak water bungelen telt als working on it...
 .
 . .
 . . En Kersjes, kotsen kan toch ook een teken zijn van een beginnende bevalling
 . En Kersjes, kotsen kan toch ook een teken zijn van een beginnende bevalling   .
 .

Ik ook niet hoor. Weet ook niet hoe ik me nu voel..quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:01 schreef Beessie-Jen het volgende:dat klinkt niet lekker Morretje...
.. wat ontzettend naar.....
weet verder ff niet wat ik moet zeggen.....

Morretje, voor mij ben je denk ik nieuw. Maar ik wens je veel sterkte. Bah, wat rot.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:10 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Weet ook niet hoe ik me nu voel..

wat een mazzel heb ik vandaagquote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:11 schreef livelink het volgende:
Als je tegelijkertijd weeen hebt, telt het wel, Huup
Ach, en anders telt het ook wel, ik ben in een goede bui.
Morretje, sterkte. Ik hoop gewoon voor je dat het niet zo is.
Kersjes, ook sterkte! Als het kind er eenmaal is ben je eindelijk van al je misselijkheid af.

sterkte met de misselijkheid.
 sterkte met de misselijkheid.

Geldt ook voor de sinassplitjes en de raketjes!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:10 schreef RockabeIIa het volgende:
Geheel ontopic hier:
Kersjes e.a. liefhebbers, de magnums zijn in de aanbieding bij de AH (2 doos halen = 1 betalen)
 * DuchessX was gister bij de Appie daarvoor
  * DuchessX was gister bij de Appie daarvoor   

Morretje... toch blijf ik voor je hopen dat het toch goed zit... morgen moest je naar de vk toch? Ravage gaat met je mee naar de vk? jeetje, meid, wat k*t! die angst en onzekerheid!
 Morretje... toch blijf ik voor je hopen dat het toch goed zit... morgen moest je naar de vk toch? Ravage gaat met je mee naar de vk? jeetje, meid, wat k*t! die angst en onzekerheid!  

-jes van jullie...
 -jes van jullie...   

Duimenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:54 schreef Kersjes het volgende:
Morretje, ik blijf nog steeds voor je duimen dat het loos alarm is geweest! "Gewoon" bloedverlies en niks ernstigers.
Misselijkheid is al iets aan het zakken, heb net ook een klein beetje gegeten en dat is erin gebleven. Bweuhh, ik ben dat stomme kotsen toch zo verschrikkelijk zat!!!
Des te meer reden om maar eens aan het baren te gaan
Morgen weer op controle. Voor de laatste keer hoop ik!

Het is veeeel te warm om te baren denk ik.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:30 schreef Sidn3y het volgende:
Ow Morretje dat klinkt niet goed, ik ga voor je duimen morgen!
En Stiemie, best een verstandige beslissing om niet in het jip en jannekebadje te gaan liggen (?), we hadden 'm gisteren mee naar de boot en zelfs Elise kon d'r kont er al niet in keren.
Waar blijven die beebjes nou? Ik had goede hoop vanmorgen toen ik had bijgelezen!

Nog meerquote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:43 schreef Sidn3y het volgende:
meer ijsjes eten?
het badje wat ik vandaag klaar had gemaakt was trouwens erg frisjes, dochterlief heeft er dan ook amper wat mee gedaan maar ik heb er veel in gezeten met m'n voeten

voor morretje...
 voor morretje...

Dat ze dan zo leuk met z'n allen konden zwemmen.
 Dat ze dan zo leuk met z'n allen konden zwemmen.  

Ga jij duiken?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:25 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben er klaar voor hoor!
[ afbeelding ]
De buurvrouw vond dat ik iig heel attent was voor de kraamvisite.Dat ze dan zo leuk met z'n allen konden zwemmen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |